Met een clipje wat écht ergens over gaat, is net een klein speelfilmpje....quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 22:40 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En dan wel de 8 minuten versie van Smalltown Boy
quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 22:40 schreef Day het volgende:
[..]
Hier nog 1.![]()
Ik zal mezelf echt door de muziekkeuze van de bewoners door moeten bijten!
Als ze daarna maar lekker los gaan!![]()
Kweenie, ik heb t drankje niet goed gezien.quote:
Was toen nog een openbaring... .de eerste homo video geloof ik ....quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 22:41 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Met een clipje wat écht ergens over gaat, is net een klein speelfilmpje....
Recycling, Scan. Luister jij nooit naar de radio?!quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 22:41 schreef scanman01 het volgende:
Waarom allemaal van die mislukte coversof maffe mixen?
Fristi!quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 22:40 schreef BONG4002 het volgende:
Wat is dat roze drankje eigenlijk wat Sabrina drinkt?
Is er geen Bingo in je woonwagenkamp vanavond dan? Ga daar dan heen. Dit is allemaal nog wel gezellig om mee te beginnen.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 22:40 schreef scanman01 het volgende:
Krijgen we nog een keer muziek dan?
T was iig niet doorzichtig, leek meer op melkachtig ietsquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 22:43 schreef arneaux het volgende:
[..]
Kweenie, ik heb t drankje niet goed gezien.
Bel mij even wakker dan, ik moet er om 7 uur uitquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 22:42 schreef One_conundrum het volgende:
ik moet zo op bed, maar heb nu al zin om morgen ochtend vroeg de verhalen na te lezen en de caps te bekijken. Of zouden ze om 630 nog bezig zijn
Dat.quote:
We worden oud Nostalgistquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 22:43 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Was toen nog een openbaring... .de eerste homo video geloof ik ....
Lekkere muziek nu hoor...... Goed voor het losgaan !
Gefeliciteerd.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 22:44 schreef mazaru het volgende:
[..]
Bel mij even wakker dan, ik moet er om 7 uur uit
en dat nog wel op mijn verjaardag![]()
![]()
. als opa Koos ook houdt van muziek zonder verplichte beat eronder, danquote:
Ik heb het nog niet gehaald hoorquote:
Alles buffert bij mij als een gekquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 22:44 schreef BONG4002 het volgende:
S3 buffert weer een beetje
contradictio in terminae ......quote:
Use Garnier, die is iig het meest stabielquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 22:45 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Alles buffert bij mij als een gek![]()
Zo weinig mogelijk. Alleen Arrow classic rock enzoquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 22:43 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Recycling, Scan. Luister jij nooit naar de radio?!
Gaat wel weer over....quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 22:45 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Alles buffert bij mij als een gek![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |