Waar blijven jullie?quote:
JA!quote:
Ik hoop niet voor jezelf, je partner en je buren dat je dan ook zo'n geluid maaktquote:
Echt he, dit is duideljk een hoogtepuntquote:Op zondag 8 oktober 2006 18:51 schreef Frumzel het volgende:
[..]
Nou ja, dan hoor je waarschijnlijk iets van "kwak"!
quote:
Duurt het bij jou ook altijd zo lang dan?quote:Op zondag 8 oktober 2006 18:52 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Echt he, dit is duideljk een hoogtepunt!
Je maakt wel een statement dan hequote:Op zondag 8 oktober 2006 18:52 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik hoop niet voor jezelf, je partner en je buren dat je dan ook zo'n geluid maakt.
Volgens mij nog langer.quote:Op zondag 8 oktober 2006 18:58 schreef Frumzel het volgende:
Zijn nu serieus al 20 minuten onafgebroken bezig...
Dat zeg ik netquote:Op zondag 8 oktober 2006 18:58 schreef purplerose het volgende:
Ze hebben wel uithoudingsvermogen, hoelang zijn ze nou al bezig?
whehe, gesnapt...quote:Op zondag 8 oktober 2006 18:58 schreef purplerose het volgende:
edit: minuut of 20 dus
Het naspel dus.quote:Op zondag 8 oktober 2006 19:01 schreef purplerose het volgende:
Volgens mij loopt het op zn eind, ze haperen nu meer en maken meer fouten in hun samenspel
Wat zij zegtquote:
quote:Op zondag 8 oktober 2006 19:07 schreef KaMo het volgende:
uploaden...
Naarquote:
Gisternacht kwam er een kat voorbij, olifanten, bimbo en bambi en nog een paar dieren, dus er gaat nog wel wat gebeurenquote:Op zondag 8 oktober 2006 19:15 schreef __Saviour__ het volgende:
niet normaal zeg die beesten.
wanneer is het daar licht? nu gebeurt er echt niks boeiends voor de rest.
Moet je smorgens kijken gekquote:Op zondag 8 oktober 2006 19:15 schreef __Saviour__ het volgende:
niet normaal zeg die beesten.
wanneer is het daar licht? nu gebeurt er echt niks boeiends voor de rest.
quote:Op zondag 8 oktober 2006 19:31 schreef cptmarco het volgende:
Zullen we ze bellen met de vraag of de kikkers uitmogen...
vuurvliegjesquote:Op zondag 8 oktober 2006 19:34 schreef Flyga het volgende:
wat zijn die lichtgevende snelle dingetjes?
vuurvliegjesquote:Op zondag 8 oktober 2006 19:34 schreef Flyga het volgende:
dan vloog ie of heel dicht bij de camera of het was een vallende ster..quote:Op zondag 8 oktober 2006 19:35 schreef Flyga het volgende:
Nee dit lijkt veel groter
UFO'squote:Op zondag 8 oktober 2006 19:34 schreef Flyga het volgende:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |