Whehehe, probeer je die rammelopel van je te compenseren met onzin?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 20:34 schreef Asmooh het volgende:
[..]
nee maar ik ken fok goedmeestal is het van..
ik kan iets niet krijgen dus ik ga het afzeiken..
eigenlijk vinden jullie (sommige) autos heel erg mooi, maar omdat anders je fok populariteit kwijt raakt, of bang bent voor zeg je van ieeel hijs lelijk.
mee lopen noemen ze dat
GODVERquote:Op dinsdag 30 januari 2007 21:19 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Whehehe, probeer je die rammelopel van je te compenseren met onzin?.
Ik heb wel een beetje medelijden dat je dat ding moet verdedigen.
Tis simpelweg om te huilen wat hier gepost wordt. Incl. al die Opels.
Heeft niets met meelopen te maken.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Waarom verneuken ze Calibras eigelijk? zijn best wel geile bakken (verlaagd+velgjes)quote:Op dinsdag 30 januari 2007 21:21 schreef bleiblei het volgende:
[afbeelding]
(Gesoept trouwens)
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ok, fair enough.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 20:34 schreef Asmooh het volgende:
[..]
nee maar ik ken fok goedmeestal is het van..
ik kan iets niet krijgen dus ik ga het afzeiken..
eigenlijk vinden jullie (sommige) autos heel erg mooi, maar omdat anders je fok populariteit kwijt raakt, of bang bent voor zeg je van ieeel hijs lelijk.
mee lopen noemen ze dat
Ik ga sowieso een bus kopen als ik genoeg geld hebquote:Op dinsdag 30 januari 2007 23:42 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ok, fair enough.
Ze zullen er vast rondlopen
Alleen kan ik mezelf niet tot 'jullie' rekenen.
Ok, er zijn wel 'getunede' auto's die ik mooi vind, maar meestal niet.
En ik ben er niet jaloers op ook.
Kijk voor de gein maar eens in wat voor wagen ik rij, als ik er jaloers op was geweest had ik wel wat anders gereden.
En blingbling velgen?quote:Op woensdag 31 januari 2007 09:45 schreef eer-ik het volgende:
je kan er best trots op zijn, maar dat wil niet zeggen dat een ander jaloers is (of begrijp ik je nou verkeerd?)
Ik zou ook graag een transporter willen hebben, maar het duurt nog wel even voordat ik zo'n ding heb
Ik zou best trots zijn op m'n transporter hoor
zoeen wil ik:
[afbeelding]
Met bullbar, en zwart
Had je zo iets in gedachten?:quote:Op woensdag 31 januari 2007 09:45 schreef eer-ik het volgende:
je kan er best trots op zijn, maar dat wil niet zeggen dat een ander jaloers is (of begrijp ik je nou verkeerd?)
Ik zou ook graag een transporter willen hebben, maar het duurt nog wel even voordat ik zo'n ding heb
Ik zou best trots zijn op m'n transporter hoor
zoeen wil ik:
[afbeelding]
Met bullbar, en zwart
Je vind het zo moeilijk om toe tegeven dat het mooie bakken zijn dus dan spot jhe er mee, wat zieligquote:Op woensdag 31 januari 2007 19:41 schreef Tjabbo het volgende:
turkmod...slaat dat op die turkenvanger voorop of is de eigenaar van turkse afkomst
Dat laatste busje is echt wel mooi hoor, hoort ook niet in dit topic thuis vind ik.quote:Op woensdag 31 januari 2007 19:47 schreef Tjabbo het volgende:
ja ik ben echt jaloers op die bouwvakkersbusjes
Alleen die plaat van die T4 in je post kan ik zien, de rest niet.quote:Op woensdag 31 januari 2007 19:22 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Had je zo iets in gedachten?:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik zou liever als ik een Transporter moest kiezen de T4 Wijsneus kiezen, precies zo een:
[afbeelding]
Maar dan in Parelmoer (Donker rood/Zwart)
of deze T5'en zijn ook wel lauw:
[afbeelding]
[afbeelding]
**Tuned Transporters**
oow, misschien gebruik je de Anti-Turkse-Websites browserquote:Op woensdag 31 januari 2007 20:42 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Alleen die plaat van die T4 in je post kan ik zien, de rest niet.
Ik kan die hele turkmod site niet openen.
Maar goed, zoeen als die T4, dan zonder dakrailing, en dat het een T4 is, ik vind de T5 simpelweg mooier
wansmaak is ook smaak zullen we maar zeggen.quote:Op woensdag 31 januari 2007 19:53 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Dat laatste busje is echt wel mooi hoor, hoort ook niet in dit topic thuis vind ik.
quote:Op woensdag 31 januari 2007 19:45 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Je vind het zo moeilijk om toe tegeven dat het mooie bakken zijn dus dan spot jhe er mee, wat zielig![]()
op het interieur na is het gewoon zeer triest. Een bestel busje blijft een bestel busjequote:Op woensdag 31 januari 2007 19:22 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Had je zo iets in gedachten?:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik zou liever als ik een Transporter moest kiezen de T4 Wijsneus kiezen, precies zo een:
[afbeelding]
Maar dan in Parelmoer (Donker rood/Zwart)
of deze T5'en zijn ook wel lauw:
[afbeelding]
[afbeelding]
**Tuned Transporters**
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |