BBstream op crossmediaventures zetten doet het prima bij mij!quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 22:50 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
BBstream garnier doet het redelijk....
Kun je misschien ook een beetje positief zijn af en toe? Iedereen heeft een andere smaak van muziek en ze moeten nu een feestje bouwen... dat gaat niet echt lekker op Bach of Beethoven he...quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 22:51 schreef Sonique het volgende:
Tja, simpele zielen: simpele muziek...
Hoezeer ik die muziek ook NIET leuk vind denk ik wel dat het beter is voor de feest-bouw-stemming van de bewoners aldaar dan alleen maar dance.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 22:55 schreef JufJoop het volgende:
[..]
Kun je misschien ook een beetje positief zijn af en toe? Iedereen heeft een andere smaak van muziek en ze moeten nu een feestje bouwen... dat gaat niet echt lekker op Bach of Beethoven he...
quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 22:55 schreef ruby het volgende:
Konden wij de muziek maar bepalen daarzo. Dan zou het wel goedkomen.
Fedde Le Grand - Detroit.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 22:58 schreef Day het volgende:
Kijk, dit vind ik dan wel weer een leuk nummer!
Experts, welke is het? Een keuze van de bewoners?
Put your hands up for detroit.....quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 22:58 schreef Day het volgende:
The way to ammarillo of zoiets.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 22:58 schreef Day het volgende:
quote:
Wat zijn Torrents? (oude man)quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 22:57 schreef flugeltje het volgende:
Nantronic Torrents mogen niet op FOK!
Is this the way to Amarilloquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 22:58 schreef Day het volgende:
Dat zingen ze toch in dat nummer. Niet dat ik geluid heb, overigens. Nog steeds nietquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:00 schreef arneaux het volgende:
[..].Dat meen je toch niet echt hoop ik?
Dat weet ik zo ook niet preciesquote:
quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:01 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dat zingen ze toch in dat nummer. Niet dat ik geluid heb, overigens. Nog steeds niet![]()
Ik bedoelde die daarvoorquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:00 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Is this the way to Amarillo
Hoor je heel veek bij het Nederlands eltal in de rust.![]()
wat mag niet.. een link plaatsen?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:01 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dat weet ik zo ook niet precies
Maar het stond erbij en ik weet dat het niet mag...
http://www.garnierstreamingmedia.com/asx/bbqs3.aspquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:02 schreef T-lex het volgende:
gvd...buffer de buffer ineens
Dat was Fedde Le Grand dusquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:01 schreef Day het volgende:
[..]
Ik bedoelde die daarvoor
Way to Amrillo kende ik wel, ja. De Albert West-versie.![]()
Linken, verwijzen of tips geven voor torrents of warez is verboden op FOK!quote:
Torrents files zijn kleine files die verwijzen naar een andere file die meerdere mensen aanbieden op het internet.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:01 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Nietesquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:01 schreef arneaux het volgende:
[..]. Nee, de vocal zegt :"Our lovely city!"
quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:03 schreef Verida het volgende:
[..]
ik heb het jaren geleden al opgegeven om op muziekgebied bij te blijven
weet ik veel....quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:03 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Linken, verwijzen of tips geven voor torrents of warez is verboden op FOK!
Schat ik ken Fedde persoonlijk, neem 't maar van me aan.quote:
dat hoort zoquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:03 schreef Verida het volgende:
[..]
Daarom waarschuw ik ook alleenquote:
Ik vond haar wel goed gecast door BB.. de bitch die niet mag ontbreken op elk feestje.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:04 schreef Day het volgende:
Tijn en Rik missen Janine.
Nou sorry, vond haar nou niet echt een toevoeging aan de feestvreugde.
Misschien moet je je minder focussen op Semih.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:04 schreef LekkerSimpel het volgende:
Er heerst een spanning in dat huis... Die is om te snijden... Semih die net naar de keuken ging...
Stemming is ineens stuk minder.
quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:04 schreef Day het volgende:
Maar ze zorgde wel voor een bepaalde "sfeer".quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:04 schreef Day het volgende:
Starfuckerquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:05 schreef arneaux het volgende:
[..]
Schat ik ken Fedde persoonlijk, neem 't maar van me aan.
mogen nzb's wel ?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:01 schreef flugeltje het volgende:
[..]
quote:
Ik dacht ook net, wat voor pluimvee hebben ze daarvoor afgeschoten?quote:
ben bang dat we idd dat jankmoment nog wel krijgen brrrrrrrrrrquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:08 schreef Morwen het volgende:
Leuk feestje zo te zienMooie mensen, mooie beelden
![]()
En de nummers van de bewoners moeten nog komen toch? Ik zit maar half half te kijken...
Ik koop ook nooit meer platen!quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:03 schreef Verida het volgende:
[..]
Ah, dat wordt mooi rellen met Monique later!quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:08 schreef T-lex het volgende:
Owjee...Marlies is weer bij Tijn aant aanpappen.
"Ow jij hoe jij dans dat doe je goed, je doet me aan iemand denken" Die ex van d'r zeker weer....![]()
bij iedereenquote:
Outwork feat. Mr Gee - Elektroquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:07 schreef CartWOman het volgende:
Zooo, lekkere binnenkomer.![]()
Welk nummer is dit?
Wat zien sommigen eruit!![]()
same here...kutmuziek tegenwoordigquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:09 schreef D.Rose het volgende:
[..]
bij iedereen
Ik ken bijna ieder nummer uit de 80's, heel veel uit de 90's en van tegenwoordig alleen de meest populaire, omdat die toevalig vaak op de radio voorbij komen
Daar is het nu nog wat vroeg voor idd. Ik wil wel graag dat nummer van de Fata morgana horenquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:09 schreef versabommie het volgende:
[..]
ben bang dat we idd dat jankmoment nog wel krijgen brrrrrrrrrr
weet wel een leuk nummer voor 'mquote:
quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:09 schreef D.Rose het volgende:
[..]
bij iedereen
Ik ken bijna ieder nummer uit de 80's, heel veel uit de 90's en van tegenwoordig alleen de meest populaire, omdat die toevalig vaak op de radio voorbij komen
Je lult LS, hij zegt net nog tegen haar: gewoon plezier maken, hè!quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:10 schreef LekkerSimpel het volgende:
Semih baalt, dat Mich plezier heeft, herhaaldelijk hoor je hem haar roepen....![]()
[afbeelding]
Wat mankeert die gast toch?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:10 schreef LekkerSimpel het volgende:
Semih baalt, dat Mich plezier heeft, herhaaldelijk hoor je hem haar roepen....![]()
[afbeelding]
Laat die fles azijn s staan LS.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:10 schreef LekkerSimpel het volgende:
[afbeelding]
µTorrent 1.6quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:10 schreef itsme het volgende:
Torrents zijn links waar mee je kunt downloaden. Dan heb je wel een torrent client nodig.
Zelf gebruik ik mirc.![]()
die ken ik ook, maar die heb ik (tenminste die van de 60's) niet destijds meegekregenquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:12 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik ga alleen een aantal jaren verder terug, ik ken de nummers uit de 60's en 70's
Nee, Semih.... Ik dacht dat ie weer liep te miepen.quote:
Heb je de 'geluids-slider'quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:13 schreef Sonique het volgende:
Maar, ben ik echt de enige waarbij de streams zo zacht zijn, moet echt het volume omhoog zetten wil ik iets horen.
Schrik me telkens een ongeluk als er iemand online gaat met MSN...
Vind jequote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:12 schreef Gert het volgende:
Ze knappen er wel van op zeg, van die 1001-nacht verkledingskoffert.![]()
Deze keer alleen in de fantasie van LekkerSimpel.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:14 schreef ruby het volgende:
[..]
Nee, Semih.... Ik dacht dat ie weer liep te miepen.
Nee, maar heb een koptelefoon op. en msn uitquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:13 schreef Sonique het volgende:
Maar, ben ik echt de enige waarbij de streams zo zacht zijn, moet echt het volume omhoog zetten wil ik iets horen.
Schrik me telkens een ongeluk als er iemand online gaat met MSN...
Inca, die pic is een 500.00Kb.quote:
Ja heb ik ook. Mooi programmaatje . Voor oudere shows gebruik ik mirc en omdat ik zelf een server draai heb ik priority wat inhoud dat ik binnen 15 minuten een nieuwe afleverign heb.quote:
ik ben dus echt een oldtimer, ik dus welquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:13 schreef D.Rose het volgende:
[..]
die ken ik ook, maar die heb ik (tenminste die van de 60's) niet destijds meegekregen
Waarempel, het is 'r echt!quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:13 schreef versabommie het volgende:
janinen ook weer terug?
[afbeelding]
Hahaha. Hij stond net heel de tijd bier te drinken.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:15 schreef LekkerSimpel het volgende:
Daar staat hij dan... DE SULTAN... ALLEEN AAN EEN JUS DE ORANGE....
[afbeelding]
Hoezo?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:15 schreef wolferl het volgende:
OMG Marlies danst ergens bij het zwembad in der eentje, best triest.
Ik ben die user zonder hekel aan Semih.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:16 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ben jij een kloon van zijn broer?![]()
Semih is geen moslim.. hij zoept gewoon bier mee.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:15 schreef LekkerSimpel het volgende:
Daar staat hij dan... DE SULTAN... ALLEEN AAN EEN JUS DE ORANGE....
[afbeelding]
Time will tell....quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:12 schreef Day het volgende:
[..]
Je lult LS, hij zegt net nog tegen haar: gewoon plezier maken, hè!
Je kan overal wel iets achter zoeken.
hij heeft toch ook nooit gezegd dat hij moslim isquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:17 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Semih is geen moslim.. hij zoept gewoon bier mee.
quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:08 schreef CartWOman het volgende:
Ik dacht ook net, wat voor pluimvee hebben ze daarvoor afgeschoten?![]()
Ik eet ook niet elke vrijdag vis, ben ik nu niet katholiek meer?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:17 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
yep eindelijk eens iets wat ook tussen mijn collectie staatquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:16 schreef arneaux het volgende:
Windowlicker is ook lekker.
een mens is nooit te oud om te lerenquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:18 schreef Day het volgende:
Aha, dit is dus Windowlicker?
Ik leer veel vanavond
Houd er eens mee op om mekander aan te vallen ga dan lekker in BB huis zitten met mekander.quote:
Cardigans - My favorite game. Geloof ik.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:18 schreef Day het volgende:
Ik leer veel vanavond
quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:17 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ik ben die user zonder hekel aan Semih.
denk dat hij met zijn opvliegere karakter een kwade dronk heeftquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:18 schreef wolferl het volgende:
Rik....
Semih blijft als enige nuchter volgens, zie hem alleen maar aan de Jus d Orange lurken. Mag hopen dat BB er een beetje alcohol in heeftgedaan.
yep aphex twin... vond je de clip cool ? check ook rubber johny (google vindt het wel)quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:18 schreef Day het volgende:
Ik leer veel vanavond
Dan ben ik ook geen katholiek meer.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:18 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik eet ook niet elke vrijdag vis, ben ik nu niet katholiek meer?
Ik steek niet elke zondag een maagd in de hens...ben ik nu geen satanist meer?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:18 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik eet ook niet elke vrijdag vis, ben ik nu niet katholiek meer?
Jullie kijken zo fucking selectief. Semih heeft al een paar pilsjes op (eerder op de avond), hij heeft al een aantal van die sterke dranken op EN hij heeft bijna alle hapjes naar binnen geschoven!quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:18 schreef wolferl het volgende:
Rik....
Semih blijft als enige nuchter volgens, zie hem alleen maar aan de Jus d Orange lurken. Mag hopen dat BB er een beetje alcohol in heeftgedaan.
ben jij soms de broer van LS?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:18 schreef wolferl het volgende:
quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:20 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik vind er een beetje een gespannen sfeertje hangen. Ben wel benieuwd welke kant dit op gaat slaan. De vrolijke of de confronterende....
Kijk eens rond in Turkije en je ziet hoeveel moslims zuipen... en hard ook...quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:17 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Je bent de enige geloof ikquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:20 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik vind er een beetje een gespannen sfeertje hangen.
Billy Idol!quote:
quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:22 schreef CartWOman het volgende:
Semih heeft Underworld - Born Slippy gevraagd, zeer okay.![]()
Pfff wat een achterhaald baggernummer dit.
E10 wou ook een zoen van Tijnquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:22 schreef wolferl het volgende:
Tijn gaf Sabrina een kus op de mond.
Etienne stond erbij en zei: Ja hij wel en ik niet.
Mijn god, wat een zielig figuur.
Dat kunnen ook Turkse christenen zijnquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:22 schreef JufJoop het volgende:
[..]
Kijk eens rond in Turkije en je ziet hoeveel moslims zuipen... en hard ook...
Hier houden ze zich er wel erg strikt aan vaak... veel meer dan daar!
quote:
quote:
Hij doet leuk mee zullen we maar zeggen. Maar kan iemand hem dat "jèèèj" roepen afleren?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:23 schreef Addi het volgende:
Dat hadden jullie niet gedacht van Eggie he? Zulk bewegen dat mannetje....
Nee... leuk geprobeerd, maar het waren echte moslims... de vaders waren zelfs heel strenggelovig...quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:24 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Dat kunnen ook Turkse christenen zijn![]()
Met de bek op 't stuur? Nou komt mijn moeder uit Groningen maar van die uitdrukking heb ik nog nooit gehoord.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:25 schreef CartWOman het volgende:
OMG die lui gaan zooooo met de bek op 't stuur.![]()
Anouk.![]()
Als wraak gaat ie natuurlijk bij Rik in bed liggen straks.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:22 schreef wolferl het volgende:
Tijn gaf Sabrina een kus op de mond.
Etienne stond erbij en zei: Ja hij wel en ik niet.
Mijn god, wat een zielig figuur.
de fout in dus.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:26 schreef arneaux het volgende:
[..]
Met de bek op 't stuur? Nou komt mijn moeder uit Groningen maar van die uitdrukking heb ik nog nooit gehoord.
http://xs.to/quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:26 schreef avonne het volgende:
vraagje
tinypic.com is ontzettend traag.
is er een andere site om plaatjes te uploaden?
http://xs.toquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:26 schreef avonne het volgende:
vraagje
komt sugar lee ook nog ff optreden???quote:
Hij is van een andere generatie he.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:25 schreef Lyza het volgende:
[..]
Hij doet leuk mee zullen we maar zeggen. Maar kan iemand hem dat "jèèèj" roepen afleren?
http://www.geekimages.com/index.php?action=uploadquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:26 schreef avonne het volgende:
vraagje
Lezen, je bent net zo blind als je avatar.quote:
...en dat de rest dan ook niet meer fluit en oewoe roept,of hoor jij alleen Egbert?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:25 schreef Lyza het volgende:
[..]
Hij doet leuk mee zullen we maar zeggen. Maar kan iemand hem dat "jèèèj" roepen afleren?
'Rage against the machine - Killing in the name of' doet het ook altijd lekker als variatie tussen alle dance.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:26 schreef T-lex het volgende:
En nou ff voor de variatie: System of a Down - Chop Suey
Wil die koppies wel is zien![]()
Zou gelijk de sfeer gezelligder maken bquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:26 schreef T-lex het volgende:
En nou ff voor de variatie: System of a Down - Chop Suey
Wil die koppies wel is zien![]()
Forget about it. Die gast is súperpopulair.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:29 schreef Sonique het volgende:
Zijn we overgeschakeld naar het bejaarde huis?
Kom op zeg, Jantje smit?
Zeeeer selectief gehoor misschien?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:28 schreef Addi het volgende:
[..]
...en dat de rest dan ook niet meer fluit en oewoe roept,of hoor jij alleen Egbert?
'Als de morgen is gekomen' van Jan Smit vind ik een lekker kroegnummerquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:29 schreef Sonique het volgende:
Zijn we overgeschakeld naar het bejaarde huis?
Kom op zeg, Jantje smit?
jaaaaaquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:28 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
'Rage against the machine - Killing in the name of' doet het ook altijd lekker als variatie tussen alle dance.![]()
Tijn fluit zo irritant, en Jeroen roept Oe oe.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:28 schreef Addi het volgende:
[..]
...en dat de rest dan ook niet meer fluit en oewoe roept,of hoor jij alleen Egbert?
Nuchter?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:30 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
'Als de morgen is gekomen' van Jan Smit vind ik een lekker kroegnummer![]()
Jan Smit heeft best veel lekkere kroegnummersquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:30 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
'Als de morgen is gekomen' van Jan Smit vind ik een lekker kroegnummer![]()
Tuurlijk hoor ik ze wel. Alleen heeft Egbert een bepaalde manier van jèèèè roepen wat ik nogal lachwekkend vind. Daarbij moet je alles niet zo bloedserieus nemen.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:28 schreef Addi het volgende:
[..]
thnx voor de tip, pik!quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:28 schreef APK het volgende:
[..]
![]()
http://www.primeserver.nl/ met fok! tags.
huiliequote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:28 schreef wolferl het volgende:
[..]
Lezen, je bent net zo blind als je avatar.
Gebrek in de opvoeding! Van je moeder dus.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:26 schreef arneaux het volgende:
[..]
Met de bek op 't stuur? Nou komt mijn moeder uit Groningen maar van die uitdrukking heb ik nog nooit gehoord.
Ik dacht precies hetzelfde op het moment van je postquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:30 schreef flugeltje het volgende:
Het begint te komen nu... Over pakweg een half uur zijn de eersten laveloos
Sabrinaquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:24 schreef APK het volgende:
Deze avond gaat Sabrina weer verder naar de overwinning helpen.![]()
Hier nog eenquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:17 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ik ben die user zonder hekel aan Semih.
Graag gedaan, kloothommel!quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:31 schreef versabommie het volgende:
thnx voor de tip, pik!
[afbeelding]
Tijn is liefquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:32 schreef Sonique het volgende:
'als we nu de strijdbijl niet begraven wordt het niets'
Tijn tegen Semih
Goed werk.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:32 schreef Sonique het volgende:
'als we nu de strijdbijl niet begraven wordt het niets'
Tijn tegen Semih
Zit ie weer met Rik te flirten?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:34 schreef n1ek het volgende:
Etienne doet ook geen pogingen om zijn gayreputatie te verminderen :=)
Soms doe je wel eens nuttig, sociaal en normaal he, hompmongool!quote:
Eigenlijk wel ja... Maar o zo leukquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:34 schreef uniekhoorn het volgende:
Eigenlijk is het van de zotte om naar 10 mensen te kijken die hopelijk heel dronken worden en rare dingen gaan doen....
Welk nummer is dit eigenlijk?quote:
Ik niet dus,ik hoor ze allemaal roepen,schreeuwen en fluiten.quote:
quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:34 schreef uniekhoorn het volgende:
Eigenlijk is het van de zotte om naar 10 mensen te kijken die hopelijk heel dronken worden en rare dingen gaan doen....
Tsja, maar ja....je moet wat in het leven.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:34 schreef uniekhoorn het volgende:
Toen ze dat maandag in de show lieten zien van dat feest enzo keek Marcel niet echt vrolijk... die vond het geloof ik niet zo'n leuk idee...quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:34 schreef n1ek het volgende:
Etienne doet ook geen pogingen om zijn gayreputatie te verminderen :=)
Zuipen dat ze zullen.. alles voor de entertainment.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:34 schreef uniekhoorn het volgende:
jaquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:35 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Eigenlijk wel ja... Maar o zo leuk
Josephine van Chris Rea...maar dan de "house"-versie.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |