Je bent zelf toch ook een vrouw?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 21:46 schreef Djep het volgende:
Heeeeeeeee zeg...![]()
Tutten vrouwen altijd zo?
Ze zijn al ik weet niet hoe lang bezig![]()
Ja dat weet ik, ik ga een eind lopen met de honden en hij is bij terugkomst nòg bezigquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 21:48 schreef JufJoop het volgende:
[..]
Dit is Rik hoor... die is al anderhalf uur bezig....... minstens![]()
Kunnen zingen heeft niet met de taal te maken imo...quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 21:47 schreef JufJoop het volgende:
[..]
Hij zingt beter live dan de meeste Engelstalige artiesten hoor...
Daarbij komt hij uit Brabant![]()
I second that.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 21:48 schreef avonne het volgende:
Ik vind Rik er verschrikkelijk uitzien
Zachtjes uitgedrukt...quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 21:48 schreef avonne het volgende:
Ik vind Rik er verschrikkelijk uitzien
4.quote:
Daarom vind ik het knap dat Guus er iets moois van kan makenquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 21:50 schreef Sonique het volgende:
[..]
Daarbij komt dat Nederlands gewoon een klote taal is om gevoel mee over te brengen imo
Ja.quote:
Die koopt hij per dozijn van een oom die een kermisattractie exploiteerd!quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 21:50 schreef WSA het volgende:
Ik hoop dat E10 nog een kettinkje over heeft voor Rik
Daar is het haar toch veel te lang voor?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 21:52 schreef Bluezz het volgende:
Rik moet Cleopatra voorstellen.
Ok.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 21:53 schreef Djep het volgende:
[..]
Ja.
Uitleg:
1) Zo lang tut ik echt niet. Ik ben snel klaar. Meestal puur natuur. En ik heb dan ook nog niet zo'n verlopen kop als sa(das toch die van 27?)Dat vind ik in ieder geval. En die rimpels heb ik ook niet!
2) Laatst maakte ik deze opmerking: Praten mannen altijd zo?. Wat een paar reakties gaf. Vandaar dus nu de vraag of vrouwen altijd zo tutten.
![]()
Ik stel voor om Rik dan in de ezelenmelk te verzuipen...quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 21:52 schreef Bluezz het volgende:
Rik moet Cleopatra voorstellen.
Oh geweldig!quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 21:53 schreef demins het volgende:
[..]
Die koopt hij per dozijn van een oom die een kermisattractie exploiteerd!![]()
quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 21:53 schreef demins het volgende:
[..]
Die koopt hij per dozijn van een oom die een kermisattractie exploiteerd!![]()
quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 21:56 schreef kleinzusje het volgende:
Rik is de enige man die het durft om zichzelf zo lekker op te tutten. Door hem heeft het feest sfeer, mooie mensen en durfen zelfs de mannen zich op te tutten. Hij is de hele dag bezig met de anderen, mag hij even wat tijd nemen ? En wat is mooi ? Hij geniet er van en dat is het belangrijkste
Echte broederliefde dus............quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 21:57 schreef mamapan het volgende:
Tijn : Of Rik al schoenen had, nee dus. Tijn doet zijn schoenen uit en zegt Pak de mijne maar, zijn al ingelopen![]()
ja schattigquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 21:57 schreef mamapan het volgende:
Tijn : Of Rik al schoenen had, nee dus. Tijn doet zijn schoenen uit en zegt Pak de mijne maar, zijn al ingelopen![]()
Daar heb je zeker een punt! Wat moet dat worden als hij eruit gaat? Hij laat vast die dames achter met al zijn komisch geformuleerde adviezen!!quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 21:56 schreef kleinzusje het volgende:
Rik is de enige man die het durft om zichzelf zo lekker op te tutten. Door hem heeft het feest sfeer, mooie mensen en durfen zelfs de mannen zich op te tutten. Hij is de hele dag bezig met de anderen, mag hij even wat tijd nemen ? En wat is mooi ? Hij geniet er van en dat is het belangrijkste
Heeft ws zo min mogelijk kleren aan, om zo snel mogelijk uit te kunnen doen, als hij bij Rik het bed in duikt.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 21:59 schreef avonne het volgende:
Etienne gaat als circusartiest?
Rik is Rik en dus een potentiele eindwinnaar...quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 22:00 schreef palma het volgende:
Ik vind Rik echt super![]()
Hij is gewoon helemaal zichzelf echt helemaal goed.![]()
Jaaaaa....quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 21:59 schreef Addi het volgende:
Let the party begin!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |