in de amsterdam arenaquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 02:16 schreef jorienvdherik het volgende:
[EK-Kwalificatie] Nederland - [quote]Albanie
wat is dat dan voor onzin, eerst een halve op posten en dan de rest????quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 02:17 schreef jorienvdherik het volgende:
ik was nog niet af
quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 04:49 schreef mcyodogg het volgende:
Ik hoop dat de wedstrijd beter wordt dan dit topic
Je zegt Albenie, je bedoelt Albanie en in de TT staat Armenie.
Via Albenie morfen we zo vrolijk van Armenie naar Albanie ...quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 02:16 schreef jorienvdherik het volgende:
[EK-Kwalificatie] Nederland - Albenie
quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 11:18 schreef Doc het volgende:
[..]
Via Albenie morfen we zo vrolijk van Armenie naar Albanie ...
Nee, naast Armania.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 11:40 schreef snellejelle het volgende:
Albenie, dat ligt toch naast transsylvanië?!
quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 04:49 schreef mcyodogg het volgende:
Je zegt Albenie, je bedoelt Albanie en in de TT staat Armenie.
Hup Halland hupquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 11:52 schreef tong80 het volgende:
Vermoedelijke opstelling van Oranje :
van der Saar
Mathijssan, Heijtanga, van Bronkharst, Kramkamp
Sneijdar, Laandzaat, Thea Jansen
Rabben, Kaat, van Parsie
Echt klote dat Van Bemmel er niet bij isquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 11:52 schreef tong80 het volgende:
Vermoedelijke opstelling van Oranje :
van der Saar
Mathijssan, Heijtanga, van Bronkharst, Kramkamp
Sneijdar, Laandzaat, Thea Jansen
Rabben, Kaat, van Parsie
Die E trema pakt hij nog steeds niet in de TT vreemd genoeg. Dus dan maar zonder tremaquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 22:14 schreef borisz het volgende:
oh diie was dr al. nu maar de ë er maar even achter zetten :
quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 22:15 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Die E trema pakt hij nog steeds niet in de TT vreemd genoeg. Dus dan maar zonder trema
quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 22:41 schreef edje34 het volgende:
Zal wel niet veel beter worden als vanavond verwacht een magere uitslag 3-0.
Vandaar dat je er steeds naast zit.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 22:49 schreef edje34 het volgende:
Over vanavond kan ik niks zeggen omdat ik de wedstr niet gezien heb
Kan hoeft niet.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 22:53 schreef koningdavid het volgende:
[..]
[..]
Vandaar dat je er steeds naast zit.![]()
quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 11:38 schreef Da_Sandman het volgende:.
Wat moet er nu met dit topique? Is het enkel vanwege de kaart?
Dat wat Bos dus gedaan heeftquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 22:11 schreef Bos81 het volgende:
Juiste land maar in de tt gezet en dus gewoon verder over de wedstrijd van woensdag
De wegen schijnen onverhard te zijn.Dus ik zou het niet op de fiets doen.quote:Op zondag 8 oktober 2006 18:50 schreef Nicky_Rincon het volgende:
Serieuze vraag, weet iemand of het mogelijk is om naar de uitwedstrijd in Albanie te gaan op eigen vervoer??
(tis volgend jaar, weet ik, maar wil het nu weten)
gewoon via bari met de bootquote:Op zondag 8 oktober 2006 19:28 schreef Nicky_Rincon het volgende:
Nee we willen met een paar vrienden met de auto gaan
Alleen moet ik even kijken wat er mogelijk is, qua kaarten en qua grenspassages
Voetbalzone.nlquote:Van Basten: ‘Geen vervanger voor Kuijt’
Geschreven door Daniel Cabot-Kerkdijk op zondag, 8 oktober om 21:25
Bondscoach Marco van Basten heeft vanavond bekend gemaakt dat voor de EK-kwalificatiewedstrijd van woensdag tegen Albanië geen vervanger zal worden opgeroepen voor de geblesseerde Dirk Kuijt.
De Katwijker moest gisteren in de beginfase van het duel met Bulgarije afhaken met een enkelblessure. Het is nog onbekend hoe lang de aanvaller van Liverpool uit de roulatie is.
De selectie van Oranje bestaat nu nog uit negentien spelers, maar Van Basten kan in de voorhoede beroep doen op Ryan Babel, Robin van Persie, Arjen Robben en Jan Vennegoor of Hesselink.
Ik denk dat er gespeeld wordt zoals ze zaterdag geëindigd zijn. Zo slecht ging het namelijk niet met Van Persie in de spits. Wellicht dat die voorhoede de vrijheid krijgt om doorlopend te switchen, want dat kan wel goed met die drie gasten.quote:Op maandag 9 oktober 2006 00:03 schreef koningdavid het volgende:
Ik ben wel benieuwd naar de opstelling woensdag trouwens.
Wat gaat de voorhoede worden?
weer Babel - Van Persie - Robben?
of: Robben - Babel - Van Persie?
of: Robben - Vennegoor of Hesselink - Van Persie?
En wie gaat in de punt naar achteren spelen, weer De Jong? Of Schaars of De Zeeuw?
quote:De Jong is fit
Met Nigel de Jong of Stijn Schaars als middelste middenvelder begint het Nederlands elftal woensdagavond in de Amsterdam ArenA aan de ontmoeting met Albanië in de kwalificatie voor het Europees kampioenschap.
De Jong onderstreepte dinsdag tijdens de training in Rijnsburg dat hij ondanks lichte knieklachten kan spelen. Schaars is helemaal fit. Beide spelers oefenden tijdens een partijspelletje een helft lang met de beoogde basisformatie.
De Jong klaagt de laatste weken over de knie waar hij vorig seizoen aan is geopereerd. ,,Er komt soms weer vocht in. Ik zou eigenlijk rust moeten nemen. Dat kan niet, want het programma bij HSV is ook overvol. Daarbij wil ik bij Oranje ook graag laten zien dat ik als middelste middenvelder goed uit de voeten kan.''
De wedstrijd in de ArenA begint om 20.30 uur. De KNVB heeft al ruim 37.000 tickets voor het duel verkocht.
Vermoedelijke opstelling Nederland: Van der Sar; Boulahrouz, Ooijer, Mathijsen en Van Bronckhorst; Landzaat, De Jong/Schaars en Sneijder; Robben, Van Persie en Babel.
Bronquote:Van Nistelrooy voegt zich toch bij de selectie
Ruud van Nistelrooy komt toch weer bij de selectie van het Nederlands elftal dat nu in Baarn aan het trainen voor de classificatiewedstrijd tegen Albanie. Van Basten heeft laten weten dat alles weer koek en ei is en dat Van Nistelrooy op een basisplaats kan rekenen.
Dit betekent dat Danny Koevermans van AZ naar een plaatsje in de selectie kan fluiten. Tot grote ergernis van Danny die al heeft laten weten Van Basten een dikke lul te vinden.
Met de blessure van Nigel gaat het slecht, doktoren hebben laten weten liters vocht te hebben gevonden in een geheime knieholte achter de normale knieholte.
Vermoedelijke opstelling Nederland: Van der Sar; Boulahrouz, Ooijer, Mathijsen en Van Bronckhorst; Landzaat, Schaars en Sneijder; Robben, Van Nistelrooy en Babel.
Voetbalzone.nlquote:Schaars neemt plek De Jong in
Geschreven door Daniel Cabot-Kerkdijk op dinsdag, 10 oktober om 14:21
Afgaande op de oranje hesjes die Marco van Basten vandaag uitdeelde op de training van het Nederlands elftal, zal Stijn Schaars morgenavond in de basis staan tegen Albanië. Hierdoor zal Nigel de Jong in de Amsterdam Arena ondanks eerdere berichtgevingen op de bank plaatsnemen.
De Jong moest gisteren nog de training van Oranje aan zich voorbij laten gaan. De middenvelder van Hamburger SV heeft nog last van zijn rechterknie, al trainde hij vandaag weer mee bij de formatie van Van Basten.
Wat ook duidelijk werd uit de training is dat Oranje waarschijnlijk zal starten met Robin van Persie als centrumspits en Arjen Robben en Ryan Babel naast hem op de vleugels.
Pakt-ie meteen z'n week rustquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 16:48 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Voetbalzone.nl
Wel een keuze die te billijken is. De Jong is defensief beter, maar tegen het defensive Albanië lijkt Schaars of De Zeeuw mij beter, aangezien zij voetballend meer toe kunnen voegen dan De Jong.
R.I.Pquote:Op maandag 9 oktober 2006 13:01 schreef Terreros85 het volgende:
Ik ga ook heen
Een 3-0 is niet mager. Met 3 goals winnen dat is Engeland,Griekenland,Duitsland,Ierland,Roemenië,Turkije,Bulgarije,Zwitserland,Portugal,Zweden,Polen,Denemarken,Oekrainequote:Op zaterdag 7 oktober 2006 22:41 schreef edje34 het volgende:
Zal wel niet veel beter worden als vanavond verwacht een magere uitslag 3-0.
Je spatieblak doet raar.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 20:27 schreef sampoo het volgende:
[..]
Een 3-0 is niet mager. Met 3 goals winnen dat is Engeland,Griekenland,Duitsland,Ierland,Roemenië,Turkije,Bulgarije, Zwitserland,Portugal,Zweden,Polen,Denemarken,Oekraine
deze eeuw niet gelukt tegen Albanië. Doorgaans is verschil 1 of 2 goals, om te zwijgen van het incidentele gelijkspel of verlies door de wat grotere teams.
Wordtquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 20:48 schreef DubbelX het volgende:
word weer een gelijk spel...
stond in de gids
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | Boulahrouz Mathijsen Gio De Jong Landzaat Schaars Sneijder Robben Van Persie Babel |
Om vervolgens met 0-2 te verliezen.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 12:23 schreef koningdavid het volgende:
Het zou best kunnen dat Nederland vanavond 3-4-3 gaat spelen:
[ code verwijderd ]
Zou wel tof zijn als Marco zo zou gaan spelen.![]()
Ben je gek? Verwachting is dat Albanië met zijn allen voor het doel gaan hangen. Ze zullen echt niet met twee spitsen gaan spelen hoor, 3 verdedigers en een verdedigende middenvelder lijkt mij ruim voldoende.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 12:42 schreef sampoo het volgende:
[..]
Om vervolgens met 0-2 te verliezen.Dit zijn geen Calimero's. Achterin moet het goed staan
3 man achter is prima hoor tegen Albanie.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 12:42 schreef sampoo het volgende:
[..]
Om vervolgens met 0-2 te verliezen.Dit zijn geen Calimero's. Achterin moet het goed staan en vooraan moet men leren efficienter met de kansen om te gaan. Dat is het probleem van Oranje, we hebben te veel kansen nodig.
Je verwachting is nergens op gebaseerd. Voor het doel hangen en vervolgens counteren en met Ooijer die te soft is, Mathijssen die te langzaam is en Boulahrouz die iets te hard is en een reputatie heeft tegen rappe vogels die wel eens willen duiken is het gewoon achterlijk om met 3 verdedigers te staan. Laat Ooijer en Gio zo nu en dan naar voren komen maar hou er 3 achter. De laatste paar jaar scoren ze veelvuldig tegen de grotere teams en juist voorin hebben we een probleem. We hebben goede aanvallers maar Babel,v Persie en Robben zijn geen scorende monsters. Als Albanië scoort krijgen we het lastig. Waarom dat risico nemen? We zullen vast scoren en als Albanië niet scoort zijn dat 3 punten.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 12:49 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Ben je gek? Verwachting is dat Albanië met zijn allen voor het doel gaan hangen. Ze zullen echt niet met twee spitsen gaan spelen hoor, 3 verdedigers en een verdedigende middenvelder lijkt mij ruim voldoende.
quote:Ukraine (UKR) 2:2 (1:0) Albania (ALB)
Denmark (DEN) 3:1 (1:0) Albania (ALB)
Albania (ALB) 2:1 (2:1) Greece (GRE)
Albania (ALB) 2:1 (0:0) Sweden (SWE)
Portugal (POR) 5:3 (1:2) Albania (ALB)
Switzerland (SUI) 3:2 (2:1) Albania (ALB)
Republic of Ireland (IRL) 2:1 (1:1) Albania (ALB)
Ja dat vroeg ik me ook al af, leuk verhaal trouwens over die douchesquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 23:27 schreef Erasmusch het volgende:
Wie was die blonde NLer net die voor Partizan Tirana had gespeeld?
Waar moet je naar toe dan?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 15:05 schreef jorienvdherik het volgende:
wat een kut verbinding terug naar huis zeg met de trein. rijd geen bus meer, weet niet of ik nog wel ga
vanaf rotterdam lombardijen naar ridderkerkquote:Op woensdag 11 oktober 2006 15:31 schreef Californication het volgende:
[..]
Waar moet je naar toe dan?
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 19:49 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Hoe laat begint het eigenlijk? 2030?
En Edwardquote:Op woensdag 11 oktober 2006 19:59 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Bijna vergeten. SBS6 betekent ook Hans Kraaij jr![]()
Dat maakt het iig op voorhand leuk, al dat ergeren aan hunquote:Op woensdag 11 oktober 2006 19:59 schreef BliksemSchigt het volgende:
KluivertWat een jokers bij SBS6.
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 20:17 schreef BliksemSchigt het volgende:
wat voor debiel volk trekt SBS6 het Nederlands Elftal toch elke keer aan. Te bizar voor woorden
Nee dat was Tooskequote:
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 20:29 schreef JoleX het volgende:
damn geen schaars
iddquote:Op woensdag 11 oktober 2006 20:32 schreef Neleos het volgende:
Hoorden jullie dat ook of is mijn tv kapot?
MAMMIE !!quote:Op woensdag 11 oktober 2006 20:33 schreef RijstNatie het volgende:
lekker geluid indd, was zkr The grudge..
nee, van gaalquote:Op woensdag 11 oktober 2006 20:33 schreef RijstNatie het volgende:
lekker geluid indd, was zkr The grudge..
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 20:34 schreef Oviedeee het volgende:
0-1 eigen doelpunt Heitinga denk ik.
'Vroeger' stond er een stream op de sbs6 site.. kan nu alleen niks vindenquote:Op woensdag 11 oktober 2006 20:34 schreef Tooheys het volgende:
Is er een stream beschikbaar/ Woon in Engeland.
Thanks!
Hij wou er langs springen alleen hij werd gehaaktquote:Op woensdag 11 oktober 2006 20:36 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
robben doet weer lekke roverdreven
Jazeker.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 20:37 schreef Bruce117 het volgende:
Gaat dit eigenlijk wel een leuke wedstrijd worden ?
Vast nietquote:Op woensdag 11 oktober 2006 20:37 schreef Bruce117 het volgende:
Gaat dit eigenlijk wel een leuke wedstrijd worden ?
dat is waar, maar om nou zo keihard te gaan schreeuwen dat het een beetje pijn doetquote:Op woensdag 11 oktober 2006 20:36 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hij wou er langs springen alleen hij werd gehaakt
Ja dat vond ik dus net ook overdrevenquote:Op woensdag 11 oktober 2006 20:38 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
dat is waar, maar om nou zo keihard te gaan schreeuwen dat het een beetje pijn doet
inderdaadquote:Op woensdag 11 oktober 2006 20:36 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
robben doet weer lekke roverdreven
quote:
quote:Q: Are any countries blocked from viewing the KNVB Live Match Console?
Yes, viewers in Albania and the Netherlands are blocked due to broadcasting restrictions. Viewers in these territories can still view live match highlights clips on the KNVB Broadband Console: here
proxy gebruikenquote:
Familie van die Teletubbiequote:Op woensdag 11 oktober 2006 20:46 schreef Hathor het volgende:
Wheheheh...er heer er eentje Lala. Zou ie van voren Barba heten ?![]()
Nee we zijn nu alvast aan het oefenen voor morgen. Even checken of iedereen wel in de goede post vorm is.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 20:49 schreef Cart_man het volgende:
Is dat vandaag?
Hij werrkt goed en bufferloosquote:Op woensdag 11 oktober 2006 20:49 schreef Devrim_ het volgende:
HOLALB op SopCast schijnt de wedstrijd te zien zijn
Eenschquote:Op woensdag 11 oktober 2006 20:50 schreef BB-King het volgende:
Heerlijk om Boulah i.p.v. Heitinga te zien spelen.
Linkje svp?quote:
Jaquote:Op woensdag 11 oktober 2006 20:52 schreef BB-King het volgende:
Was dat niet hands in het strafschopgebied?![]()
Anoniem gewoon?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 20:53 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Heb je login voor mij?
Ik kan er niet in komen?
Hmm..maar hij zegt dat sopcast adres fout is...wat hebben jullie ingevuld?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 20:55 schreef its_me_ het volgende:
[..]
Anoniem gewoon?
Werkt goed trouwens! bedankt!
Ja maar hoe kom je op dat kanaal?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 20:57 schreef its_me_ het volgende:
Niets? Gewoon de optie anoniem inloggen?
Ik heb trouwens versie 0.9.9
Tabblad channels en dan gewoon op HOLALB klikken, dan laadt ie vanzelf bij mij.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 20:57 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Ja maar hoe kom je op dat kanaal?
ook voetbal onderschrifters hierquote:
Hij moet zo'n schoten ook niet proberenquote:Op woensdag 11 oktober 2006 20:58 schreef BB-King het volgende:
Landzaat verprutst de 2de kans
Yep, zo zien marrokaanse meisjes eruitquote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:00 schreef BB-King het volgende:
Heeft Huntelaar ook een Marokkaanse vriendin?![]()
quote:
let op mijn woorden oh gij toehoorders en vereerders, robben zal deze avond zijn vorm hervinden, vrees niet en val hem nog niet af.quote:
Stereotomy capped weer verkeerdquote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:01 schreef BB-King het volgende:
[..]
Die is zo stoned als een garnaal...![]()
Je spelt het verkeerd.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:01 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Yep, zo zien marrokaanse meisjes eruit![]()
Van Bommel zou heel goed rust in het spel kunnen brengenquote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:02 schreef golfer het volgende:
Oranje speelt zo snel met zoveel balbezit en combinaties dat ze zichzelf af-en-toe voorbij lopen.
Iets meer rust is het spel zou beter zijn.
Stukken beter.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:03 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
OH NOES THHE OMFGBBQHAX!!!123123!DQ12ONEONE
wat dacht je van georgie - italie 1-1quote:
Net goed voor die kut-portugezenquote:
Ze spelen thuis... thuis maken we die Bulgaren ook wel in.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:06 schreef steve-urkel het volgende:
belgie bulgarije 4-1 gewonnen...
wat een domme belgen ook he...
Haha, dacht ik net ookquote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:07 schreef raistlin6 het volgende:
cool zo'n gast heet haxhi
Don Leoquote:
Hij kan niet tippen aan Lala vind ik.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:07 schreef raistlin6 het volgende:
cool zo'n gast heet haxhi
onder 21quote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:06 schreef steve-urkel het volgende:
kunnen wij toch veel beter?of niet he baggerbasten
onder 21quote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:06 schreef steve-urkel het volgende:
kunnen wij toch veel beter?of niet he baggerbasten
Ach, de scheids zag ook een handsbal van Albanië niet.. goedmakertje dus!quote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:09 schreef mcyodogg het volgende:
hands, Albanie een penalty ontnomen
ja maar die handsbal van albanie was zorgde zeg maar dat het uitverdedigen werd voorkomen en die van nederland kwam ons goed uit.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:09 schreef BB-King het volgende:
[..]
Ach, de scheids zag ook een handsbal van Albanïe niet.. goedmakertje dus!
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:10 schreef Eric_Cantona het volgende:
De Jong mag er van mijn part uit, alle ballen springen van z'n voeten en dan die handsbal
Schaars loopt warm![]()
Die Lala is trouwens maar 'n dwerg zeg, da's de nummer 14 toch?
Boularouz attack!!
dus?quote:
Robben moet linksquote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:11 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
valt Robben een keer niet, staat hij buitenspel![]()
40equote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:11 schreef Devrim_ het volgende:
Hoeveelste minuut is het op tv?
40quote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:11 schreef Devrim_ het volgende:
40quote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:11 schreef Devrim_ het volgende:
Huhquote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:11 schreef steve-urkel het volgende:
[..]
dus?
hebben tenminste een betere jeugd lopen in hun jeugd dan wij in het echte oranje.. de echte toppers zitten nu ook voor de buis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |