Sow, jij verdraait die woorden wel heel erg. Ze zei dat ie anders de kipfilets van Janine in moest doen, maar ja, dat ging niet meer...quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 21:30 schreef tonja het volgende:
Rik:"Ik moet alleen wel iets als tieten ofzo hebben". Sabrina meldt dat er nog kipfilets zijn.
quote:
Dat hij nu al denkt dat ie maandag gaat.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 20:39 schreef arneaux het volgende:
Egbert :"Heb ik toch in een jurk gelopen he! Het zit zo lekker, het is zo mooi."
Wil Egbert ons iets vertellen?
Jaaaa liev hequote:Op vrijdag 6 oktober 2006 21:33 schreef flugeltje het volgende:
Ik vind dit dus ontzettend lief.
Hoeveel heterobroers zouden er voor hun homobroertje 'tieten' maken zonder daar vreemd of raar over te doen?
En nu staat ie de pruik van z'n broertje te fatsoenerenquote:
Ja, ik geloof ook niet dat hij enige druk ervaart, dat er mensen zitten te wachtenquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 21:38 schreef kleinzusje het volgende:
Rik mag alle tijd nemen, hij heeft iedereen mooi gemaakt
Jaquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 21:33 schreef flugeltje het volgende:
Ik vind dit dus ontzettend lief.
Hoeveel heterobroers zouden er voor hun homobroertje 'tieten' maken zonder daar vreemd of raar over te doen?
quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 21:40 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ja, ik geloof ook niet dat hij enige druk ervaart, dat er mensen zitten te wachten
quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 21:41 schreef arneaux het volgende:
Ik dacht dat mn ex lang deed over aankleden en optutten maar dat is niets vergeleken met dit.
Het kan altijd erger, zo blijkt weer. Ik vind 15 minuten al lang.......quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 21:41 schreef arneaux het volgende:
Ik dacht dat mn ex lang deed over aankleden en optutten maar dat is niets vergeleken met dit.
Sorry, maar soms is Nederlandstalige muziek best goed...quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 21:43 schreef LekkerSimpel het volgende:
E10 kent ook werkelijk alleen maar teksten van "kampermuziek".
Nederlandstalige crap.
Neequote:Op vrijdag 6 oktober 2006 21:45 schreef JufJoop het volgende:
[..]
Sorry, maar soms is Nederlandstalige muziek best goed...
Guus![]()
Hij zingt beter live dan de meeste Engelstalige artiesten hoor...quote:
hooguit 15 minutenquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 21:44 schreef mamapan het volgende:
die blijven vast niet goed zitten vanavond![]()
[afbeelding]
Dit is Rik hoor... die is al anderhalf uur bezig....... minstensquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 21:46 schreef Djep het volgende:
Heeeeeeeee zeg...![]()
Tutten vrouwen altijd zo?
Ze zijn al ik weet niet hoe lang bezig![]()
Nee, dat gaat ECHT niet goed komen.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 21:44 schreef mamapan het volgende:
[afbeelding]
5 minuten op de dansvloer, langer zal het niet durenquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 21:44 schreef mamapan het volgende:
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |