Dat hij zijn mods nog moet spuitenquote:Op woensdag 10 januari 2007 06:40 schreef dimage het volgende:
LOL, wat zou die elke dag denken als hij hier instapt ?
he gadver, die velgen had mijn ex over buurjongetje ook op zijn pimp golfjequote:Op woensdag 10 januari 2007 09:40 schreef McFarmer het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
"vandaag weer een dag minder tot aan de dag dat ik genoeg geld heb hem te laten spuiten!"quote:Op woensdag 10 januari 2007 06:40 schreef dimage het volgende:
LOL, wat zou die elke dag denken als hij hier instapt ?
quote:Op zondag 21 januari 2007 19:15 schreef Fogel het volgende:
Creatief met Post It:
En een link met een hele fotoreportage van dit project.
dan moet je alleen geen politie achter je hebben.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 15:12 schreef Cyaa het volgende:
[..]
daarmee zou ik willen wegrijden, na de ruitenwissers even heen en weer te hebben gedaan![]()
die zien toch niks door al de vliegende papiertjes.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 15:17 schreef eer-ik het volgende:
[..]
dan moet je alleen geen politie achter je hebben.
Eigenlijk zou je er een briefje moeten achterlaten met daarop de vraag of hij nog meer PVC buizen nodig heeft en op welke van de 6 de riolering uit komtquote:Op zondag 28 januari 2007 22:14 schreef HansU het volgende:
[afbeelding]
met pijn en moeite mijn lunch kunnen binnenhouden
voor wat betreft peugeot:quote:Op zondag 28 januari 2007 22:14 schreef HansU het volgende:
[afbeelding]
Waarom doen ze op al die hatchbacks van die strikjesquote:Op maandag 29 januari 2007 01:58 schreef eer-ik het volgende:
[..]
voor wat betreft peugeot:
[afbeelding]
don't ask me!quote:Op maandag 29 januari 2007 12:12 schreef Maikalo het volgende:
[..]
Waarom doen ze op al die hatchbacks van die strikjes![]()
Wat?quote:Op maandag 29 januari 2007 04:31 schreef dimage het volgende:
ik vraag mij af tot hoeverre dit legaal is .
Haha, okquote:Op maandag 29 januari 2007 12:38 schreef dimage het volgende:
[..]
je auto zo toetakelen. volgens mij is dit niet eens toegestaan.
Zou nog onder gevaarlijk uitsteeksel kunnen vallen. Dat mag niet.quote:Op maandag 29 januari 2007 16:57 schreef Tjabbo het volgende:
Tuurlijk mag dat wel.
Gevaarljik uitsteeksel wat niet mag:quote:Op maandag 29 januari 2007 17:46 schreef Oosthoek het volgende:
[..]
Zou nog onder gevaarlijk uitsteeksel kunnen vallen. Dat mag niet.
Die van de Peugeot mag niet. Steekt boven de auto uit.quote:Op maandag 29 januari 2007 16:57 schreef Tjabbo het volgende:
Tuurlijk mag dat wel.
quote:Op maandag 29 januari 2007 17:46 schreef Oosthoek het volgende:
[..]
Zou nog onder gevaarlijk uitsteeksel kunnen vallen. Dat mag niet.
Wel goed lezen waar de reactie over gaat he.quote:Op maandag 29 januari 2007 17:57 schreef existenz het volgende:
[..]
Die van de Peugeot mag niet. Steekt boven de auto uit.
Die is wel geil, op de achterbumper en spoiler naquote:Op maandag 29 januari 2007 01:58 schreef eer-ik het volgende:
[..]
[afbeelding]
Die spoiler is volkomen legaal!quote:Op maandag 29 januari 2007 17:57 schreef existenz het volgende:
[..]
Die van de Peugeot mag niet. Steekt boven de auto uit.
Jah, echt toffe rims en sideskirt en lexusunits en heus ramenverdonkerplakspulquote:Op maandag 29 januari 2007 21:45 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Die is wel geil, op de achterbumper en spoiler na![]()
![]()
ik zou na mijn smaak black-chrome lexuslooks nemen, en mooiere spaaks velgjesquote:Op maandag 29 januari 2007 21:56 schreef Daantke het volgende:
[..]
Jah, echt toffe rims en sideskirt en lexusunits en heus ramenverdonkerplakspul![]()
ja dan krijg je van die opmerkingen van: "leuke lampen. jammer dat de rest van die knakenbak geen lexus is"quote:Op maandag 29 januari 2007 22:22 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
ik zou na mijn smaak black-chrome lexuslooks nemen, en mooiere spaaks velgjes![]()
Peugeots lenen zich gewoon niet om "ge-tuned" te worden. Wat ze er ook aan doen, het ziet er gewoon niet uit.quote:Op maandag 29 januari 2007 01:58 schreef eer-ik het volgende:
[..]
[afbeelding]
iddquote:Op dinsdag 30 januari 2007 10:03 schreef HansU het volgende:
[..]
Peugeots lenen zich gewoon niet om "ge-tuned" te worden. Wat ze er ook aan doen, het ziet er gewoon niet uit.
ugh, tunen ze tegenwoordig ook al mooie auto's. Nog even en er rijdt straks een nieuwe S600 met taartschep voorbij.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 11:16 schreef eer-ik het volgende:
[..]
idd
Een beetje gestyled kan wel, kijk maar naar wat peugeot er zelf mee doet...
Bijvoorbeeld de 206 RC
Beetje andere bumpers erop etc, ziet er al een stuk leuker uit imo.
Maar dit soort rommel...![]()
Hier in de buurt staat ook nog een gesjonde 406 coupé.
Jammer, want die coupé vind ik op zichzelf al een prachtige wagen
binnenkort even een fototje van maken
Helaas wel ja...quote:Op dinsdag 30 januari 2007 11:49 schreef HansU het volgende:
[..]
ugh, tunen ze tegenwoordig ook al mooie auto's. Nog even en er rijdt straks een nieuwe S600 met taartschep voorbij.
Zoveel uitlaten heb je wel nodig met een 2L 120 pk motorquote:Op zondag 28 januari 2007 22:14 schreef HansU het volgende:
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 17:21 schreef Drifter__ het volgende:
De Peugeot(s) uit de films Taxi ziet er anders wel goed uit hoor
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
je bent gewoon jaloersquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 16:00 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik kwam wat plaatjes tegen van een Opel Meeting bij de Burger King van Kerkrade
Een wonderlijke combinatie daar van kunstwerken en auto's die je op je lachspieren werken.
nee maar ik ken fok goedquote:
Over side SKIRTS gesprokenquote:Op dinsdag 30 januari 2007 17:21 schreef Drifter__ het volgende:
De Peugeot(s) uit de films Taxi ziet er anders wel goed uit hoor
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
Euh... Dat kunstwerken was NIET sarcastisch bedoeld, er zitten echt een paar hele mooien tussenquote:Op dinsdag 30 januari 2007 20:34 schreef Asmooh het volgende:
[..]
nee maar ik ken fok goedmeestal is het van..
ik kan iets niet krijgen dus ik ga het afzeiken..
eigenlijk vinden jullie (sommige) autos heel erg mooi, maar omdat anders je fok populariteit kwijt raakt, of bang bent voor zeg je van ieeel hijs lelijk.
mee lopen noemen ze dat
Whehehe, probeer je die rammelopel van je te compenseren met onzin?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 20:34 schreef Asmooh het volgende:
[..]
eigenlijk vinden jullie (sommige) autos heel erg mooi, maar omdat anders je fok populariteit kwijt raakt, of bang bent voor zeg je van ieeel hijs lelijk.
mee lopen noemen ze dat
GODVERquote:Op dinsdag 30 januari 2007 21:19 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Whehehe, probeer je die rammelopel van je te compenseren met onzin?.
Ik heb wel een beetje medelijden dat je dat ding moet verdedigen.
Tis simpelweg om te huilen wat hier gepost wordt. Incl. al die Opels.
Heeft niets met meelopen te maken.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Waarom verneuken ze Calibras eigelijk? zijn best wel geile bakken (verlaagd+velgjes)quote:Op dinsdag 30 januari 2007 21:21 schreef bleiblei het volgende:
[afbeelding]
(Gesoept trouwens)
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ok, fair enough.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 20:34 schreef Asmooh het volgende:
[..]
mee lopen noemen ze dat
Ik ga sowieso een bus kopen als ik genoeg geld hebquote:Op dinsdag 30 januari 2007 23:42 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ok, fair enough.
Ze zullen er vast rondlopen
Alleen kan ik mezelf niet tot 'jullie' rekenen.
Ok, er zijn wel 'getunede' auto's die ik mooi vind, maar meestal niet.
En ik ben er niet jaloers op ook.
Kijk voor de gein maar eens in wat voor wagen ik rij, als ik er jaloers op was geweest had ik wel wat anders gereden.
En blingbling velgen?quote:Op woensdag 31 januari 2007 09:45 schreef eer-ik het volgende:
je kan er best trots op zijn, maar dat wil niet zeggen dat een ander jaloers is (of begrijp ik je nou verkeerd?)
Ik zou ook graag een transporter willen hebben, maar het duurt nog wel even voordat ik zo'n ding heb
Ik zou best trots zijn op m'n transporter hoor
zoeen wil ik:
[afbeelding]
Met bullbar, en zwart
Had je zo iets in gedachten?:quote:Op woensdag 31 januari 2007 09:45 schreef eer-ik het volgende:
je kan er best trots op zijn, maar dat wil niet zeggen dat een ander jaloers is (of begrijp ik je nou verkeerd?)
Ik zou ook graag een transporter willen hebben, maar het duurt nog wel even voordat ik zo'n ding heb
Ik zou best trots zijn op m'n transporter hoor
zoeen wil ik:
[afbeelding]
Met bullbar, en zwart
Je vind het zo moeilijk om toe tegeven dat het mooie bakken zijn dus dan spot jhe er mee, wat zieligquote:Op woensdag 31 januari 2007 19:41 schreef Tjabbo het volgende:
turkmod...slaat dat op die turkenvanger voorop of is de eigenaar van turkse afkomst
Dat laatste busje is echt wel mooi hoor, hoort ook niet in dit topic thuis vind ik.quote:Op woensdag 31 januari 2007 19:47 schreef Tjabbo het volgende:
ja ik ben echt jaloers op die bouwvakkersbusjes
Alleen die plaat van die T4 in je post kan ik zien, de rest niet.quote:Op woensdag 31 januari 2007 19:22 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Had je zo iets in gedachten?:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik zou liever als ik een Transporter moest kiezen de T4 Wijsneus kiezen, precies zo een:
[afbeelding]
Maar dan in Parelmoer (Donker rood/Zwart)
of deze T5'en zijn ook wel lauw:
[afbeelding]
[afbeelding]
**Tuned Transporters**
oow, misschien gebruik je de Anti-Turkse-Websites browserquote:Op woensdag 31 januari 2007 20:42 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Alleen die plaat van die T4 in je post kan ik zien, de rest niet.
Ik kan die hele turkmod site niet openen.
Maar goed, zoeen als die T4, dan zonder dakrailing, en dat het een T4 is, ik vind de T5 simpelweg mooier
wansmaak is ook smaak zullen we maar zeggen.quote:Op woensdag 31 januari 2007 19:53 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Dat laatste busje is echt wel mooi hoor, hoort ook niet in dit topic thuis vind ik.
quote:Op woensdag 31 januari 2007 19:45 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Je vind het zo moeilijk om toe tegeven dat het mooie bakken zijn dus dan spot jhe er mee, wat zielig![]()
op het interieur na is het gewoon zeer triest. Een bestel busje blijft een bestel busjequote:Op woensdag 31 januari 2007 19:22 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Had je zo iets in gedachten?:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik zou liever als ik een Transporter moest kiezen de T4 Wijsneus kiezen, precies zo een:
[afbeelding]
Maar dan in Parelmoer (Donker rood/Zwart)
of deze T5'en zijn ook wel lauw:
[afbeelding]
[afbeelding]
**Tuned Transporters**
Nee, bij Conrad.quote:Op donderdag 1 februari 2007 21:53 schreef Opa_vertelt het volgende:
Waren die chrome sierlijstjes van de aldi in de aanbieding ofzo?
Parkeren binnen de lijnen is ook niet zijn sterkste kant.quote:Op donderdag 1 februari 2007 21:53 schreef Opa_vertelt het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Het interieur was al net zo![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 1 februari 2007 07:40 schreef bleiblei het volgende:
Die gordijntjes.
Die tlbalken onder een bestelbusje.
Die dubbele uitlaat.
Die gasten in dit topic die roepen dat dat mooi is.
Laat hem toch, als je zijn postgeschiedenis doorkijkt zie je dat hij werkelijk denkt dat dit mooi isquote:Op vrijdag 2 februari 2007 09:55 schreef -Muse- het volgende:
[..]
Jij bent nog geen 14 jaar ofwel? Damn, wat een bord heb jij voor je kop zeg!![]()
Hobbies/interesses: Photoshop, Design, Auto&Tuning...quote:Op vrijdag 2 februari 2007 10:03 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Laat hem toch, als je zijn postgeschiedenis doorkijkt zie je dat hij werkelijk denkt dat dit mooi is
een dubbele uitlaat is leuk maar dan wel op 1 demper en niet aan beide kanten van de auto.quote:Op donderdag 1 februari 2007 09:37 schreef eer-ik het volgende:
die gordijnen en tl balken eronder ben ik niet van gecharmeerd, maar dubbele uitlaat vind ik sowieso mooier dan een enkele. Hangt uiteraard wel van het model af, die brede pijpen vind ik überhaupt zum kotsen.
De T5 is leverbaar met 3,2 V6.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 12:25 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
een dubbele uitlaat is leuk maar dan wel op 1 demper en niet aan beide kanten van de auto.
het is toch geen V motor of wel
5 cilinder ftw~!!quote:Op vrijdag 2 februari 2007 12:25 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
een dubbele uitlaat is leuk maar dan wel op 1 demper en niet aan beide kanten van de auto.
het is toch geen V motor of wel
Whoaquote:
3 jaar geleden..quote:Op vrijdag 2 februari 2007 09:55 schreef -Muse- het volgende:
[..]
Jij bent nog geen 14 jaar ofwel? Damn, wat een bord heb jij voor je kop zeg!![]()
onzichtbare bodykit dan?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 23:12 schreef Turquaz52 het volgende:
Geen zin om de plaatjes te rippen dus hier:
**Klik** voor een Kever met Bodykit![]()
![]()
hahah te kerig voor woordenquote:Op donderdag 1 februari 2007 21:53 schreef Opa_vertelt het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Het interieur was al net zo![]()
![]()
![]()
minus een 8 cm grondspeling en inclusief wat lelijke velgjesquote:Op vrijdag 2 februari 2007 23:26 schreef OFfSprngr het volgende:
Dat ziet eruit als een redelijk normale opgeknapte kever..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |