Sorry maarquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 13:17 schreef yvonne het volgende:
Sanne, leuke pics
Dit is zoveel leuker dan BB6
Ze neuken de ganze dag tot ze aids hebbenquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 13:21 schreef Queen_Bee het volgende:
Apen vlooien heul niet
Zout geloof ik.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 13:22 schreef Queen_Bee het volgende:
Ik meen het hoor. Weet niet meer wat het wel is, maar weet wel dat het geen vlooien is
Zo noemen ze het wel, volgens mij, maar het is om de vriendschap/familiebanden te versterken. Of er ook daadwerkelijk vlooien worden gevonden betwijfel ik...quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 13:22 schreef Queen_Bee het volgende:
Ik meen het hoor. Weet niet meer wat het wel is, maar weet wel dat het geen vlooien is
Ja je noemt het wel zo, maar ze halen er geen vlooien uitquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 13:26 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
[..]
Zo noemen ze het wel, volgens mij, maar het is om de vriendschap/familiebanden te versterken. Of er ook daadwerkelijk vlooien worden gevonden betwijfel ik...![]()
Zeker weten!quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 13:17 schreef yvonne het volgende:
Sanne, leuke pics
Dit is zoveel leuker dan BB6
Gnoe iddquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 13:36 schreef Sanne het volgende:
Of een gnoe? Wat is dit?
wel als het donaties op zou leveren.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 13:02 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
denk niet dat die mensen dat leuk vinden
Ja iddquote:
11:21:38quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 13:44 schreef SpeedyGJ het volgende:
Hoe lang kijken jullie er nu naar?
Ik begin
1:35:30
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |