Stond ook al in 't vorige topic.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 21:27 schreef Houniet het volgende:
GEEN slowchat paupers!
plaatjes
[afbeelding]
Toch is zij erg doablequote:Op zaterdag 7 oktober 2006 21:27 schreef Houniet het volgende:
GEEN slowchat paupers!
plaatjes
[afbeelding]
Maakt niet uit, die kan je afzettenquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 21:53 schreef bietelboer het volgende:
[afbeelding]
Niet verkeerd![]()
[afbeelding]
Kon die bril niet groter?
die kan je ook afzettenquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 22:10 schreef bietelboer het volgende:
* bietelboer TMF aanzet (tmf awards)
OMGquote:
een tuvupuh terugquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 22:48 schreef Rhanna het volgende:
Te dikke tuvupuh.
Is dat niet gewoon die Baby-PhatSlet?quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 21:27 schreef Houniet het volgende:
GEEN slowchat paupers!
plaatjes
[afbeelding]
Pff wat een anorexia-slet. Heb je die benen gezien? Dan is mijn lul zelfs nog dikker... in slappe toestand.quote:
Als ze lacht ken het er nog wel leuk uitzien volgens mijquote:
Denk het ook wel jaquote:Op zondag 8 oktober 2006 10:18 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Als ze lacht ken het er nog wel leuk uitzien volgens mij![]()
ja die heeft volgens mij wel 34 profielen daarquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 23:34 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Is dat niet gewoon die Baby-PhatSlet?
Normaal zou ik zeggen dat je je bek moet houden, maar ik zie dat je Joost heet. En die mag het weten.quote:
Scheld hem toch maar uit medelimbo.quote:Op zondag 8 oktober 2006 20:56 schreef BrauN het volgende:
[..]
Normaal zou ik zeggen dat je je bek moet houden, maar ik zie dat je Joost heet. En die mag het weten.
quote:Op zondag 8 oktober 2006 21:09 schreef DutchErrorist het volgende:
V'domme word ik zomaar weggewerkt...
afijn..
[afbeelding]
Ik hoop het toch zo erg dat hij ... Naja je snapt me wel...
Die kom ik dus een paar keer per week tegen in de stad. Ze werkt bij de Albert Heijn en loopt altijd in de stad met vriendinnen (en een (tweeling?)zus die precies op haar lijkt) wanneer ik aan het werk ben.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 21:27 schreef Houniet het volgende:
GEEN slowchat paupers!
plaatjes
[afbeelding]
En dan ren jij altijd naar de dichtstbijzijnde wc om je eens lekker af te beren? Begrijpelijk.quote:Op zondag 8 oktober 2006 22:07 schreef MaximumRush het volgende:
[..]
Die kom ik dus een paar keer per week tegen in de stad. Ze werkt bij de Albert Heijn en loopt altijd in de stad met vriendinnen (en een (tweeling?)zus die precies op haar lijkt) wanneer ik aan het werk ben.
Looolquote:Op zondag 8 oktober 2006 22:12 schreef BrauN het volgende:
[..]
En dan ren jij altijd naar de dichtstbijzijnde wc om je eens lekker af te beren? Begrijpelijk.
Zo lekker is ze nou ook weer niet in het echt.quote:Op zondag 8 oktober 2006 22:12 schreef BrauN het volgende:
[..]
En dan ren jij altijd naar de dichtstbijzijnde wc om je eens lekker af te beren? Begrijpelijk.
Check die armbandquote:Op zondag 8 oktober 2006 21:09 schreef DutchErrorist het volgende:
afijn..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 9 oktober 2006 14:11 schreef ik_haat_junks het volgende:
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
Niet als ze zo lelijk zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
E.T.?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
wat een horkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat is dat eigenlijk voor typerende spastische hoek, van waaruit die foto's meestal genomen worden.quote:Op maandag 9 oktober 2006 21:44 schreef tuinfakkel16 het volgende:
[[url=http://img1.putfile.com/thumb/10/28115413370.jpg]afbeelding][/URL]
deze hoort ook hier thuis![]()
die typerende spastische hoek is uitgevonden voor dames met kleine borsten aangezien ze dan "iets" groter lijken?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 01:43 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Wat is dat eigenlijk voor typerende spastische hoek, van waaruit die foto's meestal genomen worden.
Waar om de hoek?quote:Op maandag 9 oktober 2006 20:28 schreef MostValuablePrincess het volgende:
Vergeet Zweden. Hier om de hoek:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
goeie vraagquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 20:42 schreef ssebass het volgende:
Bestaan er onder jongeren ook nog non breezah's of kom je dan meteen uit bij de emo's![]()
Woon je daar gezellig met 50000 andere Fok!kersquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 20:52 schreef Piovan het volgende:
Ik ga naar Zweden verhuizen
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 20:53 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Woon je daar gezellig met 50000 andere Fok!kers![]()
Webcammennnnnnnnnnnnnnnnnquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:09 schreef koentje.k het volgende:
Volgens mij lopen in Zweden de nerds over straat en zitten de mooie mokkels binnen achter de pc..
gecondoleerdquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:40 schreef Piovan het volgende:
OMFG die derde ken ik
nederland is ook zo kleinquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:40 schreef Piovan het volgende:
OMFG die derde ken ik
Fuck zeg ik zou er alles voor doen om haar een x te mogen douwenquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 20:38 schreef dubidub het volgende:
[afbeelding]
Ja meid, alles hangt er nog steeds.
Wat lijk ik teveel op jou?quote:
Vooruit das waar! maar deze --> [IMG] http://www.funkybabes.nl/uploads/056/56106/1329931.jpg [/IMG]quote:Op woensdag 11 oktober 2006 11:18 schreef Pelgrim het volgende:
[..]
Geil vind ik ook weer zo'n overdreven groot woord voor het breezergehalte van de foto's
Fotoshopquote:Op woensdag 11 oktober 2006 17:53 schreef Ayaxola het volgende:
[afbeelding]
Huh, waar zijn dr tieten gebleven op deze foto![]()
Ligt 't aan mij of lijkt t net alsof ze een chirurgische ingreep heeft gehad aan d'r tieten...quote:Op woensdag 11 oktober 2006 17:53 schreef Ayaxola het volgende:
[afbeelding]
Huh, waar zijn dr tieten gebleven op deze foto![]()
huhuhuquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 18:34 schreef Piovan het volgende:
whooooooooooooooooooo die zweedse hebben lekkere tietjes !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
nein, het is een puur sarcasmequote:Op woensdag 11 oktober 2006 20:54 schreef Piovan het volgende:
Dude je bent dit echt, hoe laag ben je gezonken mijn vriend?
ben je male breezahr?
wie houdt nou wie voor de gek . . .quote:Op woensdag 11 oktober 2006 20:57 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
nein, het is een puur sarcasme
je had toch een vriendin?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 10:21 schreef quickie1985 het volgende:
[..]
Fuck zeg ik zou er alles voor doen om haar een x te mogen douwen
ja en?quote:
Miesjes zijn onzeker over hun uiterlijk, zeker in de puberteit is dat zwaar extreem. Dan ga je zo op de foto, want "de jongens" vinden die tieten toch wel goedquote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:59 schreef TiMmS het volgende:
wat beweegt die meiden om zo op de foto te gaan!![]()
lol, ze staan op een foto, geen tekst nix en jij heb wat commentaarquote:Op donderdag 12 oktober 2006 13:07 schreef bokkiej het volgende:
dan ben je echt vet stoeeeeeeeeeer
Ik snap niet wat er mis is aan zulke foto's? Gewoon een vriendengroepje dat bij elkaar staat op de foto.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 12:36 schreef Brammie1 het volgende:
playerstyle je weet toch!!!!!
[afbeelding]
Wat er mis is met die foto?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 16:10 schreef MaximumRush het volgende:
[..]
Ik snap niet wat er mis is aan zulke foto's? Gewoon een vriendengroepje dat bij elkaar staat op de foto.
Heb je net voor de zoveelste keer een blauwtje gelopen ofso dat je het moet afreageren?
Juistemquote:Op donderdag 12 oktober 2006 16:17 schreef mstx het volgende:
[..]
Wat er mis is met die foto?
- Handtasjes
- Bontkragen
- Kettinkjes
quote:Op donderdag 12 oktober 2006 14:50 schreef quickie1985 het volgende:
Laat ik maar weer eens wat zweedse snoepjes posten!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Laat ik maar weer eens het voorbeeld geven!
chill manquote:Op donderdag 12 oktober 2006 16:10 schreef MaximumRush het volgende:
[..]
Ik snap niet wat er mis is aan zulke foto's? Gewoon een vriendengroepje dat bij elkaar staat op de foto.
Heb je net voor de zoveelste keer een blauwtje gelopen ofso dat je het moet afreageren?
sta je er zelf tussen ofzo??? stresserquote:Op donderdag 12 oktober 2006 16:10 schreef MaximumRush het volgende:
[..]
mijn ballen, wat doe jequote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:32 schreef anisubs het volgende:Ik krijg de kriebelziekte! Allemaal Pubers hier!
En beetje lachen is niet verboden hequote:
huh nee speel nooit spelletjes op de pcquote:Op donderdag 12 oktober 2006 23:55 schreef eRrrrJeee het volgende:
pieterck? heb jij starcraft gespeeld?
ook niet vroeger!quote:Op donderdag 12 oktober 2006 23:57 schreef PieterCK het volgende:
[..]
huh nee speel nooit spelletjes op de pc![]()
Tetrissenquote:
GEen idee sorryquote:
Weetje wat mensen in treinen altijd doen op het spoor?quote:Op zondag 8 oktober 2006 21:09 schreef DutchErrorist het volgende:
afijn..
[afbeelding]
Fuglyquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 08:54 schreef quickie1985 het volgende:
MWhaa ik vind het wel een geile foto
[afbeelding]
Nee je moederquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 09:50 schreef Badabingea het volgende:
Is zeker je eigen vriendinnetje ofniet?
wat is er nou weer mis met die gucci tasjes ik heb dat ook hoorquote:Op donderdag 12 oktober 2006 16:17 schreef mstx het volgende:
[..]
Wat er mis is met die foto?
- Handtasjes
- Bontkragen
- Kettinkjes
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 10:32 schreef 2609 het volgende:
[..]
wat is er nou weer mis met die gucci tasjes ik heb dat ook hoor
Die zijn kkgay manquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 10:32 schreef 2609 het volgende:
[..]
wat is er nou weer mis met die gucci tasjes ik heb dat ook hoor
Zegt de grootste Br33z@4 zelfquote:
nou neequote:
Welke van de 2 paarquote:
ze komt in de buurt ja.. Dit is wel het soort meisje waar ik over een paar jaar mn leven mee deelquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 11:59 schreef quickie1985 het volgende:
[..]
Welke van de 2 paarmaar zij is ook echt .. perfect?
** slaat em voor zn bek ** even kappen met dromen nu he?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 12:02 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
ze komt in de buurt ja.. Dit is wel het soort meisje waar ik over een paar jaar mn leven mee deel
Die foto van je voor de verkiezingquote:
Naja, jij bent te lelijk om mee te doenquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 14:28 schreef quickie1985 het volgende:
[..]
Die foto van je voor de verkiezingzeg al meer dan genoeg
![]()
Wat? Over een paar jaar ben ik successvolquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 13:02 schreef quickie1985 het volgende:
[..]
** slaat em voor zn bek ** even kappen met dromen nu he?
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 14:35 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
Wat? Over een paar jaar ben ik successvolDan ben ik rijk, interessant, in de bloei van mn leven... Dan kan ik makkelijk aan zon meisje komen dan kan ik makkelijk zon meisje kopen
Te lelijk niet. Mijn Br33z@4 gehalte is gewoon niet hoog genoegquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 14:30 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Naja, jij bent te lelijk om mee te doen![]()
OMG wat ranzig. Als je die in een hele dronken bui in haar bek neemt wordt je de volgende ochtend wakker met een chlamydia.quote:
te slechtquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 07:28 schreef Monotomo het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=lyn8IAhVmbE
WTF?
Die gas moet eerst eens Nederlands gaan lerenquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 07:28 schreef Monotomo het volgende:
WTF?
quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 11:43 schreef Herox het volgende:
[..]
Die gas moet eerst eens Nederlands gaan leren![]()
![]()
Benieuwd wat de officier van justitie tegen de maker hiervan gaat eisenquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 07:28 schreef Monotomo het volgende:
WTF?
Wat een kutvolk is dat zegquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 07:28 schreef Monotomo het volgende:
WTF?
Is ook niet nodig, dat was me al na 2 seconden bekend.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 12:55 schreef Monotomo het volgende:
[..]
Ja joh. Ik zal maar nix vermelden over hun afkomst.
Dat accent, prachtig.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 12:58 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Is ook niet nodig, dat was me al na 2 seconden bekend.
Wat hangt die tiet raar......quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 13:20 schreef wudstik het volgende:
ik wed 100 euro dat ze met mannen ouder dan 30 date
Van de foto's of van de grappen en grollen?quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 16:11 schreef jors het volgende:
de kwaliteit gaat achteruit
quote:
Hoe slechtquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 07:28 schreef Monotomo het volgende:
WTF?
niet fokken met hun, dan krijg je je foto met stinkende KK kut eronderquote:
Ik vind hem tof.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 07:28 schreef Monotomo het volgende:
WTF?
Hij doet het niet meerquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 07:28 schreef Monotomo het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=lyn8IAhVmbE![]()
WTF?
Of ze eten graag Twixquote:Op zondag 15 oktober 2006 20:51 schreef Mojave het volgende:
Peace, jeweetst
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |