Daar ga je de mist in. Van Basten past helemaal niet veel wisselingen toe. De verdediging was vanavond precies hetzelfde als tegen Portugal op het WK.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 22:38 schreef edje34 het volgende:
We moeten ook tijdens de kwalificatie een stabiel elftal zien te krijgen die op het EK op elkaar is ingespeeld,met al die wisselingen die van Basten nu toepast zie ik het er niet van komen dat we sterk verschijnen op het EK.
Misschien ontwikkelen Schaars en De Jong zich wel erg goed de komende jaren, je weet nooit. Landzaat is inderdaad niet een topper, daarom hoop ik stiekem dat de storm gaat liggen tussen Van Bommel en Van Basten en dat Mark nog terug kan komen.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 22:49 schreef AminBen het volgende:
Sneijder is een uitstekende speler als hij idd niet met de punt naar achter speelt. Maar Landzaat en De Jong/Schaars daarnaast? Daar win je het niet mee
Zal niet zo snel gebeuren ben ik bang,hoop niet dat er meer spelers de komende tijd gaan bedanken voor Oranje.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 22:51 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Misschien ontwikkelen Schaars en De Jong zich wel erg goed de komende jaren, je weet nooit. Landzaat is inderdaad niet een topper, daarom hoop ik stiekem dat de storm gaat liggen tussen Van Bommel en Van Basten en dat Mark nog terug kan komen.
Ik zie het ook niet snel gebeuren, maar je weet nooit. Misschien als Nederland woensdag makkelijk wint tegen Albanië en het weer rustig wordt rond Oranje, dat Van Basten en Bommel het uit kunnen gaan praten.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 22:52 schreef edje34 het volgende:
[..]
Zal niet zo snel gebeuren ben ik bang,hoop niet dat er meer spelers de komende tijd gaan bedanken voor Oranje.
Dat wel maar dan moeten ze wel de ballen goed krijgen en Marco moet nu eens met vaste spitsen gaan spelen.Helpt misschien ook wel eens.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 22:55 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Ik zie het ook niet snel gebeuren, maar je weet nooit. Misschien als Nederland woensdag makkelijk wint tegen Albanië en het weer rustig wordt rond Oranje, dat Van Basten en Bommel het uit kunnen gaan praten.
Maar goed, het is duidelijk dat de kracht van dit Oranje niet zit in de verdediging of het middenveld. We hebben gelukkig wel een van de beste aanvalslinies van de wereld.
Hij heeft de afgelopen wedstrijden met een vaste spits gespeeld: Huntelaar. Waarschijnlijk staat hij er woensdag ook gewoon weer in.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 22:58 schreef edje34 het volgende:
[..]
Dat wel maar dan moeten ze wel de ballen goed krijgen en Marco moet nu eens met vaste spitsen gaan spelen.Helpt misschien ook wel eens.
Dat denk ik ook als deze situatie eerder aan de orde was geweest was hij ook vertrokken.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 23:10 schreef maril het volgende:
Als er een speler zou vertrekken denk ik maar aan 1 en dat is vd Sar
Die gaat echt niet meer vertrekken hoor. Hij geniet van zijn rol als aanvoerder van dit team.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 23:10 schreef maril het volgende:
Als er een speler zou vertrekken denk ik maar aan 1 en dat is vd Sar
we zijn bestolenquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 23:23 schreef Ayaxola het volgende:
Jammer van de 2 verloren punten.
Misschien maar hij baalt wel van de hele situatie rond v Bommel en v Nisteltrooyquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 23:15 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Die gaat echt niet meer vertrekken hoor. Hij geniet van zijn rol als aanvoerder van dit team.
Denk niet dat Sar er over 2 jaar nog bij is. Over 4 jaar zeker niet meer en daar (wk) moeten we nu al naar toe werken. Dus exit Sar. Davinds mag nog 1 jaar meedoen als voorbeeld van passie.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 22:31 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Sar is er over twee jaar nog gewoon bij hoor.
4 controlerende middenvelders? Davids en Boateng? Landzaat? Geen Sneijder of Van der Vaart?
Ik volg je niet helemaal geloof ik.
Boulah heerstte weerquote:Op zondag 8 oktober 2006 11:26 schreef BliksemSchigt het volgende:
Boularhouz maakte ook geen sterke indruk op me.
Idd, maar hij moet gewoon centraal staan ipv Ooijer. Daar komt ie veel beter tot z'n recht.quote:Op zondag 8 oktober 2006 11:33 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Boulah heerstte weer![]()
![]()
Verdedigend is hij een verademing om te zien. Geen één Bulgaar is er langs gekomen bij hem en hij zat er telkens fel op. Alleen aanvallend is hij af en toe wat ongelukkig, gisteren liep hij ook twee de bal over de zijlijn ofzo.
Eens. Maar ik denk dat Van Basten Ooijer liever in het centrum houdt voor zijn opbouwende kwaliteiten. Je zat gisteren Ooijer ook een aantal keer doorschuiven naar het middenveld, dat zou Boulah niet zo snel doen.quote:Op zondag 8 oktober 2006 11:35 schreef trepper het volgende:
[..]
Idd, maar hij moet gewoon centraal staan ipv Ooijer. Daar komt ie veel beter tot z'n recht.
Heb je Engeland niet gezien tegen Macedonie, of Frankrijk tegen Schotland?quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 22:00 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Niks pech..Als je zo tegen Bulgarije speelt dan speel je slecht
Kom op man we hebben het over Bulgarije![]()
Van Basten moet zich schamen
Dat hij beter rendeert in het centrum ben ik met je eens. Maar verdedigend matig? Huh? Heb ik iets gemist? Ik heb hem louter goede dingen zien doen. Trok te veel naar binnen? Dat snap ik ook niet helemaal, als rechtsback moet je ook je centrale duo back-up geven, dat doet Boulah juist goed.quote:Op zondag 8 oktober 2006 12:15 schreef BliksemSchigt het volgende:
Boula moet echt geen rechtsback staan, trok veel te veel naar binnen. Daarnaast vond ik hem verdedigend matig, en opbouwend slecht.

Idd ... Boulah gaf de assist. Verdedigend sterk. Daaromquote:Op zondag 8 oktober 2006 12:31 schreef koningdavid het volgende:
Dat hij beter rendeert in het centrum ben ik met je eens.
Opbouwen is inderdaad niet zijn sterkste punt, maar hij gaf wel mooi even de assist he?![]()
Dat dit middenveld tekort komt ben ik met je eens maar twee controlerende middenvelders is te weinig. Vind ik.quote:Op zondag 8 oktober 2006 12:36 schreef TheVulture het volgende:
Schaars is gewoon de beste controlerende middenvelder op het moment van deze selectie, die moet gewoon spelen... toch blijf ik erbij dat het middenveld qua kracht en karakter uiteindelijk veel tekort zal komen... 4-4-2 met twee controlerende spelers centraal, twee aanvallend ingestelde buitenspelers op het middenveld, een schaduwspits (v/d Vaart mits fit of V. Persie) en een afmaker (Huntelaar, V. Nistelrooij, Kuijt) is gewoon een veel betere optie...
Hij had gisteren wat ongelukkige acties, maar hij spelde verder ook prima hoor. Hij heeft een aantal goede dingen laten zien.quote:Op zondag 8 oktober 2006 13:04 schreef BVO het volgende:
Babel. Laat die clown lekker thuis blijven aub.
Dan mag hij over 5 jaar terug komen!quote:Op zondag 8 oktober 2006 13:23 schreef koningdavid het volgende:
. Hij wordt zo onderschat, ik zeg het je. Over 5 jaar (is hij pas 24) praten jullie allemaal anders.
Dat is niet naar de aanpak van Van Basten. Iedereen voor dan moet er nu bij. Babel komt er wel denk ik, is bij Ajax natuurlijk licht bedorven door stilstand.quote:Op zondag 8 oktober 2006 13:24 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Dan mag hij over 5 jaar terug komen!![]()
quote:Op zondag 8 oktober 2006 13:24 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Dan mag hij over 5 jaar terug komen!![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |