In het weekend zijn daar alleen maar herhalingen op.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 12:40 schreef Koenz0r het volgende:
Zet dan gewoon animalplanet op
kutherrie de hele tijdquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 12:44 schreef cptmarco het volgende:
wat lief al die vogeltjes fluitend op de achtergrond...
is nog steeds minstens 2x per dag crocodile hunter opquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 12:45 schreef Isegrim het volgende:
[..]
In het weekend zijn daar alleen maar herhalingen op.Op de Africam is nooit een herhaling.
Ja, zag je het?quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 12:50 schreef cptmarco het volgende:
wtfer was zo even een draaikolk in die poel??? Water ging even als gek te keer...
Jamaar wat was er danm met dat water?quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 12:52 schreef cptmarco het volgende:
Het lag dus niet aan mij...
Ik gok dat net buiten beeld één of ander beest gestaan heeft?
Zet die kantine van ze dan bij die plas...quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 12:56 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
die beesten hebben natuurlijk ook lunch-hour he
ik heb geen idee, maar het zag er heel apart uit...quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 12:56 schreef yvonne het volgende:
[..]
Jamaar wat was er danm met dat water?
Ging echt tekeer.
denk niet dat die mensen dat leuk vindenquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 13:01 schreef Caesu het volgende:
ik dacht dat het ging om een vluchtelingenkamp.
misschien geeneens een gek idee om dat zo onder de aandacht te brengen.
Neequote:Op zaterdag 7 oktober 2006 13:01 schreef SunChaser het volgende:
Kunnen die smerige beesten niet naar F&F
quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 13:02 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee
Strkas wordt er eentje opgevreten en dan lopen ze daar te janken,. in GC staat het prima
Laat ze lekker janken daar. Met een beetje mazzel gaan ze staken.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 13:02 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee
Strkas wordt er eentje opgevreten en dan lopen ze daar te janken,.
quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 13:08 schreef SunChaser het volgende:
Komen er wel eens jagers voorbij die ze doodschieten? Lijkt me lache
Die kans lijkt mij erg klein in een Game Park...quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 13:08 schreef SunChaser het volgende:
Komen er wel eens jagers voorbij die ze doodschieten? Lijkt me lache
Nkorho Pan is a natural water hole in the prestigious Sabi Sands Private Game Reserve, in South Africa. Nkorho pan is named after Nkorho bush Lodge which gets it name from the Shangaan derivative for the call of the yellow-billed hornbill, a common and unusual looking bird from this area.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 13:13 schreef bonke het volgende:
is ter al iemand die de plek met google earth gevonden heeft
ik zoek me rot maar elke keer krijg ik geen match
kruger national park
mozambique
Ultieme gamequote:Op zaterdag 7 oktober 2006 13:13 schreef cptmarco het volgende:
[..]
Die kans lijkt mij erg klein in een Game Park...
Ik vond het meer een coole Fok! stok lokatie.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |