Bij mijn weten wordt het woord 'game' vooral gebruikt in relatie tot jagen.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 11:10 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
of gewoon een reservaat, dombo
gewoon een term voor groot wildquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 11:13 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Bij mijn weten wordt het woord 'game' vooral gebruikt in relatie tot jagen.
Dat bedoelde ik dus.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 11:13 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
gewoon een term voor groot wild
maar het kan ook wel voor jagerts zijn, anders heet het vaak 'Wildlife park'
mms://live.wildlife.wavelit.net/nk1957quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 11:15 schreef C.est-malheureux het volgende:
Mss handig om het linkje te plaatsen?
Een kenner?quote:
Iemand die hele dagen Discovery en Animal Planet kijkt.quote:
familie van de Okapiquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 11:23 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Iemand die hele dagen Discovery en Animal Planet kijkt.Heb altijd veel gekeken en gelezen over dieren, dus de meeste kan ik wel benoemen.
Misschien dat hij groter en kleiner wordt naar gelang het seizoen?quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 11:23 schreef U het volgende:
voor mensen die nog willen zoeken:
Dit is het park Sabi Sands (kaart); en op het onderste rode vlakje moet je klikken. Daar staat Nkorho aangegeven. Bij Google Earth zie je dit stukje rond 31°40'5.33"E, 24°43'38.99"S. Daar ligt wel 'n plas, maar die lijkt me te groot om deze te kunnen zijn.
Ik zet net het geluid aan...quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 11:47 schreef Coastertommm het volgende:
Ik zit nu al 15 minuten te kijken maar heb nog geen een beest kunnen spotten..![]()
Ik weet het.. geduld..
Even laat als hier ongeveer, maar ook als het donker is zie je nog genoeg. Gisteravond buffels.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 11:54 schreef kleinetrom het volgende:
vanavond verder kijken!
wanneer wordt het daar donker?
Heb gelijk maar een txt aangemaakt voor de OPquote:
ik was je voorquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 12:25 schreef Isegrim het volgende:
Als imported_sphinx nou nog even de OP aanpast...
spinnen zijn ook dieren hoor!quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 12:32 schreef Coastertommm het volgende:
Dr zit een spin in de linker bovenhoek, dat is dan ook het enige dier/insect wat ik kan zien..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |