Appeltje + Lquote:Op woensdag 11 oktober 2006 19:38 schreef newyorkcity het volgende:
Help! Ben mijn balk kwijt waar ik het webadres intik... Hoe krijg is die terug?
Ben jij niet die jongen uit dat pimp my geqxon topic?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 19:34 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ik kan nog prima lezen en alles
Sorry dat ik net even zo vervelend postte, maar ik was behoorlijk gefrustreerd...
Vind je het jammer dat je niet meer uitbundig gepest word?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 20:17 schreef Geqxon het volgende:
Heeft iemand trouwens enig idee waar tonks is?
Mis je hem?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 20:17 schreef Geqxon het volgende:
Heeft iemand trouwens enig idee waar tonks is?
quote:Op maandag 18 september 2006 13:17 schreef shmoopy het volgende:
tonks, persoonlijke aanvallen, geflame, the works, tijdje weg.
MostValuablePrincess idem, 48 uur.
Nee, ik vond het al apart dat het in de slowchat al zo lang gezellig isquote:Op woensdag 11 oktober 2006 20:18 schreef Furious het volgende:
[..]
Vind je het jammer dat je niet meer uitbundig gepest word?
Aansteller.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 20:20 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Nee, ik vond het al apart dat het in de slowchat al zo lang gezellig is
Hard drukken en flink scrollen hielp bij mij.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:11 schreef De_Hertog het volgende:
Hmm. Mijn Mighty Mouse is ook ineens opgehouden met omlaag scrollen. Ik hoorde dat meer mensen daar last van hadden. Klopt het dat er ook een makkelijke oplossing voor was?
Dank je, hij werkt weer. Hoe vaak moet je dat eigenlijk doen? Zo lang heb ik hem nog niet..quote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:18 schreef JoMo0 het volgende:
Ja bij mij werkte de "handdoek truuk"
Doekje beetje vochtig maken met een beetje schoonmaakmiddel.
En dan met het balletje op het doekje scrollen.
de Edu iMac 1,83 of die andere 17quote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:48 schreef oor het volgende:
ben nu aan het sparen voor het instapmodel van de imac.. de macbook kan de pot op
Ik ookquote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:57 schreef warrel het volgende:
Ik kreeg vandaag allemaal complimentjes over mijn lieve mooie iBookje![]()
![]()
Nee, zo'n witte. Zo'n groot ding.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:13 schreef Geqxon het volgende:
ouwe iBook? Zo?n mooi kleurrijk ding ouwe?
En, heb je er seks mee gehad?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:14 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Nee, zo'n witte. Zo'n groot ding.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |