ach of ik nou door matches heen skip of door marine reclamesquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 15:03 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Die is er bij mij altijd uitgenknipt gelukkig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."We hebben die flair, we hebben die jus!"
"Je kun hun die flavour geven maar toch gaan we ze bikkelen!"
- Edgar Davids
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 19:41 schreef BigFire het volgende:Ze passen opzich best wel, alleen worden ze verkeerd neergezet denk ik. Edge heeft al sinds Unforgiven niet meer geworsteld volgens mij. Het is alleen maar Orton die steeds worstelt. En de assist vorige week was van Bischoff. Ze moeten Edge ook laten worstelen (wat zondag hopelijk gebeurtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.) en dan pas zullen we echt zien of ze bij elkaar passen denk ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 1 november 2006 13:34 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Wat een leuke ECW zeg
Hing een hele leuke sfeer, misschien door halloween, maar de nieuwe entrance en witte ringtouwen deden toch iets. En de matches waren ook leuk en het publiek was ook erg goedhaha idd de show was vrij leuk!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
die man is echt helemaal gek gewordenquote:In a recent interview Kurt Angle stated that he could beat Chuck Liddell if the had six months of training. He also said he could beat Tito Ortiz.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zie een nieuws item staan genaamd: Major *Spoiler* ConcerningSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Title
Ik wil het niet lezen, dus als iemand er wat over post zet boven de Spoiler waar het over gaat aub
[ Bericht 52% gewijzigd door The-Brahma-Bull op 03-11-2006 22:25:48 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
haha ja ik had vanmiddag nog willen posten maar het was er niet van gekomen! TNA was wederom erg leuk op te kijken deze week. Er is op het moment veel aan de hand (zowel goeie als minder goeie dingen)quote:Op zondag 5 november 2006 21:57 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Weer stil hier zeg
Vanavond Cyber Sunday, ben benieuwt, heb al verschillende gedachten gehoord over de champions of champions match, die dus niet gaan over de "diegene wiens belt op het spel staat wint" slaan. En ze klinken best geloofwaardig. Ben benieuwt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. en Smackdown vond k maar een beetje raar deze week..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Al met al toch wel een leuke show..vooral door BOD! Vind het trouwens jammer dat London en Kendrick altijd tegen James en Stevens moeten matten... Ik ben ook heel benieuwd wat er allemaal op Cyber Sunday gaat gebeuren!!! Can't wait to see it!!! Hebben we trouwens ergens een stream van die PPV of is dat nooit???Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
ik bedoelde uiteraard een gratis streamquote:Op zondag 5 november 2006 23:16 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Stream is alleen maar met betaling op de WWE site.
MeneerMuis van WWEHquote:Op maandag 6 november 2006 19:44 schreef MeneerMuis het volgende:
Wat was het weer een slechte PPV
Ik blijf maar hopen dat Chris Benoit snel weer World HeavyWeight Champ wordt!
Cena vind ik eigenlijk super leuk als de WWE Title holder, maar vind ook wel dat er wat verandering in mag komen, doe eens voor de verandering Randy Orton / Shawn Michaels.
Ik mis de goeie oude momenten van een aantal jaar terug. Nu is bijna elke Main-Event gebaseerd op Interferences. En watik op Booker T zijn gimmick en Sharmell haar geschreeuw. Ik begin het zo ontzettend zat te worden dat ik me gewoon irriterend achter de pc zie zitten. De entrance skip ik al tijden, maar nu skip ik die matches ook maar.
Eens kijken of Survivor Series iets leuks mee gaat brengen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."We hebben die flair, we hebben die jus!"
"Je kun hun die flavour geven maar toch gaan we ze bikkelen!"
- Edgar Davids
quote:Op maandag 6 november 2006 21:46 schreef BigFire het volgende:Ik durf te wedden van niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja dat was in de attitude tijd gelukkig NOOIT aanwezigquote:Nu is bijna elke Main-Event gebaseerd op Interferences.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
Niet zo vaak als nu, en al helemaal niet op PPV'squote:Op maandag 6 november 2006 22:23 schreef kidkash19 het volgende:
[..]
Ja dat was in de attitude tijd gelukkig NOOIT aanwezig![]()
Jij mag ook meteen je naam zeggen hoorquote:
Net als op summerslamquote:Op dinsdag 7 november 2006 16:23 schreef MeneerMuis het volgende:
[..]
Niet zo vaak als nu, en al helemaal niet op PPV's![]()
Je kan genoeg andere mogelijkheden verzinnen, maar altijd een interference van Sharmell op een PPV waardoor de Booker T retained is
1. niet leuk
2. laat direct zien dat Booker T nooit clean kan winnen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GREEN AND GOLD TILL THE CLUB IS SOLD
LUHG
quote:Op maandag 6 november 2006 21:46 schreef BigFire het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
Filimonovquote:Op dinsdag 7 november 2006 16:26 schreef MeneerMuis het volgende:
[..]
Jij mag ook meteen je naam zeggen hoor![]()
Zaterdag start de kaartverkoop van WrestleMania, ik hoop echt zo erg dat ik de kans krijg een kaartje te bemachtigen. Heb er zin in in ieder geval![]()
quote:Op dinsdag 7 november 2006 18:55 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]denk niet dat heir het laatste over gezegd is. dat publiek was trouwens wel een vage zooi alleen bijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. werden ze helemaal lijp![]()
waarom komt hij steeds damn zeggen, 1x was leuk, nu mag het wel weer wegquote:Op dinsdag 7 november 2006 19:21 schreef Filay het volgende:
Ik vond trouwens dat Ron Simmons een topic verdiende
Ron Simmons!
quote:Op dinsdag 7 november 2006 16:32 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Net als op summerslam![]()
![]()
![]()
Of gisteren met die K-fag, dood die kuthomo.Zeg voortaan eens waar je spoiler overgaat, ik dacht dat hij over Cyber Sunday of RAW ging en lees ik mooi weer een uitslag voor SmackdownSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee, DAMN moet blijven. Het is cool.quote:Op dinsdag 7 november 2006 20:52 schreef Fugie het volgende:
[..]
waarom komt hij steeds damn zeggen, 1x was leuk, nu mag het wel weer weg
als het maar meer functie krijgtquote:Op dinsdag 7 november 2006 21:17 schreef Filay het volgende:
[..]
Nee, DAMN moet blijven. Het is cool.
Same here, Booker is cool maar Cena ook. BS is ECW en ECW is crap.quote:Op dinsdag 7 november 2006 21:26 schreef Fugie het volgende:
[..]
als het maar meer functie krijgt
En ik vind booker eigelijk nu pas leuk worden. in het begin vond ik het echt 34345x nix, maar nu begin ik daar toch op terug te komen. En kiezne tussen booker, show of cena tjah. Booker is tenminste iemand met een leuk personage, wat anders dan zon typisch amerikaanse cena of big show die helemaal nix is behalve lang en dik
Ik dacht het wel.....heb je Austin zn winsten nooit gezien? of zn verliespartijen? weet niet wat je keek of wat je herinneringen zijn maar Austin won in de tijd dat hij met McMahon bezig was amper clean en verloor al ZEKER niet clean.quote:Niet zo vaak als nu, en al helemaal niet op PPV's
Je kan genoeg andere mogelijkheden verzinnen, maar altijd een interference van Sharmell op een PPV waardoor de Booker T retained is
1. niet leuk
2. laat direct zien dat Booker T nooit clean kan winnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |