die komen hun avondmaal halenquote:Op zondag 8 oktober 2006 18:11 schreef cptmarco het volgende:
en de toeristen gaan weg voor hun avondmaal...
Een volwassen olifant hoeft nergens bang voor te zijnquote:Op zondag 8 oktober 2006 18:04 schreef Queen_Bee het volgende:
Komen die olifanten wel als dat beest er zit?
Ik bedoel lifanten zijn groot, maar als dat ding in je nek springt?
Of ze zíjn het avondmaalquote:Op zondag 8 oktober 2006 18:11 schreef cptmarco het volgende:
en de toeristen gaan weg voor hun avondmaal...
Zitten we nu misschien in een droge tijd?quote:Op zondag 8 oktober 2006 18:08 schreef Backhander het volgende:
Je kunt deze plek ook terugvinden op Google Earth: 31°40\'5.33\"E, 24°43\'38.99\"S. Daar is een plas te zien, maar die lijkt te groot om Nkorho Pan te zijn.
Nee dat luipaard heeft net de hele plas leeg gezopenquote:Op zondag 8 oktober 2006 18:15 schreef Duvel het volgende:
[..]
Zitten we nu misschien in een droge tijd?
Dan schakelt die vanzelf over op nightvisioncamquote:
quote:Op zondag 8 oktober 2006 18:16 schreef Backhander het volgende:
[..]
Nee dat luipaard heeft net de hele plas leeg gezopen
Ja heel mooi om te zienquote:
't Is Nkorho Bush Lodge: http://www.nkorho.com/quote:
Wat mátig!quote:Op zondag 8 oktober 2006 18:19 schreef DigiPire het volgende:
[..]
't Is Nkorho Bush Lodge: http://www.nkorho.com/
quote:
Coördinaten (voor Google Earth)?quote:Op zondag 8 oktober 2006 18:28 schreef sassa het volgende:
Cool! Nu weet ik eindelijk waar die plas ligtVorige week zag ik olifanten
![]()
Dat gegil had ik dus ook van de zomer!quote:
Ga je toch in de bush bush wonen?quote:Op zondag 8 oktober 2006 18:35 schreef purplerose het volgende:
[..]
Dat gegil had ik dus ook van de zomer!Achter mijn flat is een sloot, kenkerherrie dat die beesten maken niet normaal meer
quote:Op zondag 8 oktober 2006 18:35 schreef purplerose het volgende:
[..]
Dat gegil had ik dus ook van de zomer!Achter mijn flat is een sloot, kenkerherrie dat die beesten maken niet normaal meer
OP een slechte nacht konden ze het volhouden tot een uur of 5 dus daarna kon ik nog paar uurtjes slapenquote:Op zondag 8 oktober 2006 18:37 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
* geluid hoort
Dat was vast lekker slapen
vrij soms.quote:
Dit gaat nog wel wat uurtjes duren hoorquote:Op zondag 8 oktober 2006 18:40 schreef Frumzel het volgende:
dit wordt echt irri...
*neukt.quote:
*geluid uitzet...quote:Op zondag 8 oktober 2006 18:41 schreef purplerose het volgende:
[..]
Dit gaat nog wel wat uurtjes duren hoor
*geluid van de kikker nadoet*quote:
* KaMo gaat proberen opte nemen en music maker te gebruikenquote:Op zondag 8 oktober 2006 18:44 schreef pussydeluxe het volgende:
Is hier niet een hit van te maken?
Waar blijven jullie?quote:
JA!quote:
Ik hoop niet voor jezelf, je partner en je buren dat je dan ook zo'n geluid maaktquote:
Echt he, dit is duideljk een hoogtepuntquote:Op zondag 8 oktober 2006 18:51 schreef Frumzel het volgende:
[..]
Nou ja, dan hoor je waarschijnlijk iets van "kwak"!
quote:
Duurt het bij jou ook altijd zo lang dan?quote:Op zondag 8 oktober 2006 18:52 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Echt he, dit is duideljk een hoogtepunt!
Je maakt wel een statement dan hequote:Op zondag 8 oktober 2006 18:52 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik hoop niet voor jezelf, je partner en je buren dat je dan ook zo'n geluid maakt.
Volgens mij nog langer.quote:Op zondag 8 oktober 2006 18:58 schreef Frumzel het volgende:
Zijn nu serieus al 20 minuten onafgebroken bezig...
Dat zeg ik netquote:Op zondag 8 oktober 2006 18:58 schreef purplerose het volgende:
Ze hebben wel uithoudingsvermogen, hoelang zijn ze nou al bezig?
whehe, gesnapt...quote:Op zondag 8 oktober 2006 18:58 schreef purplerose het volgende:
edit: minuut of 20 dus
Het naspel dus.quote:Op zondag 8 oktober 2006 19:01 schreef purplerose het volgende:
Volgens mij loopt het op zn eind, ze haperen nu meer en maken meer fouten in hun samenspel
Wat zij zegtquote:
quote:Op zondag 8 oktober 2006 19:07 schreef KaMo het volgende:
uploaden...
Naarquote:
Gisternacht kwam er een kat voorbij, olifanten, bimbo en bambi en nog een paar dieren, dus er gaat nog wel wat gebeurenquote:Op zondag 8 oktober 2006 19:15 schreef __Saviour__ het volgende:
niet normaal zeg die beesten.
wanneer is het daar licht? nu gebeurt er echt niks boeiends voor de rest.
