http://www.nkorho.com/quote:Op zondag 8 oktober 2006 19:50 schreef cptmarco het volgende:
waar??
Dat gezaag is neuken zonder glijmiddel.quote:Op zondag 8 oktober 2006 19:52 schreef Asmodean het volgende:
wtf is dat geluid... die lage tonen komen van de kikkers enzo, maar dat hoge gezaag, wtf is dat
Ik ben blij dat we het geluid hier gewoon uit kunnen zettenquote:Op zondag 8 oktober 2006 19:49 schreef Niek. het volgende:
Je zou maar bakken geld hebben uitgegeven voor een luxe vakantie in een van die lodges daar en dan dit takke geluid op de achtergrond hebben![]()
quote:Op zondag 8 oktober 2006 19:52 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Dat gezaag is neuken zonder glijmiddel.
Die zijn een nieuw leven aan het makenquote:Op zondag 8 oktober 2006 19:52 schreef fiedel het volgende:
als die pokkenbeesten is een leven zoeken:')
quote:Op zondag 8 oktober 2006 19:58 schreef DemonRage het volgende:
En weg issie.
De kikkers beginnen inmiddels aan hun volgende nummer.
en weg issie..quote:
Dat meen je nietquote:Op zondag 8 oktober 2006 20:18 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Ja en toch blijf ik kijken en luisteren.
Ik neem af en toe pauze natuurlijkquote:Op zondag 8 oktober 2006 20:18 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Dat meen je niet.
Ik ga zometeen weer lachen gieren brullen om Boer zoekt Vrouw.
Voorheen klonk het nog een soort van harmonieus.quote:Op zondag 8 oktober 2006 20:20 schreef purplerose het volgende:
Jezus die beesten zijn nog steeds bezig
Al hebben we er nu nog een hoger geluid bij
Tis nu een kakkafonie(ofzoietsquote:Op zondag 8 oktober 2006 20:21 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Voorheen klonk het nog een soort van harmonieus.
ik mis de vogels van vanmiddag...quote:Op zondag 8 oktober 2006 20:21 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Voorheen klonk het nog een soort van harmonieus.
Ja. Dacht eerst dat het een stinkdier wasquote:Op zondag 8 oktober 2006 20:24 schreef venomsnake het volgende:
een das?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |