ja en?quote:
Miesjes zijn onzeker over hun uiterlijk, zeker in de puberteit is dat zwaar extreem. Dan ga je zo op de foto, want "de jongens" vinden die tieten toch wel goedquote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:59 schreef TiMmS het volgende:
wat beweegt die meiden om zo op de foto te gaan!![]()
lol, ze staan op een foto, geen tekst nix en jij heb wat commentaarquote:Op donderdag 12 oktober 2006 13:07 schreef bokkiej het volgende:
dan ben je echt vet stoeeeeeeeeeer
Ik snap niet wat er mis is aan zulke foto's? Gewoon een vriendengroepje dat bij elkaar staat op de foto.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 12:36 schreef Brammie1 het volgende:
playerstyle je weet toch!!!!!
[afbeelding]
Wat er mis is met die foto?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 16:10 schreef MaximumRush het volgende:
[..]
Ik snap niet wat er mis is aan zulke foto's? Gewoon een vriendengroepje dat bij elkaar staat op de foto.
Heb je net voor de zoveelste keer een blauwtje gelopen ofso dat je het moet afreageren?
Juistemquote:Op donderdag 12 oktober 2006 16:17 schreef mstx het volgende:
[..]
Wat er mis is met die foto?
- Handtasjes
- Bontkragen
- Kettinkjes
quote:Op donderdag 12 oktober 2006 14:50 schreef quickie1985 het volgende:
Laat ik maar weer eens wat zweedse snoepjes posten!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Laat ik maar weer eens het voorbeeld geven!
chill manquote:Op donderdag 12 oktober 2006 16:10 schreef MaximumRush het volgende:
[..]
Ik snap niet wat er mis is aan zulke foto's? Gewoon een vriendengroepje dat bij elkaar staat op de foto.
Heb je net voor de zoveelste keer een blauwtje gelopen ofso dat je het moet afreageren?
sta je er zelf tussen ofzo??? stresserquote:Op donderdag 12 oktober 2006 16:10 schreef MaximumRush het volgende:
[..]
mijn ballen, wat doe jequote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:32 schreef anisubs het volgende:Ik krijg de kriebelziekte! Allemaal Pubers hier!
En beetje lachen is niet verboden hequote:
huh nee speel nooit spelletjes op de pcquote:Op donderdag 12 oktober 2006 23:55 schreef eRrrrJeee het volgende:
pieterck? heb jij starcraft gespeeld?
ook niet vroeger!quote:Op donderdag 12 oktober 2006 23:57 schreef PieterCK het volgende:
[..]
huh nee speel nooit spelletjes op de pc![]()
Tetrissenquote:
GEen idee sorryquote:
Weetje wat mensen in treinen altijd doen op het spoor?quote:Op zondag 8 oktober 2006 21:09 schreef DutchErrorist het volgende:
V'domme word ik zomaar weggewerkt...
afijn..
[afbeelding]
Ik hoop het toch zo erg dat hij ... Naja je snapt me wel...
Fuglyquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 08:54 schreef quickie1985 het volgende:
MWhaa ik vind het wel een geile foto
[afbeelding]
Nee je moederquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 09:50 schreef Badabingea het volgende:
Is zeker je eigen vriendinnetje ofniet?
wat is er nou weer mis met die gucci tasjes ik heb dat ook hoorquote:Op donderdag 12 oktober 2006 16:17 schreef mstx het volgende:
[..]
Wat er mis is met die foto?
- Handtasjes
- Bontkragen
- Kettinkjes
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 10:32 schreef 2609 het volgende:
[..]
wat is er nou weer mis met die gucci tasjes ik heb dat ook hoor
Die zijn kkgay manquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 10:32 schreef 2609 het volgende:
[..]
wat is er nou weer mis met die gucci tasjes ik heb dat ook hoor
Zegt de grootste Br33z@4 zelfquote:
nou neequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |