hehehe grappigquote:Op maandag 9 oktober 2006 00:41 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Ik zat ook bij XWT, totdat ze me gebanned hadden omdat ik had verteld dat ik negers bij mij op school gewoon neger noem. (na aanleiding dat hun boos werden dat ik Cena een wigger noemde) Zonder pardon gebanned van forum en tracker :/
Zit nu bij BTzone en zit daar wel best, forum is daar wat minder maar ik kan hier ook mijn 2 cent kwijt heh
Is daar volgens mij een centraal topic over ofzo. Maargoed, op het forum daar zijn ze nogal bekrompen.quote:Op maandag 9 oktober 2006 00:44 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
hehehe grappig, gelukkig nog geen problemen om XTW gehad alleen waren ze net boos omdat ik vroeg of er iemand een stream had voor de PPV. Stond er schijnbaar in de regels dat dat verboden was om naar te vragen...neja whatever
Hij download bij mij, duurt nog wel even denk ik. Maar ik gok Benoit dan.quote:
neej joh! die piraat is terug!!quote:Op maandag 9 oktober 2006 12:17 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Hij download bij mij, duurt nog wel even denk ik. Maar ik gok Benoit dan.
Of Stone ColdOf The Rock
(droomt)
Kurt Angle weer van organisatie geswitched en terug bij Smackdownquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Morgen family reunion, heb gelukkig helemaal geen spoilers gelezen dus heb er zin in
[ Bericht 10% gewijzigd door The-Brahma-Bull op 10-10-2006 00:12:50 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 08:50 schreef kidkash19 het volgende:Whhahaaaaaaa, dacht dat je een spoiler had over de ppv van afgelopen zondag (my bad m8)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
* Allanon666 stelt voor om boven de spoilers te vermelden of het over No Mercy gaat of Raw reunion
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 08:50 schreef kidkash19 het volgende:rawSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."We hebben die flair, we hebben die jus!"
"Je kun hun die flavour geven maar toch gaan we ze bikkelen!"
- Edgar Davids
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oja enSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 18:47 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Wat een RAW zegNiet mee eens.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. is echt gaar dus die moeten maar niet meedoen.quote:Oja enGa daar maar niet vanuit. Dat zou dom zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik hang een beetje achter want ik heb net pas de PPV af kunnen kijken en ik moet Raw nog downloaden maar wat ik ff wil zeggen is dat ik het een erg matige PPV vond!!! Met een tagteam match als hoogtepunt.. wat was die show SLECHT! aan elkaar 'gepraat' Ik zit dus ECHT niet te w88 opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Gelukkig waren er ook enkele lichtpuntjes...Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!![]()
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 20:29 schreef Filay het volgende:
[..]
Niet mee eens.Niks mis met ECW hoor, en de (meeste) leuke worstelaars daar komen toch gewoon van RAW en Smackdown af (sommige eerdere ECW runs niet meegerekent) dus dat maakt ook niks uit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. is echt gaar dus die moeten maar niet meedoen.
[..]
Ga daar maar niet vanuit. Dat zou dom zijn.
En ik hoop dat het niet het geval isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lmao net de poster gevonden van December To Dismember, stond op Wikipedia, dus weet niet zeker of hij echt is, maar wel erg leuk iig:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 16% gewijzigd door The-Brahma-Bull op 10-10-2006 21:51:36 ]![]()
Nog geen No mercy gezien, nog geen Raw gezien.
Ben nu Dragon Gate aan het downloaden. Schijnt wel aardig te zijn. Van Wikipedia:Ben benieuwd...quote:Dragon Gate is a Japanese professional wrestling promotion formerly known as Toryumon Japan. Most of Dragon Gate's wrestlers are graduates from Ultimo Dragon's Toryumon Gym, and thus the promotion is based on a Junior Heavyweight style with varying emphasis on high flying maneuvers, flashy technical grappling, and submissions.
The company's roster is split into several factions, with all but a handful of competitors in the promotion aligned with one faction or another. Wrestlers most recognizable to North American fans include Dragon Kid, CIMA, Milano Collection AT, and Magnum Tokyo (among others). For more information, See: Dragon Gate roster
* Open the Dream Gate Championship — Susumu Yokosuka
* Open the Brave Gate Championship — Masato Yoshino
* Open the Triangle Gate Championship — Dragon Kid, Genki Horiguchi and Ryo Saito
* I-J Tag Team Championship — Don Fujii and Masaaki MochizukiYes, that sequence of words I just said made perfect sense.
I've got my propaganda, I've got revisionism. I've got my violence in hi-def ultra-realism. All a part of this great nation. I've got my fist, I've got my plan, I've got survivalism.![]()
ah dus dat was weer een lekker dieptepunt met t pushen van dat pokeren
ga m dalijk iig kijken, had er al niet al te veel bij voorgesteld[16:08] <portier> Manvanmariadienooitsexheeftgehad :W![]()
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 16:03 schreef jozef444 het volgende:
ah dus dat was weer een lekker dieptepunt met t pushen van dat pokeren
ga m dalijk iig kijken, had er al niet al te veel bij voorgesteldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
mja hypen voor niks en voor de verkeerde reden, zo gaat ecw nooit wat worden.[16:08] <portier> Manvanmariadienooitsexheeftgehad :W![]()
Balls![]()
hij had nog het beste uitzicht ook
"We hebben die flair, we hebben die jus!"
"Je kun hun die flavour geven maar toch gaan we ze bikkelen!"
- Edgar Davids![]()
Hoezo?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 17:27 schreef jozef444 het volgende:
mja hypen voor niks en voor de verkeerde reden, zo gaat ecw nooit wat worden.
Er ging toch iemand naakt, zelfs 2 diva's. Hun kunnen er niks aan doen dat Amerikaanse TV elke tiet blokkeert met een waas.![]()
Als ECW t moet hebben van vrouwen die naakt gaan dan kunnen ze net zo goed naar playboy tv verhuizen oid.
T gaat bij ECW om de matches etc. niet om 6 vrouwen die zitten te strip pokeren zonder enig doel om een storyline verder te krijgen.
(en tuurlijk ik zie ze ook graag liever zonder waas, maar als ikd at bij vrouwen wil zien zet ik wel een ander filmpje op)[16:08] <portier> Manvanmariadienooitsexheeftgehad :W![]()
Ze doen dit ook iedere week jaquote:Op woensdag 11 oktober 2006 18:32 schreef jozef444 het volgende:
Als ECW t moet hebben van vrouwen die naakt gaan dan kunnen ze net zo goed naar playboy tv verhuizen oid.
T gaat bij ECW om de matches etc. niet om 6 vrouwen die zitten te strip pokeren zonder enig doel om een storyline verder te krijgen.
(en tuurlijk ik zie ze ook graag liever zonder waas, maar als ikd at bij vrouwen wil zien zet ik wel een ander filmpje op)![]()
![]()
Der is altijd wel ietsquote:Op woensdag 11 oktober 2006 18:42 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Ze doen dit ook iedere week ja, tis nog bijna nooit ECW op zichzelf geweest. Dan is t wel weer book T die langskomt of Cena oid, zo hebben ze elke week wel wat.
[16:08] <portier> Manvanmariadienooitsexheeftgehad :W![]()
Sinds wanneer zijn Booker en Cena naakte vrouwen?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 19:05 schreef jozef444 het volgende:
[..]
Der is altijd wel iets, tis nog bijna nooit ECW op zichzelf geweest. Dan is t wel weer book T die langskomt of Cena oid, zo hebben ze elke week wel wat.
Er er zijn al zat afleveringen geweest zonder WWE sterren trouwens.![]()
hehequote:Op woensdag 11 oktober 2006 19:37 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Sinds wanneer zijn Booker en Cena naakte vrouwen?
Er er zijn al zat afleveringen geweest zonder WWE sterren trouwens.achja, ik vin t gewoon te weinig ECW en nog teveel WWE, maarja waarschijnlijk zal ik dan altijd wat te klagen hebben in dit geval
Ben trouwens wel benieuwd naar Impact van donderdag[16:08] <portier> Manvanmariadienooitsexheeftgehad :W![]()
Ik heb net RAW gekeken! Hele aardige show!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!![]()
Dat is wel zo ja, en dan heb je natuurlijk RVD, Big Show, Matt Striker, Test, Dupree, Tazz en Hardcore Holly die allemaal toch ook wel bij RAW of Smackdown hebben gezeten.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 19:38 schreef jozef444 het volgende:
[..]
heheachja, ik vin t gewoon te weinig ECW en nog teveel WWE, maarja waarschijnlijk zal ik dan altijd wat te klagen hebben in dit geval
Ben trouwens wel benieuwd naar Impact van donderdag
Het oude ECW krijg je toch niet terug, dit is de nieuwe ECW en zo blijft het wel. Hun hebben zelf hardcore gekilled door alles extreme rules te maken vroeger, nu vindt het publiek het niet zo bijzonder meer. En dat weten Vince en Heyman zelf ook. Vince vindt ECW trouwens ook nog niet super en zegt ook dat het zichzelf eerst nog goed moet vormen.
Trouwens, al die (nu) WWE sterren die steeds langskomen en de strippoker zijn alleen maar manieren om ECW goeie kijkcijfers te geven door het normale WWE publiek er ook heen te sturen. Als die allemaal flink overzijn (wat in principe wel lukt, krijgen ongeveer zelfde aantal kijkers als Smackdown) zal het wel stevig afnemen lijkt mij.
Ikzelf vindt deze ECW ook leuk om naar te kijken![]()
![]()
Ik kijk nu ook vast naar ECW, terwijl ik het eerst niks vond.Geweldige main event gisteren en wat is CM Punk een geweldige wrestler.GREEN AND GOLD TILL THE CLUB IS SOLD
LUHG![]()
Man man man wat een omslag van toen het net begon zeg dat ECW.... men schreeuwde moord en brand dat dit niet het "echte" ECW was en dat het nooit wat zou worden, nu heeft men het een maand of wat een kans gegeven en dan valt het iedereen toch ineens mee...Hoe bedoel je een oordeel klaar hebben?
Ik las trouwens ergens iets over Angle dat hij na de Angle Slam op Joe bij het opstaan meteen zn nek beetpakte en zn nek masseerde....als dat al gebeurt bij een headbutt en Angle Slam dan ben ik benieuwd hoe het gaat in een volle wedstrijd.
Als je denkt dat deze Punk goed is.....ga dan eens kijken naar zn laatste anderhalf jaar ROH en dan vooral de angle met de ROH titelIm a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers![]()
Helaas moet ik je teleurstellen. Het gaat gewoon om de ratingsquote:Op woensdag 11 oktober 2006 18:32 schreef jozef444 het volgende:
(en tuurlijk ik zie ze ook graag liever zonder waas, maar als ikd at bij vrouwen wil zien zet ik wel een ander filmpje op)
Yes, that sequence of words I just said made perfect sense.
I've got my propaganda, I've got revisionism. I've got my violence in hi-def ultra-realism. All a part of this great nation. I've got my fist, I've got my plan, I've got survivalism.![]()
Overigens was deze week de eerste keer dat ik ECW niet heb afgekeken. ben blijven plakken tot de 6-man tag.
Raw homecoming was een beetje 'bleh' Vond het het leuk om Money Inc. weer eens te zien en verder... ja wat gebeurde er verder nog? Ik kan het me niet eens herinneren. Oja, Edge + Orton = Ratings
Yes, that sequence of words I just said made perfect sense.
Zal een mooie ruzie worden tussen Orton/Edge vs DX.Hopelijk pakt DX, Orton niet te hard aan, ik bedoel hij is wel een van de grote sterren van de toekomst.GREEN AND GOLD TILL THE CLUB IS SOLD
LUHG![]()
Als orton een van de toekomstige sterren is mag ie eerst eens snel volwassen worden. En mr brownstone t was idd leuk om money inc. en arn etc. weer een keer te zienquote:Op donderdag 12 oktober 2006 13:48 schreef Cantona_No.7 het volgende:
Zal een mooie ruzie worden tussen Orton/Edge vs DX.Hopelijk pakt DX, Orton niet te hard aan, ik bedoel hij is wel een van de grote sterren van de toekomst.(oja en niet te vergeten the Rowdy one
)
[16:08] <portier> Manvanmariadienooitsexheeftgehad :W![]()
Waar slaat dat op dan? Orton heeft geweldige mic skills en zijn worstel skills zijn ook redelijk. En hij is nog "jong" heh.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 14:53 schreef jozef444 het volgende:
[..]
Als orton een van de toekomstige sterren is mag ie eerst eens snel volwassen worden.![]()
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma![]()
Geweldig is wat overdreven, ja hij kan goed het arrogante mannetje "spelen" maar om nou te zeggen dat zn mic skills geweldig zijn....nee meer....gemiddeld dat is het goeie woord ervoor. Verder heeft hij een redelijke toekomst maar die heeft hij zelf in de hand, zn probleem is dat hij niet echt een ander personage kan spelen door zn uitstralingquote:Waar slaat dat op dan? Orton heeft geweldige mic skills en zijn worstel skills zijn ook redelijk.Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
Forum Opties Forumhop: Hop naar: