quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 22:00 schreef palma het volgende:
Ik vind Rik echt super![]()
Hij is gewoon helemaal zichzelf echt helemaal goed.![]()
Ze moeten ook nog gelakt wordenquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 22:02 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Hier zit er nog één... Schiet op met je kutnagels Rik!!!!
Jank hier dat je streams het niet doen #2quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 22:05 schreef APK het volgende:
Shit, mijn verbinding is optimaal, maar de streams bufferen als de tering.
Heeft iemand een link naar het jank-topic?
Kan het zo snel niet vinden.
http://bb.roy.servehttp.com/index.asp?host=talpalowquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 22:05 schreef Nostalgist het volgende:
Heeft iemand de adressen van de low quality streams?
Sorry hoor, maar niemand antwoordt in Jank....
Merci.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 22:06 schreef LekkerSimpel het volgende:
Jank hier dat je streams het niet doen #2
http://www.gillesdesmit.com/bb/ Deze bufferen helemaal niet en is hi qual.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 22:05 schreef Nostalgist het volgende:
Dank je , maar ik bedoel de adressen die ik in BB-stream kan invoeren...quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 22:06 schreef avonne het volgende:
[..]
http://bb.roy.servehttp.com/index.asp?host=talpalow
Bij mij doet ie het eindelijk eens goedquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 22:05 schreef APK het volgende:
Shit, mijn verbinding is optimaal, maar de streams bufferen als de tering.
Heeft iemand een link naar het jank-topic?
Kan het zo snel niet vinden.
Ik kijk naar deze en gaat prima:quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 22:05 schreef Nostalgist het volgende:
http://www.garnierstreamingmedia.com/asx/bbqs1.aspquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 22:07 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Dank je , maar ik bedoel de adressen die ik in BB-stream kan invoeren...
quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 22:08 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
http://www.garnierstreamingmedia.com/asx/bbqs1.asp
http://www.garnierstreamingmedia.com/asx/bbqs3.asp
quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 22:11 schreef flugeltje het volgende:
Als dit nog lang duurt is bij mij alle drank al op
hij is alleen niet geschminkt, voor de rest vind ik m aardig geluktquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 22:11 schreef JufJoop het volgende:
Whaha... Semih vindt Jeroen ook een mislukte zwarte piet....
en de kilo pepernoten ook....:(quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 22:11 schreef flugeltje het volgende:
Als dit nog lang duurt is bij mij alle drank al op
quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 22:10 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Zie het woord "verkracht"eens in ruime zin van het woord.![]()
Daar hebben ze zelf al meerdere opmerkingen over gemaakt. Denk dat Rob en Barry al snel aan de poort staan. Of dat ze op dit moment al een advocaat bij zich hebben (in Rob zijn geval).quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 22:10 schreef Djep het volgende:
Ja, met die borsten van de zussen gaat dat helemaal goed komen!
Op zich is die schmink best van essentieel belang...quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 22:12 schreef Toon_Tetten het volgende:
[..]
hij is alleen niet geschminkt, voor de rest vind ik m aardig gelukt
"Wij zijn de sletjes! ....Ja ècht!!!" hoorde ik ook een van de twee zeggenquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 22:13 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Daar hebben ze zelf al meerdere opmerkingen over gemaakt. Denk dat Rob en Barry al snel aan de poort staan. Of dat ze op dit moment al een advocaat bij zich hebben (in Rob zijn geval).
GAMMAAAAAAAAAAAAA
"En de hoertjes lopen achter je aan" zei Sabrina... Ze kennen hun plaats dus al.
Het gaat om de sfeer....quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 22:15 schreef arneaux het volgende:
Nou iedereen heeft een keer gezegd dattie er wel leuk uitziet en nu gaat alles weer verder. En daarvoor moest er 2 uur getut worden. Wat een onzin.
Tot mn 12e. Toen besloot ik dat ik t maar kut vond.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 22:16 schreef JufJoop het volgende:
[..]
Het gaat om de sfeer....
(Jij hebt nog nooit carnaval gevierd?)
Ik denk dat dat het is, ja.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 22:16 schreef JufJoop het volgende:
[..]
Het gaat om de sfeer....
(Jij hebt nog nooit carnaval gevierd?)
Ja maar er komt nog meer, zie ik net!quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 22:15 schreef Inca het volgende:
Hebben ze al gegeten trouwens?
Ja... dan snap je het principe van het verkleden niet... en Rik en Tijn weer wel....quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 22:16 schreef arneaux het volgende:
[..]
Tot mn 12e. Toen besloot ik dat ik t maar kut vond.
quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 22:16 schreef LekkerSimpel het volgende:
E10 tegen Rik:"Schat ik ben nu helemaal verliefd op je...."
Misschien was m'n TT toch niet zo verkeerd gekozen...
En Egbert: "gheh ghe ghih ghih Ik rook me er nog één, gehe geh " Ritsel ritsel op de achtergrond van zijn shagzakje, waar hij z'n peuk aan het draaien is.
Hij voelt zich écht de sultan..... Gaat nog knallen vanavond , vermoed ik....quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 22:17 schreef kleinzusje het volgende:
Mich: "Sem neemt zn rol te serieus, hij moet een ander pak aan "
Serieus?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 22:16 schreef arneaux het volgende:
[..]
Tot mn 12e. Toen besloot ik dat ik t maar kut vond.
Zei ze dat echt?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 22:18 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Hij voelt zich écht de sultan..... Gaat nog knallen vanavond , vermoed ik....
Maar met wiequote:Op vrijdag 6 oktober 2006 22:18 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Hij voelt zich écht de sultan..... Gaat nog knallen vanavond , vermoed ik....
en warm!quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 22:18 schreef yellowfirst het volgende:
Heineken ja, nu weten we het wel....![]()
Kansloos ben ik he?quote:
Dat hopen we allemaal.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 22:20 schreef riri het volgende:
die gaan goed dronken worden van de drank
Over die rol en dat pak ??? Ja................letterlijkquote:
Had ik het toch wel een beetje (boel} goed. Wat niet echt werd gewaardeerd.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 22:20 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Over die rol en dat pak ??? Ja................letterlijk
Ik hoor hem nu ook zeggen... "Ik ben de Sultan...."quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 21:08 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Als het maar vóór een uur of 2 is.
Semih loopt er in z'n pakkie ook weer heerlijk dominant bij. Hij zal zich wel "thuisvoelen" in zijn kleding.
over een uur zijn ze hopelijk zwaar bezopen dus denk dat het dan pas begint.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 22:25 schreef miraculeus het volgende:
als het maar langer dan een uur duurt, anders mis ik het ook nog
Ze draaien minimaal 22 nummers, dus dat zal toch wel.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 22:25 schreef miraculeus het volgende:
als het maar langer dan een uur duurt, anders mis ik het ook nog
nee.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 22:27 schreef scanman01 het volgende:
Dus dit heeft iemand aangevraagd?
Welke streams kijk jij?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 22:28 schreef Lyza het volgende:
Ik vond Rik tijdens het vorige feest zich ook al zo afzijdig houden. Nu doet 'ie dat weer, in z'n eentje op dat bed zitten met z'n sigaretje. Ik zou hem veel meer dansend verwachten.
ook zonder pakquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 22:29 schreef arneaux het volgende:
Die Semih is echt een dwerg zo met dat pak aan.
Sorryquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 22:30 schreef Lyza het volgende:
[..]
Je bent te snel met quotenik heb al ge-edit
![]()
Als het ' smack my bitch up' was geweest, had ik een nieuwe favoriet gehadquote:
Kan ook niet anders.... De meest sophisticated smaak.....quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 22:31 schreef arneaux het volgende:
Marlies heeft de lekkerste nummers.
quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 22:31 schreef Peter6000 het volgende:
Guus Meeuwis - Brabant
quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 22:31 schreef Peter6000 het volgende:
Etiënne:
Wolter Kroes - Ik ben je prooi
Jan Smit - Als de nacht verdwijnt
quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 22:33 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Kan ook niet anders.... De meest sophisticated smaak.....![]()
En Jeroen ??? ( je heldquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 22:31 schreef arneaux het volgende:
Marlies heeft de lekkerste nummers.
Rik is hilarisch. Rik moet winnen.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 22:35 schreef arneaux het volgende:
Jeroen gaat weer los. Jeroen moet winnen.
Toen ik je zag is lekker. Delirium is niet mijn ding.quote:
Als ik de lijst zo bekijk.... 2 of 3 leuke nummersquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 22:35 schreef n1ek het volgende:
de muziek is er wel op vooruit gegaan
Cry boy cry....quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 22:35 schreef Martijn_fijn het volgende:
Dit is zo'n gay nummer.. Tell me whyyyyyyy
Maar wel dansbaar![]()
iddquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 22:35 schreef flugeltje het volgende:
O één van míjn favoriete nummers
Geweldig, Bronski Beat....
Edit: Kut, is weer zo'n verkrachte versie
Tenminste herkenbaar.....quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 22:37 schreef Lyza het volgende:
Ik ben meer van de generatie van het origineel van Bronski Beat![]()
Maar dit is ook prima te pruimen![]()
Isty helemaal leeg?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 22:37 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als ik de lijst zo bekijk.... 2 of 3 leuke nummers
Out of Space is veel beterquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 22:33 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als het ' smack my bitch up' was geweest, had ik een nieuwe favoriet gehad
quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 22:35 schreef Coraatje het volgende:
vind marcia net esmiralda van klokkenluider van de notre dame
Dan is er tenminste iets verkracht, volgens TT...quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 22:35 schreef flugeltje het volgende:
niet wat de bewoners gekozen hebben maar wat bb tot nu toe draait is beter dan het vorige feeste, vind ik danquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 22:37 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als ik de lijst zo bekijk.... 2 of 3 leuke nummers
He heheh My generation.....quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 22:35 schreef flugeltje het volgende:
Jij kent je klassiekersquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 22:37 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Cry boy cry....
Origineel is van Bronski Beat. Titel: Smalltown boy
Voor mij is dat eerder jeugdsentimentquote:
De TT vind ik ook al kut. For what it's worth. Maar da's in jouw ogen vast niksquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 22:38 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Dan is er tenminste iets verkracht, volgens TT...![]()
En dan wel de 8 minuten versie van Smalltown Boyquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 22:39 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Voor mij is dat eerder jeugdsentiment
Hier nog 1.quote:
Rose?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 22:40 schreef BONG4002 het volgende:
Wat is dat roze drankje eigenlijk wat Sabrina drinkt?
Opa Koos....quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 22:40 schreef scanman01 het volgende:
Krijgen we nog een keer muziek dan?
Contradictus in terminus.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 22:41 schreef cripplecrow het volgende:
wat een poepmuziek. waarneer komt paris hilton?
Met een clipje wat écht ergens over gaat, is net een klein speelfilmpje....quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 22:40 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En dan wel de 8 minuten versie van Smalltown Boy
quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 22:40 schreef Day het volgende:
[..]
Hier nog 1.![]()
Ik zal mezelf echt door de muziekkeuze van de bewoners door moeten bijten!
Als ze daarna maar lekker los gaan!![]()
Kweenie, ik heb t drankje niet goed gezien.quote:
Was toen nog een openbaring... .de eerste homo video geloof ik ....quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 22:41 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Met een clipje wat écht ergens over gaat, is net een klein speelfilmpje....
Recycling, Scan. Luister jij nooit naar de radio?!quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 22:41 schreef scanman01 het volgende:
Waarom allemaal van die mislukte coversof maffe mixen?
Fristi!quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 22:40 schreef BONG4002 het volgende:
Wat is dat roze drankje eigenlijk wat Sabrina drinkt?
Is er geen Bingo in je woonwagenkamp vanavond dan? Ga daar dan heen. Dit is allemaal nog wel gezellig om mee te beginnen.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 22:40 schreef scanman01 het volgende:
Krijgen we nog een keer muziek dan?
T was iig niet doorzichtig, leek meer op melkachtig ietsquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 22:43 schreef arneaux het volgende:
[..]
Kweenie, ik heb t drankje niet goed gezien.
Bel mij even wakker dan, ik moet er om 7 uur uitquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 22:42 schreef One_conundrum het volgende:
ik moet zo op bed, maar heb nu al zin om morgen ochtend vroeg de verhalen na te lezen en de caps te bekijken. Of zouden ze om 630 nog bezig zijn
Dat.quote:
We worden oud Nostalgistquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 22:43 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Was toen nog een openbaring... .de eerste homo video geloof ik ....
Lekkere muziek nu hoor...... Goed voor het losgaan !
Gefeliciteerd.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 22:44 schreef mazaru het volgende:
[..]
Bel mij even wakker dan, ik moet er om 7 uur uit
en dat nog wel op mijn verjaardag![]()
![]()
. als opa Koos ook houdt van muziek zonder verplichte beat eronder, danquote:
Ik heb het nog niet gehaald hoorquote:
Alles buffert bij mij als een gekquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 22:44 schreef BONG4002 het volgende:
S3 buffert weer een beetje
contradictio in terminae ......quote:
Use Garnier, die is iig het meest stabielquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 22:45 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Alles buffert bij mij als een gek![]()
Zo weinig mogelijk. Alleen Arrow classic rock enzoquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 22:43 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Recycling, Scan. Luister jij nooit naar de radio?!
Gaat wel weer over....quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 22:45 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dan komt Fedde Le Grand - Just Trippin' en dat is écht een übernummer. Over 2 nummers pas trouwens.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 22:45 schreef natronic het volgende:
Ok.... ze draaien 538 dance smash hits vol.4/2006
Welke cd draaien ze dan ?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 22:46 schreef natronic het volgende:
next >> pakito - moving on stereo
quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 22:46 schreef natronic het volgende:
next >> pakito - moving on stereo
kloptquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 22:47 schreef arneaux het volgende:
[..]
Dan komt Fedde Le Grand - Just Trippin' en dat is écht een übernummer. Over 2 nummers pas trouwens.
Dans jij maar lekker verder dan, in die met stront gevulde beerput waar jij in woont. En zuipt vooral lekker veel, dan zit er wel weer een ban in vanavond. Hebben wij tenminste ook weer feest hier op FOKquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 22:43 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Is er geen Bingo in je woonwagenkamp vanavond dan? Ga daar dan heen. Dit is allemaal nog wel gezellig om mee te beginnen.
Ik ook . Ik ga maar weer even wat anders doen. Het gezelschap is ook weer opeens zwaar minder hier.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 22:48 schreef flugeltje het volgende:
Ik heb het wel weer gehad met deze muziek
Sorry, maar ik word er een beetje opgewonden van, als je dat zo zegt!quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 22:45 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Nee he.....toch die decolleté?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 22:47 schreef LekkerSimpel het volgende:
Volgens mij kreeg Mich net al weer een berisping van Semih... Ze praatten wat en Mich liep weg en trok aan een BH-bandje... Het zal toch niet he?
Tuuk wel, doet ie toch altijd......quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 22:47 schreef LekkerSimpel het volgende:
Volgens mij kreeg Mich net al weer een berisping van Semih... Ze praatten wat en Mich liep weg en trok aan een BH-bandje... Het zal toch niet he?
Het zou mij niks verbazen. Eng miezerig dictatortje die zijn gebrek aan lengte wil compenseren met dominant zijn.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 22:47 schreef LekkerSimpel het volgende:
Hè Scan, het is ongezellig zonder jouquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 22:49 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik ook . Ik ga maar weer even wat anders doen. Het gezelschap is ook weer opeens zwaar minder hier.
Hou je gemak s, Semih.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 22:49 schreef Kinga het volgende:
Tijn, KAP MET FLUITEN!
Mag je rustig zeggen, de helft hier vindt het baggerquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 22:49 schreef Verida het volgende:
ik durf het bijna niet te zeggen, maar ik vind dit takkeherrie, geen muziek
quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 22:49 schreef demins het volgende:
[..]
Sorry, maar ik word er een beetje opgewonden van, als je dat zo zegt!![]()
Alleen S3+4 haperen een beetje, verder gaat het wel goedquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 22:50 schreef BBoon het volgende:
Mijn streams doen het niet..pfffff ..ik heb hanff Hebben jullie ook problemen?????
BBstream garnier doet het redelijk....quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 22:50 schreef BBoon het volgende:
Mijn streams doen het niet..pfffff ..ik heb hanff Hebben jullie ook problemen?????
http://members.chello.nl/ptbuys/stream1garnier.htmquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 22:50 schreef BBoon het volgende:
De andere helft niet.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 22:50 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Mag je rustig zeggen, de helft hier vindt het bagger
nee toppertje is lekker.. behoor jij ook tot het kansloze hazes volk?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 22:48 schreef flugeltje het volgende:
Ik heb het wel weer gehad met deze muziek
1. Ik zuip niet. Ik drink maar een wijntje, moet morgen werkenquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 22:48 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dans jij maar lekker verder dan, in die met stront gevulde beerput waar jij in woont. En zuipt vooral lekker veel, dan zit er wel weer een ban in vanavond. Hebben wij tenminste ook weer feest hier op FOK
quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 22:51 schreef natronic het volgende:
Thanks !quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |