die komen hun avondmaal halenquote:Op zondag 8 oktober 2006 18:11 schreef cptmarco het volgende:
en de toeristen gaan weg voor hun avondmaal...
Een volwassen olifant hoeft nergens bang voor te zijnquote:Op zondag 8 oktober 2006 18:04 schreef Queen_Bee het volgende:
Komen die olifanten wel als dat beest er zit?
Ik bedoel lifanten zijn groot, maar als dat ding in je nek springt?
Of ze zíjn het avondmaalquote:Op zondag 8 oktober 2006 18:11 schreef cptmarco het volgende:
en de toeristen gaan weg voor hun avondmaal...
Zitten we nu misschien in een droge tijd?quote:Op zondag 8 oktober 2006 18:08 schreef Backhander het volgende:
Je kunt deze plek ook terugvinden op Google Earth: 31°40\'5.33\"E, 24°43\'38.99\"S. Daar is een plas te zien, maar die lijkt te groot om Nkorho Pan te zijn.
Nee dat luipaard heeft net de hele plas leeg gezopenquote:Op zondag 8 oktober 2006 18:15 schreef Duvel het volgende:
[..]
Zitten we nu misschien in een droge tijd?
Dan schakelt die vanzelf over op nightvisioncamquote:
quote:Op zondag 8 oktober 2006 18:16 schreef Backhander het volgende:
[..]
Nee dat luipaard heeft net de hele plas leeg gezopen
Ja heel mooi om te zienquote:
't Is Nkorho Bush Lodge: http://www.nkorho.com/quote:
Wat mátig!quote:Op zondag 8 oktober 2006 18:19 schreef DigiPire het volgende:
[..]
't Is Nkorho Bush Lodge: http://www.nkorho.com/
quote:
Coördinaten (voor Google Earth)?quote:Op zondag 8 oktober 2006 18:28 schreef sassa het volgende:
Cool! Nu weet ik eindelijk waar die plas ligtVorige week zag ik olifanten
![]()
Dat gegil had ik dus ook van de zomer!quote:
Ga je toch in de bush bush wonen?quote:Op zondag 8 oktober 2006 18:35 schreef purplerose het volgende:
[..]
Dat gegil had ik dus ook van de zomer!Achter mijn flat is een sloot, kenkerherrie dat die beesten maken niet normaal meer
quote:Op zondag 8 oktober 2006 18:35 schreef purplerose het volgende:
[..]
Dat gegil had ik dus ook van de zomer!Achter mijn flat is een sloot, kenkerherrie dat die beesten maken niet normaal meer
OP een slechte nacht konden ze het volhouden tot een uur of 5 dus daarna kon ik nog paar uurtjes slapenquote:Op zondag 8 oktober 2006 18:37 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
* geluid hoort
Dat was vast lekker slapen
vrij soms.quote:
Dit gaat nog wel wat uurtjes duren hoorquote:Op zondag 8 oktober 2006 18:40 schreef Frumzel het volgende:
dit wordt echt irri...
*neukt.quote:
*geluid uitzet...quote:Op zondag 8 oktober 2006 18:41 schreef purplerose het volgende:
[..]
Dit gaat nog wel wat uurtjes duren hoor
*geluid van de kikker nadoet*quote:
* KaMo gaat proberen opte nemen en music maker te gebruikenquote:Op zondag 8 oktober 2006 18:44 schreef pussydeluxe het volgende:
Is hier niet een hit van te maken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |