Je moet de hardwareversnelling even naar beneden zettenquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 23:23 schreef Backhander het volgende:
en waar is trouwens die tool te vinden dat je screenshots kan maken?
want printscreen werkt niet bij een webcam
Nou kan dus wel.. tsjek deze site maar evenquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 23:22 schreef Backhander het volgende:
[..]
stond op flabber ook bij dat er een uur tijdvershil was. en kan me niet voorstellen dat het in afrika zelfde tijd is als hier
dankjequote:Op zaterdag 7 oktober 2006 23:26 schreef SpeedyGJ het volgende:
Start
Configuratiescherm
Beeldscherm
Instellingen
Geavanceerd
Tabblad: Probleem oplossen
Dan even op het 3de streepje zetten![]()
Graag gedaanquote:
Serieus, jouw opmerkingenquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 23:35 schreef Good-for-nothing het volgende:
Ik verwacht nu elk moment een stel Nordic-walkers in beeld.
Kan.. maar ik installeer liever zo min mogelijk zooi op mijn lap. Waarom iets downloaden, terwijl je alles in huis hebt (zie vorige post plus paintquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 23:38 schreef Backhander het volgende:
of je download fraps ff dat is ook handig dan slaat ie automatisch in een folder op
Nope.. met http://upload.server8.org/quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 23:42 schreef Backhander het volgende:
jullie uploaden trouwens allemaal denk ik met tinypic?
quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 23:42 schreef Backhander het volgende:
Thnxquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 23:45 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Nope.. met http://upload.server8.org/
Ik gebruik photobucket, ik wil niks anders meerquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 23:42 schreef Backhander het volgende:
Overdag is die in kleurquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 23:47 schreef Backhander het volgende:
is er overdag ook kleur op de cam of is ie zwart wit altijd?
Wat jij wilquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 23:49 schreef Backhander het volgende:
heb ook tijdje photobucket gedaan totdat ik tinypic ondekte
Bij mij geeft AltGr + PrtScr venster, de rest desktop.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 23:36 schreef Poeke het volgende:
Voor degene bij ie het nog niet gelukt is. Een screenshot maak je als volgt:
Ctrl (links) + PrtScrn = venster
Windowstoets + PrtScrn = Hele desktop
effe plakken in een tekenprogramma en opslaan!
Ik crop de foto's gewoon met paintshop pro 7quote:Op zondag 8 oktober 2006 00:06 schreef svann het volgende:
[..]
Bij mij geeft Alt + PrtScr venster, de rest desktop.
En hoe krijg je alleen het beeld zonder venster?
Daar is zeker een speciaal capprogrammaatje voor nodig?
Bedankt voor de tipquote:Op zondag 8 oktober 2006 00:15 schreef Caesu het volgende:
ik gebruik screenhunter.
kan je heel veel instellen. sneltoetsen voor volledig scherm, venster, ingestelde rechthoek, ovaal, rondje, vrije vorm. in speciaal mapje, jpg, png kwaliteitsfactor.
[[url=http://xs307.xs.to/xs307/06400/screenshot001.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
wat druift daar rondjes in het midden. een stingray?
Neen. Het is een eend die daar al geruime tijd ronddobbert.quote:Op zondag 8 oktober 2006 00:15 schreef Caesu het volgende:
ik gebruik screenhunter.
kan je heel veel instellen. sneltoetsen voor volledig scherm, venster, ingestelde rechthoek, ovaal, rondje, vrije vorm. in speciaal mapje, jpg, png kwaliteitsfactor.
was waarschijnlijk een vuurvliegjequote:Op zondag 8 oktober 2006 00:18 schreef mrSPLIFFY het volgende:
cool topic dit zeg! ik zag net een vallen de ster... geinig
Geweldig hequote:Op zondag 8 oktober 2006 00:20 schreef Good-for-nothing het volgende:
[..]
Neen. Het is een eend die daar al geruime tijd ronddobbert.
Kijk een stukje terug voor een paar beschrijvingen van zijn entree.
pfff.. houd hij in z'n eendtje de hele drinkplaats bezet.quote:Op zondag 8 oktober 2006 00:20 schreef Good-for-nothing het volgende:
[..]
Neen. Het is een eend die daar al geruime tijd ronddobbert.
Kijk een stukje terug voor een paar beschrijvingen van zijn entree.
de woordgrapquote:Op zondag 8 oktober 2006 00:29 schreef Caesu het volgende:
[..]
pfff.. houd hij in z'n eendtje de hele drinkplaats bezet.
Er is maar een dier in beeld geweest geloof ik.quote:Op zondag 8 oktober 2006 00:37 schreef Niek. het volgende:
Zijn er het afgelopen halfuur nog leuke beestjes geweest? of alleen die ronddrijvende eendt?
Thanks!quote:Op zondag 8 oktober 2006 00:15 schreef Caesu het volgende:
ik gebruik screenhunter.
quote:Op zondag 8 oktober 2006 00:40 schreef Good-for-nothing het volgende:
[..]
Er is maar een dier in beeld geweest geloof ik.
Dat zijn vlieg beestjes heurquote:Op zondag 8 oktober 2006 00:48 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Mmm weer vallende ster, wajjjjoeeeee!![]()
Weet je het wel zeker?? Zometeen zie je nog live een astroide neer donderenquote:Op zondag 8 oktober 2006 02:06 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Dat zijn vlieg beestjes heurdie gaan kei vaak enzo
Ja ik weet het zeker!quote:Op zondag 8 oktober 2006 02:07 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Weet je het wel zeker?? Zometeen zie je nog live een astroide neer donderen![]()
![]()
Zit ik mooi alles op te nemen, neem ik een lichterlijk inslag opquote:Op zondag 8 oktober 2006 02:08 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ja ik weet het zeker!
wehehe kunnen we meteen het nieuws erop zetten toch
ik weet zeker van nietquote:Op zondag 8 oktober 2006 02:08 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ja ik weet het zeker!
wehehe kunnen we meteen het nieuws erop zetten toch
Dat zou een aap zijn begreep ikquote:Op zondag 8 oktober 2006 02:31 schreef DJKoster het volgende:
LOL, dat beest wat nu herrie loopt te maken![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |