1. Dat heb ik al gezegt.quote:Op zondag 15 oktober 2006 19:43 schreef Hurricane1 het volgende:
Spoiler
Het lijkt me wel duidelijk wat er gaat gebeuren. Er komt toch een title defense.quote:Op zondag 15 oktober 2006 20:05 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
1. Dat heb ik al gezegt.
2. Spoiler tags aub.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij bent dom ofzo? Ik heb het in spoiler tags staan. Er zijn ook mensen die dit niet willen weten namelijk.quote:Op zondag 15 oktober 2006 20:08 schreef Hurricane1 het volgende:
Waarom? Als je het toch al gezegt heb?
groetjes greg helms whihii
niet echtquote:Wat mij trouwens fantastisch zou lijken voor Wrestlemania is Hulk Hogan vs Stone Cold, en dat Hulk Stone Cold op pakt en een pedigree wil geven en dat JR schreeuwt dat als hij dat doet Stone Cold dan waarschijnlijk nooit meer kan lopen, en dat dan The Rock aan komt rennen en Hulk in elkaar slaat met een stoel
Is dat een droom scenario of niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh en over mijn post over Hulk en Stone Cold op WM, ik bedoelde natuurlijk een piledriver.
[ Bericht 10% gewijzigd door The-Brahma-Bull op 16-10-2006 16:38:20 ]
Ze gaan naar Japan touren, daarom is het eerder opgenomen deze keer.quote:Op maandag 16 oktober 2006 15:55 schreef BigFire het volgende:
ik las al ergens de uitslagen van RAW. waaom is het niet meer live?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tja er zijn maar een paar ideeen die tot in de eeuwigheid herhaald worden, wel continu in een iets andere vorm maar idee blijft hetzelfde. Enige nieuwe "verhaal" was de feud tussen Rey en Chavo maar daar hadden ze wel de dood van een ander voor nodig (om het maar heel cru neer te zetten"quote:Op woensdag 18 oktober 2006 12:19 schreef kidkash19 het volgende:
Jammer van het constante herhalen....uhm HALLO! DX deed het nadoen van worstelaars al in 97!...
Verzin aub wat nieuws WWE....het paar Orton/Edge is geweldig....maar ga het alsjeblieft niet zo doen
mee eensch, was sowieso een goede showquote:Op woensdag 18 oktober 2006 17:46 schreef MrSASO het volgende:
Cryme Tyme was wel leuk vond ik, echt een verrijking voor de tag team divisie.
Daar bestaat hun hele gimmick uit heh, maar wel leuk opzichquote:Op woensdag 18 oktober 2006 19:53 schreef Fugie het volgende:
ik vond die actie daarna bij booker weer een beetje slecht, vooraal het taalgebruik was wel erg van het niveau van een 11 jarige wannabee gangster
Een goede stap voor Shamrockquote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:58 schreef Tazmaniac het volgende:
McMahon wil Shamrock (UFC Hall of Famer) naar WWE halen.... wat is jullie mening?
Als ie komt dan niet als jobber lijkt me.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 02:16 schreef Filay het volgende:
Shamrock? Die komt niet verder dan jobber in de WWE.
Umaga voor de WWE belt?quote:Op donderdag 19 oktober 2006 12:24 schreef kidkash19 het volgende:
Eerst Cyber Sunday waar dus alle 3 de champs tegen elkaar gaan (Das 1 maand gevuld)daarna is Cena waarschijnlijk druk met de storyline voor Survivor Series Raw vs Sd waar hij dus de leider zal zijn van Raw ....dan komt misschien Umaga in the picture zoals al een tijd geruchten over gaan
Zal wel erna zijn.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 14:10 schreef Tazmaniac het volgende:
ik had een hele theorie maar de vraag is.. krijgt RVD zijn titlematch vóór CS of erna???
Ik wel, daarom lees ik nooit spoilers, al is dat wel moeilijk. Maar ik doe het zo min mogelijkquote:Op donderdag 19 oktober 2006 16:16 schreef Cantona_No.7 het volgende:
Vinden jullie trouwens het niet kut dat je al de uitslagen weet van Batista vs Booker, RVD vs Big show, the triple threat van CS?
Hij is geen goede worstelaar, hij is entertaining.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 12:34 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Umaga voor de WWE belt?
Hij is een goede worstelaar maar of hij ook echt geschikt is als champ moet nog blijken, alhoewel met Armando Alejandro Estrada kunnen ze er nog een leuk verhaal bij verzinnen.
Nou ik denk echt wel dat hij een goede worstelaar is, hij laat af en toe echt wel zien dat hij wel wat meer kan dan schreeuwen en door de ring rennen.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 16:46 schreef Filay het volgende:
[..]
Hij is geen goede worstelaar, hij is entertaining.
Ik kan spoilers nooit weerstaan, maar dit was wel bij iedereen bekend na de SS poster.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 16:41 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Ik wel, daarom lees ik nooit spoilers, al is dat wel moeilijk. Maar ik doe het zo min mogelijk
Let op hoe professioneel Kane een aanwijzing geeft voor MVP wegloopt.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 17:03 schreef MrSASO het volgende:
Ik zit nu Smackdown te kijken maar wat een schande is die MVP toch, dat pakje zijn stijl zijn naam.![]()
Ik heb het gezien ja, maar wat is dat blondje met dat franse accent lekker.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 17:06 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Let op hoe professioneel Kane een aanwijzing geeft voor MVP wegloopt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |