quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 15:26 schreef bonke het volgende:
whahaaa die grote ging tekeer op dat aapie dat ik stiekem yvonne genoemd had
Ik zie wel telkens rimpels in het water. Zullen wel insecten zijn, zo af en toe vliegt er namelijk een vogeltje over die wat lijkt te vangen..quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 15:10 schreef Isegrim het volgende:
Is het wel regen?
Volgens Biogarde liggen er krokodillen inquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 15:46 schreef DJKoster het volgende:
[..]
Ik zie wel telkens rimpels in het water. Zullen wel insecten zijn, zo af en toe vliegt er namelijk een vogeltje over die wat lijkt te vangen..
Ik heb het ook gezienquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 15:56 schreef bonke het volgende:
heeft nu niemand die twee apen zien batsen ?
Omdat de nacht valt?quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 18:05 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Wat een kanker geschreeuw zeg kut beesten. En waarom is mijn beeld grijs en niet kleurig.
Ik zie anders gekleurde lucht hoor in de vertequote:
Zonsondergang?quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 18:14 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ik zie anders gekleurde lucht hoor in de verte![]()
Meen je dat nou??quote:
Noui?quote:
Wat dacht jij danquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 18:36 schreef yvonne het volgende:
[..]
Noui?
Dus?
Haske donker
Waar die cam staat lopen ze 3 uur op ons voor ongeveer
Allemaal gepaarquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 18:43 schreef mrkanarie het volgende:
Dat geluidDenk iets van kikkers ofzo.
Zou mooi zijn als dat konijn nu werd opgegeten.
Ik heb geen flauw ideequote:Op zaterdag 7 oktober 2006 18:48 schreef Niek. het volgende:
lawaaiiiii !!!!!!! wat zijn dat voorn monsters die te horen zijn?
Hé, ik roep jou tot de orde hoorquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 18:44 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Wat dacht jij dandat dit 100% live is?
quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 18:49 schreef Niek. het volgende:
[..]
het is alweer gestopt, klonk erg apart...
Als je d8 dat ik dit nog niet door had, sorry dan heb je het foutquote:
Kikkersquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 18:48 schreef Niek. het volgende:
lawaaiiiii !!!!!!! wat zijn dat voorn monsters die te horen zijn?
Gaat lekker daarzoquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |