Dan komt Fedde Le Grand - Just Trippin' en dat is écht een übernummer. Over 2 nummers pas trouwens.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 22:45 schreef natronic het volgende:
Ok.... ze draaien 538 dance smash hits vol.4/2006
Welke cd draaien ze dan ?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 22:46 schreef natronic het volgende:
next >> pakito - moving on stereo
quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 22:46 schreef natronic het volgende:
next >> pakito - moving on stereo
kloptquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 22:47 schreef arneaux het volgende:
[..]
Dan komt Fedde Le Grand - Just Trippin' en dat is écht een übernummer. Over 2 nummers pas trouwens.
Dans jij maar lekker verder dan, in die met stront gevulde beerput waar jij in woont. En zuipt vooral lekker veel, dan zit er wel weer een ban in vanavond. Hebben wij tenminste ook weer feest hier op FOKquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 22:43 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Is er geen Bingo in je woonwagenkamp vanavond dan? Ga daar dan heen. Dit is allemaal nog wel gezellig om mee te beginnen.
Ik ook . Ik ga maar weer even wat anders doen. Het gezelschap is ook weer opeens zwaar minder hier.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 22:48 schreef flugeltje het volgende:
Ik heb het wel weer gehad met deze muziek
Sorry, maar ik word er een beetje opgewonden van, als je dat zo zegt!quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 22:45 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Alles buffert bij mij als een gek![]()
Nee he.....toch die decolleté?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 22:47 schreef LekkerSimpel het volgende:
Volgens mij kreeg Mich net al weer een berisping van Semih... Ze praatten wat en Mich liep weg en trok aan een BH-bandje... Het zal toch niet he?
Tuuk wel, doet ie toch altijd......quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 22:47 schreef LekkerSimpel het volgende:
Volgens mij kreeg Mich net al weer een berisping van Semih... Ze praatten wat en Mich liep weg en trok aan een BH-bandje... Het zal toch niet he?
Het zou mij niks verbazen. Eng miezerig dictatortje die zijn gebrek aan lengte wil compenseren met dominant zijn.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 22:47 schreef LekkerSimpel het volgende:
Hè Scan, het is ongezellig zonder jouquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 22:49 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik ook . Ik ga maar weer even wat anders doen. Het gezelschap is ook weer opeens zwaar minder hier.
Hou je gemak s, Semih.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 22:49 schreef Kinga het volgende:
Tijn, KAP MET FLUITEN!
Mag je rustig zeggen, de helft hier vindt het baggerquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 22:49 schreef Verida het volgende:
ik durf het bijna niet te zeggen, maar ik vind dit takkeherrie, geen muziek
quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 22:49 schreef demins het volgende:
[..]
Sorry, maar ik word er een beetje opgewonden van, als je dat zo zegt!![]()
Alleen S3+4 haperen een beetje, verder gaat het wel goedquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 22:50 schreef BBoon het volgende:
Mijn streams doen het niet..pfffff ..ik heb hanff Hebben jullie ook problemen?????
BBstream garnier doet het redelijk....quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 22:50 schreef BBoon het volgende:
Mijn streams doen het niet..pfffff ..ik heb hanff Hebben jullie ook problemen?????
http://members.chello.nl/ptbuys/stream1garnier.htmquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 22:50 schreef BBoon het volgende:
De andere helft niet.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 22:50 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Mag je rustig zeggen, de helft hier vindt het bagger
nee toppertje is lekker.. behoor jij ook tot het kansloze hazes volk?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 22:48 schreef flugeltje het volgende:
Ik heb het wel weer gehad met deze muziek
1. Ik zuip niet. Ik drink maar een wijntje, moet morgen werkenquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 22:48 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dans jij maar lekker verder dan, in die met stront gevulde beerput waar jij in woont. En zuipt vooral lekker veel, dan zit er wel weer een ban in vanavond. Hebben wij tenminste ook weer feest hier op FOK
quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 22:51 schreef natronic het volgende:
Thanks !quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |