Bovendien is Semih TURKS, en niet arabischquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 21:10 schreef arneaux het volgende:
Voel jij je meer thuis in Nederland als je in Volendamse klederdracht loopt? Lul alsjeblieft niet zo stroef.
Jeroen is hier net een mislukte zwarte piet!quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 21:12 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Bovendien is Semih TURKS, en niet arabisch
De laatste van de jostiband in saoedi-arabië :
[afbeelding]
Of Moquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 21:08 schreef schatje het volgende:
[..]
Sabrina mag van mij wel winnen. Ik gun het haar het meeste.
Bij het aanrecht?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 21:14 schreef JufJoop het volgende:
Wel oneerlijk dat Semih wel met blote buik mag lopen en Micheline niet....
Waar is de vrouwenemancipatie??
Eg heeft de BB academie gevolgd en geoefend met feestjes ( en weekopdrachten)quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 21:14 schreef Ecila111 het volgende:
Egbert zei vrij in het begin van BB6 tegen dochterlief dat hij het erg leuk doet op feestjes. Gaan we dat nu meemaken dan?
Helemaal mee eens..... de enige die mij weet te vermaken en mijn mondhoeken met regelmaat omhoog weet te krijgen.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 21:08 schreef schatje het volgende:
[..]
Sabrina mag van mij wel winnen. Ik gun het haar het meeste.
Ga dan over op die pepernoten.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 21:17 schreef Sonique het volgende:
* Sonique krijgt hartkloppingen van die vele M&M's...
Dan moet je even stevig door drinkenquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 21:17 schreef Sonique het volgende:
* Sonique krijgt hartkloppingen van die vele M&M's...
Ik kan me alleen maar ergeren aan die domme gans,je zal op die leeftijd nog zó stom en kinderlijk zwetsen zeg!quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 21:18 schreef Ecila111 het volgende:
[..]
Helemaal mee eens..... de enige die mij weet te vermaken en mijn mondhoeken met regelmaat omhoog weet te krijgen.
oh ja... stom!quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 21:19 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Dan moet je even stevig door drinken![]()
Nou dat zou in ieder geval nog voor middernacht zijn.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 21:19 schreef Kinga het volgende:
Ik gok 22.00 dat het begint.
Ja, dat heb ik ook. Ook dat bewust 'blonde' gedrag irriteert me mateloos.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 21:20 schreef Addi het volgende:
[..]
Ik kan me alleen maar ergeren aan die domme gans,je zal op die leeftijd nog zó stom en kinderlijk zwetsen zeg!
Dát zei hij nietquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 21:21 schreef JufJoop het volgende:
Whahahaha... die Semih (tegen Rik): Volgens mij ga jij E10 vanavond gewoon keihard nemen...
Ik dacht dat ik de enige was die er zo over dachtquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 21:20 schreef Addi het volgende:
[..]
Ik kan me alleen maar ergeren aan die domme gans,je zal op die leeftijd nog zó stom en kinderlijk zwetsen zeg!
Volgens mij hoorde ik dat toch echt (misschien niet letterlijk dezelfde woorden, maar wel op dezelfde manier...)quote:
Dat is het enige wat hij weet te onthouden.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 21:24 schreef Toon_Tetten het volgende:
hoe komt t eigenlijk dat etien zo'n goed geheugen heeft met al zn nederlandse liedjes in zn hoofd
Was een grapje; Hij gebruikte een explicieter woord dan "nemen"...quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 21:24 schreef JufJoop het volgende:
[..]
Volgens mij hoorde ik dat toch echt (misschien niet letterlijk dezelfde woorden, maar wel op dezelfde manier...)
Hij zei op 't vorige feestje ook tegen Marcia(halverwege het feest), dat het bijna een Abbekerks feest wasquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 21:14 schreef Ecila111 het volgende:
Egbert zei vrij in het begin van BB6 tegen dochterlief dat hij het erg leuk doet op feestjes. Gaan we dat nu meemaken dan?
Landverrader die je bent. Wat is er op tegen om op klompen te lopen?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 21:10 schreef arneaux het volgende:
[..]
Voel jij je meer thuis in Nederland als je in Volendamse klederdracht loopt? Lul alsjeblieft niet zo stroef.
Ok... dan is het goed.... ik was al bang dat er iets mis was met mijn oren...quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 21:25 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Was een grapje; Hij gebruikte een explicieter woord dan "nemen"...![]()
Mischien moet Rik Semih maar eens flink in z'n ster nemen, wordt ie wat vrolijkerquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 21:21 schreef JufJoop het volgende:
Whahahaha... die Semih (tegen Rik): Volgens mij ga jij E10 vanavond gewoon keihard nemen...
T valt altijd te proberen natuurlijk...quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 21:27 schreef natronic het volgende:
[..]
Mischien moet Rik Semih maar eens flink in z'n ster nemen, wordt ie wat vrolijker
Wie weet.....quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 21:27 schreef natronic het volgende:
[..]
Mischien moet Rik Semih maar eens flink in z'n ster nemen, wordt ie wat vrolijker
quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 21:27 schreef cripplecrow het volgende:
hoelaat begint dat feest? 1 uur?
quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 20:43 schreef Peter6000 het volgende:
Ik wil niet zeuren hoor, maar als RIk in dit tempo doorgaat begint het om 2300.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |