Booker vind ik echt veel te hinderlijk aanwezigquote:Op donderdag 19 oktober 2006 17:30 schreef MrSASO het volgende:
En wat een gouden trio eigenlijk Booker T, JBL en Micheal Cole.
Geweldig commentaar.
Ja hij was best druk, maar als hij leert om een beetje rustiger te worden dan heb je echt een toffe commentator erbij.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 18:00 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Booker vind ik echt veel te hinderlijk aanwezig
Dan heb je zn werk in Japan zeker niet gezien?? hij is zeker wel een goede worstelaar ik denk zelfs top 5 van "grote" gastenquote:Op donderdag 19 oktober 2006 16:46 schreef Filay het volgende:
[..]
Hij is geen goede worstelaar, hij is entertaining.
en toch denk ik dat 3 man te druk wordtquote:Op donderdag 19 oktober 2006 18:07 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Ja hij was best druk, maar als hij leert om een beetje rustiger te worden dan heb je echt een toffe commentator erbij.![]()
JBL mag zeker niet weg, een van de redenen ook waarom ik smackdown kijk.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 18:28 schreef Paxlie het volgende:
[..]
en toch denk ik dat 3 man te druk wordt
dus of JBL of Booker, niet beiden en dan kies ik voor JBL omdat ie lekker arrogant doet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GREEN AND GOLD TILL THE CLUB IS SOLD
LUHG
quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 00:46 schreef Cantona_No.7 het volgende:Bron?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 00:46 schreef Cantona_No.7 het volgende:Dat had ik ook gelezen ja. Maar of het waar is...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 00:46 schreef Cantona_No.7 het volgende:Tegen wie dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar dat is maar een vage bron eigenlijk.
quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 12:46 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Op wikipedia stond dat JBL tegenLijkt mij ook een slappe match.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar dat is maar een vage bron eigenlijk.
Het gaat mij om wat hij in de WWE laat zien. Wat ik nu zie is slecht. Hij worstelt slecht maar hij is wel entertaining. Dat is zijn gimmick dat weet ik ook wel maar momenteel vind ik het dus slecht.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 18:10 schreef kidkash19 het volgende:
[..]
Dan heb je zn werk in Japan zeker niet gezien?? hij is zeker wel een goede worstelaar ik denk zelfs top 5 van "grote" gasten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 22 oktober 2006 21:47 schreef Fugie het volgende:Kijkcijfers zijn wel omhoog gegaan, zal dus wel nog even doorgaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
pak dan nieuwsgroepen?quote:Op maandag 23 oktober 2006 00:22 schreef MrSASO het volgende:
Bij mij nog erger, ik download nu voor de 2e keer smackdown en hij blijft elke keer hangen op 88,2%.
Ben er een tijdje mee bezig geweest, maar het is echt ingewikkeld.quote:
ingewikkeld?quote:Op maandag 23 oktober 2006 00:38 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Ben er een tijdje mee bezig geweest, maar het is echt ingewikkeld.
Ik heb nu iedergeval een andere torrent gevonden alleen is dat bestand wel 1.38 gig groot.![]()
Ja, ik ben niet zo thuis in het computergebeuren.quote:
Wil je een live stream?quote:Op maandag 23 oktober 2006 01:00 schreef roepdeman het volgende:
Die bedoelde ik ja
Daarmee moet het je lukken
Oke, ik zal morgen maar weer eens een poging wagen.quote:Op maandag 23 oktober 2006 00:54 schreef Paxlie het volgende:
www.binaries4all.nl
zoveel leeswerk is het niet. Eerder heel erg uitgebreid stapje voor stapje doorlopen van alles
je zoekt bij www.binsearch.info
verder ff lezen hoe je grabit moet configgen op www.binaries4all.nl en je bent er al
Mijn msn doet vaag maar je kunt me wel even mailen, mail staat in profiel.quote:Op maandag 23 oktober 2006 01:11 schreef roepdeman het volgende:
Bound for Glory! (wat anders
)
Als je me die kan bezorgen kom jij in mijn heldenlijstje te staan
Heb al gereageerd, zo zou het moeten lukken. Have fun.quote:Op maandag 23 oktober 2006 01:18 schreef roepdeman het volgende:
Done!
in welk opzicht bedoel je Brownstone??quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 18:46 schreef Mr_Brownstone het volgende:
Heb Impact gezien ja. Voor het eerst dat ik het kon kijken zonder door te spoelen. De vingerafdrukken van Russo zijn duidelijk zichtbaar (Op een goeie manier)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |