Pakt-ie meteen z'n week rustquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 16:48 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Voetbalzone.nl
Wel een keuze die te billijken is. De Jong is defensief beter, maar tegen het defensive Albanië lijkt Schaars of De Zeeuw mij beter, aangezien zij voetballend meer toe kunnen voegen dan De Jong.
R.I.Pquote:Op maandag 9 oktober 2006 13:01 schreef Terreros85 het volgende:
Ik ga ook heen
Een 3-0 is niet mager. Met 3 goals winnen dat is Engeland,Griekenland,Duitsland,Ierland,Roemenië,Turkije,Bulgarije,Zwitserland,Portugal,Zweden,Polen,Denemarken,Oekrainequote:Op zaterdag 7 oktober 2006 22:41 schreef edje34 het volgende:
Zal wel niet veel beter worden als vanavond verwacht een magere uitslag 3-0.
Je spatieblak doet raar.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 20:27 schreef sampoo het volgende:
[..]
Een 3-0 is niet mager. Met 3 goals winnen dat is Engeland,Griekenland,Duitsland,Ierland,Roemenië,Turkije,Bulgarije, Zwitserland,Portugal,Zweden,Polen,Denemarken,Oekraine
deze eeuw niet gelukt tegen Albanië. Doorgaans is verschil 1 of 2 goals, om te zwijgen van het incidentele gelijkspel of verlies door de wat grotere teams.
Wordtquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 20:48 schreef DubbelX het volgende:
word weer een gelijk spel...
stond in de gids
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | Boulahrouz Mathijsen Gio De Jong Landzaat Schaars Sneijder Robben Van Persie Babel |
Om vervolgens met 0-2 te verliezen.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 12:23 schreef koningdavid het volgende:
Het zou best kunnen dat Nederland vanavond 3-4-3 gaat spelen:
[ code verwijderd ]
Zou wel tof zijn als Marco zo zou gaan spelen.![]()
Ben je gek? Verwachting is dat Albanië met zijn allen voor het doel gaan hangen. Ze zullen echt niet met twee spitsen gaan spelen hoor, 3 verdedigers en een verdedigende middenvelder lijkt mij ruim voldoende.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 12:42 schreef sampoo het volgende:
[..]
Om vervolgens met 0-2 te verliezen.Dit zijn geen Calimero's. Achterin moet het goed staan
3 man achter is prima hoor tegen Albanie.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 12:42 schreef sampoo het volgende:
[..]
Om vervolgens met 0-2 te verliezen.Dit zijn geen Calimero's. Achterin moet het goed staan en vooraan moet men leren efficienter met de kansen om te gaan. Dat is het probleem van Oranje, we hebben te veel kansen nodig.
Je verwachting is nergens op gebaseerd. Voor het doel hangen en vervolgens counteren en met Ooijer die te soft is, Mathijssen die te langzaam is en Boulahrouz die iets te hard is en een reputatie heeft tegen rappe vogels die wel eens willen duiken is het gewoon achterlijk om met 3 verdedigers te staan. Laat Ooijer en Gio zo nu en dan naar voren komen maar hou er 3 achter. De laatste paar jaar scoren ze veelvuldig tegen de grotere teams en juist voorin hebben we een probleem. We hebben goede aanvallers maar Babel,v Persie en Robben zijn geen scorende monsters. Als Albanië scoort krijgen we het lastig. Waarom dat risico nemen? We zullen vast scoren en als Albanië niet scoort zijn dat 3 punten.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 12:49 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Ben je gek? Verwachting is dat Albanië met zijn allen voor het doel gaan hangen. Ze zullen echt niet met twee spitsen gaan spelen hoor, 3 verdedigers en een verdedigende middenvelder lijkt mij ruim voldoende.
quote:Ukraine (UKR) 2:2 (1:0) Albania (ALB)
Denmark (DEN) 3:1 (1:0) Albania (ALB)
Albania (ALB) 2:1 (2:1) Greece (GRE)
Albania (ALB) 2:1 (0:0) Sweden (SWE)
Portugal (POR) 5:3 (1:2) Albania (ALB)
Switzerland (SUI) 3:2 (2:1) Albania (ALB)
Republic of Ireland (IRL) 2:1 (1:1) Albania (ALB)
Ja dat vroeg ik me ook al af, leuk verhaal trouwens over die douchesquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 23:27 schreef Erasmusch het volgende:
Wie was die blonde NLer net die voor Partizan Tirana had gespeeld?
Waar moet je naar toe dan?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 15:05 schreef jorienvdherik het volgende:
wat een kut verbinding terug naar huis zeg met de trein. rijd geen bus meer, weet niet of ik nog wel ga
vanaf rotterdam lombardijen naar ridderkerkquote:Op woensdag 11 oktober 2006 15:31 schreef Californication het volgende:
[..]
Waar moet je naar toe dan?
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 19:49 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Hoe laat begint het eigenlijk? 2030?
En Edwardquote:Op woensdag 11 oktober 2006 19:59 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Bijna vergeten. SBS6 betekent ook Hans Kraaij jr![]()
Dat maakt het iig op voorhand leuk, al dat ergeren aan hunquote:Op woensdag 11 oktober 2006 19:59 schreef BliksemSchigt het volgende:
KluivertWat een jokers bij SBS6.
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 20:17 schreef BliksemSchigt het volgende:
wat voor debiel volk trekt SBS6 het Nederlands Elftal toch elke keer aan. Te bizar voor woorden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |