daar is iequote:Op zaterdag 7 oktober 2006 22:09 schreef Lippie85 het volgende:
Ben benieuwd wat San Marco gaat zeggen
Engeland, voor eeuwig overrated en tegenvallend. Frankrijk gaat ook alleen maar bergafwaarts nu.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 22:06 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Italie
Frankrijk
Portugal
Engeland
Duitsland
wil je er nog meer horen![]()
Frankijk? Ok, die zijn beter op dit moment. Maar hoe gaat hun nieuwe generatie het overnemen?quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 22:06 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Frankrijk
Engeland
Duitsland
wil je er nog meer horen![]()
Danny Buijs en Martin Drentquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 22:10 schreef Lippie85 het volgende:
Wie gaat van Basten oproepen?
Tim Janssenquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 22:10 schreef Lippie85 het volgende:
Wie gaat van Basten oproepen?
Laat dan Nevland Nederlander wordenquote:
en dan liggen ze er nu zeker in de 1ste ronde al uitquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 22:10 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Frankijk? Ok, die zijn beter op dit moment. Maar hoe gaat hun nieuwe generatie het overnemen?
Engeland? Zeker niet beter.
Duitsland? Tja... ze hebben een heel goed WK gespeeld en daar zijn ze boven zichzelf uitgestegen. Maar ik ben benieuwd hoe ze het de komende tijd gaan doen.
Maar geloof mij, Nederland hoort in 2008 gewoon weer bij de favorieten.
Wat lul je nou slap man? Nederland staat gewoon eerste en gaan gemakkelijk door.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 22:12 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
en dan liggen ze er nu zeker in de 1ste ronde al uit![]()
Heeft geen enkele connectie met Ajax, heeft zelfs aangegeven nooit voor die club te willen spelen (geloof ik), dus klopt, die wordt niet opgeroepenquote:
dus zonder Van Nistelrooy en van Bommel etc etc zijn wij nog topquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 22:13 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Wat lul je nou slap man? Nederland staat gewoon eerste en gaan gemakkelijk door.
Ga ergens anders Nederland afzeiken met je calimerogedrag, Engeland en Portugal als Europees topland zien en lachen als ik Nederland als Europees topland zie.![]()
Die dochter van Fritsquote:
Gelukkig ben jij geen bondscoachquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 22:06 schreef Barca het volgende:Boulah!
![]()
We waren niet goed (de commentator was wel erg positief) maar dat zijn we al ruim twee jaar niet. Babel vond ik trouwens zeker niet slecht. (Ook niet zeer sterk zoals de commentator riep.)
Deze selectie gaat het op het komende EK niet redden. Aub Ooijer, Mathijsen, Sneijder (speelde niet onaardig maar is meer een aanvallende middenvelder dan een controlerende middenvelder) en Kuijt exit. Seedorf, Davids en Boateng erin. Oh ja, en Stekelenburg voor Van der Sar. (Sar mag reserve zijn. Hij was weer goed maar we moeten toewerken naar het EK en wk. Davids mag nog een paar wedstrijden spelen daarna mag een speler als Stijn Schaars zijn positie innemen.)
Om een onverklaarbare reden hoort Nederland inderdaad altijd bij de favorieten. Net als Spanje. Maar het wordt nooit wat. Nederland is wat dat betreft wel het Spanje van Europa.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 22:10 schreef koningdavid het volgende:
Maar geloof mij, Nederland hoort in 2008 gewoon weer bij de favorieten.
Ja.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 22:15 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
dus zonder Van Nistelrooy en van Bommel etc etc zijn wij nog top![]()
Ja Spanje is ook niet Europees ofzoquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 22:16 schreef ErikT het volgende:
[..]
Om een onverklaarbare reden hoort Nederland inderdaad altijd bij de favorieten. Net als Spanje. Maar het wordt nooit wat. Nederland is wat dat betreft wel het Spanje van Europa.
Volgens mij is Spanje dat gewoon.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 22:16 schreef ErikT het volgende:
Nederland is wat dat betreft wel het Spanje van Europa.
dan noem je ook maar net de goede spelers op , we waren een topland , dat moet weer een keer terugkomen.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 22:17 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Ja.
Van Persie?
Robben?
Kuyt?
Sneijder?
Boulahrouz?
Van der Sar?
+ enorm getalenteerde jeugd.
Wij zijn gewoon een topland, ook al vind jij van niet, de rest van europa wel.
quote:
quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 22:16 schreef ErikT het volgende:
quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 22:16 schreef ErikT het volgende:
quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 22:17 schreef Lippie85 het volgende:
[..]
Ja Spanje is ook niet Europees ofzo
Waar baseer jij dan op dat Engeland nog wel een topland is en Nederland niet? Daar ben ik heel benieuwd naar.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 22:18 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
dan noem je ook maar net de goede spelers op , we waren een topland , dat moet weer een keer terugkomen.
Verschil is alleen dat de spelers die je noemt tot een paar jaar geleden de wisselspelers waren, ondanks dat ze al van ongeveer hetzelfde niveau waren als dat ze nu zijn. De spelers die zijn weggevallen zijn allemaal van dezelfde klasse of iets beter, maar hadden daar bovenop nog een schat aan ervaring.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 22:17 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Ja.
Van Persie?
Robben?
Kuyt?
Sneijder?
Boulahrouz?
Van der Sar?
+ enorm getalenteerde jeugd.
Niet slecht ? schandalig 1-1quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 21:54 schreef TheVulture het volgende:
nou ja 1-1 is geen slecht resultaat... er vanuitgaande dat je alle thuiswedstrijden wint hou je een betere uitgangspositie dan de Bulgaren.. de uitwedstrijden tegen Roemenie en Slovenie zijn doorslaggevend
Daarom hebben ze zeker 1-1 gespeeld omdat we een topland zijnquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 22:17 schreef koningdavid het volgende:
Dat de basisspelers van nu, vroeger wisselspelers waren is toch volstrekt normaal?quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 22:22 schreef twi het volgende:
[..]
Verschil is alleen dat de spelers die je noemt tot een paar jaar geleden de wisselspelers waren, ondanks dat ze al van ongeveer hetzelfde niveau waren als dat ze nu zijn.
Zucht, net alsof een topland ELKE wedstrijd wint. Dat wij, ondanks enorm veel pech en een baggerveld, uit gelijk spelen tegen Bulgarije is niet eens heel slecht.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 22:24 schreef edje34 het volgende:
[..]
Daarom hebben ze zeker 1-1 gespeeld omdat we een topland zijn![]()
![]()
Ja, maar over 2 jaar is Sar er niet meer bij (denk ik). Juist daarom zou hij nu al plaats moeten maken voor Stekelenburg.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 22:26 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Dat de basisspelers van nu, vroeger wisselspelers waren is toch volstrekt normaal?
Waar een groot deel van dit elftal op het WK nog te groen was, hebben ze over twee jaar een stuk meer ervaring. Ik heb er vertrouwen in.
Sar is er over twee jaar nog gewoon bij hoor.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 22:30 schreef Barca het volgende:
[..]
Ja, maar over 2 jaar is Sar er niet meer bij (denk ik). Juist daarom zou hij nu al plaats moeten maken voor Stekelenburg.
Al jaren verliezen we de strijd op het middenveld (we komen fysiek met een Sneijder tekort). Daarom 4 controlerende middenvelders (Seedorf, Davids, Boateng en Landzaat) en 2 aanvallende backs (Gio en Nigel de Jong) die het middenveld kunnen ondersteunen.
Geweldige uitspraak.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 22:16 schreef ErikT het volgende:
Weinigquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 22:29 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Zucht, net alsof een topland ELKE wedstrijd wint. Dat wij, ondanks enorm veel pech en een baggerveld, uit gelijk spelen tegen Bulgarije is niet eens heel slecht.
Engeland dat 0-0 thuisspeelt tegen Macedonië is slecht.
Frankrijk dat verliest van Schotland is slecht.
Spanje dat verliest van Zweden is slecht.
Italië dat thuis gelijk speelt tegen Litouwen is slecht.
Welke toplanden blijven er nog over zo volgens jou?
Misschien moet jij je definitie gaan bijstellen dan?quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |