Bij mijn weten wordt het woord 'game' vooral gebruikt in relatie tot jagen.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 11:10 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
of gewoon een reservaat, dombo
gewoon een term voor groot wildquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 11:13 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Bij mijn weten wordt het woord 'game' vooral gebruikt in relatie tot jagen.
Dat bedoelde ik dus.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 11:13 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
gewoon een term voor groot wild
maar het kan ook wel voor jagerts zijn, anders heet het vaak 'Wildlife park'
mms://live.wildlife.wavelit.net/nk1957quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 11:15 schreef C.est-malheureux het volgende:
Mss handig om het linkje te plaatsen?
Een kenner?quote:
Iemand die hele dagen Discovery en Animal Planet kijkt.quote:
familie van de Okapiquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 11:23 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Iemand die hele dagen Discovery en Animal Planet kijkt.Heb altijd veel gekeken en gelezen over dieren, dus de meeste kan ik wel benoemen.
Misschien dat hij groter en kleiner wordt naar gelang het seizoen?quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 11:23 schreef U het volgende:
voor mensen die nog willen zoeken:
Dit is het park Sabi Sands (kaart); en op het onderste rode vlakje moet je klikken. Daar staat Nkorho aangegeven. Bij Google Earth zie je dit stukje rond 31°40'5.33"E, 24°43'38.99"S. Daar ligt wel 'n plas, maar die lijkt me te groot om deze te kunnen zijn.
Ik zet net het geluid aan...quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 11:47 schreef Coastertommm het volgende:
Ik zit nu al 15 minuten te kijken maar heb nog geen een beest kunnen spotten..![]()
Ik weet het.. geduld..
Even laat als hier ongeveer, maar ook als het donker is zie je nog genoeg. Gisteravond buffels.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 11:54 schreef kleinetrom het volgende:
vanavond verder kijken!
wanneer wordt het daar donker?
Heb gelijk maar een txt aangemaakt voor de OPquote:
ik was je voorquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 12:25 schreef Isegrim het volgende:
Als imported_sphinx nou nog even de OP aanpast...
spinnen zijn ook dieren hoor!quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 12:32 schreef Coastertommm het volgende:
Dr zit een spin in de linker bovenhoek, dat is dan ook het enige dier/insect wat ik kan zien..
In het weekend zijn daar alleen maar herhalingen op.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 12:40 schreef Koenz0r het volgende:
Zet dan gewoon animalplanet op
kutherrie de hele tijdquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 12:44 schreef cptmarco het volgende:
wat lief al die vogeltjes fluitend op de achtergrond...
is nog steeds minstens 2x per dag crocodile hunter opquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 12:45 schreef Isegrim het volgende:
[..]
In het weekend zijn daar alleen maar herhalingen op.Op de Africam is nooit een herhaling.
Ja, zag je het?quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 12:50 schreef cptmarco het volgende:
wtfer was zo even een draaikolk in die poel??? Water ging even als gek te keer...
Jamaar wat was er danm met dat water?quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 12:52 schreef cptmarco het volgende:
Het lag dus niet aan mij...
Ik gok dat net buiten beeld één of ander beest gestaan heeft?
Zet die kantine van ze dan bij die plas...quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 12:56 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
die beesten hebben natuurlijk ook lunch-hour he
ik heb geen idee, maar het zag er heel apart uit...quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 12:56 schreef yvonne het volgende:
[..]
Jamaar wat was er danm met dat water?
Ging echt tekeer.
denk niet dat die mensen dat leuk vindenquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 13:01 schreef Caesu het volgende:
ik dacht dat het ging om een vluchtelingenkamp.
misschien geeneens een gek idee om dat zo onder de aandacht te brengen.
Neequote:Op zaterdag 7 oktober 2006 13:01 schreef SunChaser het volgende:
Kunnen die smerige beesten niet naar F&F
quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 13:02 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee
Strkas wordt er eentje opgevreten en dan lopen ze daar te janken,. in GC staat het prima
Laat ze lekker janken daar. Met een beetje mazzel gaan ze staken.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 13:02 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee
Strkas wordt er eentje opgevreten en dan lopen ze daar te janken,.
quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 13:08 schreef SunChaser het volgende:
Komen er wel eens jagers voorbij die ze doodschieten? Lijkt me lache
Die kans lijkt mij erg klein in een Game Park...quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 13:08 schreef SunChaser het volgende:
Komen er wel eens jagers voorbij die ze doodschieten? Lijkt me lache
Nkorho Pan is a natural water hole in the prestigious Sabi Sands Private Game Reserve, in South Africa. Nkorho pan is named after Nkorho bush Lodge which gets it name from the Shangaan derivative for the call of the yellow-billed hornbill, a common and unusual looking bird from this area.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 13:13 schreef bonke het volgende:
is ter al iemand die de plek met google earth gevonden heeft
ik zoek me rot maar elke keer krijg ik geen match
kruger national park
mozambique
Ultieme gamequote:Op zaterdag 7 oktober 2006 13:13 schreef cptmarco het volgende:
[..]
Die kans lijkt mij erg klein in een Game Park...
Ik vond het meer een coole Fok! stok lokatie.quote:
Sorry maarquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 13:17 schreef yvonne het volgende:
Sanne, leuke pics
Dit is zoveel leuker dan BB6
Ze neuken de ganze dag tot ze aids hebbenquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 13:21 schreef Queen_Bee het volgende:
Apen vlooien heul niet
Zout geloof ik.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 13:22 schreef Queen_Bee het volgende:
Ik meen het hoor. Weet niet meer wat het wel is, maar weet wel dat het geen vlooien is
Zo noemen ze het wel, volgens mij, maar het is om de vriendschap/familiebanden te versterken. Of er ook daadwerkelijk vlooien worden gevonden betwijfel ik...quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 13:22 schreef Queen_Bee het volgende:
Ik meen het hoor. Weet niet meer wat het wel is, maar weet wel dat het geen vlooien is
Ja je noemt het wel zo, maar ze halen er geen vlooien uitquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 13:26 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
[..]
Zo noemen ze het wel, volgens mij, maar het is om de vriendschap/familiebanden te versterken. Of er ook daadwerkelijk vlooien worden gevonden betwijfel ik...![]()
Zeker weten!quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 13:17 schreef yvonne het volgende:
Sanne, leuke pics
Dit is zoveel leuker dan BB6
Gnoe iddquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 13:36 schreef Sanne het volgende:
Of een gnoe? Wat is dit?
wel als het donaties op zou leveren.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 13:02 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
denk niet dat die mensen dat leuk vinden
Ja iddquote:
11:21:38quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 13:44 schreef SpeedyGJ het volgende:
Hoe lang kijken jullie er nu naar?
Ik begin
1:35:30
Nog niet gespot in dit topic.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 13:53 schreef Caesu het volgende:
wat voor beesten zijn er allemaal al geweest?
komen er ook gevaarlijke zoals leeuwen, panters etc..
zou ook verrassend zijn... dan zou die een klein beetje verdwaald zijn...quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 13:54 schreef Sanne het volgende:
panters zijn nog niet gesignaleerd.
Het woord 'panter' wordt voor een hele reeks katachtigen gebruikt door veel mensen. Luipaarden, puma's etc.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 13:57 schreef cptmarco het volgende:
[..]
zou ook verrassend zijn... dan zou die een klein beetje verdwaald zijn...
en bambi's.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 13:58 schreef men_in_red het volgende:
alleen apen en gnoe's totnutoe inderdaad
panters zijn toch de aziatische neefjes van de luipaard?quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 14:00 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Het woord 'panter' wordt voor een hele reeks katachtigen gebruikt door veel mensen. Luipaarden, puma's etc.
http://en.wikipedia.org/wiki/Pantherquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 14:01 schreef cptmarco het volgende:
[..]
panters zijn toch de aziatische neefjes van de luipaard?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Panterquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 14:01 schreef Isegrim het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Panther
quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 14:14 schreef Isegrim het volgende:
Waterbok?
Ik nietquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 14:18 schreef men_in_red het volgende:
hoor ik nou een straaljager overkomen![]()
Die link lijkt me ook wel handig voor in de OPquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 14:01 schreef MasterMido het volgende:
http://www.africam.com/boma/viewforum.php?f=13
Kan je foto's van andere dagen bekijken.
Daar zie je ook girafes en olifanten etc
Dat zijn wepsengatenquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 14:45 schreef Queen_Bee het volgende:
En wat zijn dat voor gaten dan
Jaaaaa, mooi forum zeg!quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 14:01 schreef MasterMido het volgende:
http://www.africam.com/boma/viewforum.php?f=13
Kan je foto's van andere dagen bekijken.
Daar zie je ook girafes en olifanten etc
Geen idee, maar bij mijn ouders zitten elk jaar vliegende beesten die op wespen lijken in de grond.quote:
Nou beter blijven ze in de grond danquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 14:51 schreef Jegorex het volgende:
[..]
Geen idee, maar bij mijn ouders zitten elk jaar vliegende beesten die op wespen lijken in de grond.
Hier hebben ze het over ant lions. leeuwen mieren?
Of een FOK onderdeel op dat forum, of we lokken ze hierheen, of, of, we kunnen wel ff de link sturen van deze topicsquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 14:50 schreef Niek. het volgende:
Als BB6 al een eigen subforum krijgt, dan verdient deze webcam er ook een, het is leuker om te zien en er zijn waarschijnlijk ook meer kijkers![]()
Nee, komt van dat forum, in een van de topics daarquote:
Ow, gelukkig, hoef ik me niet schuldig te voelen dat ik niet keer.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 14:56 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee, komt van dat forum, in een van de topics daar
quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 15:26 schreef bonke het volgende:
whahaaa die grote ging tekeer op dat aapie dat ik stiekem yvonne genoemd had
Ik zie wel telkens rimpels in het water. Zullen wel insecten zijn, zo af en toe vliegt er namelijk een vogeltje over die wat lijkt te vangen..quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 15:10 schreef Isegrim het volgende:
Is het wel regen?
Volgens Biogarde liggen er krokodillen inquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 15:46 schreef DJKoster het volgende:
[..]
Ik zie wel telkens rimpels in het water. Zullen wel insecten zijn, zo af en toe vliegt er namelijk een vogeltje over die wat lijkt te vangen..
Ik heb het ook gezienquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 15:56 schreef bonke het volgende:
heeft nu niemand die twee apen zien batsen ?
Omdat de nacht valt?quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 18:05 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Wat een kanker geschreeuw zeg kut beesten. En waarom is mijn beeld grijs en niet kleurig.
Ik zie anders gekleurde lucht hoor in de vertequote:
Zonsondergang?quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 18:14 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ik zie anders gekleurde lucht hoor in de verte![]()
Meen je dat nou??quote:
Noui?quote:
Wat dacht jij danquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 18:36 schreef yvonne het volgende:
[..]
Noui?
Dus?
Haske donker
Waar die cam staat lopen ze 3 uur op ons voor ongeveer
Allemaal gepaarquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 18:43 schreef mrkanarie het volgende:
Dat geluidDenk iets van kikkers ofzo.
Zou mooi zijn als dat konijn nu werd opgegeten.
Ik heb geen flauw ideequote:Op zaterdag 7 oktober 2006 18:48 schreef Niek. het volgende:
lawaaiiiii !!!!!!! wat zijn dat voorn monsters die te horen zijn?
Hé, ik roep jou tot de orde hoorquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 18:44 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Wat dacht jij dandat dit 100% live is?
quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 18:49 schreef Niek. het volgende:
[..]
het is alweer gestopt, klonk erg apart...
Als je d8 dat ik dit nog niet door had, sorry dan heb je het foutquote:
Kikkersquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 18:48 schreef Niek. het volgende:
lawaaiiiii !!!!!!! wat zijn dat voorn monsters die te horen zijn?
Gaat lekker daarzoquote:
Ik dacht al, huh? jij bent toch die weerman, dat moet je toch wetenquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 18:50 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Als je d8 dat ik dit nog niet door had, sorry dan heb je het fout![]()
quote:
quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 18:51 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik dacht al, huh? jij bent toch die weerman, dat moet je toch weten
Of ze kwaken gewoon heel erg hard.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 18:51 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]dat zitten ze wel heel dicht bij die mic
quote:
Was vannacht ook zo'n herrie.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 18:51 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]dat zitten ze wel heel dicht bij die mic
Ja idd ik hoorde hetquote:
Gepaar, kweet nietquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 19:07 schreef tongytongylickylic... het volgende:
Wat gebeurd hier dan......ze komen klaar
Ben je gek of zoquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 19:13 schreef zakjapannertje het volgende:
die wil ik ook in mijn tuin
Je zou daar maar een tent hebbenquote:
http://www.africam.com/boma/ dit is hun forum, is van de cameraman, staat van alles.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 18:53 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ben trouwens benieuwd welke cam ze gebruiken, kwaliteit is aardig goed in de nacht wat voor mij wel goed uit komt![]()
Aha oke zal eens kijkenquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 19:21 schreef yvonne het volgende:
[..]
http://www.africam.com/boma/ dit is hun forum, is van de cameraman, staat van alles.
Nee dat was een gnoe!quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 19:33 schreef Omaha het volgende:
Wtf, er liep iemand met een zaklamp
wat maakt ie n herrie hequote:
Nee dat is iets anders.quote:
oo echt?quote:
Stuur je hem toch een pm?quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 19:53 schreef SpeedyGJ het volgende:
Oke ik wordt niks weizer, staat nergens hoe die cam heet
Moet ik me aanmelden lolquote:
nou, nee, hoor, daarvoor ging het iets te snel en te strakquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 20:24 schreef Niek. het volgende:
[..]
Waarschijnlijk waren het vuurvliegjes![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |