wel erg wanhopig niet?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 15:09 schreef True_Force het volgende:
Ik heb even een vervelend vraagje:
Voormn studie heb ik helaas nog wel eens windows nodig![]()
Ik draai nu dus windows xp in parallels, uiteraard met flyakite-osx erop (os-x look).
Nou had ik vroeger een heel handig programmatje dat de knoppen voor sluiten en mini/maximaliseren naar de linkerkant verplaatst, zoals in os x. Dat kan ik alleen nergens meer vinden.
Weet iemand toevallig hoe dat programma heet?
Fijn dat je het zelf zegtquote:Op woensdag 11 oktober 2006 15:55 schreef Geqxon het volgende:
Al draag een aap een gouden ring.
Het is en bllijft een lelijk ding.
Dus geef maar weg die MacBook.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 15:55 schreef Geqxon het volgende:
Al draag een aap een gouden ring.
Het is en bllijft een lelijk ding.
Jeej, zal ik dan eindlijk van OS X aanbidder naar OS X hater switchen?quote:
En waarom haal jij die post weg ?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 19:23 schreef Furious het volgende:
-
Eerder als een dode hdd.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 18:04 schreef Hugster het volgende:
klinkt als een zichzelf consumerende hdd
Ik kan nog prima lezen en allesquote:
PC5300 DDR2 moet je hebbenquote:Op woensdag 11 oktober 2006 19:13 schreef DutchErrorist het volgende:
Sorry dat ik weer voorbij kom springen met vragen....
Maaaaar ik heb vorig jaar 2 512mb ram dingen gekocht maar nu is mijn vraag passen ze ook in mijn macbook?
512MB PC2700 Non-ECC Unbuffered 200-pin DDR SoDIMM Memory
Of zal ik dat maar niet doen?
Geq als Windows fanboyquote:Op woensdag 11 oktober 2006 19:34 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ik kan nog prima lezen en alles
Sorry dat ik net even zo vervelend postte, maar ik was behoorlijk gefrustreerd...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |