Als je dat wilt doen, graagquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 23:18 schreef Berkery het volgende:
Zal ik even tellen wyccie?
Holyfield bedoel je? volgens mij niet?quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 23:24 schreef Gooitzen het volgende:
Groot en breed, bokser? Die van het oor?
quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 23:24 schreef peaceman het volgende:
atleet?
Ja en nee. Ik dacht dat als ik zijn specialiteit noemde dat het zo geraden zou zijn, maar nu ben ik daar niet meer zo zeker van.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 23:32 schreef peaceman het volgende:
verspringer?
Doe mij er ook nog maar eentje, voor the picture of dorian gray.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 23:38 schreef Berkery het volgende:
De punten uit het vorige topic:
Daffodil31LE +1
Feldhofer + 2
Yurithemaster + 4
Hawaii_Tim+ 1
Neleos + 3
wyccie +3
Bolkesteijn + 1
Homdeck + 2
Grobbel+1
tong80 +1
Gelly+1
Malahide + 1
Doeka + 1
Palau +1
Its-Jojo-4you +1
lienelien +1
Nesle +1
Grim. + 1
Berkery +1
vipergts+1
Je stond onderaan in het lijstje, maar bij het overkopieren miste ik de laatste regelquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 23:44 schreef Gooitzen het volgende:
Doe mij er ook nog maar eentje, voor the picture of dorian gray.
Initialen: DT.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 23:44 schreef doeka het volgende:
Gek word ik ervan; ik zie die foto; denk gelijk Brit tienkamper, doping, en ik kan er gewoon niet opkomen.![]()
Sorry, dank je.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 23:48 schreef Berkery het volgende:
[..]
Je stond onderaan in het lijstje, maar bij het overkopieren miste ik de laatste regel![]()
quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 23:52 schreef doeka het volgende:
Dailey Thompson!
Thx voor de hint!quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 23:54 schreef Berkery het volgende:
[..]
![]()
doeka + 1
Eigenlijk Daley, maar die fout maakte ik ook zojuist bij het zoeken van een foto dus daar let ik niet op![]()
quote:Op zondag 8 oktober 2006 00:04 schreef Berkery het volgende:
Koos van Dijk?
Angst voor fietspedalenquote:Op zondag 8 oktober 2006 00:13 schreef wyccie het volgende:
En de vraag dan?
Je bent stout! Maar wel lief dat je geteld hebt.
Ik verzin wel een vraag.
Fobievraag:
Wat is Sesquipedalofobie?
Het wordt ook wel hippopotomonstrosesquip(p)edaliofobie genoemd.quote:Op zondag 8 oktober 2006 00:13 schreef wyccie het volgende:
Wat is Sesquipedalofobie?
Het is geen palindroom.quote:Op zondag 8 oktober 2006 00:30 schreef wyccie het volgende:
Ja, dat klopt allemaal, maar kijk nou eens gewoon even naar het woord.
Wat valt jullie op?
quote:Op zondag 8 oktober 2006 00:31 schreef Feldhofer het volgende:
Dat je bang bent om lange woorden te zeggen
Feldhofer +1quote:Het Latijnse sesquipedalis (lang, omslachtig, veellettergrepig, letterlijk: anderhalve voet lang) en het Griekse fobos (angst).
De uitbreidingen zijn gebaseerd op de woorden hippopotamos (Grieks: nijlpaard) en monstrum (Latijn: gedrocht).
Is dat het eerste wat je opvalt?quote:Op zondag 8 oktober 2006 00:33 schreef Gooitzen het volgende:
Het is geen palindroom.
Wel eens in gebladerd, ik wacht tot het wat goedkoper wordt.quote:Op zondag 8 oktober 2006 00:36 schreef Gooitzen het volgende:
Heb je Opperlans wel eens gelezen, van Battus?
Niet echt algemene kennis he, op latijn interpreteren na dan.quote:Op zondag 8 oktober 2006 00:33 schreef wyccie het volgende:
[..]
Bang om lange woorden uit te spreken of te lezen.
[..]
Feldhofer +1
Ik heb hem ook niet gelezen, wel veel in gebladerd. Ik heb hem zelf niet, vader en moeder wel. Erg leuk, maar inderdaad erg duur.quote:Op zondag 8 oktober 2006 00:39 schreef wyccie het volgende:
[..]
Wel eens in gebladerd, ik wacht tot het wat goedkoper wordt.
Dat was gewoon even als uitleg waarom het woord zo heet, aangezien anderen wel de woorden 6 en voet erin herkenden.quote:Op zondag 8 oktober 2006 00:40 schreef Feldhofer het volgende:
Niet echt algemene kennis he, op latijn interpreteren na dan.
een kudo-punt voor jouquote:Op zondag 8 oktober 2006 00:40 schreef Gooitzen het volgende:
Schwalbe
quote:Op zondag 8 oktober 2006 00:45 schreef wyccie het volgende:
Da's toch zo'n puntje dat je kunt verdienen op een Sugababes-site?
(Betekent geld toch?)
ho nou, je hebt mijn vraag niet beantwoord hoor!quote:Op zondag 8 oktober 2006 00:46 schreef Gooitzen het volgende:
[..]
Doe me dan maar een echte
Welke acteur vertolkte MacGyver?
Jawel alleen ontgaat de grap Gooitzen, mijn vraag is nog niet beantwoord, slechte grap mijnerzijds, sorry.quote:Op zondag 8 oktober 2006 00:48 schreef wyccie het volgende:
[..]
Niet dan?
Krijgt Gooitzen nog een punt? (Een echte)
Dat was geen straal vliegtuigquote:Op zondag 8 oktober 2006 00:49 schreef Gooitzen het volgende:
Excuus. Dan een stuka? Vanwege het duiken?
Vreemd genoeg niet nee, hoewel dat wel heel erg scherp is!quote:Op zondag 8 oktober 2006 00:49 schreef Gooitzen het volgende:
Excuus. Dan een stuka? Vanwege het duiken?
Ja, maar ook al zeg je me 262, dan geef ik het punt nog aan Gooitzenquote:Op zondag 8 oktober 2006 00:51 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Dat was geen straal vliegtuig
Het was dacht ik een meschersmitt
Gooitzen +1quote:Op zondag 8 oktober 2006 00:54 schreef Gooitzen het volgende:
Me-262
Hmm, ik denk toch dat het punt naar Yuri moet gaan, nietwaar?quote:Op zondag 8 oktober 2006 00:56 schreef Feldhofer het volgende:
[..]
Gooitzen +1
Sorry voor de vewarring
Nee, jij had als eerste de bijnaam van mijn vraag goed, punt is voor jou.quote:Op zondag 8 oktober 2006 00:58 schreef Gooitzen het volgende:
[..]
Hmm, ik denk toch dat het punt naar Yuri moet gaan, nietwaar?
Ok.quote:Op zondag 8 oktober 2006 01:02 schreef Feldhofer het volgende:
[..]
Nee, jij had als eerste de bijnaam van mijn vraag goed, punt is voor jou.
Nee, helaas.quote:Op zondag 8 oktober 2006 01:07 schreef wyccie het volgende:
Misschien zit ie ook in Lock stock and two smoking barrels?
Das Vinnie Jonesquote:Op zondag 8 oktober 2006 01:07 schreef wyccie het volgende:
Misschien zit ie ook in Lock stock and two smoking barrels?
Ja hoor, bijzonder goede film, met in de hoofdrol Cate Blnchett als de virgin queen Elisabeth.quote:
Duh!quote:Op zondag 8 oktober 2006 01:19 schreef Yurithemaster het volgende:
De vice president
Nee Robert kennedy is zijn broer iets met LJ zoek ik.quote:Op zondag 8 oktober 2006 01:20 schreef Yurithemaster het volgende:
Iets met robert ofzo?
Een topper met een top antwoord, Hawaii_Tim +1quote:Op zondag 8 oktober 2006 01:24 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Lyndon Johnson
Johnson bedoel jequote:Op zondag 8 oktober 2006 01:23 schreef Feldhofer het volgende:
[..]
Nee Robert kennedy is zijn broer iets met LJ zoek ik.
Sorry, sorry, kon alleen zijn voornaam bedenken, toen ik de achternaam zag was het te laat...quote:
Yup, zijn voornaam is ook leukquote:
Nee ik kan je ze wel opzeggen van 1 tot 43, maar das niet echt leuk.quote:
Een vraag die in bold gesteld wordtquote:Op zondag 8 oktober 2006 01:39 schreef Feldhofer het volgende:
[..]
Nee ik kan je ze wel opzeggen van 1 tot 43, maar das niet echt leuk.
Welk stelsel verwijzen de piramides in Gizeh naar?
fixed!quote:Op zondag 8 oktober 2006 01:40 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Een vraag die in bold gesteld wordt
Yurithemaster +1quote:Op zondag 8 oktober 2006 01:40 schreef Yurithemaster het volgende:
Orions gordel?
Slaap lekkerquote:Op zondag 8 oktober 2006 01:48 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik ga tukken, over 5 uur moet ik alweer wakker worden om F1 te kijken... Hopen dat het een beetje spannende race wordt
Jeejquote:
Ik kijk de herhaling wel, en hoop niet geinformeerd te worden over de uitslag tot danquote:Op zondag 8 oktober 2006 01:48 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik ga tukken, over 5 uur moet ik alweer wakker worden om F1 te kijken... Hopen dat het een beetje spannende race wordt
quote:Op zondag 8 oktober 2006 01:51 schreef Gooitzen het volgende:
zelfde als de dj, van buren meen ik.
Nog even wat Amerikaans.quote:
Nee, ook niet. Er staat in New Yersey ook een van de oudste buitens in de regio, een van hun familie. Erg mooi.quote:Op zondag 8 oktober 2006 02:03 schreef Yurithemaster het volgende:
Peltstreet ofzo?
Nee, ook niet. Het eindigt op landt. En daarvoor is met niet lang, maar dan anders.quote:Op zondag 8 oktober 2006 02:10 schreef Yurithemaster het volgende:
Street moet er nog achter
Ja, van Cortlandt.quote:Op zondag 8 oktober 2006 02:12 schreef Yurithemaster het volgende:
Kortlandt?
Neequote:Op zondag 8 oktober 2006 02:20 schreef Gooitzen het volgende:
de lucht die door de propellers heen ging?
Dit reken ik goed de duitsers hadden een sirene er op gezet die het geluid maakte.quote:Op zondag 8 oktober 2006 02:23 schreef Grim. het volgende:
Door een speaker die de duitser erop hadden gezet, zodat ze de mensen angst inzaaiden.
Een sirene idd...quote:Op zondag 8 oktober 2006 02:23 schreef Grim. het volgende:
Door een speaker die de duitser erop hadden gezet, zodat ze de mensen angst inzaaiden.
4quote:Op zondag 8 oktober 2006 02:31 schreef Yurithemaster het volgende:
The recruit, devils advocate, scarface, dog day afteroon?
12quote:Op zondag 8 oktober 2006 02:31 schreef Gooitzen het volgende:
Scent of a woman
The Recruit
The Insider
Any Given Sunday
Donnie Brasco
Godfather 1,2,3
Scarface
Heat
Slaap lekkerquote:Op zondag 8 oktober 2006 02:38 schreef Grim. het volgende:
Ik ga maar eens slapen. Weltrusten iedereen
![]()
Nee, noordelijkerquote:Op zondag 8 oktober 2006 02:42 schreef Yurithemaster het volgende:
Amsterdam?
Noord-Oost, en aan het water, maar niet Enkhuizen.quote:Op zondag 8 oktober 2006 02:47 schreef Yurithemaster het volgende:
Alkmaar?
Noord-Oost, en aan het water, maar niet Enkhuizen. En ook niet Halingen.quote:Op zondag 8 oktober 2006 02:56 schreef Homdeck het volgende:
enkhuizen?
Ja hoooor, daar is ie dan.quote:Op zondag 8 oktober 2006 02:58 schreef Homdeck het volgende:
hoorn?
Orlando.quote:Op zondag 8 oktober 2006 03:03 schreef Homdeck het volgende:
shit ik wou naar bed. ik kom net de kroeg uit rollen![]()
Wat is de hoofdstad van Florida?
Die is denk ik goedquote:Op zondag 8 oktober 2006 03:04 schreef wyccie het volgende:
Tallahassee toch?
wyccie +1quote:Op zondag 8 oktober 2006 03:04 schreef wyccie het volgende:
Tallahassee toch?
Yep.quote:Op zondag 8 oktober 2006 03:12 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Koning Midas
quote:Op zondag 8 oktober 2006 03:06 schreef Gooitzen het volgende:
F5! F5! F5!
quote:Op zondag 8 oktober 2006 03:12 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Koning Midas
quote:Op zondag 8 oktober 2006 03:14 schreef Gooitzen het volgende:
midas
Nog vaker destilleren?quote:Op zondag 8 oktober 2006 03:25 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
je bent op de goede weg, Bolkesteijn
echt niet, dat is meer afhankelijk van de soort en voor het land waarvoor wordt afgevuld.quote:Op zondag 8 oktober 2006 03:27 schreef wyccie het volgende:
Het ene heeft een hoger alcoholpercentage?
Trusten, Gooitzen.
Welke van de twee? Dan ga ik voor de Ierse.quote:Op zondag 8 oktober 2006 03:30 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
Je bent nog steeds op de goede weg, maar wat?
Is het al goed?quote:Op zondag 8 oktober 2006 03:43 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
nog 5 minuten, dan ben ik maffen
Ook bij deze vraag is dit een fout antwoordquote:Op zondag 8 oktober 2006 11:13 schreef gablentz het volgende:
de een schrijf je met een e en de ander zonder
quote:Op zondag 8 oktober 2006 12:08 schreef MaJo het volgende:
Ierse whiskey 3 keer destilleren, Schotse whiskey 2 keer?
pinkpopquote:Op zondag 8 oktober 2006 14:06 schreef wyccie het volgende:
Oh ik was.
Mag ik 5 jaarlijks terugkerende openlucht pop/rockfestivals?
der staat niet bij dat het NL moet zijnquote:Op zondag 8 oktober 2006 14:10 schreef wyccie het volgende:
Pukkelpop is Belgisch.
Dat staat toch niet in de vraag.quote:Op zondag 8 oktober 2006 14:10 schreef wyccie het volgende:
Pukkelpop is Belgisch.
Oh shit sorry, je hebt gelijk.quote:Op zondag 8 oktober 2006 14:13 schreef WooZ het volgende:
der staat niet bij dat het NL moet zijn
parkpop dan maar
Sorry, ik was even in dit topic aan het lezen:quote:Op zondag 8 oktober 2006 14:29 schreef Gooitzen het volgende:
Ja hoor, alleen wat sneller reageren volgende keer.
Prachtig. Ik prijs me gelukkig dat ik al jaren niet meer achter de kassa zit bij de koninklijke.quote:Op zondag 8 oktober 2006 14:30 schreef wyccie het volgende:
[..]
Sorry, ik was even in dit topic aan het lezen:
Klanten in kledingwinkels
(Heel herkenbaar.)
Shell? (Of is dat niet koninklijk?)quote:Op zondag 8 oktober 2006 14:38 schreef Gooitzen het volgende:
Prachtig. Ik prijs me gelukkig dat ik al jaren niet meer achter de kassa zit bij de koninklijke.
Albert Heijn. Ik noemde mezeeld in plaats van bliepmiep altijd medewerker detailhandel bij de Koninklijke Ahold Company N.V., dat klinkt altijd wat beter.quote:Op zondag 8 oktober 2006 14:42 schreef wyccie het volgende:
[..]
Shell? (Of is dat niet koninklijk?)
Vooral dat met het pinnen is wel amusant soms. Wat ik echt erg vind is dat er mensen in dat topic beweren dat het normaal is om kleren in pashokjes achter te laten! Ik hang iets ook wel eens op de verkeerde plek, maar ik probeer het wel altijd. Sommige mensen halen oorzaak en gevolg door elkaar. De verkoopsters moeten de kleren op de juiste plek hangen ómdat de klanten ze zomaar ergens hangen.
Ik ben even een nieuwe vraag aan het bedenken, nog verzoekjes?quote:Op zondag 8 oktober 2006 14:44 schreef wyccie het volgende:
Hawaii_Tim, ik heb even gechecked. NOFX is goed.
Ik geef je het punt alvast. Als WooZ het er niet mee eens is, dan corrigeert hij me wel.
Hawaii_Tim +1
quote:Op zondag 8 oktober 2006 14:46 schreef Gooitzen het volgende:
Albert Heijn. Ik noemde mezelf in plaats van bliepmiep altijd medewerker detailhandel bij de Koninklijke Ahold Company N.V., dat klinkt altijd wat beter.
En je vertrouwt de verkoopsters? Ik vind die modetrends maar niks.quote:Dat snap ik ook niet helemaal. Ik zorg dat ik 's ochtends ga, als ik het rustig is. Ik heb namelijk geen kledingsmaak, dus ik vraag altijd aan verkopers of iets wel of niet kan. En als het rustig is, vraag ik altijd of ik het zelf moet terughangen (dat doen ze volgens mij wel liever zelf).
Iets moderns, geen sportquote:Op zondag 8 oktober 2006 14:49 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik ben even een nieuwe vraag aan het bedenken, nog verzoekjes?
O, maar ik ga ook niet naar modewinkels. Toch neem ik bij voorkeur mijn zus mee, of de vriendin van mijn beste vriend (alhoewel die ook iets te hip is). Mijn laatste vriendinnetje begon zelfs bij een bepaald overhemd dat het niet paste bij mijn ogen, die was daarna ook snel uit de picture.quote:Op zondag 8 oktober 2006 14:50 schreef wyccie het volgende:
[..]
![]()
[..]
En je vertrouwt de verkoopsters? Ik vind die modetrends maar niks.
't Is trouwens wel goed dat zo'n klaagtopic is geopend, want nu weet ik dus dat ze het liever zelf terughangen. Ik was altijd in de veronderstelling dat ze me maar lui zouden vinden als ik aan hen vraag of ze alles voor me terug willen hangen.
Hehe, alsof iemand daar op let.quote:Op zondag 8 oktober 2006 14:53 schreef Gooitzen het volgende:
Mijn laatste vriendinnetje begon zelfs bij een bepaald overhemd dat het niet paste bij mijn ogen, die was daarna ook snel uit de picture.
Let dus op hun kleding: bermudabroekjes, gladiatorsandalen, broek in hun laars.quote:Op zondag 8 oktober 2006 14:55 schreef Gooitzen het volgende:
Daarom, nooit meer schattige meisjes in de kroeg aanspreken.
Oef... Vooral die laatste.quote:Op zondag 8 oktober 2006 14:57 schreef wyccie het volgende:
[..]
Let dus op hun kleding: bermudabroekjes, gladiatorsandalen, broek in hun laars.
Ik vind ze over het algemeen gewoon heel onnozel. Als ze iets willen beslissen praat je er zo overheen.quote:Op zondag 8 oktober 2006 15:03 schreef gablentz het volgende:
PABO is echt erg dat zijn van die beslismeisjes: die dus altijd alles beter voor je weten
Ik heb Firefox, weet niet of het voor alle browsers werkt, maar je zou dan ook dit kunnen proberen: Naar Beeld gaan, dan werkbalken en navigatiewerkbalk aanklikken!quote:Op zondag 8 oktober 2006 15:09 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Bedankt voor de tip Wyccie, ik ga zoeken. Gek genoeg is de rest van die balk nog wel zichtbaar, alleen het stuk waar ik het adres in moet typen niet.
Hawaii_Tim +1quote:Op zondag 8 oktober 2006 15:14 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Lingo, All you need is love, klasgenoten, weekend miljonairs, het jeugdjournaal
Boven aan waar vroeger je adresbalk stond, moet je op de rechtermuisknop klikken en dan adresbalk aanvinkenquote:Op zondag 8 oktober 2006 15:09 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Homdeck +1
Bedankt voor de tip Wyccie, ik ga zoeken. Gek genoeg is de rest van die balk nog wel zichtbaar, alleen het stuk waar ik het adres in moet typen niet.
Wat zegt u?quote:Op zondag 8 oktober 2006 16:04 schreef vipergts het volgende:
niet het paard Het zou nu in het hermitage hebben gehangen ja
Heb em terugquote:Op zondag 8 oktober 2006 15:27 schreef Grim. het volgende:
[..]
Boven aan waar vroeger je adresbalk stond, moet je op de rechtermuisknop klikken en dan adresbalk aanvinken.
foutquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |