Haha wat grappigquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 22:36 schreef Good-for-nothing het volgende:
[..]
Als die geluiden je bevallen moet je eens naar dit programma kijken. Kun je allemaal van die natuurgeluiden genereren.
quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 23:05 schreef Good-for-nothing het volgende:
De acteurs in de olifantenpakken keren weer terug naar het dorp...
quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 23:05 schreef Good-for-nothing het volgende:
De acteurs in de olifantenpakken keren weer terug naar het dorp...
Oepsquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 23:10 schreef MissHobje het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Vind het wel heel stoer man![]()
Ben gek op olifanten
De cameramanquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 23:11 schreef Omaha het volgende:
Volgens mij is iemand chips aan het eten bij de microfoon
Dat zijn die oli's dus als ze aan komen wandelenquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 23:11 schreef Omaha het volgende:
Volgens mij is iemand chips aan het eten bij de microfoon
Van de dieren jahquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 23:16 schreef Niek. het volgende:
Is er nou af en toe iets van gepraat te horen ofzow?
quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 23:15 schreef Caesu het volgende:
geweldig. [afbeelding]
dit kan de redding zijn voor Talpa als ze dit 24/7 gaan uitzenden.
Er wordt nu onder de aanwezigen geloot wie er door het beeld mag lopen in een dierenpak denk ik.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 23:16 schreef Niek. het volgende:
Is er nou af en toe iets van gepraat te horen ofzow?
En ze zijn aan het discusieren over welk dier het gaat worden.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 23:18 schreef Good-for-nothing het volgende:
[..]
Er wordt nu onder de aanwezigen geloot wie er door het beeld mag lopen in een dierenpak denk ik.
Dat vraag ik me ook af, maar weet zeker dat er wel een enige vertraging tussen zitquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 23:18 schreef Backhander het volgende:
is het in afrika nou een uur later of eerder?
stond op flabber ook bij dat er een uur tijdvershil was. en kan me niet voorstellen dat het in afrika zelfde tijd is als hierquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 23:20 schreef MissHobje het volgende:
Current Africa Time
Saturday 7th Oct 2006 | 11:20:24 pm staat op die site dan ... soort van zelfde dus ??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |