Niks pech..Als je zo tegen Bulgarije speelt dan speel je slechtquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 21:58 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Ga fietsen ofzo loser. Nederland speelde best goed, het ontbrak gewoon aan dat klein beetje geluk bij de afwerking en die kutscheids die voor een onverklaarbare reden het doelpunt afkeurde.
Oh ja, en het ontbrak aan een goed veld. Niet normaal te voetballen in die modderpoel.
Nederland was veel beter, gewoon pech gehad.
Een van de beste ploegen van Europa.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 21:59 schreef 16meter het volgende:
Nederland is wel een super team zeker?
quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 22:00 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Niks pech..Als je zo tegen Bulgarije speelt dan speel je slecht
Kom op man we hebben het over Bulgarije![]()
Van Basten moet zich schamen
Ach, ik ga niet eens happen.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 22:00 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 22:00 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Een van de beste ploegen van Europa.![]()
Talpaquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 21:53 schreef Dj_Day-V het volgende:
http://sport.fok.nl/voetbal/nieuws/29821
Das snel
Veld
Scheids
Babel
Persie![]()
Basten![]()
Talpa
SBS6
Kneus. Dit is niet serieus bedoeld hoop ik???quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 22:00 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Dat waren we ja, al een tijdje niet meer helaas..quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 22:00 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Een van de beste ploegen van Europa.![]()
Van mij mag het, maar wie moet die doelpunten gaan maken, Babel?quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 22:01 schreef Dj_Day-V het volgende:
Woensdag Albanie thuis
Dat word nu zeker minstens 8-0
6x Persie, 2x Kuijt.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 22:02 schreef Lippie85 het volgende:
[..]
Van mij mag het, maar wie moet die doelpunten gaan maken, Babel?![]()
Jij vindt van niet?quote:
eens, erg goed gespeeldquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 22:03 schreef trepper het volgende:
Wat nou Huntelaar, Kuijt, Nistelrooij in de spits? van Persie presteerd er het beste van iedereen
Tsjechië, Duitsland, Italië (whehe zonder Donadoni als prutscoach dan) en Portugal.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 22:03 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Jij vindt van niet?
Noem eens 3 betere dan?
Italiequote:Op zaterdag 7 oktober 2006 22:03 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Jij vindt van niet?
Noem eens 3 betere dan?
Italië was op het WK beter ja, maar zij zijn nu drama.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|