Moet je smorgens kijken gekquote:Op zondag 8 oktober 2006 19:15 schreef __Saviour__ het volgende:
niet normaal zeg die beesten.
wanneer is het daar licht? nu gebeurt er echt niks boeiends voor de rest.
quote:Op zondag 8 oktober 2006 19:31 schreef cptmarco het volgende:
Zullen we ze bellen met de vraag of de kikkers uitmogen...
vuurvliegjesquote:Op zondag 8 oktober 2006 19:34 schreef Flyga het volgende:
wat zijn die lichtgevende snelle dingetjes?
vuurvliegjesquote:Op zondag 8 oktober 2006 19:34 schreef Flyga het volgende:
dan vloog ie of heel dicht bij de camera of het was een vallende ster..quote:Op zondag 8 oktober 2006 19:35 schreef Flyga het volgende:
Nee dit lijkt veel groter
UFO'squote:Op zondag 8 oktober 2006 19:34 schreef Flyga het volgende:
quote:
http://www.nkorho.com/quote:Op zondag 8 oktober 2006 19:50 schreef cptmarco het volgende:
waar??
Dat gezaag is neuken zonder glijmiddel.quote:Op zondag 8 oktober 2006 19:52 schreef Asmodean het volgende:
wtf is dat geluid... die lage tonen komen van de kikkers enzo, maar dat hoge gezaag, wtf is dat
Ik ben blij dat we het geluid hier gewoon uit kunnen zettenquote:Op zondag 8 oktober 2006 19:49 schreef Niek. het volgende:
Je zou maar bakken geld hebben uitgegeven voor een luxe vakantie in een van die lodges daar en dan dit takke geluid op de achtergrond hebben![]()
quote:Op zondag 8 oktober 2006 19:52 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Dat gezaag is neuken zonder glijmiddel.
Die zijn een nieuw leven aan het makenquote:Op zondag 8 oktober 2006 19:52 schreef fiedel het volgende:
als die pokkenbeesten is een leven zoeken:')
quote:Op zondag 8 oktober 2006 19:58 schreef DemonRage het volgende:
En weg issie.
De kikkers beginnen inmiddels aan hun volgende nummer.
en weg issie..quote:
Dat meen je nietquote:Op zondag 8 oktober 2006 20:18 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Ja en toch blijf ik kijken en luisteren.
Ik neem af en toe pauze natuurlijkquote:Op zondag 8 oktober 2006 20:18 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Dat meen je niet.
Ik ga zometeen weer lachen gieren brullen om Boer zoekt Vrouw.
Voorheen klonk het nog een soort van harmonieus.quote:Op zondag 8 oktober 2006 20:20 schreef purplerose het volgende:
Jezus die beesten zijn nog steeds bezig
Al hebben we er nu nog een hoger geluid bij
Tis nu een kakkafonie(ofzoietsquote:Op zondag 8 oktober 2006 20:21 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Voorheen klonk het nog een soort van harmonieus.
ik mis de vogels van vanmiddag...quote:Op zondag 8 oktober 2006 20:21 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Voorheen klonk het nog een soort van harmonieus.
Ja. Dacht eerst dat het een stinkdier wasquote:Op zondag 8 oktober 2006 20:24 schreef venomsnake het volgende:
een das?
quote:Op zondag 8 oktober 2006 20:25 schreef cptmarco het volgende:
respect voor dit beestje... hij heeft de kikkers stil gekregen...![]()
[afbeelding]
is niet zo gek, er liep net nog een Hyena langs..quote:Op zondag 8 oktober 2006 20:26 schreef -skippybal- het volgende:
Ah deze is echt lief. Heel voorzichtig drinken![]()
Ja veel beter dan Big Brother dit.quote:Op zondag 8 oktober 2006 20:30 schreef Flyga het volgende:
ik had niet gedacht dat ik dit woord ooit nog zou gebruiken maar;
fascinerend
1000x beter ik zou er voor thuis blijven... noujaquote:Op zondag 8 oktober 2006 20:31 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Ja veel beter dan Big Brother dit.
Een das heeft toch geen strepen op zijn lichaam, alleen zijn kop toch? Maar ik zou het niet weten wat het anders moet zijn....quote:Op zondag 8 oktober 2006 20:26 schreef Backhander het volgende:
een das op t moment?
Eerst een badger, dan moet er uiteindelijk ook een snake komenquote:Op zondag 8 oktober 2006 20:32 schreef Flyga het volgende:
wat is dat rechts een slang?
Neuh ik zag wat tanden zwevenquote:Op zondag 8 oktober 2006 20:34 schreef Flyga het volgende:
zag je een negert?
Leven er in africa wel dassen?quote:Op zondag 8 oktober 2006 20:34 schreef men_in_red het volgende:
[..]
Een das heeft toch geen strepen op zijn lichaam, alleen zijn kop toch? Maar ik zou het niet weten wat het anders moet zijn....
hij ging bubbling dansen tegen de webcam aanquote:Op zondag 8 oktober 2006 20:35 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Neuh ik zag wat tanden zweven![]()
Maareuhhh, m'n beeld ging ineens helemaal schudden![]()
http://www.badgerbadgerbadger.com/quote:Op zondag 8 oktober 2006 20:34 schreef Vava het volgende:
[..]
Eerst een badger, dan moet er uiteindelijk ook een snake komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |