Nog vaker destilleren?quote:Op zondag 8 oktober 2006 03:25 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
je bent op de goede weg, Bolkesteijn
echt niet, dat is meer afhankelijk van de soort en voor het land waarvoor wordt afgevuld.quote:Op zondag 8 oktober 2006 03:27 schreef wyccie het volgende:
Het ene heeft een hoger alcoholpercentage?
Trusten, Gooitzen.
Welke van de twee? Dan ga ik voor de Ierse.quote:Op zondag 8 oktober 2006 03:30 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
Je bent nog steeds op de goede weg, maar wat?
Is het al goed?quote:Op zondag 8 oktober 2006 03:43 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
nog 5 minuten, dan ben ik maffen
Ook bij deze vraag is dit een fout antwoordquote:Op zondag 8 oktober 2006 11:13 schreef gablentz het volgende:
de een schrijf je met een e en de ander zonder
quote:Op zondag 8 oktober 2006 12:08 schreef MaJo het volgende:
Ierse whiskey 3 keer destilleren, Schotse whiskey 2 keer?
pinkpopquote:Op zondag 8 oktober 2006 14:06 schreef wyccie het volgende:
Oh ik was.
Mag ik 5 jaarlijks terugkerende openlucht pop/rockfestivals?
der staat niet bij dat het NL moet zijnquote:Op zondag 8 oktober 2006 14:10 schreef wyccie het volgende:
Pukkelpop is Belgisch.
Dat staat toch niet in de vraag.quote:Op zondag 8 oktober 2006 14:10 schreef wyccie het volgende:
Pukkelpop is Belgisch.
Oh shit sorry, je hebt gelijk.quote:Op zondag 8 oktober 2006 14:13 schreef WooZ het volgende:
der staat niet bij dat het NL moet zijn
parkpop dan maar
Sorry, ik was even in dit topic aan het lezen:quote:Op zondag 8 oktober 2006 14:29 schreef Gooitzen het volgende:
Ja hoor, alleen wat sneller reageren volgende keer.
Prachtig. Ik prijs me gelukkig dat ik al jaren niet meer achter de kassa zit bij de koninklijke.quote:Op zondag 8 oktober 2006 14:30 schreef wyccie het volgende:
[..]
Sorry, ik was even in dit topic aan het lezen:
Klanten in kledingwinkels
(Heel herkenbaar.)
Shell? (Of is dat niet koninklijk?)quote:Op zondag 8 oktober 2006 14:38 schreef Gooitzen het volgende:
Prachtig. Ik prijs me gelukkig dat ik al jaren niet meer achter de kassa zit bij de koninklijke.
Albert Heijn. Ik noemde mezeeld in plaats van bliepmiep altijd medewerker detailhandel bij de Koninklijke Ahold Company N.V., dat klinkt altijd wat beter.quote:Op zondag 8 oktober 2006 14:42 schreef wyccie het volgende:
[..]
Shell? (Of is dat niet koninklijk?)
Vooral dat met het pinnen is wel amusant soms. Wat ik echt erg vind is dat er mensen in dat topic beweren dat het normaal is om kleren in pashokjes achter te laten! Ik hang iets ook wel eens op de verkeerde plek, maar ik probeer het wel altijd. Sommige mensen halen oorzaak en gevolg door elkaar. De verkoopsters moeten de kleren op de juiste plek hangen ómdat de klanten ze zomaar ergens hangen.
Ik ben even een nieuwe vraag aan het bedenken, nog verzoekjes?quote:Op zondag 8 oktober 2006 14:44 schreef wyccie het volgende:
Hawaii_Tim, ik heb even gechecked. NOFX is goed.
Ik geef je het punt alvast. Als WooZ het er niet mee eens is, dan corrigeert hij me wel.
Hawaii_Tim +1
quote:Op zondag 8 oktober 2006 14:46 schreef Gooitzen het volgende:
Albert Heijn. Ik noemde mezelf in plaats van bliepmiep altijd medewerker detailhandel bij de Koninklijke Ahold Company N.V., dat klinkt altijd wat beter.
En je vertrouwt de verkoopsters? Ik vind die modetrends maar niks.quote:Dat snap ik ook niet helemaal. Ik zorg dat ik 's ochtends ga, als ik het rustig is. Ik heb namelijk geen kledingsmaak, dus ik vraag altijd aan verkopers of iets wel of niet kan. En als het rustig is, vraag ik altijd of ik het zelf moet terughangen (dat doen ze volgens mij wel liever zelf).
Iets moderns, geen sportquote:Op zondag 8 oktober 2006 14:49 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik ben even een nieuwe vraag aan het bedenken, nog verzoekjes?
O, maar ik ga ook niet naar modewinkels. Toch neem ik bij voorkeur mijn zus mee, of de vriendin van mijn beste vriend (alhoewel die ook iets te hip is). Mijn laatste vriendinnetje begon zelfs bij een bepaald overhemd dat het niet paste bij mijn ogen, die was daarna ook snel uit de picture.quote:Op zondag 8 oktober 2006 14:50 schreef wyccie het volgende:
[..]
![]()
[..]
En je vertrouwt de verkoopsters? Ik vind die modetrends maar niks.
't Is trouwens wel goed dat zo'n klaagtopic is geopend, want nu weet ik dus dat ze het liever zelf terughangen. Ik was altijd in de veronderstelling dat ze me maar lui zouden vinden als ik aan hen vraag of ze alles voor me terug willen hangen.
Hehe, alsof iemand daar op let.quote:Op zondag 8 oktober 2006 14:53 schreef Gooitzen het volgende:
Mijn laatste vriendinnetje begon zelfs bij een bepaald overhemd dat het niet paste bij mijn ogen, die was daarna ook snel uit de picture.
Let dus op hun kleding: bermudabroekjes, gladiatorsandalen, broek in hun laars.quote:Op zondag 8 oktober 2006 14:55 schreef Gooitzen het volgende:
Daarom, nooit meer schattige meisjes in de kroeg aanspreken.
Oef... Vooral die laatste.quote:Op zondag 8 oktober 2006 14:57 schreef wyccie het volgende:
[..]
Let dus op hun kleding: bermudabroekjes, gladiatorsandalen, broek in hun laars.
Ik vind ze over het algemeen gewoon heel onnozel. Als ze iets willen beslissen praat je er zo overheen.quote:Op zondag 8 oktober 2006 15:03 schreef gablentz het volgende:
PABO is echt erg dat zijn van die beslismeisjes: die dus altijd alles beter voor je weten
Ik heb Firefox, weet niet of het voor alle browsers werkt, maar je zou dan ook dit kunnen proberen: Naar Beeld gaan, dan werkbalken en navigatiewerkbalk aanklikken!quote:Op zondag 8 oktober 2006 15:09 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Bedankt voor de tip Wyccie, ik ga zoeken. Gek genoeg is de rest van die balk nog wel zichtbaar, alleen het stuk waar ik het adres in moet typen niet.
Hawaii_Tim +1quote:Op zondag 8 oktober 2006 15:14 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Lingo, All you need is love, klasgenoten, weekend miljonairs, het jeugdjournaal
Boven aan waar vroeger je adresbalk stond, moet je op de rechtermuisknop klikken en dan adresbalk aanvinkenquote:Op zondag 8 oktober 2006 15:09 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Homdeck +1
Bedankt voor de tip Wyccie, ik ga zoeken. Gek genoeg is de rest van die balk nog wel zichtbaar, alleen het stuk waar ik het adres in moet typen niet.
Wat zegt u?quote:Op zondag 8 oktober 2006 16:04 schreef vipergts het volgende:
niet het paard Het zou nu in het hermitage hebben gehangen ja
Heb em terugquote:Op zondag 8 oktober 2006 15:27 schreef Grim. het volgende:
[..]
Boven aan waar vroeger je adresbalk stond, moet je op de rechtermuisknop klikken en dan adresbalk aanvinken.
foutquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |