abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_42466050
Er mankt heel wat meer aan dit Oranje dan een incidenteel gelijkspelletje oplopen bij een minder land. Bij andere toplanden steekt dat veel bter in elkaar
pi_42466062
Nederland is wel degelijk een topland, maar weet dat al tijden niet meer waar te maken.
  zaterdag 7 oktober 2006 @ 22:38:46 #103
83411 edje34
Breda de`` gekste``
pi_42466100
We moeten ook tijdens de kwalificatie een stabiel elftal zien te krijgen die op het EK op elkaar is ingespeeld,met al die wisselingen die van Basten nu toepast zie ik het er niet van komen dat we sterk verschijnen op het EK. van Basten is en blijft een Ajacied en heeft boven dien een technische staf die veel te weinig ervaring heeft op het gebied van voetbal technisch inzicht.
Geeft de leugen je geen vleugels
Raakt de waarheid in de war
Dan zijn de keizers slechts helpers en huilt de oude nar.
(Hans teeuwen)
  zaterdag 7 oktober 2006 @ 22:44:25 #104
127004 maril
Smeetsfan
pi_42466236
Jongens Jongens Bulgerijen stelt toch niet zo veel voor, nogmaals Frits en Jan overdrijven.
Mart Smeets :"In alle drukte heb ik rust."
pi_42466265
quote:
Op zaterdag 7 oktober 2006 22:38 schreef edje34 het volgende:
We moeten ook tijdens de kwalificatie een stabiel elftal zien te krijgen die op het EK op elkaar is ingespeeld,met al die wisselingen die van Basten nu toepast zie ik het er niet van komen dat we sterk verschijnen op het EK.
Daar ga je de mist in. Van Basten past helemaal niet veel wisselingen toe. De verdediging was vanavond precies hetzelfde als tegen Portugal op het WK.
Het middenveld is wel, hetzij noodgedwongen, veranderd. Sneijder godzijdank niet meer de punt-naar-achteren. Cocu is gestopt en daar heeft Van Basten Schaars en De Jong voor achter de hand. Landzaat in plaats van Van Bommel is wel een verlies.
De aanval was vanavond ook hetzelfde als tegen Portugal.

Ik verwacht dat Schaars zich in de basis gaat spelen in de punt-naar-achteren en dat De Jong alleen wordt ingezet tegen goede landen met een gevaarlijke nummer 10. Tevens verwacht ik dat Landzaat uit de basis gespeelt gaat worden. Maar Oranje gaat de komende twee jaar grotendeels met dezelfde 11 blijft spelen vermoed ik.
Het team zal dus beter op elkaar ingespeeld raken en dat ontbrak er erg aan op het WK.

Ik moet eerlijk zeggen, ik heb er gewoon vertrouwen in. En dat komt niet door de wedstrijd van vandaag, want ik had het al daarvoor, lees mijn posts er maar op na.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_42466355
Sneijder is een uitstekende speler als hij idd niet met de punt naar achter speelt. Maar Landzaat en De Jong/Schaars daarnaast? Daar win je het niet mee
  zaterdag 7 oktober 2006 @ 22:49:49 #107
83411 edje34
Breda de`` gekste``
pi_42466369
Over vanavond kan ik niks zeggen omdat ik de wedstr niet gezien heb,maar toch moet Ned ook al is het veld slechtgoed presteren zeker met deze selectie. en met de wisselingen bedoel ik dat van Basten teveel spelers gebruikt die bij hun eigen club nog niet echt iets hebben laten zien.
Nu moet ik wel eerlijk toegeven dat ze wel in een klote poule zitten waarin niet lekker gevoetbald kan worden,misschien is dat ook een van de redenen dat Ned matig presteerd.
Maar in jou reactie zit wel een kern van waarheid in.
(Hans teeuwen)
pi_42466411
quote:
Op zaterdag 7 oktober 2006 22:49 schreef AminBen het volgende:
Sneijder is een uitstekende speler als hij idd niet met de punt naar achter speelt. Maar Landzaat en De Jong/Schaars daarnaast? Daar win je het niet mee
Misschien ontwikkelen Schaars en De Jong zich wel erg goed de komende jaren, je weet nooit. Landzaat is inderdaad niet een topper, daarom hoop ik stiekem dat de storm gaat liggen tussen Van Bommel en Van Basten en dat Mark nog terug kan komen.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
  zaterdag 7 oktober 2006 @ 22:52:58 #109
83411 edje34
Breda de`` gekste``
pi_42466459
quote:
Op zaterdag 7 oktober 2006 22:51 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Misschien ontwikkelen Schaars en De Jong zich wel erg goed de komende jaren, je weet nooit. Landzaat is inderdaad niet een topper, daarom hoop ik stiekem dat de storm gaat liggen tussen Van Bommel en Van Basten en dat Mark nog terug kan komen.
Zal niet zo snel gebeuren ben ik bang,hoop niet dat er meer spelers de komende tijd gaan bedanken voor Oranje.
(Hans teeuwen)
pi_42466547
quote:
Op zaterdag 7 oktober 2006 22:52 schreef edje34 het volgende:

[..]

Zal niet zo snel gebeuren ben ik bang,hoop niet dat er meer spelers de komende tijd gaan bedanken voor Oranje.
Ik zie het ook niet snel gebeuren, maar je weet nooit. Misschien als Nederland woensdag makkelijk wint tegen Albanië en het weer rustig wordt rond Oranje, dat Van Basten en Bommel het uit kunnen gaan praten.

Maar goed, het is duidelijk dat de kracht van dit Oranje niet zit in de verdediging of het middenveld. We hebben gelukkig wel een van de beste aanvalslinies van de wereld.
  zaterdag 7 oktober 2006 @ 22:58:53 #111
83411 edje34
Breda de`` gekste``
pi_42466663
quote:
Op zaterdag 7 oktober 2006 22:55 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Ik zie het ook niet snel gebeuren, maar je weet nooit. Misschien als Nederland woensdag makkelijk wint tegen Albanië en het weer rustig wordt rond Oranje, dat Van Basten en Bommel het uit kunnen gaan praten.

Maar goed, het is duidelijk dat de kracht van dit Oranje niet zit in de verdediging of het middenveld. We hebben gelukkig wel een van de beste aanvalslinies van de wereld.
Dat wel maar dan moeten ze wel de ballen goed krijgen en Marco moet nu eens met vaste spitsen gaan spelen.Helpt misschien ook wel eens.
(Hans teeuwen)
pi_42466709
Individueel misschien wel, maar zoals we op het WK zagen kan die aanvalslinie ons ook kapotmaken. Van Persie en Robben die alleen voor eigen actie gaan , dan kan je goed spelen en bn je afhankelijk van de vorm van die 2. Ik heb wat dat betreft liever een type Malouda dan Robben
pi_42466727
quote:
Op zaterdag 7 oktober 2006 22:58 schreef edje34 het volgende:

[..]

Dat wel maar dan moeten ze wel de ballen goed krijgen en Marco moet nu eens met vaste spitsen gaan spelen.Helpt misschien ook wel eens.
Hij heeft de afgelopen wedstrijden met een vaste spits gespeeld: Huntelaar. Waarschijnlijk staat hij er woensdag ook gewoon weer in.
pi_42466981
Conclusies over spelers:

Van der Sar - Zoals gewoonlijk weer een perfecte pot
Gio - Zag er niet best uit bij het eerste doelpunt, verder aanvallend wel ok. Maar van mij mag De Cler het wel een keer proberen nog.
Mathijsen - Niks op aan te merken volgens mij, Berbatov amper gezien.
Ooijer - Had af en toe wat rare gevaarlijke passjes, verder wel ok.
Boulah - Wat een verdediger. Heerlijk fel, ook leuk om hem weer even ruzie te zien maken met zo'n Bulgaar. Het is de enige etter die we in dit team hebben, en die hebben we hard nodig. Met Boulah kan je de oorlog in.

De Jong - Tja, was af en toe aardig, af en toe wat minder. Aanvallend is hij minder dan Schaars, maar verdedigend is hij prima.
Landzaat - Degelijk, maar maakt nooit de indruk echt goed te zijn. Beetje teveel een grijze muis.
Sneijder - Goede wedstrijd gespeeld. Zijn schoten kunnen alleen af en toe wat scherper.

Robben - Ik vond hem niet bijster goed spelen. Ongelukkig in zijn acties + voorzetten
Van Persie - Wat een held. Hij kan dus ook koppen, dat is goed om te zien. Jammer van het onterecht afgekeurde doelpunt.
Babel - Een zeer groot talent, maar nog een ruwe diamant. Wisselde goede acties af met mindere periodes. Ik zie wel een erg grote toekomst voor hem weggelegd.
  zaterdag 7 oktober 2006 @ 23:10:42 #115
127004 maril
Smeetsfan
pi_42467017
Als er een speler zou vertrekken denk ik maar aan 1 en dat is vd Sar
  zaterdag 7 oktober 2006 @ 23:13:48 #116
83411 edje34
Breda de`` gekste``
pi_42467099
quote:
Op zaterdag 7 oktober 2006 23:10 schreef maril het volgende:
Dat denk ik ook als deze situatie eerder aan de orde was geweest was hij ook vertrokken.
(Hans teeuwen)
pi_42467138
quote:
Op zaterdag 7 oktober 2006 23:10 schreef maril het volgende:
Die gaat echt niet meer vertrekken hoor. Hij geniet van zijn rol als aanvoerder van dit team.
pi_42467313
Jammer van de 2 verloren punten.
pi_42468409
Ik denk dat veel spelers an sich niet eens heel slecht zijn.

Op een Van Persie bijv heb ik echt niets aan te merken, dat is gewoon een topper. Ook Sneijder zie ik misschien na dit jaar bij Ajax vertrekken en dan verder groeien in het buitenland tot een echte topper. Voor Boula hetzelfde, die is kwalitatief goed en een ijzervreter.

Dat laatste is misschien wel iets wat ik nog wat teveel mis in het team in het algemeen. Iets meer gretig zijn, iets meer je mannetje staan. Daarnaast denk ik dat er nog wat ervaring mist in dit team. Ook al zou je het hebben over de gebroeders De Boer die een schat aan ervaring hebben (niet dat ik pleit om hen weer in Oranje te mikken).
Veel van deze spelers zijn allemaal talenten, en zoals gezegd, in theorie hebben allen een mooie toekomst in zicht. Ook duurt het nog even voordat het EK begint in 2008. Toch twijfel ik of deze groep in die tussentijd (veel zal afhangen van persoonlijke ontwikkeling tijdens het clubvoetbal) zoveel groeit dat de benodigde ervaring aanwezig is. Ik zie hen in ieder geval met deze selectie niet groeien d.m.v. de interlandwedstrijden.

Een Maduro (zit niet meer bij de selectie als ik dat goed begrepen heb) is afgelopen 1-2 jaar maar weinig gegroeid. Hetzelfde geldt voor een Ron Vlaar die even een belofte leek maar eigenlijk sinds die tijd ook maar weinig gegroeid is.

Als vooral jongens zoals Schaars, Sneijder en Huntelaar flink kunnen groeien, mwah, dan heb je een leuk elftal staan. Allemaal jongens waar je nu al ziet dat zij de kwaliteiten hebben, maar meer ervaring nodig hebben om de kneepjes te leren doorgronden en zichzelf te perfectioneren.
  zondag 8 oktober 2006 @ 00:05:51 #120
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_42468469
quote:
Op zaterdag 7 oktober 2006 23:23 schreef Ayaxola het volgende:
Jammer van de 2 verloren punten.
we zijn bestolen
  zondag 8 oktober 2006 @ 00:08:40 #121
117098 Hathor
Effe niet
pi_42468532
ik durf het bijna niet te zeggen, maar ik was helemaal vergeten dat er een wedstrijd was. Ik heb alleen de laatste 20 minuten gezien, en dus geen enkel doelpunt.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  zondag 8 oktober 2006 @ 00:11:42 #122
127004 maril
Smeetsfan
pi_42468600
quote:
Op zaterdag 7 oktober 2006 23:15 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Die gaat echt niet meer vertrekken hoor. Hij geniet van zijn rol als aanvoerder van dit team.
Misschien maar hij baalt wel van de hele situatie rond v Bommel en v Nisteltrooy
het gaat ook niet om of het ned. elftal goed speelt of niet, er is met menselijke waarde gespeeld
en ook in het harde voetbalwereld wordt zoiets funest, al hoop ik wel dat Marco v Basten leert omgaan met die situatie, dan wordt hij een topcaoch(die men hem nu al toebedeelt maar absoluut nog niet is) en verdient hij krediet. het is goed dat we na woensdag tot maart volgend jaar moeten wachten voor de volgende wedstrijd, dan kan het misschien nog goed komen en wordt de lucht geklaard, al denk ik nu hw naief., maar ik wil graag het voordeel van de twijfel geven.
pi_42470856
Ooijer hoeft op basis van deze, en wellicht de vorige, wedstrijd niet meer te worden geselecteerd. Sinds hij bij PSV weg is, heeft ie het even niet meer. Streep er over.

Hetzelfde geldt natuurlijk voor Heitinga, maar Van Basten hecht sterk aan het teambuildingsproces en is ervan overtuigd dat Heitinga er over zoveel jaar zeker bij moet zijn. Tja, doe je niks aan.

Van Bronckhorst blijkt om de zoveel wedstrijden een tegentreffer op te leveren. Je kunt je afvragen of je dat zo'n ervaren speler moet verwijten. Kennelijk is het structureel. Waar vind je in Nederland zo even een ervaren linksback? Zo nee, dan blijft ie staan.

Mathijsen is groeiende. Dat kan je aankijken, voorlopig ziet het er goed uit. Kan nog meedogenlozer worden door af te kijken bij Boulahrouz, die een geweldige completerende speler is.

Landzaat heeft te weinig inhoud, ik zou ook niet weten waarom hij de perfecte wisselspeler is. Vroeger had Nederland een Aron Winter of een Ronald de Boer als schaduw op de bank zitten, dergelijke zijn er nog maar weinig.

Op zich heeft Sneijder dat wel in zich, als hij zijn positie heeft op moeten geven ten gunste van Van der Vaart. Alleen moet dan wel eerst de Sneijder-"captain van het middenveld" doctrine bij Van Basten worden uitgewist. Zolang Sneijder vorm heeft en Van der Vaart niet, zal dat niet snel gaan.

Hebben we nog De Jong, waarom is hij international? Hij heeft duidelijke tekortkomingen, is een functiespeler (verdedigend) die je zeker niet elke interland nodig hebt. Gezien het feit dat Van Basten altijd graag breekebeentjes meeselecteert, is Nigel de man om te passeren als je daarvoor een plaatsje ruimen moet. Schaars komt dan meer van pas (verdedigend of links)

Robben en Van Persie zijn absolute wingers, als je dan toch 4-3-3 wil spelen. Beiden spelen graag op de flank, hou ze daar dan ook. Houd je mooi ruimte in het centrum voor een goaltjesdief als Van Nistelrooij of coming man Huntelaar, die nog ervarener en sterker moet worden. Als je een goede punt op het middenveld hebt en de wingers in ploegbelang durven te spelen, heb je absoluut een dodelijk elftal.
pi_42471116
Babel en Kuijt nog niet genoemd Allebei meer spitsen voor een 4-4-2 in mijn ogen. Kuijt zou er goed aan doen bij Liverpool te rijpen in het topvoetbal. CL spelen bijvoorbeeld en dan vooral het onderdeel scoren flink verbeteren. Oranje heeft al genoeg aangevers voor de toekomst. Kuijt is geen flankspeler, moet dé reserve spits worden. Babel is komende, ook geen flankspeler, heeft ook die kwaliteiten voor het centrum en is dan beter dan Kuijt. Gezien het gebrek aan flankspelers zal Van Basten hem echter wel voor de vleugel gebruiken, wat jammer zou zijn. Net als dat je Van Persie ook wel eens meerdere wedstrijden op de spitsplaats zou willen zien. Wat dat betreft schreeuwt Nederland nu om een 4-4-2, dan zouden de spitsplaatsen ook onmiddelijk dubbel bezet zijn. Waar de media dán weer over zou miauwen, kwaliteit op de bank.
  zondag 8 oktober 2006 @ 09:18:05 #125
30220 Barca
~:) EVIL - E; Bad As I Wanna B
pi_42473510
quote:
Op zaterdag 7 oktober 2006 22:31 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Sar is er over twee jaar nog gewoon bij hoor.

4 controlerende middenvelders? Davids en Boateng? Landzaat? Geen Sneijder of Van der Vaart?

Ik volg je niet helemaal geloof ik.
Denk niet dat Sar er over 2 jaar nog bij is. Over 4 jaar zeker niet meer en daar (wk) moeten we nu al naar toe werken. Dus exit Sar. Davinds mag nog 1 jaar meedoen als voorbeeld van passie.

Idd ... geen Sneijder en/of Van der Vaart. Die zijn te weinig controlerend. Fysiek zwak. Aangezien wij geen goede verdedigende backs hebben (Boulah is geen back en Gio is aanvallend veel beter dan verdedigend, dat geldt ook voor een back-up als De Cler) dienen onze backs (De Jong en Gio) aanvallend te spelen. Dat vang je niet alleen op met een topper in het centrum van de verdediging (Boulah). Daar heb je ook spelers voor nodig die heersen op het middenveld.

Het huidige middenveld Sneijder, De Jong, Landzaat komt op een eindtoernooi tekort. 1 speler te weinig (en in de verdediging 1 te veel) en te weinig fysieke kracht (Sneijder en De Jong zijn te klein). Daarom dus: Seedorf, Davids (en over een jaar wellicht Schaars), Boateng en Landzaat.
Retro is mode, metro ook!
'Bert, Bert, ik duw een banaan in je kont!' "Oh ja, lekker, Ernie!"
  zondag 8 oktober 2006 @ 09:19:49 #126
30220 Barca
pi_42473528
4-4-2? Doe dan 3 - 5 - 2.
  zondag 8 oktober 2006 @ 09:23:25 #127
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_42473546
Alsjeblieft niet zo Duits.
pi_42474496
Ik heb me niet verveeld
pi_42474503
wedstrijd was niet saai in ieder geval, ik vind 1-1 gehoorlijk resultaat
Je kon beter je vinger in je kont stoppen dan dit lezen, dan had je nog wat bereikt.
  zondag 8 oktober 2006 @ 11:08:36 #130
36192 kingmob
Nice 'n Smooth
pi_42474540
Ik heb het gewoon gemist
3-1 overstemd in m'n eigen huis Ik ben te lief...

En ik heb veel gemist blijkbaar.
Verdwaald in mijn eigen belevingswereld.
pi_42474824
Goed begonnen, dan krijg je zo'n kutgoal tegen, al vond ik van der Sar er niet helemaal kansloos uit zien bij die goal

Daarna een hele sterke helft. Veel kansen, goed gevoetbald voor zover dat kon. Het veld was natuurlijk dramatisch, ballen die bleven hangen. Babel viel ok in, niet denderend of perfect zoals vele en de commentator vonden, maar hij deed het verre van slecht.

Van Persie was erg sterk, middenveld op Sneijder na, niet echt gezien. Boularhouz maakte ook geen sterke indruk op me. Maar opzich, er zat veel meer spirit en motivatie in dan de laatste wedstrijden, het spel was best degelijk, hiermee kan je echt vooruit. Op een beter bespeelbaar veld was Bulgarije echt overklast, dat gevoel had ik wel.

Jammer dat het 1-1 is geworden, maar het spel was wel redelijk belovend.
pi_42474926
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 11:26 schreef BliksemSchigt het volgende:
Boularhouz maakte ook geen sterke indruk op me.
Boulah heerstte weer

Verdedigend is hij een verademing om te zien. Geen één Bulgaar is er langs gekomen bij hem en hij zat er telkens fel op. Alleen aanvallend is hij af en toe wat ongelukkig, gisteren liep hij ook twee de bal over de zijlijn ofzo.
pi_42474969
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 11:33 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Boulah heerstte weer

Verdedigend is hij een verademing om te zien. Geen één Bulgaar is er langs gekomen bij hem en hij zat er telkens fel op. Alleen aanvallend is hij af en toe wat ongelukkig, gisteren liep hij ook twee de bal over de zijlijn ofzo.
Idd, maar hij moet gewoon centraal staan ipv Ooijer. Daar komt ie veel beter tot z'n recht.
pi_42475047
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 11:35 schreef trepper het volgende:

[..]

Idd, maar hij moet gewoon centraal staan ipv Ooijer. Daar komt ie veel beter tot z'n recht.
Eens. Maar ik denk dat Van Basten Ooijer liever in het centrum houdt voor zijn opbouwende kwaliteiten. Je zat gisteren Ooijer ook een aantal keer doorschuiven naar het middenveld, dat zou Boulah niet zo snel doen.
  zondag 8 oktober 2006 @ 11:51:54 #135
121632 Thomas87
Democracy is coming!
pi_42475282
Ik vond Nederland eigenlijk gewoon goed spelen, op de eerste 10 a 15 minuten na.........Jammer dat je het niet afmaakt; het zou in mijn ogen verdiend zijn geweest. Die goal van van Persie was gewoon loepzuiver.
Forwardstudent tegen nieuwe Forward-trainer Martin Drent: "Trainer zijn is voor talentlozen"
Martin Drent: "Studeren ook!"
  zondag 8 oktober 2006 @ 11:56:10 #136
156399 Frida-ster
dancing queen
pi_42475344
quote:
Op zaterdag 7 oktober 2006 22:00 schreef Devrim_ het volgende:

[..]

Niks pech..Als je zo tegen Bulgarije speelt dan speel je slecht
Kom op man we hebben het over Bulgarije
Van Basten moet zich schamen
Heb je Engeland niet gezien tegen Macedonie, of Frankrijk tegen Schotland?
Hou toch op!
Het was een leuke wedstrijd, waarin Oranje goed heeft gespeeld en best wat pech heeft gehad! En ze hebben weliswaar niet gewonnen, maar verloren is er ook niets
  zondag 8 oktober 2006 @ 12:12:13 #137
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_42475704
Voor en achter zit het wel goed, maar het middenveld is nog steeds bagger.
Ofwel: we zijn na het WK nog geen stap vooruit.

Overigens speelde Nederland best aardig. Dat mag ook wel eens gezegd worden.
Maar ik blijf erbij: dat middenveld moet sterker. De Jong en Landzaat horen daar imo echt niet thuis.

En t is btw ook treurig om te zien dat Nederland Babel in de spits heeft lopen, als je bedenkt wat voor spitsen Nederland heeft rondlopen in Europa
Yeah, well, that's just, like, your opinion, man.
3 weken sterren kijken in augustus: www.iayc.org
pi_42475767
Het veld speelde ook echt degelijk een rol natuurlijk.

Ik had ook echt eerder een wissel van De Jong verwacht; Schaars. Of een Demy de Zeeuw. De Jong komt op momenten te kort.

Boula moet echt geen rechtsback staan, trok veel te veel naar binnen. Daarnaast vond ik hem verdedigend matig, en opbouwend slecht.
pi_42476134
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 12:15 schreef BliksemSchigt het volgende:
Boula moet echt geen rechtsback staan, trok veel te veel naar binnen. Daarnaast vond ik hem verdedigend matig, en opbouwend slecht.
Dat hij beter rendeert in het centrum ben ik met je eens. Maar verdedigend matig? Huh? Heb ik iets gemist? Ik heb hem louter goede dingen zien doen. Trok te veel naar binnen? Dat snap ik ook niet helemaal, als rechtsback moet je ook je centrale duo back-up geven, dat doet Boulah juist goed.
Opbouwen is inderdaad niet zijn sterkste punt, maar hij gaf wel mooi even de assist he?
pi_42476234
Schaars is gewoon de beste controlerende middenvelder op het moment van deze selectie, die moet gewoon spelen... toch blijf ik erbij dat het middenveld qua kracht en karakter uiteindelijk veel tekort zal komen... 4-4-2 met twee controlerende spelers centraal, twee aanvallend ingestelde buitenspelers op het middenveld, een schaduwspits (v/d Vaart mits fit of V. Persie) en een afmaker (Huntelaar, V. Nistelrooij, Kuijt) is gewoon een veel betere optie...
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_42476696
Wat moest die Frits Barend trouwens daar in de studio? Ik krijg echt genoeg van die familie.
lollig
  zondag 8 oktober 2006 @ 12:58:45 #142
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_42476745
Persie
Sneijder
Babel
Boularouz
Sar
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
  zondag 8 oktober 2006 @ 13:02:33 #143
15600 BB-King
Long live the King!
pi_42476860
Weet iemand een video te vinden waar de afgekeurde goal op te zien is?
Wat lees je mijn signature? Heb ik soms wat van je aan?
  zondag 8 oktober 2006 @ 13:03:53 #144
30220 Barca
pi_42476890
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 12:31 schreef koningdavid het volgende:
Dat hij beter rendeert in het centrum ben ik met je eens.
Opbouwen is inderdaad niet zijn sterkste punt, maar hij gaf wel mooi even de assist he?
Idd ... Boulah gaf de assist. Verdedigend sterk. Daarom Boulah Ooijer opbouwend wel goed? Absoluut niet mee eens. Verdedigend vind ik Ooijer ook uitermate zwak. Net als Mathijsen. Die Joris goedbloed kan meekomen in de mickey mouse competitie maar niet internationaal.
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 12:36 schreef TheVulture het volgende:
Schaars is gewoon de beste controlerende middenvelder op het moment van deze selectie, die moet gewoon spelen... toch blijf ik erbij dat het middenveld qua kracht en karakter uiteindelijk veel tekort zal komen... 4-4-2 met twee controlerende spelers centraal, twee aanvallend ingestelde buitenspelers op het middenveld, een schaduwspits (v/d Vaart mits fit of V. Persie) en een afmaker (Huntelaar, V. Nistelrooij, Kuijt) is gewoon een veel betere optie...
Dat dit middenveld tekort komt ben ik met je eens maar twee controlerende middenvelders is te weinig. Vind ik.

Ik zou kiezen voor 3 - 5 - 2: Sar/Stekelenburg, De Jong, Boulahrouz, Gio, Boateng, Landzaat, Seedorf, Davids/Schaars, Van Persie, Huntelaar en Kluivert/Babel. Ja, Kluivert ... tenminste als hij zijn topvorm weer terugvindt.
pi_42476903
Ik kreeg een hartverzakking toen ik Heitinga langs de lijn zag hupplelen...
  zondag 8 oktober 2006 @ 13:04:54 #146
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_42476917
Babel . Laat die clown lekker thuis blijven aub.
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
pi_42477325
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 13:04 schreef BVO het volgende:
Babel . Laat die clown lekker thuis blijven aub.
Hij had gisteren wat ongelukkige acties, maar hij spelde verder ook prima hoor. Hij heeft een aantal goede dingen laten zien.

Maar goed, ik zie echt dat veel mensen Babel helemaal niks vinden. Hij wordt zo onderschat, ik zeg het je. Over 5 jaar (is hij pas 24) praten jullie allemaal anders.
  zondag 8 oktober 2006 @ 13:24:53 #148
121310 venomsnake
El Saltador
pi_42477370
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 13:23 schreef koningdavid het volgende:
. Hij wordt zo onderschat, ik zeg het je. Over 5 jaar (is hij pas 24) praten jullie allemaal anders.
Dan mag hij over 5 jaar terug komen!
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_42477411
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 13:24 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Dat is niet naar de aanpak van Van Basten. Iedereen voor dan moet er nu bij. Babel komt er wel denk ik, is bij Ajax natuurlijk licht bedorven door stilstand.
pi_42477476
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 13:24 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Ik vind dat hij nu al een plek in de selectie van Van Basten verdiend. Hij is de jongste speler in de selectie, voorin overal inzetbaar en in vorm bij Ajax, waar hij wekelijks in de basis speelt.
Mensen beoordelen hem nog altijd op die wedstrijden dat hij als 17-jarige noodgedwongen in de basis moest staan tegen Juventus en daarna door het elftal (de voorhoede) geslingerd werd. Begin vorig jaar was hij als linksbuiten inderdaad behoorlijk matig en voorspelbaar. Daar heeft hij, o.a. door middel van extra training, hard aan gewerkt en nu lijkt hij gevaarlijker dan ooit.

Maar goed, blijf hem maar onderschatten jongens.

Ik ben overigens wel benieuwd welke aanvaller jullie zouden selecteren voor de vleugels.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')