Daar hebben ze zelf al meerdere opmerkingen over gemaakt. Denk dat Rob en Barry al snel aan de poort staan. Of dat ze op dit moment al een advocaat bij zich hebben (in Rob zijn geval).quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 22:10 schreef Djep het volgende:
Ja, met die borsten van de zussen gaat dat helemaal goed komen!
Op zich is die schmink best van essentieel belang...quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 22:12 schreef Toon_Tetten het volgende:
[..]
hij is alleen niet geschminkt, voor de rest vind ik m aardig gelukt
"Wij zijn de sletjes! ....Ja ècht!!!" hoorde ik ook een van de twee zeggenquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 22:13 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Daar hebben ze zelf al meerdere opmerkingen over gemaakt. Denk dat Rob en Barry al snel aan de poort staan. Of dat ze op dit moment al een advocaat bij zich hebben (in Rob zijn geval).
GAMMAAAAAAAAAAAAA
"En de hoertjes lopen achter je aan" zei Sabrina... Ze kennen hun plaats dus al.
Het gaat om de sfeer....quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 22:15 schreef arneaux het volgende:
Nou iedereen heeft een keer gezegd dattie er wel leuk uitziet en nu gaat alles weer verder. En daarvoor moest er 2 uur getut worden. Wat een onzin.
Tot mn 12e. Toen besloot ik dat ik t maar kut vond.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 22:16 schreef JufJoop het volgende:
[..]
Het gaat om de sfeer....
(Jij hebt nog nooit carnaval gevierd?)
Ik denk dat dat het is, ja.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 22:16 schreef JufJoop het volgende:
[..]
Het gaat om de sfeer....
(Jij hebt nog nooit carnaval gevierd?)
Ja maar er komt nog meer, zie ik net!quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 22:15 schreef Inca het volgende:
Hebben ze al gegeten trouwens?
Ja... dan snap je het principe van het verkleden niet... en Rik en Tijn weer wel....quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 22:16 schreef arneaux het volgende:
[..]
Tot mn 12e. Toen besloot ik dat ik t maar kut vond.
quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 22:16 schreef LekkerSimpel het volgende:
E10 tegen Rik:"Schat ik ben nu helemaal verliefd op je...."
Misschien was m'n TT toch niet zo verkeerd gekozen...
En Egbert: "gheh ghe ghih ghih Ik rook me er nog één, gehe geh " Ritsel ritsel op de achtergrond van zijn shagzakje, waar hij z'n peuk aan het draaien is.
Hij voelt zich écht de sultan..... Gaat nog knallen vanavond , vermoed ik....quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 22:17 schreef kleinzusje het volgende:
Mich: "Sem neemt zn rol te serieus, hij moet een ander pak aan "
Serieus?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 22:16 schreef arneaux het volgende:
[..]
Tot mn 12e. Toen besloot ik dat ik t maar kut vond.
Zei ze dat echt?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 22:18 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Hij voelt zich écht de sultan..... Gaat nog knallen vanavond , vermoed ik....
Maar met wiequote:Op vrijdag 6 oktober 2006 22:18 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Hij voelt zich écht de sultan..... Gaat nog knallen vanavond , vermoed ik....
en warm!quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 22:18 schreef yellowfirst het volgende:
Heineken ja, nu weten we het wel....![]()
Kansloos ben ik he?quote:
Dat hopen we allemaal.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 22:20 schreef riri het volgende:
die gaan goed dronken worden van de drank
Over die rol en dat pak ??? Ja................letterlijkquote:
Had ik het toch wel een beetje (boel} goed. Wat niet echt werd gewaardeerd.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 22:20 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Over die rol en dat pak ??? Ja................letterlijk
Ik hoor hem nu ook zeggen... "Ik ben de Sultan...."quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 21:08 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Als het maar vóór een uur of 2 is.
Semih loopt er in z'n pakkie ook weer heerlijk dominant bij. Hij zal zich wel "thuisvoelen" in zijn kleding.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |