Hij heeft zijn muziek gedeeld staan. Jij hebt iTunes op automatische zoeken naar gedeelde muziek staan. Het maakt gebruik van Wifi, niet van bluetooth.quote:Op maandag 9 oktober 2006 19:21 schreef newyorkcity het volgende:
Ik heb opeens de bibliotheek van mijn broertje op mijn iMac staan? Hoe kan dat? Ik heb dus bluetooth, maar hij niet. Heel vaag...
Mm aha, maar met die muziek van hem wordt bij mij niets gedaan toch?quote:Op maandag 9 oktober 2006 19:25 schreef XL het volgende:
[..]
Hij heeft zijn muziek gedeeld staan. Jij hebt iTunes op automatische zoeken naar gedeelde muziek staan. Het maakt gebruik van Wifi, niet van bluetooth.
Is allemaal mooi gescheiden!quote:Op maandag 9 oktober 2006 19:33 schreef newyorkcity het volgende:
[..]
Mm aha, maar met die muziek van hem wordt bij mij niets gedaan toch?
Je kunt het luisteren, en met de juiste plug-ins (blue coconut) ook downloaden.quote:Op maandag 9 oktober 2006 19:33 schreef newyorkcity het volgende:
[..]
Mm aha, maar met die muziek van hem wordt bij mij niets gedaan toch?
quote:Op maandag 9 oktober 2006 19:25 schreef XL het volgende:
[..]
Hij heeft zijn muziek gedeeld staan. Jij hebt iTunes op automatische zoeken naar gedeelde muziek staan. Het maakt gebruik van Wifi, Bonjour over je netwerkverbinding niet van bluetooth.
dat zou waarschijnlijk ook kunnen ja.quote:
Ja, die is er: disk utility/schijfhulpprogramma. In de utilities map van je applications folder (of een vergelijkbare Nederlandse naam)quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 11:09 schreef newyorkcity het volgende:
Goeiemorgen
Vroeg me af of er iets van een schijfcontrole ofzo is voor de iMac. Omdat er geen virussen enzo zijn zou dit misschien niet zo vaak nodig zijn, maar er is vast een programma om te checken of alles nog oke is toch?
Foei!quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 19:34 schreef super-muffin het volgende:
Ik heb een wireless Mighty Mouse besteld
Schatje, wat dacht je ervan om je prullenbak eens te legen.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 20:16 schreef skiczukie het volgende:
Ik heb even een probleem met mijn digitale camera. Er staan 5 foto's op, maar mijn geheugenkaart is vol zegt OSX. Ook zie ik dat het een MS-DOSschijf is, moet ik formateren naar appleformaat? Lijkt me sterk.
Jeez, hoe moet ik dat allemaal weten.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 20:18 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Schatje, wat dacht je ervan om je prullenbak eens te legen.
Verder is er niks mis met het MS-DOS formaat.
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 20:18 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Schatje, wat dacht je ervan om je prullenbak eens te legen.
Verder is er niks mis met het MS-DOS formaat.
Gewoon je verkorte username en password dan?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 20:27 schreef DutchErrorist het volgende:
[quote]Op dinsdag 10 oktober 2006 20:07 schreef Geqxon het volgende:
Guest / Niks
?
[/quote}
Nee dan heb ik onvoldoende toegangsbevoegdheden...
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 20:27 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Gewoon je verkorte username en password dan?
Hoe kan hij me dan registreren?quote:U staat niet geregistreerd als gebruiker, het opgegeven wachtwoord is onjuist of inloggen is niet toegestaan. Geef uw naam of wachtwoord opnieuw op of neem contact op met de serverbeheerder.
Denk er aan dat je de usernaam + paswoord van de EIGENAAR van de MacBook waar je in probeert te komen opgeeft hequote:Op dinsdag 10 oktober 2006 20:35 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
[..]
Hoe kan hij me dan registreren?
(sorry ik ben een apple n00b, heb het ding nog maar een maandje)
Mooi.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 20:48 schreef DutchErrorist het volgende:
Het is gelukt jongens!
Heel erg bedankt
Dat van jou, want dat hoort namelijk ook zo.quote:
http://www.apple.com/down(...)nes/itunesalarm.htmlquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:15 schreef DutchErrorist het volgende:
Haha ja die tip van Roeni3 deed het hem, maar nu even gewoon een paar vraagjes.
Ik zoek een goede wekker voor mijn Macbook, die mijn macbook ook daadwerkelijk uit slaapstand haalt.
En ik zoek een programma dat mijn mobiel net als Salling Clicker laat samen werken met mijn computer... Maar dan gratis... En dan liefst ook met zo'n schermpje waar je op kan zien wat er gebeurt...
Tenzij iemand mij natuurlijk op minder 'nette' manieren er aan kan helpen
Die wekt mijn computer dus nietquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:46 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
http://www.apple.com/down(...)nes/itunesalarm.html
About iTunes Alarm
Specify the time, playlist, volume and other settings and suddenly iTunes becomes a powerful musical alarm clock. Includes features like a user controllable fade up or down and snooze. Even automatically wakes your computer from sleep.
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:48 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Die wekt mijn computer dus niet
dat moet ik eens testen!quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:46 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
http://www.apple.com/down(...)nes/itunesalarm.html
About iTunes Alarm
Specify the time, playlist, volume and other settings and suddenly iTunes becomes a powerful musical alarm clock. Includes features like a user controllable fade up or down and snooze. Even automatically wakes your computer from sleep.
Transmitquote:Op woensdag 11 oktober 2006 01:30 schreef nonzz het volgende:
Nou, mijn Mac Mini is sinds gisterochtend ook binnen! Na een beetje pielen en wennen vind ik het toch wel een enorme verbetering tov Windows. Ik had tot gister totaal geen ervaring met OS X, maar het werkt wel lekkerder. Alles gaat wat soepeler en ziet er wat gelikter uit (subjectief). En verder is er volgens mij genoeg (gratis) software te krijgen. Ik zoek alleen nog naar een fijn FTP client. Ik gebruik nu cyberduck maar die heeft geen ingebouwde, lokale browser.
Heb ik ook wel 's gehad. Vaak hielp even uit-en inloggen. Waarom weet ik ook niet.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 06:00 schreef Remzz het volgende:
Ik heb dat battarij programmatje coccunutbattery op mijn iBook staan. En die gaf de afgelopen maanden 94% aan, nu is hij ineens van die 94 naar 88% toe gegaan.... Ik ben nogal bang dat mijn accu dus een beetje naar de klote gaat.... Ik heb hem nu 15 maanden is dat normaal of doe ik iets fout?
Appeltje+K in Finder?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 01:30 schreef nonzz het volgende:
Nou, mijn Mac Mini is sinds gisterochtend ook binnen! Na een beetje pielen en wennen vind ik het toch wel een enorme verbetering tov Windows. Ik had tot gister totaal geen ervaring met OS X, maar het werkt wel lekkerder. Alles gaat wat soepeler en ziet er wat gelikter uit (subjectief). En verder is er volgens mij genoeg (gratis) software te krijgen. Ik zoek alleen nog naar een fijn FTP client. Ik gebruik nu cyberduck maar die heeft geen ingebouwde, lokale browser.
De mijne is al binnen. Ik zou graag ervaringen willen delen, maar mijn macbook is nog steeds in Woerden.....quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 19:34 schreef super-muffin het volgende:
Ik heb een wireless Mighty Mouse besteld
Ach ja, voor Het Grote Kerstinkopenseizoen zal er vast wel een update aankomen. Bovendien, omdat ze Microsoft moeten duidelijk maken dat ze echt niets op de mp3markt te zoeken hebben, omdat het goed is voor hun eigen music store, en omdat het wel weer eens tijd wordt voor iets echt vernieuwd, acht ik de kans op een widescreen iPod best groot. Maar ja, zo'n soort opsomming kon je een paar maanden geleden vast ook maken.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 13:50 schreef ChOas het volgende:
Weer geruchten: http://www.engadget.com/2(...)wireless-video-ipod/
Werden ze nou maar eens waar...
wel erg wanhopig niet?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 15:09 schreef True_Force het volgende:
Ik heb even een vervelend vraagje:
Voormn studie heb ik helaas nog wel eens windows nodig![]()
Ik draai nu dus windows xp in parallels, uiteraard met flyakite-osx erop (os-x look).
Nou had ik vroeger een heel handig programmatje dat de knoppen voor sluiten en mini/maximaliseren naar de linkerkant verplaatst, zoals in os x. Dat kan ik alleen nergens meer vinden.
Weet iemand toevallig hoe dat programma heet?
Fijn dat je het zelf zegtquote:Op woensdag 11 oktober 2006 15:55 schreef Geqxon het volgende:
Al draag een aap een gouden ring.
Het is en bllijft een lelijk ding.
Dus geef maar weg die MacBook.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 15:55 schreef Geqxon het volgende:
Al draag een aap een gouden ring.
Het is en bllijft een lelijk ding.
Jeej, zal ik dan eindlijk van OS X aanbidder naar OS X hater switchen?quote:
En waarom haal jij die post weg ?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 19:23 schreef Furious het volgende:
-
Eerder als een dode hdd.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 18:04 schreef Hugster het volgende:
klinkt als een zichzelf consumerende hdd
Ik kan nog prima lezen en allesquote:
PC5300 DDR2 moet je hebbenquote:Op woensdag 11 oktober 2006 19:13 schreef DutchErrorist het volgende:
Sorry dat ik weer voorbij kom springen met vragen....
Maaaaar ik heb vorig jaar 2 512mb ram dingen gekocht maar nu is mijn vraag passen ze ook in mijn macbook?
512MB PC2700 Non-ECC Unbuffered 200-pin DDR SoDIMM Memory
Of zal ik dat maar niet doen?
Geq als Windows fanboyquote:Op woensdag 11 oktober 2006 19:34 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ik kan nog prima lezen en alles
Sorry dat ik net even zo vervelend postte, maar ik was behoorlijk gefrustreerd...
Appeltje + Lquote:Op woensdag 11 oktober 2006 19:38 schreef newyorkcity het volgende:
Help! Ben mijn balk kwijt waar ik het webadres intik... Hoe krijg is die terug?
Ben jij niet die jongen uit dat pimp my geqxon topic?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 19:34 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ik kan nog prima lezen en alles
Sorry dat ik net even zo vervelend postte, maar ik was behoorlijk gefrustreerd...
Vind je het jammer dat je niet meer uitbundig gepest word?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 20:17 schreef Geqxon het volgende:
Heeft iemand trouwens enig idee waar tonks is?
Mis je hem?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 20:17 schreef Geqxon het volgende:
Heeft iemand trouwens enig idee waar tonks is?
quote:Op maandag 18 september 2006 13:17 schreef shmoopy het volgende:
tonks, persoonlijke aanvallen, geflame, the works, tijdje weg.
MostValuablePrincess idem, 48 uur.
Nee, ik vond het al apart dat het in de slowchat al zo lang gezellig isquote:Op woensdag 11 oktober 2006 20:18 schreef Furious het volgende:
[..]
Vind je het jammer dat je niet meer uitbundig gepest word?
Aansteller.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 20:20 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Nee, ik vond het al apart dat het in de slowchat al zo lang gezellig is
Hard drukken en flink scrollen hielp bij mij.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:11 schreef De_Hertog het volgende:
Hmm. Mijn Mighty Mouse is ook ineens opgehouden met omlaag scrollen. Ik hoorde dat meer mensen daar last van hadden. Klopt het dat er ook een makkelijke oplossing voor was?
Dank je, hij werkt weer. Hoe vaak moet je dat eigenlijk doen? Zo lang heb ik hem nog niet..quote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:18 schreef JoMo0 het volgende:
Ja bij mij werkte de "handdoek truuk"
Doekje beetje vochtig maken met een beetje schoonmaakmiddel.
En dan met het balletje op het doekje scrollen.
de Edu iMac 1,83 of die andere 17quote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:48 schreef oor het volgende:
ben nu aan het sparen voor het instapmodel van de imac.. de macbook kan de pot op
Ik ookquote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:57 schreef warrel het volgende:
Ik kreeg vandaag allemaal complimentjes over mijn lieve mooie iBookje![]()
![]()
Nee, zo'n witte. Zo'n groot ding.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:13 schreef Geqxon het volgende:
ouwe iBook? Zo?n mooi kleurrijk ding ouwe?
En, heb je er seks mee gehad?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:14 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Nee, zo'n witte. Zo'n groot ding.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |