lmaoquote:Op donderdag 12 oktober 2006 16:25 schreef Paxlie het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=HF_YG2RiA78&mode=related&search=
hij blijft vet
dat levert juist leuke beelden opquote:Op donderdag 12 oktober 2006 16:56 schreef kidkash19 het volgende:
Das Tazz die roept Holy Shit.....leuk als commentatoren zelfs niet weten wat er gepland stond
Ach met Big Show is het nog redelijk geloofwaardig opzich. Vooral samen met Brock kom je toch wel aan flink wat kilo's denk ik zoquote:Op donderdag 12 oktober 2006 16:58 schreef Paxlie het volgende:
[..]
dat levert juist leuke beelden op
Uiteraard was het een work dat die ring kapot zou gaan, maar dan nog. De reacties van het publiek en de commentatoren maken dat echt een verschrikkelijk vet filmpje
Daarmee bedoel ik dat ie niet voor niets is geschorst en alleen omdat management iets in m ziet nog bij de WWE zit. Niks tegen de kerel verder zelf, ik bedoel hij doet t niet onaardig, maar zijn gedrag kan hem in een hoop moeilijkheden brengen (buiten de ring dus )quote:Op donderdag 12 oktober 2006 15:00 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Waar slaat dat op dan? Orton heeft geweldige mic skills en zijn worstel skills zijn ook redelijk. En hij is nog "jong" heh.
Was dat niet de wedstrijd waar ze bewust de ring lieten inzakken???quote:Op donderdag 12 oktober 2006 16:25 schreef Paxlie het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=HF_YG2RiA78&mode=related&search=
hij blijft vet
Zo orgineel is het idee ook weer niet hoorquote:Op donderdag 12 oktober 2006 19:50 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Was dat niet de wedstrijd waar ze bewust de ring lieten inzakken???
Ziet er iig erg vet en echt uit.
maar ik hoorde vorige week in een interview met een wwe writer (ofzo) dat ze het instorten van de ring
gejat hadden van bigalow/tazz om de ratings omhoog te krijgen..
Dat hoorde er denk ik wel bij, vondt hem wel goed eigenlijk. Was iig 1 van de betere op No Mercyquote:Op donderdag 12 oktober 2006 19:57 schreef Tazmaniac het volgende:
Als de naam Kennedy toch valt.. zijn jullie het met me eens dat zijn wedstrijd met the deadman erg slecht was.. vond hem er ook 'out of shape' uitzien eigenlijk...?!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
Ik vind het steeds beter worden iig, denk dat het publiek de hele PPV door stil was!! Denk dat ze op SD nog steeds wel waarderen wat London & Kendrick doen!quote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:44 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Tag Team vondt ik ook fantastisch ja, die bewegingen van Kendrick & London zijn echt heerlijk om naar te kijken, helaas vindt het publiek het niet zo spectaculair meer :/
Orton deed het toch aardig met Taker...al was Orton wat langer en wat geloofwaardiger maar inderdaad hij was niet zo heel goed, er was weinig chemie tussen die 2, kweet niet wat het was....het was er gewoon niet tussen Taker en Kennedyquote:Dat vond ik eigenlijk niet. Ik vond de match wel aardig, het is moeilijk een 'goede match' met een nieuwkomer en Taker neer te zetten. Als je Taker meteen keihard ownt dan is het niet geloofwaardig als je de week er op van (bijv.) Rey Mysterio verliest. Nu doet de WWE niet echt aan geloofwaardigheid maar de legacy van Taker daar tornen ze niet echt aan.
Dat hebben er meerdere gezegd.....quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 13:51 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
En hij heeft al gezegt dat hij voor altijd gestopt is![]()
![]()
Dat is waar, al was hij wel erg zeker erin.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 17:47 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Dat hebben er meerdere gezegd.....
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 20:07 schreef jozef444 het volgende:
niemand heir die nog bij good old PWT zit ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 13% gewijzigd door The-Brahma-Bull op 13-10-2006 22:36:57 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GREEN AND GOLD TILL THE CLUB IS SOLD
LUHG
quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 00:27 schreef Cantona_No.7 het volgende:Jij snapt er echt niks van hehSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
Trouwens, als je op wikipedia kijkt naar het roster van de WWE zie je gelijk heel wat spoilers staan volgens mij.
Er staat dus ondermeer dit:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 46% gewijzigd door The-Brahma-Bull op 14-10-2006 01:02:53 ]
Nee ik ben niet zo into alles als sommigen hiero.Leg me uit!quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 00:37 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Jij snapt er echt niks van heh?
WWE is niet zoveel tevreden meer met Batista, en zoals je zegt dat hij zo dichtbij was op GAB enzo, het verhaal is opgezet hehquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 01:05 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Nee ik ben niet zo into alles als sommigen hiero.Leg me uit!![]()
Ok ik snap het aardig nu.Maar wel ergerlijk dat Batista steeds het momentum heb, en uiteindelijk bookah er met de winst vandoor gaat.Eerst met dat wijf van hem en dan met die spear van Lasley.En volgende week verliest ie weer op zo'n manier.Dat is fucked up man, Batista met het momentum en dan sneakt die bookah de winst binnen.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 01:13 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
WWE is niet zoveel tevreden meer met Batista, en zoals je zegt dat hij zo dichtbij was op GAB enzo, het verhaal is opgezet hehEn Batista is niet echt beter dan Booker, Booker kan wel worstelen, heeft een hele goeie image nu, persoonlijk vindt ik hem erg grappig (lag weer dubbel vandaag) en populair is hij niet omdat hij nu de heel (slechterik) speelt, dus hoe meer je hem haat hoe beter eigenlijk.
Juist, en jij vind dit zo fucked up dat je de week daarop weer gaat kijken of iemand bookah een lesje gaat leren: bookah doet zijn werk als heel dus erg goed.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 01:32 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Ok ik snap het aardig nu.Maar wel ergerlijk dat Batista steeds het momentum heb, en uiteindelijk bookah er met de winst vandoor gaat.Eerst met dat wijf van hem en dan met die spear van Lasley.En volgende week verliest ie weer op zo'n manier.Dat is fucked up man, Batista met het momentum en dan sneakt die bookah de winst binnen.
haha was gisteren toevallig de 1e keer dat ik hem zo vroeg zag staan op XWT. Ik ga me maarus aanmelden op BTZone, volgens mij staan er ook wat meer filmpjes op.. wat is PWT eigenlijk (Pro Wrestlig Torrents?)quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 18:39 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
yea BTzone is gratis, hetzelfde als XWT verder hoor. Alleen heeft BTzone Smackdown op vrijdag al rond 2/3 uur ofzo. XWT niet volgens mij.
En persoonlijk vindt ik de kwaliteit van de BTzone releases wat beter dan die van XWT. Kan ondertussen al verandert zijn natuurlijkmaar dat is persoonlijk.
Ik snap absoluut wat je bedoelt, hij doet gewoon wat hij moet doen.Hij moet zorgen dat mensen hem haten en dat is hem flink geluktquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 09:49 schreef Allanon666 het volgende:
[..]
Juist, en jij vind dit zo fucked up dat je de week daarop weer gaat kijken of iemand bookah een lesje gaat leren: bookah doet zijn werk als heel dus erg goed.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.gestolen van: http://rspwfa2.livejournal.com/
Ze hadden trouwens ook nog een hele goeie Christian Cage/Samoa Joe laddermatch als main-event.Yes, that sequence of words I just said made perfect sense.
I've got my propaganda, I've got revisionism. I've got my violence in hi-def ultra-realism. All a part of this great nation. I've got my fist, I've got my plan, I've got survivalism.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 12% gewijzigd door The-Brahma-Bull op 15-10-2006 15:41:49 ]
Zijn echte naam is Robert Alexander Szatkowski, dus het lijkt me sterk.quote:Op zondag 15 oktober 2006 19:36 schreef Hurricane1 het volgende:
Zijn de geruchten waar dat RvD Nederlandse voorouders heeft?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |