Nee, bij Conrad.quote:Op donderdag 1 februari 2007 21:53 schreef Opa_vertelt het volgende:
Waren die chrome sierlijstjes van de aldi in de aanbieding ofzo?
Parkeren binnen de lijnen is ook niet zijn sterkste kant.quote:Op donderdag 1 februari 2007 21:53 schreef Opa_vertelt het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Het interieur was al net zo![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 1 februari 2007 07:40 schreef bleiblei het volgende:
Die gordijntjes.
Die tlbalken onder een bestelbusje.
Die dubbele uitlaat.
Die gasten in dit topic die roepen dat dat mooi is.
Laat hem toch, als je zijn postgeschiedenis doorkijkt zie je dat hij werkelijk denkt dat dit mooi isquote:Op vrijdag 2 februari 2007 09:55 schreef -Muse- het volgende:
[..]
Jij bent nog geen 14 jaar ofwel? Damn, wat een bord heb jij voor je kop zeg!![]()
Hobbies/interesses: Photoshop, Design, Auto&Tuning...quote:Op vrijdag 2 februari 2007 10:03 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Laat hem toch, als je zijn postgeschiedenis doorkijkt zie je dat hij werkelijk denkt dat dit mooi is
een dubbele uitlaat is leuk maar dan wel op 1 demper en niet aan beide kanten van de auto.quote:Op donderdag 1 februari 2007 09:37 schreef eer-ik het volgende:
die gordijnen en tl balken eronder ben ik niet van gecharmeerd, maar dubbele uitlaat vind ik sowieso mooier dan een enkele. Hangt uiteraard wel van het model af, die brede pijpen vind ik überhaupt zum kotsen.
De T5 is leverbaar met 3,2 V6.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 12:25 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
een dubbele uitlaat is leuk maar dan wel op 1 demper en niet aan beide kanten van de auto.
het is toch geen V motor of wel
5 cilinder ftw~!!quote:Op vrijdag 2 februari 2007 12:25 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
een dubbele uitlaat is leuk maar dan wel op 1 demper en niet aan beide kanten van de auto.
het is toch geen V motor of wel
Whoaquote:
3 jaar geleden..quote:Op vrijdag 2 februari 2007 09:55 schreef -Muse- het volgende:
[..]
Jij bent nog geen 14 jaar ofwel? Damn, wat een bord heb jij voor je kop zeg!![]()
onzichtbare bodykit dan?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 23:12 schreef Turquaz52 het volgende:
Geen zin om de plaatjes te rippen dus hier:
**Klik** voor een Kever met Bodykit![]()
![]()
hahah te kerig voor woordenquote:Op donderdag 1 februari 2007 21:53 schreef Opa_vertelt het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Het interieur was al net zo![]()
![]()
![]()
minus een 8 cm grondspeling en inclusief wat lelijke velgjesquote:Op vrijdag 2 februari 2007 23:26 schreef OFfSprngr het volgende:
Dat ziet eruit als een redelijk normale opgeknapte kever..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |