in de amsterdam arenaquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 02:16 schreef jorienvdherik het volgende:
[EK-Kwalificatie] Nederland - [quote]Albanie
wat is dat dan voor onzin, eerst een halve op posten en dan de rest????quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 02:17 schreef jorienvdherik het volgende:
ik was nog niet af
quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 04:49 schreef mcyodogg het volgende:
Ik hoop dat de wedstrijd beter wordt dan dit topic
Je zegt Albenie, je bedoelt Albanie en in de TT staat Armenie.
Via Albenie morfen we zo vrolijk van Armenie naar Albanie ...quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 02:16 schreef jorienvdherik het volgende:
[EK-Kwalificatie] Nederland - Albenie
quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 11:18 schreef Doc het volgende:
[..]
Via Albenie morfen we zo vrolijk van Armenie naar Albanie ...
Nee, naast Armania.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 11:40 schreef snellejelle het volgende:
Albenie, dat ligt toch naast transsylvanië?!
quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 04:49 schreef mcyodogg het volgende:
Je zegt Albenie, je bedoelt Albanie en in de TT staat Armenie.
Hup Halland hupquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 11:52 schreef tong80 het volgende:
Vermoedelijke opstelling van Oranje :
van der Saar
Mathijssan, Heijtanga, van Bronkharst, Kramkamp
Sneijdar, Laandzaat, Thea Jansen
Rabben, Kaat, van Parsie
Echt klote dat Van Bemmel er niet bij isquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 11:52 schreef tong80 het volgende:
Vermoedelijke opstelling van Oranje :
van der Saar
Mathijssan, Heijtanga, van Bronkharst, Kramkamp
Sneijdar, Laandzaat, Thea Jansen
Rabben, Kaat, van Parsie
Die E trema pakt hij nog steeds niet in de TT vreemd genoeg. Dus dan maar zonder tremaquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 22:14 schreef borisz het volgende:
oh diie was dr al. nu maar de ë er maar even achter zetten :
quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 22:15 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Die E trema pakt hij nog steeds niet in de TT vreemd genoeg. Dus dan maar zonder trema
quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 22:41 schreef edje34 het volgende:
Zal wel niet veel beter worden als vanavond verwacht een magere uitslag 3-0.
Vandaar dat je er steeds naast zit.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 22:49 schreef edje34 het volgende:
Over vanavond kan ik niks zeggen omdat ik de wedstr niet gezien heb
Kan hoeft niet.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 22:53 schreef koningdavid het volgende:
[..]
[..]
Vandaar dat je er steeds naast zit.![]()
quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 11:38 schreef Da_Sandman het volgende:.
Wat moet er nu met dit topique? Is het enkel vanwege de kaart?
Dat wat Bos dus gedaan heeftquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 22:11 schreef Bos81 het volgende:
Juiste land maar in de tt gezet en dus gewoon verder over de wedstrijd van woensdag
De wegen schijnen onverhard te zijn.Dus ik zou het niet op de fiets doen.quote:Op zondag 8 oktober 2006 18:50 schreef Nicky_Rincon het volgende:
Serieuze vraag, weet iemand of het mogelijk is om naar de uitwedstrijd in Albanie te gaan op eigen vervoer??
(tis volgend jaar, weet ik, maar wil het nu weten)
gewoon via bari met de bootquote:Op zondag 8 oktober 2006 19:28 schreef Nicky_Rincon het volgende:
Nee we willen met een paar vrienden met de auto gaan
Alleen moet ik even kijken wat er mogelijk is, qua kaarten en qua grenspassages
Voetbalzone.nlquote:Van Basten: ‘Geen vervanger voor Kuijt’
Geschreven door Daniel Cabot-Kerkdijk op zondag, 8 oktober om 21:25
Bondscoach Marco van Basten heeft vanavond bekend gemaakt dat voor de EK-kwalificatiewedstrijd van woensdag tegen Albanië geen vervanger zal worden opgeroepen voor de geblesseerde Dirk Kuijt.
De Katwijker moest gisteren in de beginfase van het duel met Bulgarije afhaken met een enkelblessure. Het is nog onbekend hoe lang de aanvaller van Liverpool uit de roulatie is.
De selectie van Oranje bestaat nu nog uit negentien spelers, maar Van Basten kan in de voorhoede beroep doen op Ryan Babel, Robin van Persie, Arjen Robben en Jan Vennegoor of Hesselink.
Ik denk dat er gespeeld wordt zoals ze zaterdag geëindigd zijn. Zo slecht ging het namelijk niet met Van Persie in de spits. Wellicht dat die voorhoede de vrijheid krijgt om doorlopend te switchen, want dat kan wel goed met die drie gasten.quote:Op maandag 9 oktober 2006 00:03 schreef koningdavid het volgende:
Ik ben wel benieuwd naar de opstelling woensdag trouwens.
Wat gaat de voorhoede worden?
weer Babel - Van Persie - Robben?
of: Robben - Babel - Van Persie?
of: Robben - Vennegoor of Hesselink - Van Persie?
En wie gaat in de punt naar achteren spelen, weer De Jong? Of Schaars of De Zeeuw?
quote:De Jong is fit
Met Nigel de Jong of Stijn Schaars als middelste middenvelder begint het Nederlands elftal woensdagavond in de Amsterdam ArenA aan de ontmoeting met Albanië in de kwalificatie voor het Europees kampioenschap.
De Jong onderstreepte dinsdag tijdens de training in Rijnsburg dat hij ondanks lichte knieklachten kan spelen. Schaars is helemaal fit. Beide spelers oefenden tijdens een partijspelletje een helft lang met de beoogde basisformatie.
De Jong klaagt de laatste weken over de knie waar hij vorig seizoen aan is geopereerd. ,,Er komt soms weer vocht in. Ik zou eigenlijk rust moeten nemen. Dat kan niet, want het programma bij HSV is ook overvol. Daarbij wil ik bij Oranje ook graag laten zien dat ik als middelste middenvelder goed uit de voeten kan.''
De wedstrijd in de ArenA begint om 20.30 uur. De KNVB heeft al ruim 37.000 tickets voor het duel verkocht.
Vermoedelijke opstelling Nederland: Van der Sar; Boulahrouz, Ooijer, Mathijsen en Van Bronckhorst; Landzaat, De Jong/Schaars en Sneijder; Robben, Van Persie en Babel.
Bronquote:Van Nistelrooy voegt zich toch bij de selectie
Ruud van Nistelrooy komt toch weer bij de selectie van het Nederlands elftal dat nu in Baarn aan het trainen voor de classificatiewedstrijd tegen Albanie. Van Basten heeft laten weten dat alles weer koek en ei is en dat Van Nistelrooy op een basisplaats kan rekenen.
Dit betekent dat Danny Koevermans van AZ naar een plaatsje in de selectie kan fluiten. Tot grote ergernis van Danny die al heeft laten weten Van Basten een dikke lul te vinden.
Met de blessure van Nigel gaat het slecht, doktoren hebben laten weten liters vocht te hebben gevonden in een geheime knieholte achter de normale knieholte.
Vermoedelijke opstelling Nederland: Van der Sar; Boulahrouz, Ooijer, Mathijsen en Van Bronckhorst; Landzaat, Schaars en Sneijder; Robben, Van Nistelrooy en Babel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |