En dan komen in een keer die kikkers weer en schrik je je half doodquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 21:02 schreef RipCore het volgende:
Deze stream op je beamer aansluiten en het geluid zachtjes aan...
Thnx zal ik even doenquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 20:58 schreef Niek. het volgende:![]()
http://www.africam.com/boma/viewforum.php?f=13
hier staan caps. van de webcam, misschien handige link voor in de op? zodat je de hoogtepunten van de afgelopen dagen kan bekijken.
Hoop herrie nuquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 21:45 schreef PeRi het volgende:
Het beeld staat bij mij echt al uren op de levensloze drinkplaats gericht..
Ik zag het ook, er was ook nog wat gekraak op de achtergrond te horen. Het zou leuk zijn als er eens een dier in beeld kwam.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 22:06 schreef Niek. het volgende:
Camera draaide net en links van de camera was heel veel licht te zien, leek alsof daar iets van een dorp/tentenkamp ofzo is.
Wat raar, ik heb veel meer bomen op de achtergrondquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 22:15 schreef PeRi het volgende:
Ik heb dus echt de hele tijd alleen maar dit. Ik heb de cam een aantal keren refresht. Waarom zien jullie tenten en horen jullie beesten en ik alleen maar vogels..
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 22:17 schreef jna het volgende:
[..]
Wat raar, ik heb veel meer bomen op de achtergrond
Iets van een konijn ofzo.quote:
ja ik had hem ook iddquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 22:25 schreef PeRi het volgende:
Ik zag 'm ook. Er is toch niks mis met mn stream.
Konijntje geloof ik.
[afbeelding]
Kan wel, je moet iets veranderen in je instellingen bij WMP. Extra - Opties en dan een van die tabs, maar welke..??quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 22:27 schreef Niek. het volgende:
Hoe maak je eigenlijk screenshots? Dat lukt toch niet met printscreen?
VOLAUTOMATISCH GAAT ETquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 22:29 schreef jna het volgende:
Dat wil dus zeggen dat er iemand van 's ochtens vroeg tot 's avonds laat naar die cam zit te kijken
Gebruik van overlays uitzetten.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 22:29 schreef PeRi het volgende:
[..]
Kan wel, je moet iets veranderen in je instellingen bij WMP. Extra - Opties en dan een van die tabs, maar welke..??.
Dan zou ie ook op elk vogeltje dat op de grond zit moeten inzoomen en dat doet ie niet terwijl ie vanmorgen wel inzoomde op een aapje wat zo ver weg zat dat je het amper zag tussen de bomen.quote:
Ik heb een proggie.. screenhunter heet hetquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 22:27 schreef Niek. het volgende:
Hoe maak je eigenlijk screenshots? Dat lukt toch niet met printscreen?
Als die geluiden je bevallen moet je eens naar dit programma kijken. Kun je allemaal van die natuurgeluiden genereren.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 22:27 schreef alors het volgende:
tvp
enig dit hoor, ik ga zo even chillen met die geluiden
tegenwoordig is dat allemaal te programeren hoor in zo`n cameraquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 22:34 schreef jna het volgende:
[..]
Dan zou ie ook op elk vogeltje dat op de grond zit moeten inzoomen en dat doet ie niet terwijl ie vanmorgen wel inzoomde op een aapje wat zo ver weg zat dat je het amper zag tussen de bomen.
Haha wat grappigquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 22:36 schreef Good-for-nothing het volgende:
[..]
Als die geluiden je bevallen moet je eens naar dit programma kijken. Kun je allemaal van die natuurgeluiden genereren.
quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 23:05 schreef Good-for-nothing het volgende:
De acteurs in de olifantenpakken keren weer terug naar het dorp...
quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 23:05 schreef Good-for-nothing het volgende:
De acteurs in de olifantenpakken keren weer terug naar het dorp...
Oepsquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 23:10 schreef MissHobje het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Vind het wel heel stoer man![]()
Ben gek op olifanten
De cameramanquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 23:11 schreef Omaha het volgende:
Volgens mij is iemand chips aan het eten bij de microfoon
Dat zijn die oli's dus als ze aan komen wandelenquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 23:11 schreef Omaha het volgende:
Volgens mij is iemand chips aan het eten bij de microfoon
Van de dieren jahquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 23:16 schreef Niek. het volgende:
Is er nou af en toe iets van gepraat te horen ofzow?
quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 23:15 schreef Caesu het volgende:
geweldig. [afbeelding]
dit kan de redding zijn voor Talpa als ze dit 24/7 gaan uitzenden.
Er wordt nu onder de aanwezigen geloot wie er door het beeld mag lopen in een dierenpak denk ik.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 23:16 schreef Niek. het volgende:
Is er nou af en toe iets van gepraat te horen ofzow?
En ze zijn aan het discusieren over welk dier het gaat worden.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 23:18 schreef Good-for-nothing het volgende:
[..]
Er wordt nu onder de aanwezigen geloot wie er door het beeld mag lopen in een dierenpak denk ik.
Dat vraag ik me ook af, maar weet zeker dat er wel een enige vertraging tussen zitquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 23:18 schreef Backhander het volgende:
is het in afrika nou een uur later of eerder?
stond op flabber ook bij dat er een uur tijdvershil was. en kan me niet voorstellen dat het in afrika zelfde tijd is als hierquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 23:20 schreef MissHobje het volgende:
Current Africa Time
Saturday 7th Oct 2006 | 11:20:24 pm staat op die site dan ... soort van zelfde dus ??
Je moet de hardwareversnelling even naar beneden zettenquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 23:23 schreef Backhander het volgende:
en waar is trouwens die tool te vinden dat je screenshots kan maken?
want printscreen werkt niet bij een webcam
Nou kan dus wel.. tsjek deze site maar evenquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 23:22 schreef Backhander het volgende:
[..]
stond op flabber ook bij dat er een uur tijdvershil was. en kan me niet voorstellen dat het in afrika zelfde tijd is als hier
dankjequote:Op zaterdag 7 oktober 2006 23:26 schreef SpeedyGJ het volgende:
Start
Configuratiescherm
Beeldscherm
Instellingen
Geavanceerd
Tabblad: Probleem oplossen
Dan even op het 3de streepje zetten![]()
Graag gedaanquote:
Serieus, jouw opmerkingenquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 23:35 schreef Good-for-nothing het volgende:
Ik verwacht nu elk moment een stel Nordic-walkers in beeld.
Kan.. maar ik installeer liever zo min mogelijk zooi op mijn lap. Waarom iets downloaden, terwijl je alles in huis hebt (zie vorige post plus paintquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 23:38 schreef Backhander het volgende:
of je download fraps ff dat is ook handig dan slaat ie automatisch in een folder op
Nope.. met http://upload.server8.org/quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 23:42 schreef Backhander het volgende:
jullie uploaden trouwens allemaal denk ik met tinypic?
quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 23:42 schreef Backhander het volgende:
Thnxquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 23:45 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Nope.. met http://upload.server8.org/
Ik gebruik photobucket, ik wil niks anders meerquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 23:42 schreef Backhander het volgende:
Overdag is die in kleurquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 23:47 schreef Backhander het volgende:
is er overdag ook kleur op de cam of is ie zwart wit altijd?
Wat jij wilquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 23:49 schreef Backhander het volgende:
heb ook tijdje photobucket gedaan totdat ik tinypic ondekte
Bij mij geeft AltGr + PrtScr venster, de rest desktop.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 23:36 schreef Poeke het volgende:
Voor degene bij ie het nog niet gelukt is. Een screenshot maak je als volgt:
Ctrl (links) + PrtScrn = venster
Windowstoets + PrtScrn = Hele desktop
effe plakken in een tekenprogramma en opslaan!
Ik crop de foto's gewoon met paintshop pro 7quote:Op zondag 8 oktober 2006 00:06 schreef svann het volgende:
[..]
Bij mij geeft Alt + PrtScr venster, de rest desktop.
En hoe krijg je alleen het beeld zonder venster?
Daar is zeker een speciaal capprogrammaatje voor nodig?
Bedankt voor de tipquote:Op zondag 8 oktober 2006 00:15 schreef Caesu het volgende:
ik gebruik screenhunter.
kan je heel veel instellen. sneltoetsen voor volledig scherm, venster, ingestelde rechthoek, ovaal, rondje, vrije vorm. in speciaal mapje, jpg, png kwaliteitsfactor.
[[url=http://xs307.xs.to/xs307/06400/screenshot001.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
wat druift daar rondjes in het midden. een stingray?
Neen. Het is een eend die daar al geruime tijd ronddobbert.quote:Op zondag 8 oktober 2006 00:15 schreef Caesu het volgende:
ik gebruik screenhunter.
kan je heel veel instellen. sneltoetsen voor volledig scherm, venster, ingestelde rechthoek, ovaal, rondje, vrije vorm. in speciaal mapje, jpg, png kwaliteitsfactor.
was waarschijnlijk een vuurvliegjequote:Op zondag 8 oktober 2006 00:18 schreef mrSPLIFFY het volgende:
cool topic dit zeg! ik zag net een vallen de ster... geinig
Geweldig hequote:Op zondag 8 oktober 2006 00:20 schreef Good-for-nothing het volgende:
[..]
Neen. Het is een eend die daar al geruime tijd ronddobbert.
Kijk een stukje terug voor een paar beschrijvingen van zijn entree.
pfff.. houd hij in z'n eendtje de hele drinkplaats bezet.quote:Op zondag 8 oktober 2006 00:20 schreef Good-for-nothing het volgende:
[..]
Neen. Het is een eend die daar al geruime tijd ronddobbert.
Kijk een stukje terug voor een paar beschrijvingen van zijn entree.
de woordgrapquote:Op zondag 8 oktober 2006 00:29 schreef Caesu het volgende:
[..]
pfff.. houd hij in z'n eendtje de hele drinkplaats bezet.
Er is maar een dier in beeld geweest geloof ik.quote:Op zondag 8 oktober 2006 00:37 schreef Niek. het volgende:
Zijn er het afgelopen halfuur nog leuke beestjes geweest? of alleen die ronddrijvende eendt?
Thanks!quote:Op zondag 8 oktober 2006 00:15 schreef Caesu het volgende:
ik gebruik screenhunter.
quote:Op zondag 8 oktober 2006 00:40 schreef Good-for-nothing het volgende:
[..]
Er is maar een dier in beeld geweest geloof ik.
Dat zijn vlieg beestjes heurquote:Op zondag 8 oktober 2006 00:48 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Mmm weer vallende ster, wajjjjoeeeee!![]()
Weet je het wel zeker?? Zometeen zie je nog live een astroide neer donderenquote:Op zondag 8 oktober 2006 02:06 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Dat zijn vlieg beestjes heurdie gaan kei vaak enzo
Ja ik weet het zeker!quote:Op zondag 8 oktober 2006 02:07 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Weet je het wel zeker?? Zometeen zie je nog live een astroide neer donderen![]()
![]()
Zit ik mooi alles op te nemen, neem ik een lichterlijk inslag opquote:Op zondag 8 oktober 2006 02:08 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ja ik weet het zeker!
wehehe kunnen we meteen het nieuws erop zetten toch
ik weet zeker van nietquote:Op zondag 8 oktober 2006 02:08 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ja ik weet het zeker!
wehehe kunnen we meteen het nieuws erop zetten toch
Dat zou een aap zijn begreep ikquote:Op zondag 8 oktober 2006 02:31 schreef DJKoster het volgende:
LOL, dat beest wat nu herrie loopt te maken![]()
quote:Op zondag 8 oktober 2006 08:36 schreef bonke het volgende:
ze hebben er zelfs zebra`s met 6 poten
[afbeelding]
Ze kunnen er hele cirkeltjes mee maken met die staartjesquote:Op zondag 8 oktober 2006 08:29 schreef Thelonious het volgende:
Die hebben echt last van kontvliegen die zebra's. De staart staat nooit stil.
Welke heb je Yvonne genoemd?quote:Op zondag 8 oktober 2006 08:36 schreef bonke het volgende:
ze hebben er zelfs zebra`s met 6 poten
[afbeelding]
Bij koeien doen ze dat ook.quote:Op zondag 8 oktober 2006 08:39 schreef bonke het volgende:
[..]
ik kan toch niet elk beest wat voorbij komt yvonne noemen he
Ooh, deze ochtend al impala's, zebra's, gnoe's, druk man.quote:Op zondag 8 oktober 2006 11:24 schreef Ratelslangetje het volgende:
Het lijkt soms alsof ik naar de veluwe kijk.Heb dan ook nog geeneen olifant of zebra gezien.
Moet je wat vaker kijkenquote:Op zondag 8 oktober 2006 11:24 schreef Ratelslangetje het volgende:
Het lijkt soms alsof ik naar de veluwe kijk.Heb dan ook nog geeneen olifant of zebra gezien.
quote:Op zondag 8 oktober 2006 11:56 schreef DJKoster het volgende:
Tijd voor een meeting bij die cam![]()
Gewoon met een paar stoeltjes en tafels bij dat plasje water gaan zitten...
dat heet techniekquote:Op zondag 8 oktober 2006 11:44 schreef no1uknow het volgende:
Hoe/door wat/door wie wordt die webcam 'bestuurt'?
hoe et werkt weet ik niet maar et zal wel zo iets zijnquote:Op zondag 8 oktober 2006 12:01 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Werkt het via (een soort) motion sensoring ofzo?
Want het is nogal onregelmatig enzo.
Die waren schattigquote:
Misschien zit er vogelpoep tussen de scharnieren?quote:
Oja, ik denk hetquote:Op zondag 8 oktober 2006 12:21 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Misschien zit er vogelpoep tussen de scharnieren?
Hoezo ?quote:Op zondag 8 oktober 2006 12:32 schreef Vava het volgende:
Ik probeerde er een screenshot van te makenmaar dat ding mis...
Die is nu weer in beeldquote:Op zondag 8 oktober 2006 12:40 schreef KaMo het volgende:
waar is de plas gebleven
Jaquote:Op zondag 8 oktober 2006 13:40 schreef Omaha het volgende:
Al die vogels komen steeds op z'n rug zitten![]()
Olifantenquote:Op zondag 8 oktober 2006 14:00 schreef Queen_Bee het volgende:
Mn internet viel er gister uit, wat heb ik allemaal voor spannends gemist
Ik hoop dat er vandaag nog olifanten komenquote:
Dat zou wel stoer zijnquote:Op zondag 8 oktober 2006 14:10 schreef Vava het volgende:
[..]
Ik hoop dat er vandaag nog olifanten komen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |