Dat hij zijn mods nog moet spuitenquote:Op woensdag 10 januari 2007 06:40 schreef dimage het volgende:
LOL, wat zou die elke dag denken als hij hier instapt ?
he gadver, die velgen had mijn ex over buurjongetje ook op zijn pimp golfjequote:Op woensdag 10 januari 2007 09:40 schreef McFarmer het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
"vandaag weer een dag minder tot aan de dag dat ik genoeg geld heb hem te laten spuiten!"quote:Op woensdag 10 januari 2007 06:40 schreef dimage het volgende:
LOL, wat zou die elke dag denken als hij hier instapt ?
quote:Op zondag 21 januari 2007 19:15 schreef Fogel het volgende:
Creatief met Post It:
En een link met een hele fotoreportage van dit project.
dan moet je alleen geen politie achter je hebben.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 15:12 schreef Cyaa het volgende:
[..]
daarmee zou ik willen wegrijden, na de ruitenwissers even heen en weer te hebben gedaan![]()
die zien toch niks door al de vliegende papiertjes.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 15:17 schreef eer-ik het volgende:
[..]
dan moet je alleen geen politie achter je hebben.
Eigenlijk zou je er een briefje moeten achterlaten met daarop de vraag of hij nog meer PVC buizen nodig heeft en op welke van de 6 de riolering uit komtquote:Op zondag 28 januari 2007 22:14 schreef HansU het volgende:
[afbeelding]
met pijn en moeite mijn lunch kunnen binnenhouden
voor wat betreft peugeot:quote:Op zondag 28 januari 2007 22:14 schreef HansU het volgende:
[afbeelding]
met pijn en moeite mijn lunch kunnen binnenhouden
Waarom doen ze op al die hatchbacks van die strikjesquote:Op maandag 29 januari 2007 01:58 schreef eer-ik het volgende:
[..]
voor wat betreft peugeot:
[afbeelding]
don't ask me!quote:Op maandag 29 januari 2007 12:12 schreef Maikalo het volgende:
[..]
Waarom doen ze op al die hatchbacks van die strikjes![]()
Wat?quote:Op maandag 29 januari 2007 04:31 schreef dimage het volgende:
ik vraag mij af tot hoeverre dit legaal is .
Haha, okquote:Op maandag 29 januari 2007 12:38 schreef dimage het volgende:
[..]
je auto zo toetakelen. volgens mij is dit niet eens toegestaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |