best duur voor een expansion met maar 1 mapquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 17:34 schreef Evertjan het volgende:
prijs van BC is ook bekend geen schokkend nieuws denk ik?
http://www.gamedaily.com/news/?id=11398
Iemand al een link waar ik hem kan bestellen?quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 17:34 schreef Evertjan het volgende:
prijs van BC is ook bekend geen schokkend nieuws denk ik?
http://www.gamedaily.com/news/?id=11398
www.bol.com ?quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 18:45 schreef existenz het volgende:
[..]
Iemand al een link waar ik hem kan bestellen?
De CE kun je daar nog niet bestellenquote:
Die kun je bij Dynabyte online bestellen ofzo.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 19:53 schreef existenz het volgende:
[..]
De CE kun je daar nog niet bestellen![]()
Inmiddels al gedaanquote:Op zondag 8 oktober 2006 01:26 schreef Migwi het volgende:
[..]
Die kun je bij Dynabyte online bestellen ofzo.
Tegen de ¤70 meen ik.
en waarquote:Op zondag 8 oktober 2006 05:12 schreef Koentje3 het volgende:
Godver! 40 euro voor een expansion! moet niet veel gekker worden..!
Blizz heeft zoiets van: "ze kopen 't toch wel"
beetje irritant -.-
Nee, play schrijft pas af bij levering. Doen eigenlijk alle bedrijven.quote:Op zondag 8 oktober 2006 15:12 schreef Ill-Skillz het volgende:
Bij Play.com is TBC 26 euro.
Trouwens, als je iets vooruit besteld, moet je het dan ook al meteen betalen? Of wordt het geincasseerd als het product opgestuurd wordt?
Meh, Vael is makkelijker dan Razorgore. (in mijn optiek danquote:Op zondag 8 oktober 2006 21:55 schreef Takje het volgende:
Ah, Vael, de guildbreaker...
ik heb em voor 30 hoor. www.gcshop.nlquote:Op zondag 8 oktober 2006 05:12 schreef Koentje3 het volgende:
Godver! 40 euro voor een expansion! moet niet veel gekker worden..!
Blizz heeft zoiets van: "ze kopen 't toch wel"
beetje irritant -.-
NE hunterquote:Op maandag 9 oktober 2006 03:24 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zijn er hier trouwens Night Elf Hunters die ook daadwerkelijk de dual-wield ability van de Hunter gebruiken?Dat wil ik nl. gaan spelen (Drizzt enzo
)
... dat hadden wij precies andersom. Razorgore zijn we denk ik 10x gewiped voor hij neerging, Vael over de 50 .. omg wat een irritant ding. Guildbreaker, absoluut. Echt, de animo om weer een hele avond te gaan wipen en 15g repairs te incasseren wordt niet groter.quote:Op zondag 8 oktober 2006 23:19 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Meh, Vael is makkelijker dan Razorgore. (in mijn optiek dan)
Wij hebben weer een avondje lopen wipen op Nefarian, dinsdag weer![]()
Dan doe je toch iets goed foutquote:Op maandag 9 oktober 2006 11:01 schreef Zosk het volgende:
Ik heb altijd 20-30g repairs per run, maakt niet uit welke instance![]()
![]()
Elke zichzelf respecterende Hunter heeft 2 melee wapens, tenzij 't een Survival specced Hunter is die Eye of Nerub en eventueel Barb of the Sand Reaver heeftquote:Op maandag 9 oktober 2006 03:24 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zijn er hier trouwens Night Elf Hunters die ook daadwerkelijk de dual-wield ability van de Hunter gebruiken?Dat wil ik nl. gaan spelen (Drizzt enzo
)
Hetzelfde bij ons, 2x gewiped op Firemawquote:Op maandag 9 oktober 2006 03:01 schreef Fratz het volgende:
vandaag BWL gedaan. jezus was een k*t run.
het is wel duidelijk dat niemand meer zin heeft in BWL bij ons.
echt totaal geen focus. valt me nog mee dat we maar 1 keer gewiped zijn.
en dan ook nog omdat de MT dcde.
yep.quote:Op maandag 9 oktober 2006 11:58 schreef _evenstar_ het volgende:
Nemen jullie trouwens standaard repair bots mee?
Altijd repair bots naar 40 man instances. Hebben ze in AQ40 alleen nodig eigenlijk op het moment.quote:Op maandag 9 oktober 2006 11:03 schreef Elikian het volgende:
Daarna naar AQ 40 gegaan, en toch nog een mooie ring te pakken: Ring of Swarming Thought
Altijd 1 jaquote:Op maandag 9 oktober 2006 11:58 schreef _evenstar_ het volgende:
Nemen jullie trouwens standaard repair bots mee?
Download Theorycraft en zie precies hoeveel het scheelt.quote:Op maandag 9 oktober 2006 12:03 schreef Elikian het volgende:
[..]
Altijd repair bots naar 40 man instances. Hebben ze in AQ40 alleen nodig eigenlijk op het moment.
Overigens door die ring wel een probleem gekregen. Heb het aan mijn fellow mages gevraagd, maar ik krijg verschillende antwoorden.
Welke ring moet ik droppen:
Songstone of Ironforge7 Int, +4 Spi, +18 magdmg
Don Mauricio's Band of Domination : +5 Sta, +11magdmg, +1% crit.
Ik heb begrepen dat +1% crit ongeveer +7 damage is, maar als ik naar de CT net stats kijk krijg ik niet die indruk. http://ctprofiles.net/profiles.ct?cid=578276
Wat vinden jullie?
geduld?quote:Op maandag 9 oktober 2006 12:10 schreef RickoKun het volgende:
ik heb simpelweg t geduld niet om verder te komen dan lvl 32
Nee, Drizzt Do'Urdenquote:Op maandag 9 oktober 2006 08:49 schreef viezerdt het volgende:
[..]
NE hunter, ga je hem legolas noemen
?
als hunter moet je gewoon veel knallen he, wapens draag je gwn bij je voor de stats en soms een wing clipje ofzo
Neu, ik moest het even kwijt, aangezien blizz het leuk vond mijn topic te deleten...............quote:Op maandag 9 oktober 2006 16:13 schreef Elikian het volgende:
... what happened? Heb ik ergens iets gemist?
KUn je ook vast in een winkel kopen. Maar als je die 14 dagen trial wilt kopen zonder het spel te kopen denk ik dat van een vriend een guestkey moet vragen. Als je het spel koopt krijg je er een key bij waarbij iemand anders dan 10 dagen gratis kan spelen. Dan kun je gewoon diens installatie cds/dvd gebruiken. Die 10 dagen trial heeft wel een paar beperkingen: je kunt niet traden met anderen spelers en je kunt niet spreken in de global channels. Maar verder werkt geloof ik alles wel.quote:Op maandag 9 oktober 2006 16:26 schreef criplejim het volgende:
Hey, ik wil die 14 day trial kopen, maar kan je die gewoon in de winkel kopen of moet je perse via internet bestellen?
Ja, wtf zeg, begin je er hier over en dan post je 't niet.quote:Op maandag 9 oktober 2006 16:33 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Neu, ik moest het even kwijt, aangezien blizz het leuk vond mijn topic te deleten...............
Als je meer wilt weten ff pm of mail sturen..............
Ja, maar die gast gaf het zelfs nog toe in het topic ook,quote:Op maandag 9 oktober 2006 16:56 schreef Elikian het volgende:
Kan dat met Fok? Pmmen? ... ben iig wel geinteresseerd ja. Waarschijnlijk een topic gewist vanwege de *kuch* geweldige *kuch* naming and shaming policy?
-lamaar- teveel detailsquote:Op maandag 9 oktober 2006 17:36 schreef Migwi het volgende:
[..]
Ja, wtf zeg, begin je er hier over en dan post je 't niet.
Hup, voor de dag ermee.
Nee, en verder ga ik er eik niet veel meer over posten op Fok!, anders krijg ik straks ramptoeristen,quote:Op maandag 9 oktober 2006 18:09 schreef Zosk het volgende:
Sitethief je kunt ook niet van Blizz verwachten dat ze er iets aan doen?
Maar leuk is anders........... Ach ja, hij is nu DE loser van de server, vooral ook omdat hij er nog trots op bleek te zijn en zeer kinderachtig reageerde, niemand moet hem meer,quote:Op maandag 9 oktober 2006 18:19 schreef Zosk het volgende:
Je hebt het mij al uitgelegd en heb het gelezen enzo, ik weet waar het over gaatMaar die gast heeft het slim gespeeld, wel lame ofc..Maar dat mag in principe gewoon
Kijk maar bij het spel EvE, daar heeft 1 zo'n gast als bank van de hele server gespeeld en daarna de hele server gescamt om daarmee winst te maken, het mag gewoon
![]()
/agree krijg je een cookie van mequote:Op maandag 9 oktober 2006 22:52 schreef Rahl het volgende:
doe es niet zo flauw en vertel gewoon waar t over gaat >_>
Hoezo voor niks gespeeld? Je speelt het spel toch niet alleen omdat je verliefd bent geworden op iemand die ook speelt?quote:Op maandag 9 oktober 2006 16:10 schreef Sitethief het volgende:
Ik voel er heel erg veel voor mijn char te DE-en, maar dan heeft hij gewonnen en heb ik al die maanden voor niks gespeelt.................
Als ik alles zou disenchanten zou ik al die tijd voor niks gespeeld hebben. Maar dat doe ik niet,quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 01:02 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Hoezo voor niks gespeeld? Je speelt het spel toch niet alleen omdat je verliefd bent geworden op iemand die ook speelt?![]()
Ow wacht, DE stond voor disenchanten. Ik dacht dat je bedoelde deleten als in character deleten.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 07:18 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Als ik alles zou disenchanten zou ik al die tijd voor niks gespeeld hebben.
Het kwam eerlijk gezegd niet in mij opquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 09:13 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Ow wacht, DE stond voor disenchanten. Ik dacht dat je bedoelde deleten als in character deleten.
Niet dat je het gaat doen, maar het kwam blijkbaar wel even in je op: waarom zou je alle items van je char disenchanten en niet gewoon je char deleten?
Maar ik deed juist niet wat hij verwachtte,quote:Hm, my homepage won't be perfect without you DE all your gear and then a suicide note @ MSN
would you mind fixing that for me? ; )
Ik kan alleen maar medelijden hebben met dat soort mensen..........quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 09:31 schreef Takje het volgende:
Leuke bedoeling is dat zeg
PM al gecheckt?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 09:32 schreef Elikian het volgende:
Dat is inderdaad lekker vriendelijk
(ook mogguh)
Heerlijke bevrijding lijkt me dat om alles te disenchantenquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 09:13 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Ow wacht, DE stond voor disenchanten. Ik dacht dat je bedoelde deleten als in character deleten.
Niet dat je het gaat doen, maar het kwam blijkbaar wel even in je op: waarom zou je alle items van je char disenchanten en niet gewoon je char deleten?
Was ik toch niet van plan, ook al valt het mee met aantal epics...quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 09:34 schreef Zosk het volgende:
[..]
Heerlijke bevrijding lijkt me dat om alles te disenchanten![]()
Ook al heb je alleen maar blauw, het is toch zonde om te doen na al die tijd die je er in hebt gestopt.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 09:38 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Was ik toch niet van plan, ook al valt het mee met aantal epics....
(Als ik stop doe ik het zoquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 11:15 schreef PBateman1978 het volgende:
500-600 euro lijkt me ook iets overdreven.
En als ik stop (wat na TBC zal zijn) dan dis ik al mijn gear, geef de winst aan vrienden de guildbank en delete mijn char.
als ik op marktplaats zo rondkijk krijgen characters met inferieure gear aan de mijne er rond de 500 voor. ik heb 3 level 60s op mijn account waarvan 1 met een aantal tier 3 dus 600 lijkt me niet overdreven maar eerder aan de lage kant.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 11:15 schreef PBateman1978 het volgende:
500-600 euro lijkt me ook iets overdreven.
En als ik stop (wat na TBC zal zijn) dan dis ik al mijn gear, geef de winst aan vrienden en delete mijn char.
hebben allebei ook epics, maar niet zoveel als mn mainquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 11:28 schreef Zosk het volgende:
Twee andere chars zonder epic gear levert geen drol op tho![]()
China_boyquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 11:33 schreef Rahl het volgende:
[..]
hebben allebei ook epics, maar niet zoveel als mn main
Tsja, ik verklaar iedereen die 600 euro of meer bied op een WoW account voor gek.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 11:27 schreef Rahl het volgende:
[..]
als ik op marktplaats zo rondkijk krijgen characters met inferieure gear aan de mijne er rond de 500 voor. ik heb 3 level 60s op mijn account waarvan 1 met een aantal tier 3 dus 600 lijkt me niet overdreven maar eerder aan de lage kant.
zou 't zelf ook niet doen maar sommige mensen hebben nou eenmaal liever alles in hun schoot geworpen.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 12:14 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Tsja, ik verklaar iedereen die 600 euro of meer bied op een WoW account voor gek.
Aardige video, alleen beetje een aardig random volgorde van de bosses :p ... op zich wel leuk om Nefarian eens te zien landen. Ik zie dat nooit, omdat ik dan altijd nog bij die Throne sta te AoEen op de resterende spawns.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 11:51 schreef Gijsje het volgende:
Goedemorgen, vanavond gaan we weer Molten Core farmen. We zijn op dit moment met Huhuran bezig om die neer te krijgen. Overigens een filmpje van onze progress tot nu toeMuziek uitermate goed gekozen imo.
http://www.bieleckidesign.pl/Enigma2.avi
Wat een ontzettend vet filmpje , en die muziek er ook bij... Alleen ik mis anub'rekan nog in je filmpje .. of zijn jullie daar nog mee bezig.. aangezien jullie instructor wel neer hebbenquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 11:51 schreef Gijsje het volgende:
Goedemorgen, vanavond gaan we weer Molten Core farmen. We zijn op dit moment met Huhuran bezig om die neer te krijgen. Overigens een filmpje van onze progress tot nu toeMuziek uitermate goed gekozen imo.
My bad, dat was die auto-shot van Wands.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 04:11 schreef Necrodeath het volgende:
Maar Cyndane...rogues hebben hemmel geen Auto-Shot![]()
Anub'rekan hebben we overgeslagen we met Instructor begonnen. We zijn nu vooral bezig met AQ40, op dit moment dus tot Huhuran gekomen.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 14:21 schreef Nealz het volgende:
[..]
Wat een ontzettend vet filmpje , en die muziek er ook bij... Alleen ik mis anub'rekan nog in je filmpje .. of zijn jullie daar nog mee bezig.. aangezien jullie instructor wel neer hebben
Ik wist niet dat die chars voor zoveel geld weggaan, ben benieuwd wat mn tier3 4/9 priest met rond de 1000+ healing mag opbrengen , plus een hunter met 1300 ap en 350 agi ( ook een boel epics )quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 11:27 schreef Rahl het volgende:
[..]
als ik op marktplaats zo rondkijk krijgen characters met inferieure gear aan de mijne er rond de 500 voor. ik heb 3 level 60s op mijn account waarvan 1 met een aantal tier 3 dus 600 lijkt me niet overdreven maar eerder aan de lage kant.
Ik heb ook gemaild,quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 14:09 schreef Platina het volgende:
Ik heb je gemailed sitethief, zeg nu maar ;p
Agreed.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 12:39 schreef Elikian het volgende:
Ik zou mijn account nooit verkopen. Als er een tijd komt dat ik er geen zin meer in heb, dan denk ik dat ik gewoon mijn account op 'passive' zet, dan heb ik in ieder geval altijd de mogleijkheid om terug te komen.
Al heb ik er geen last van, ik wil niet dat een of andere idioot mijn goeie naam op de server te grabbel gooit omdat hij geen idee heeft hoe hij het mannee moet besturen. En hoe hij/zij zou omgaan met de whispers van mijn friends die hij iet kent. Tuurlijk is dat niet 'mijn probleem', maar wel dat van mijn friends and guildies. Ik wil niet dat mijn naam te grabbel gaat
/disagreed.quote:
Leuk filmpje! Wat me opvalt is wel dat alles en iedereen tegenwoordig de filmmuziek van 'Requim for a Dream' gebruiktquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 11:51 schreef Gijsje het volgende:
En aangezien het tegen de regels is, kun je permanent geweerd worden van alle blizzard servers. Dus top plan iddquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:29 schreef Departak het volgende:
[..]
/disagreed.
Als ik ooit volledig zou willen te komen stoppen, zou ik mijn communitie ervan op de hoogte brengen dat ik m'n accaunt verkoop, en het vervolgens doen.
Leuk om 2 redenen :
- Je hebt het gevoel dat al die uren WoW nog ergens goed voor waren (behalve gewoon game fun)
- Je kan iemand anders blij maken met je accaunt.
Redenen genoeg lijkt mij, sentiment is misplaatst![]()
wat maakt dat nou uit als je je account al verkocht hebtquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:36 schreef existenz het volgende:
[..]
En aangezien het tegen de regels is, kun je permanent geweerd worden van alle blizzard servers. Dus top plan idd![]()
who gives a fuck als je tog gaat stoppen ..quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:36 schreef existenz het volgende:
[..]
En aangezien het tegen de regels is, kun je permanent geweerd worden van alle blizzard servers. Dus top plan idd![]()
muhahahahaha!!quote:UMM HAY LOL! WEN BLIZZ IS HAF SUM NEW BORDS, IS NEEDS SUM OLD POST! SO HEER IS OLD POST FRUM MAYBE LAST YEERS!
Alamo teechs u 2 play DURID! | 11/22/2005 12:09:09 PM PST
sumtimes peeps say 2 me HAY HOW 2 PLAY DURID IDK LOL! SO NOW, u CAN PLAY DURID by only rred this!
2) ITS EZ, u can only haf 2 reed teh
ALAMOES COMPLEET DURID INSTURCKSHUN
OK LISSEN Almo noes about sum durid things sinse the baginning. Maybe B4 durids was week & stuff but now Durids is very storng.
1) OK, Sum durids is bare
http://img.photobucket.co(...)rcraft/almobear1.jpg
2) Tehm whos bare durids, can B 4 tank:
http://img.photobucket.co(...)raft/m1a1tankahi.jpg
ONLY DURID DONT HAF SUM PEEPS IN THE HEAD AND A GUNZ LOL!
3) Man, sum bare druids can maek sum peeps poop in feer bc/ tehms so storng.
http://img.photobucket.co(...)rcraft/BARESCARE.jpg
4) Bare druids is not so good at uh moonfare spam but its OK b/c a bare durid haf many armors &
when a thing hits durid, maybe thing gets borken hand LOL!
5) Bare durids is 4 funs when u can charje & stun & haf sum armors lol.
OK LISSEN Also durid haf uh seel form.
1) Seel is can fite, but is kind week.
2) Seel for swim, is fast & dont breeth
3) When seel is gone for fish, is nobody will catch.
4) Seel is can teech frends how is swim
http://img.photobucket.co(...)raft/swimlessons.jpg
ALSO I FORGETS
Durid has can run fast form is TRAVEL FORM
1) looks liek cheetuh
2) dont cheet or u get bann LOL! JK!!
3) Cheetuh can run fast and him is can run away frum trubul.
AND ASLO
SUM DURIDS IS MOON KIN
1) Them 1s is look all funny liek maybe form MOON! LOL!
2) mostly uh moonkin is 4 a spam moonfare
3) them haf sum good armors & fite storng.
DURIDS IS VEERY FAST AND STORNG IN PVP CAN CAST ROOT 4 MAKE PEEPS STOP WHEN MOVE!!
http://img.photobucket.co(...)n/Warcraft/roots.jpg
bc Peeps can always ask if cat druid can B GOOD FOR FITE OR WHAT MAYBE?
http://img.photobucket.co(...)/Warcraft/eathed.jpg
U NO CAT DURIDS IS VERY STORNG! SUM PEEPS DUNNO Y SO HEAR IS LIST
1) OK now sum durid is cat
2) Cat durid, tehm dosent heel.
3) Cat uis for fite
4) Cat durid dosent talk about fite
http://img.photobucket.co(...)/Warcraft/nomeow.jpg
5) when cat durid is FITE do not ask for HEEL and NINIRVATE!
http://img.photobucket.co(...)raft/noninervate.jpg
and CAT DURIDS is no spam moonfare! Sum cat durids dosent no wut is uh moonfare!
http://img.photobucket.co(...)craft/nomoonfare.jpg
DURIDS IS MUST ALWAYZ HALP EECH OTHER:
sumtimes a new durid is need sum halp and advise frum a good durid so u shuld alway halp unother
http://img.photobucket.co(...)craft/duridteech.jpg
Even I lernd all this form DURID SCKOLL who has wut uh famus teecher there who is knows all this:
http://img.photobucket.co(...)aft/DRUIDTEECHER.jpg
DURIDS IS HARD, & BUT STRONG
SUM PEEPLE THINK DURIDS IS CANT BE BARE AND CAN ONLY HEEL AND THEM DOSENT
NO THEY IS ALWAYS CAN SAY:
http://img.photobucket.co(...)craft/bareattack.jpg
BUT ONLY DONT LISSEN TO THEM.
Durids is storng for bare or cat or seel or whatver and u dosent haf 2 heel if u dont liek heel
*********DURIDS IS 4 haf FUN TIME WIT FRENS every1 is like a fun time durid!!
http://img.photobucket.co(...)arcraft/alamoney.jpg
ALAMO LIVES AGAIN!
We hadden altijd problemen om uberhaupt in ph 2 te komen, maar gisteren ging het ineens aardig tot goed, daarom, de volgende keer gaat ie gewoon neer.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 12:40 schreef Elikian het volgende:
Phase 2 is eigenlijk helemaal niet moeilijk. Als iedereen goed oplet op zijn class calls.
De Warlocks infernals zijn kut, en de warrior en vooral priestcalls .. de rest valt wel mee
Remeber de Zerg op 20%
Naar mijn mening is Chromaggus super-simpel, en Nef phase 1 knap lastig met een moeilijke kleuren-combo.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 13:41 schreef Mister_T het volgende:
Nef is zo simpel...wij kwamen er voor het eerst...ff 2 tries gedaan..volgende dag 3 tries en hij was downHad me er veel van voorgesteld, maar steld eigenlijk geen reet voor....chromaggus fight is naar mijn mening moeilijker en leuker
een jaar geleden was 't allemaal een stuk lastiger :pquote:Op woensdag 11 oktober 2006 13:41 schreef Mister_T het volgende:
Nef is zo simpel...wij kwamen er voor het eerst...ff 2 tries gedaan..volgende dag 3 tries en hij was downHad me er veel van voorgesteld, maar steld eigenlijk geen reet voor....chromaggus fight is naar mijn mening moeilijker en leuker
Meh, Red / Blue of Red / Black FTL, zeker als je. (Zoals wij tegenwoordig.), nogal eens met 5+ Fire Magi en 2 Destro locks rondloopt.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 13:59 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Naar mijn mening is Chromaggus super-simpel, en Nef phase 1 knap lastig met een moeilijke kleuren-combo.
True...ik ben voorlopig ff gestopt tot aan de expansion! Ben al een pre-made guild gejoinedquote:Op woensdag 11 oktober 2006 15:48 schreef Rahl het volgende:
[..]
een jaar geleden was 't allemaal een stuk lastiger :p
Ik zie hem niet staanquote:Op woensdag 11 oktober 2006 19:55 schreef __________ het volgende:
Ik doe automatisch van de postbank laten afschrijven. Ergens in die keuzepagina staat een link met "netherlands only" of iets dergelijks. Dat is automatische incasso op je bankrekening.
Ben ook opnieuw begonnen op Alonsus na 2,5 maanden afwezigheid.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 12:18 schreef Orealo het volgende:
Ik ben ook eindelijk weer begonnen met spelen!.
Nu een lvl 7 human rogue op Alonsus,
nickname Orealos.
Dat kunnen we misschien zelfs wel regelen met de Band of Fokkersquote:Op donderdag 12 oktober 2006 13:04 schreef morm het volgende:
[..]
Ben ook opnieuw begonnen op Alonsus na 2,5 maanden afwezigheid.
Ben ondertussen lvl 25 NE hunter.
Name: Riler
Zijn er hier nog meer die op Alonsus begonnen zijn? Misschien leuk om een eigen guild te maken.
Server is nu 6 dagen oud, dus met een frisse start begonnen
Dit is die van LotR, en mijn oude clan,quote:Op donderdag 12 oktober 2006 16:56 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
IIRC is het Summer Overture of Lux Aeterna van de Requiem of a Dream OST. Dat, of het is de versie die voor LotR:TTT is gebruikt. (Zelfde melodie, maar is iets heftiger qua muziek.)
No wai dat die van LotR TTT is, hij loopt echt in sync met Summer Overture.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 17:21 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Dit is die van LotR, en mijn oude clan,.
Ow, nou ja degen die hem gemaakt had beweerde dat,quote:Op donderdag 12 oktober 2006 18:51 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
No wai dat die van LotR TTT is, hij loopt echt in sync met Summer Overture.
Summer Overture onder Final Fantasy filmpje @ http://youtube.com/watch?v=8z6yElPwh5E
LotR TTT remix @ http://youtube.com/watch?v=2gaCwfX8at0 (En wederom Final Fantasy.)
Lux Aeterna @ http://youtube.com/watch?v=NEUUkWozRVA (Requiem of a Dream 'trailer' of some sorts.)
De verschillen zijn er wel, maar ze zijn echt subtiel.
Nou, wij zijn niet de helpdesk van Bol, maar vlgns mij kun je daar je bestelling wel annuleren.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 12:20 schreef Thrilled het volgende:
bol.com vraagt 42 euro voor TBC (normale versie) inclusief bezorgkosten enzo.. had hem een half jaar geleden ge pre-orderd.. ik zie dat ie nu goedkoper is ergens anders of niet? kan ik het verschil terug krijgen?
thxquote:Op donderdag 12 oktober 2006 18:51 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
No wai dat die van LotR TTT is, hij loopt echt in sync met Summer Overture.
Summer Overture onder Final Fantasy filmpje @ http://youtube.com/watch?v=8z6yElPwh5E
LotR TTT remix @ http://youtube.com/watch?v=2gaCwfX8at0 (En wederom Final Fantasy.)
Lux Aeterna @ http://youtube.com/watch?v=NEUUkWozRVA (Requiem of a Dream 'trailer' of some sorts.)
De verschillen zijn er wel, maar ze zijn echt subtiel.
stap 1: http://www.wow-europe.com/en/quote:Op woensdag 11 oktober 2006 19:42 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, ik heb even snel hulp nodig:
ik ben bezig een account aan te maken, en wil via een automatische incasso maandelijks betalen. Ik kan echter alleen uit 5 creditcards en Gamecard kiezenHoe regel ik dit?
Games@fok.nl of pr@fok.nl misschien?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 11:55 schreef viezerdt het volgende:
zomg stuur dat shirt eens, krijg niet eens antwoord op me vraag offie al is opgestuurd. Iemand enig idee waar ik dan naar toe moet mailen >.> ?
Ik zou ff wachten met BWL.....quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 09:54 schreef Mauro het volgende:
ff updatje.
Laatste tijd redelijk aan het raiden geweest met guild.
MC tot aan Major Domo(geen water mee
)
Ony op 3%(vanaaf weer een poging)
ZG op farm
AQ20 alle bosses gehalve eind... (geen tijd meer voor om die gisteren te doen en de instance is gereset)
Met een maandje willen we BWL gaan doen.
En dat allemaal voor een redelijk nieuw en dus klein guild
oh, en de Azuresong Mageblade FTW ^^
Je zou om te beginnen wel wat duidelijker mogen zijn eigenlijk er is hier namelijk niemand die iets met prijsvragen van FOK! te maken heeftquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 11:55 schreef viezerdt het volgende:
zomg stuur dat shirt eens, krijg niet eens antwoord op me vraag offie al is opgestuurd. Iemand enig idee waar ik dan naar toe moet mailen >.> ?
Ach ja, gisteren slechts 10g repaircostquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 12:29 schreef Tim_G het volgende:
[..]
Ik zou ff wachten met BWL.....Zolang je MC nog niet binnen 1 avond kan clearen heb je als guild nog niet veel te zoeken in BWL. maar ff kijken kan altijd natuurlijk
Repaircosts ftw
![]()
neu oke, maar der kwam toevallig een blauwe post langsquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 12:34 schreef Tain het volgende:
[..]
Je zou om te beginnen wel wat duidelijker mogen zijn eigenlijk er is hier namelijk niemand die iets met prijsvragen van FOK! te maken heeft
Wij zijn carebear en vallen geen Alliance aan bij Ony, AQ en BRM als we gaan raiden.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 13:05 schreef Mauro het volgende:
Ook leuk is om voor de onyraid allemaal verzamelen bij de ingang om dan full epic horde raid te killen als ze ook naar binnen willenhumor
Vooral als ze allemaal apart komen. Laatst zo in een half uurtje 75 HK erbij.
Scheelt me weer 720g grinden, waar ik eigenlijk geen zin in hadquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 13:13 schreef _evenstar_ het volgende:
Tain wat goed dat het opgelost isfijn!!
Fijne guild op die manier, maar zolang ze niet gaan strooien met dreigementen om -DKP toe te kennen als iemand iets verkloot gaat het nog welquote:Gisteren emperor geprobeert in MC maar met 30 man niet gelukt, wel tot ong 20 procent gekomen. Toen vonden er een paar nodig de druid die de bom was en simpelweg niet snel genoeg was (2 man whipte ( lock en hunter ) daarna een lock die lock en warriors mee nam.. en boem er was een whipe.. ) helemaal af te gaan zeiken dat het allemala zijn schuld wasdus die ging pissig offline en nog een andere priest ook en ik ook eggaan geen zin meer om toen evrder te gaan. misschien vanavond weer
![]()
Met mijn vorige guild liepen er gewoon constant debielen mee in MC runs, zijn ze de bom en dan rennen ze naar de MT toe ipv naar de afgesproken plekquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 13:52 schreef Mauro het volgende:
Ik snap eigenlijk niet wat er moeilijk is aan de bosses in MC.
Met ons guild zijn we de eerste keer dat we daar naartoe zijn gegeaan eigenlijk per ongeluk gegaan. Met 27 man, niet eens geplanned.
Eerste poging (met een zeer slechte pull. dus met groeje corehounds) luciferon down en meteen daarachteraan Magmadar. Ook eerste try met 27 man.
Enige problemen die we daar hebben zijn slechte hunterpulls zodat we ineens twee groepen mobs hebben en dus wipen.
Verder alle bosses daar in de eerste poging dood
Ook de Emeperor was makkelijk. gewoon een circel maken en dan de bom eruit laten lopen naar de achterwand. Shieldje erop en dan kan de bom weer gewoon terug komen om damage te doen.
Whehehe......quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 13:54 schreef Tain het volgende:
Met mijn vorige guild liepen er gewoon constant debielen mee in MC runs, zijn ze de bom en dan rennen ze naar de MT toe ipv naar de afgesproken plek
MORE DOTS !!!!!!!!!!!!!!111111111111111111111quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 14:44 schreef muhahaha het volgende:
MC bosses muv domo en ragnaros zijn ook te makkelijk. Laatst genoemde vindi k dat wat moeilijker omdat domo erg veel adds heeft en ragnaros niet direct wordt begrepen en je deels afhankelijk bent van snelle dps en fire resistance.
Gisteren ony maar dat was wederom een ramp. Zelfs een wipe omdat een lullo dik 10m afk was zonder dat te melden. Volgende keer raidkick. Waar ik moe van wordt als lock bij ony is dat iedereen roept dat de dots erop moeten etc. Zucht die deep breath is toch compleet random? Ik heb haar een keer zien blazen met 10-12 dots op der anus.
Mjah waarom doet ze het dan? Eerste poging schone p1 en p2 (geen db) alleen de transitie naar 3 werd verneukt. 2e en 3e pogingen gebruikte ze wel steeds deep breath. Wel of geen dots schijnt niks uit te maken omdat ze ook een db deed met zat dots erop. Iemand riep ook dat het kwam omdat er mensen achter haar stonden maar ze vliegt steeds rond dus hoe je dat dan moet voorkomen. Wowwiki zegt dat het random isquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 15:04 schreef viezerdt het volgende:
deep breath is niet random en ook niet alleen afhankelijk van dots, gwn keihard nuken in phase 2
DPS hoog houden en de raid niet op een kluitje laten staan.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 15:25 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Mjah waarom doet ze het dan? Eerste poging schone p1 en p2 (geen db) alleen de transitie naar 3 werd verneukt. 2e en 3e pogingen gebruikte ze wel steeds deep breath. Wel of geen dots schijnt niks uit te maken omdat ze ook een db deed met zat dots erop. Iemand riep ook dat het kwam omdat er mensen achter haar stonden maar ze vliegt steeds rond dus hoe je dat dan moet voorkomen. Wowwiki zegt dat het random is.
Groups 1-3-5-7 right sidequote:Op vrijdag 13 oktober 2006 15:16 schreef PBateman1978 het volgende:
MORE DOTS !!!!!!!!!!!!!!111111111111111111111
MANY WHELPS, EAST SIDE, HANDLE IT !!!!!!!!!!!!!!!1111111111111111111onehundredthousandonehundredeleven
Mee eens maar ze denken dat die DB echt ingecalculeerd is. Ik krijg het er maar niet uit. Net als dat druids alleen maar kunnen healen bv. Wat er ingebakken zit is zo moeilijk aan te passen terwijl het uiteindelijk allemaal wel kan of klopt. Nouja we waren dan wel met 30 man waarvan de meeste nog in tier0 rondhuppelen en een enkeling al wat epics heeft. Het is vooral phase 3 waar we in doodgaan. Per fear vielen er een stuk of 4 dood neerquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 15:39 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
DPS hoog houden en de raid niet op een kluitje laten staan.
(maar dan nog komt er soms nog weleens een DB, die trouwens heel makkelijk te ontwijken is)
Ow wij maken 2 welp groepen, voor elke kant 1 en daar stoppen we een healer, lock, warrior en 2 mages in. Dat werkt vaak als een trein en mocht 1 van de mages kapot gaan dan slepen we er gewoon een andere mage heen die niet in 1 van de welpgroups zitquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 15:42 schreef Mauro het volgende:
[..]
Mages, you handle the whelps if they come. aoe them (ja tuurlijkalsof ik me ga opofferen )
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 13:49 schreef Tain het volgende:
[..]
Scheelt me weer 720g grinden, waar ik eigenlijk geen zin in had
[..]
Fijne guild op die manier, maar zolang ze niet gaan strooien met dreigementen om -DKP toe te kennen als iemand iets verkloot gaat het nog wel
je bent in 4 dagen lvl 60 ofzoquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 14:02 schreef PBateman1978 het volgende:
Yay mijn rogue is lvl 50, nog maar 10 te gaan, hopelijk haal ik dat voor TBC er is.
ja, nee.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 16:04 schreef Takje het volgende:
Ik wil wel eens weten wie er hier 3 of meerdere level 60's heeft. En zo ja, heb je dan nog een leven ernaast?
Die gasten die dat hebben, hebben vaak gererolled en hebben veelal 1 of meerdere chars op 60.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 17:48 schreef koffiegast het volgende:
ik zie wel verschil, een gozer met tier 2.5/3 hoeft nog niet even veel gespeeld te hebben.... kijk maar naar de new realms zie je dat ze al snel genoeg al met bijna ful tier 2 spelen en nog maar 30 dage played hooguit hebben...
ik zelf heb 2 60s, 58, 56, 50, 49, 42, 36 .... ik weet niet of ik een leven heb, dat is zon stomme vraag imho ^^ je moet doen waar je plezier mee hebt, en ik heb plezier. naja ik speel niet egt meer de laatste tijd....
hoeft niet per se hoorquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 20:13 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Die gasten die dat hebben, hebben vaak gererolled en hebben veelal 1 of meerdere chars op 60.
quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 21:46 schreef koffiegast het volgende:
lol achttienplus
Warlocks zijn dan ook de leukste. Ik ben nu een nieuwe aan het rollen, ook een warlock en ik heb er al eentje maar kon niets anders verzinnen wat ook leuk zou zijnquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 18:01 schreef Gloeidoos het volgende:
2 lvl 60's vond ik meer dan genoeg en ik ga nooit meer rerollen. Ik speel overigens alleen nog maar op mn warlock.
dat doen wij standaardquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 13:54 schreef Tain het volgende:
[..]
Met mijn vorige guild liepen er gewoon constant debielen mee in MC runs, zijn ze de bom en dan rennen ze naar de MT toe ipv naar de afgesproken plek
ik heb er ook 3, bijna 4. Leven genoeg ernaast.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 16:04 schreef Takje het volgende:
Ik wil wel eens weten wie er hier 3 of meerdere level 60's heeft. En zo ja, heb je dan nog een leven ernaast?
lvl 60 Undead Magequote:Op zaterdag 14 oktober 2006 16:04 schreef Takje het volgende:
quote:Op zondag 15 oktober 2006 11:55 schreef Elikian het volgende:
Ik moet zeggen dat al die opmerkingen van "ony en MC' is simpel een beetje jammer vind. Iedereen speelt op zijn eigen niveau. Op dit moment schamen wij ons ook dood als we wipen in MC of @Ony, maar nog niet zo lang geleden waren wij daar ook aant leren.
Nou, op Ony kan ik me geen wipe meer herinneren, maar MC woensdag nog wel, toen een tank bodypullde op een corehound, terwijl de hunter net een lavapack pulde. Hadden we 2 corehounds en een lavapack tegelijk. Tikkie overdone.
Maar ieder guild is in een eigen stadium van het endgame, en iedereen vecht bosses op zijn niveau.
Wat je trouwens wel krijgt zijn van die 5 man instances met guildruns ... We hebben UBRS gedaan met warlocks als maintank :S ... iedereen was melig, en zo'n instance stelt gewoon echt niks meer voor als je beter gear hebt.![]()
Ben 3 dagen weg geweest, ga vanavond weer spelen, en ik lees op de site dat ze BWL niet af hebben gekregen vrijdag? ... mooi, kan ik nog mooi hopen op mijn Netherwind Robes die ze me vorige week door de neus hebben geboord(zie mijn post op pag1)
nee, is geen twinkquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 22:52 schreef Departak het volgende:
[..]
Is dat een twink of wat? Lock twinks zie je niet veel toch?
Had een twink hunter van lvl 39 met Bow of Searing Arrows en Nightblade voor het melee werk, erg grappig spelenquote:Op zondag 15 oktober 2006 21:11 schreef Ronalld het volgende:
Twink rogues zijn nog altijd het makkelijkst, +15agi en Lifestealing enzo. Oneshots.![]()
Dat ziet er ontzettend vet uit!!!quote:Op zondag 15 oktober 2006 23:54 schreef Mauro het volgende:
Allereerste poging. Raggie down tot 36%
Zonder fire resistance potions
[afbeelding]
Een twink is een poppetje die op een bepaald level is blijven steken (expres) en helemaal supersterk is gemaakt zeg maar, de beste spullen heeft voor zijn level, je ziet ze vaak in <lvl20 pvp arena's, als lvl 19.quote:Op zondag 15 oktober 2006 23:52 schreef Takje het volgende:
Is het erg als ik niet weet wat een twink is?
Gratz,quote:
Thanksquote:Op zondag 15 oktober 2006 23:56 schreef Orealo het volgende:
[..]
Dat ziet er ontzettend vet uit!!!
[..]
Een twink is een poppetje die op een bepaald level is blijven steken (expres) en helemaal supersterk is gemaakt zeg maar, de beste spullen heeft voor zijn level, je ziet ze vaak in <lvl20 pvp arena's, als lvl 19.
quote:Op maandag 16 oktober 2006 09:46 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Wij zijn aan het wipen op de Twins atm. Nou ja, wipen, gisteren was het meer 2 goede pogingen en voor de rest een schop tegen de kont van sommige mensen.. En dan vooral HunTARDS. Pet niet terughalen, pet pakt prox aggro dus... Pet met Screech dat laten gebruiken... You get the gist.
People never cease to 'amaze' me.quote:Op maandag 16 oktober 2006 09:49 schreef Sitethief het volgende:
[..], op dat nivo verwacht je dat soort acties toch niet meer?
Verandering van spijzen.quote:, je avatar,
.
Hehe, setbonuses galore.quote:Op maandag 16 oktober 2006 09:35 schreef Elikian het volgende:
Maar met de NW crown heb ik nu 3x Netherwind, en dus eindelijk de setbonus, en meteen de ZG enchant erop. Draag nu 2x Zandalar, 3x NW en 3x Arcanist, voor de setbonussen. Ziet er heel raar uit, maarhet zit wel lekker![]()
Ja, daar heb je gelijk in,quote:Op maandag 16 oktober 2006 09:53 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
People never cease to 'amaze' me.
Gelukkig alleen hier op Fok!,quote:Verandering van spijzen.
iets in mij gelooft hier geen reet van..... als je met 27 man die allen nog nooit MC hebben gedaan ( dus ook nog weinig bijzondere gear hebben ) dan wandel je echt niet zo MC door......quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 13:52 schreef Mauro het volgende:
Ik snap eigenlijk niet wat er moeilijk is aan de bosses in MC.
Met ons guild zijn we de eerste keer dat we daar naartoe zijn gegeaan eigenlijk per ongeluk gegaan. Met 27 man, niet eens geplanned.
maar dat was niet de eerste keer dat je MC in wandelde.....quote:Op maandag 16 oktober 2006 11:58 schreef Elikian het volgende:
Wij hadden onze eerste guildkills van Lucifron ook met 29 man, en Magmadar er meteen achteraan met ons 28en .. en dus met maar 1 hunter met Tranq shot.
edit: ik had er zelfs nog screenies van:
http://home.hetnet.nl/~elikian/wow/lucifron.jpg
http://home.hetnet.nl/~elikian/wow/magmagoingdown.jpg
http://home.hetnet.nl/~elikian/wow/magmagonedown.jpg
Met alle strategien die je kan vinden op internet vind ik het niet zo vreemd eigenlijk, zolang iedereen doet wat ie moet doen gaat het allemaal wel primaquote:Op maandag 16 oktober 2006 12:08 schreef Tim_G het volgende:
[..]
maar dat was niet de eerste keer dat je MC in wandelde.....
Hahaha..quote:Op maandag 16 oktober 2006 11:42 schreef Tim_G het volgende:
[..]
iets in mij gelooft hier geen reet van..... als je met 27 man die allen nog nooit MC hebben gedaan ( dus ook nog weinig bijzondere gear hebben ) dan wandel je echt niet zo MC door......
Zodra iedereen de Twins doorheeft is het makkelijk. Echt!quote:Op maandag 16 oktober 2006 09:46 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Wij zijn aan het wipen op de Twins atm. Nou ja, wipen, gisteren was het meer 2 goede pogingen en voor de rest een schop tegen de kont van sommige mensen.. En dan vooral HunTARDS. Pet niet terughalen, pet pakt prox aggro dus... Pet met Screech dat laten gebruiken... You get the gist.
Met die crit moet ik zeggen dat ik alle registers open heb getrokken. Ook de broken reel, de +100 dmg trinket en wat pojes gedronken. Dan kom je er wel.quote:Op maandag 16 oktober 2006 13:26 schreef Elikian het volgende:
Komt wel redelijk arrogant over Mauro ...
Dat je met frost op healing taken lager staat is logisch omdat je je eigen frost shield hebt die heel veel damage incasseert die niet geheald hoeft te worden.
Als je in je eerste MC run 2034 damage doet met je frostbolt crits, dan vraag ik me af wat voor gear jij hebt hoor. Dat geloof ik dus niet. Ik doe die damage nu zo'n beetje, met 3x Netherwind en de Heart of Hakkar trinket geactiveerd. Als je voor het eerst MC doet heb je niet eens Arcanist, dus dat kan echt niet imho.
En in welke staat van gear staat de rest van de guild? Allemaal transfers van andere servers ofzo. Dat zijn ook echt niet allemaal mensen voor wie het de eerste lvl 60 is, omdat mensen gewoon encounters moeten leren. .. als iedereen het met andere chars/servers al 200x heeft gedaan zou het kunnen dat je zo snel gaat. ... ben overigens blij dat ik niet in een guild zit dat op jullie tijden raid.
We hadden net met een aantal man de MC prequest gedaan in BRD.quote:Op maandag 16 oktober 2006 13:36 schreef _evenstar_ het volgende:
Ik geloof best dat het mogelijk is mauro, maar per ongeluk in een 27 man raid naar MC binnen lopen wil erbij niet in :n dus zo per ongeluk is dat niet, maar wel knap dat het jullie lukte.
Waar ik mij hier wel soms aan erger is dat er zo lacherig over gedaan wordt van oh das toch makkelijk wij deden het met nog minder yada yada yada...
T is toch tof als mensen iets halen niet om wie de beste/snelste/sterkste etc. is
In zo'n guild zit ik ook.quote:Op maandag 16 oktober 2006 13:44 schreef Elikian het volgende:
Ah ok, dat scheelt wel een heel stuk. Wij hebben ZG tegelijk met MC gedaan, dus we hadden allemaal die ZG sets nog niet. En inderdaad, wat jij zegt Evenstar:
Dit postte ik toevallig vandaag op ons Realmsforum: ging over iemand die zei dat Quel'Thalas maar een server was waar iedereen maar traag progressie boekte, omdat we geen skills hadden...
---
So what are you saying? We lack skills and experience? Well, I started playing in february, and I guess in your view that makes me inexperienced. But I like the way it is now, I wanna enjoy the endgame from the start. I for one would not like to be in a guild that has Naxx on farmstatus, and just runs through and loots the epics. I like the wiping phase, and the learning how to overcome new challenges. "well, this won't work, let's change this and that a bit".. that's a lot more fun than running in a guild that has done it 100 times.
---
Ben het met je eens Evenstar. Het gaat erom dat je als team dat doel bereikt, en die doelen worden steeds anders
Haha .. geldt dat niet voor iedere boss?quote:Op maandag 16 oktober 2006 13:15 schreef Fratz het volgende:
[..]
Zodra iedereen de Twins doorheeft is het makkelijk. Echt!
We zijn in totaal 6 keer op de Twins gewiped (2 fun tries toen we Huhuran gedowned hadden en niet verwacht hadden dat we de trash ook neer zouden krijgen) en gister 4 wipes. 4e wipe hadden we de Twins op 6% toen een mage het leuk vond om cone of the cold te casten op de bugs...
Daarna had iedereen het door en viel het me op hoe makkelijk het eigenlijk was![]()
Iedereen grats trouwens voor first kills!
Ik snap je punt wel, we begonnen ook met ZG en dikke lol af en toe maar met MC merken we gewoon dat de opkomst minder is. We hebben voor MC nog geen enkele raid vol gehad terwijl de guild 64 characters telt. Ongeveer 10 daarvan zijn alts en de rest zijn unieke spelers. Ook met ony lopen we tegen dit probleem aan en we komen nu gewoon niet verder (domo niet geprobeerde vanwege tekort aan ofwel tanks, mages of healers en ony na 3 wipe sessies nog niet down). We aarzelen met het recruiten omdat we in theorie genoeg mensen hebben. Ook laakt het nogal vaak aan discipline, mensen die zomaar afk gaan voor 10m etc. Het wordt maar normaal gevonden terwijl er wel dik 25 mensen zitten te wachten op ze (bij ony al 2x wipe op de warders gehad omdat we aan het wachten waren en een warden midden in de raid spawnden of een warden spawn die wordt gepulled met de tanks op de wcquote:Op maandag 16 oktober 2006 14:53 schreef jogy het volgende:
Een raidgroup waar ik vroeger bij zat en nu weer terug wil na mijn sabbatical heeft het probleem dat ze te goed worden.
Alle mensen van day one zijn aan het vertrekken omdat de lol eruit is en dat is best begrijpelijk. Ze zijn allemaal begonnen met ZG en het boeide niet hoeveel wipes er waren zolang er maar lol was. Nu 3 maanden later hebben ze overal officers voor en regeltjes. Ze doen dan ook de meeste endgame instances onderhand en het kan op zich ook niet anders maar zonde is het wel.
Ja, ik heb de Twins al door... Nu ben ik een mage, maar echt het meerendeel van de wipes kan op het conto van ongelovelijk domme fouten worden geschreven. Een greep uit een paar keer /combatlog van gisterenavond.quote:Op maandag 16 oktober 2006 13:15 schreef Fratz het volgende:
[..]
Zodra iedereen de Twins doorheeft is het makkelijk. Echt!
We zijn in totaal 6 keer op de Twins gewiped (2 fun tries toen we Huhuran gedowned hadden en niet verwacht hadden dat we de trash ook neer zouden krijgen) en gister 4 wipes. 4e wipe hadden we de Twins op 6% toen een mage het leuk vond om cone of the cold te casten op de bugs...
Daarna had iedereen het door en viel het me op hoe makkelijk het eigenlijk was![]()
Iedereen grats trouwens voor first kills!
Gnam is een pet btw... Dit was het dus ff...quote:10/15 22:07:23.625 Gnam casts Growl on Emperor Vek'nilash WTF?
10/15 23:07:08.375 Emperor Vek'lor's Shadow Bolt hits Gnam for 2942 Shadow damage. (980 resisted) Goede try tot dan toe
Ik zal het straks eens proberenquote:Op maandag 16 oktober 2006 16:04 schreef Elikian het volgende:
complete reinstall?
Dat snap ik nou nooit he, mijn pet voor instances heeft standaard alle skills uit staan juist om dit soort gezeik te voorkomenquote:Op maandag 16 oktober 2006 16:12 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Gnam is een pet btw... Dit was het dus ff...
quote:Op maandag 16 oktober 2006 19:16 schreef Zosk het volgende:
http://www.jaggle.nl/muziek.php?file=20061016_wowkansloos.mp3
![]()
snap ik ook wel en een pug is niet erg, doe genoeg pugs.quote:Op maandag 16 oktober 2006 16:43 schreef muhahaha het volgende:
Herinstall?
@evenstar
Epic fever zul je altijd wel hebben. De droprates daarentegen is weinig aan te doen en je moet je ook wel toeleggen op 1 of 2 instances anders wordt je helemaal gek. In de tussenuurtjes doen we wel eens een lowbie instance maar daar zit altijd wel een pugje bij.
Me neither, maar dit was niet de enige entry van Growl. (Autocast maar niet altijd ivm out of focus?)quote:Op maandag 16 oktober 2006 16:33 schreef Tain het volgende:
[..]
Dat snap ik nou nooit he, mijn pet voor instances heeft standaard alle skills uit staan juist om dit soort gezeik te voorkomen
Stunlocken is op zich gewoon het goed timen van je stuns achter elkaar, kan met daggers net zo goed als met swords. Al is het natuurlijk makkelijk om te backstabben als je je target de hele tijd gestunned hebt. Meeste rogues beginnen met Cheap Shot, Gouge, Kidney Shot ofzo. Gewoon goed oefenen op mobs, als je totaal niet geraakt wordt als je je mob dood hebt was het een perfecte stunlock.quote:Op maandag 16 oktober 2006 16:31 schreef Borreke het volgende:
Ik heb een vraagje.
IK ben een UD rogue en ik wil graag stunlocking leren. Dit gaat al best goed alleen niet super. Nu weet ik niet zeker welke wapens ik moet hebben. Is dit dual daggers, sword/dagger of dual sword.
Als je sword/dagger hebt kun je niet bkstbben en dus meer dmg doen met je sword. Maar dit weet ik niet zeker. Zou iemand me uit kunnen leggen wat het is beste is om te hebbe voor stunlocken ?
wel leuk verzonnen, maar hij zet meer zichzelf voor lul dan degene die wow spelenquote:
bedankt!quote:Op maandag 16 oktober 2006 21:01 schreef Ronalld het volgende:
[..]
Stunlocken is op zich gewoon het goed timen van je stuns achter elkaar, kan met daggers net zo goed als met swords. Al is het natuurlijk makkelijk om te backstabben als je je target de hele tijd gestunned hebt. Meeste rogues beginnen met Cheap Shot, Gouge, Kidney Shot ofzo. Gewoon goed oefenen op mobs, als je totaal niet geraakt wordt als je je mob dood hebt was het een perfecte stunlock.Swords zijn beter voor burstdamage met bijvoorbeeld Sinister Strike, daarom willen meeste rogues ook trage Mainhands, om de hoge burstdamage.
Ik moet wel toegeven ook weinig zin te hebben om nog strat of scholo te doen. Ik heb die plekken echt zooo vaak gezien. Ach af en toe vind ik zo een run nog wel leuk maar niet elke week.quote:Op maandag 16 oktober 2006 20:46 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
snap ik ook wel en een pug is niet erg, doe genoeg pugs.
Maar vind het gewoon jammer dat sommige zo zelfcentrish zijn dat ze alleen hun best mogelijke gear willen hebben.. veel mensen pissen zo naast de pot.. en krijgen zo niet de kans om ook eens beter spul te krijgen..
Klinkt heel erg alsof er iemand anders al een raid ID had van een run... en als die BWL instapt, terwijl de rest nog unsaved is ... gaat het hopeloos misquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 00:53 schreef Gloeidoos het volgende:
Anders verneukt Blizzard ff je raid ID voor de helft van de guild waardoor de helft in een andere instance zat en sommige mensen bij teleporten weer in Orgrimmar kwamen , we kunnen de vael tries voor deze week ook weer vergeten. Uiteindelijk nog wel geinig dat Azuregos up was en veel guilds in Naxx zaten, dus die hebben we toen maar gekilled.
Is altijd zo, bij iedere boss. Bij de wipenights komen altijd dezelfde mensen opdagen. .. en alsie 1x neer is, dan komt iedereen spontaan ... drp oprapen.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 09:26 schreef Takje het volgende:
Wij zitten al een tijdje met die Twins in onze maag. Guildbreaker is het nog niet, maar steeds meer mensen hebben geen zin om op 'whipenights' op te komen dagen. Vooral die mobs ervoor zijn irritant en zorgen voor de nodige vertraging. Misschien slaan we die hele Twins wel over en gaan we full voor Naxx, aangezien de loot daar veel meer mensen zal bekoren.
We hebben ook een tijdje tegen Huhuran zitten aanhikken, in Naxx hebben we 1 boss neer. Zou daar graag weer naar toe willen gaan. Helaas willen we nu vooral AQ40 clearen.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 09:26 schreef Takje het volgende:
Wij zitten al een tijdje met die Twins in onze maag. Guildbreaker is het nog niet, maar steeds meer mensen hebben geen zin om op 'whipenights' op te komen dagen. Vooral die mobs ervoor zijn irritant en zorgen voor de nodige vertraging. Misschien slaan we die hele Twins wel over en gaan we full voor Naxx, aangezien de loot daar veel meer mensen zal bekoren.
Ja, wij ook in Naxx 1 boss down. Zo ook graag daar verder gaan en C thun en de Twins voorlopig links laten liggen.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 10:13 schreef Gijsje het volgende:
[..]
We hebben ook een tijdje tegen Huhuran zitten aanhikken, in Naxx hebben we 1 boss neer. Zou daar graag weer naar toe willen gaan. Helaas willen we nu vooral AQ40 clearen.
Ziet er inderdaad goed uit.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 10:33 schreef Elikian het volgende:
Heb persoonlijk helemaal niks met al die BC previews, ik zie het wel als ik eenmaal zelf daar ben (zelf ontdekken is toch het gave)... maar een guildie linkte me dit.
De nieuwe manier van LFG: http://www.worldofwarcraf(...)lookingforgroup.html ... dat ziet er goed uit.
wat is het grootste probleem?quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 09:26 schreef Takje het volgende:
Ze weten wel verdacht veel van WoWquote:Op maandag 16 oktober 2006 19:16 schreef Zosk het volgende:
![]()
quote:Op zondag 15 oktober 2006 21:11 schreef Ronalld het volgende:
Heeft iemand btw hoe het Honor/PVP systeem in BC gaat werken? Had wel zin in wat imba PvP met die lock, maar rank 10 wordt em volgens mij niet meer voor BC. ^^;;
Copy/paste van gamer forum, schijnt van de WoW fora af te komen.quote:8.1Q Will the expansion also feature battlegrounds?
8.1A Yes, currently there will be an Arena battleground. It will be a 2v2, 3v3, or 5v5 combat. It has 2 modes: competitive mode (L70 only) and practise mode. It will also introduce competitive-based ladder systems. Blizzard also said there will be a new battleground. But details aren't known yet.
8.2Q What about outdoor PVP?
8.2A It will feature outdoor PVP like PVP'ers always wanted. There will be a town in Nagrand which can be attacked. Once captured it will give you exclusive quests, vendors, etc. The town can be re-captured by the opposed faction. To assist them with this, they are able to carped bomb the town with fixed-on-rails-flying-mounts. And much more.
Then there's also a outdoor PVP objective in Terokkar which will work almost the same as EPL's outdoor PVP, only here once a place is captured, it will stay captured until the reset.
8.3Q Will the PVP gear be extended and/or improved?
8.3A There will be new PVP gear. The new gear will not be in par with raiding gear, but will almost be as good.
8.4Q Will the honor system be revamped?
8.4A Yes, the whole ranking system will disappear. With the new honor system, the more you kill, the more you are able to get new PVP gear. Honor will also stop decaying.
8.5Q How will battleground brackets work in the expansion?
8.5A Currently it would be L60-L69 & L70.
8.6Q What about dishonourable kills? Will the change?
8.6A Currently the DKs will be gone in the beta phase. If it will stay like this till the final, is unsure.
8.7Q What will happen to the old PVP ranks?
8.7A You will be able to pick a PVP rank title once the new PVP system is in place. However, new PVP ranks won't be able to get the old ranks. It will be more of a nostalgie thing.
8.8Q Are there rules within the arenas?
8.8A Yes, for example you can't use spells with a cooldown longer then 15 minutes. You can't also use consumables and such (exception of bandages and conjured items). Not to mention all buffs will be gone. Crowd controll will also be less.
8.9Q Will there be more arenas then 1? will they also vary from sizes and chapes? Will they also be outdoor or indoor?
8.9A Yes, there will be more then 1 arena. Yes, they will vary from chapes and sizes. Currently all arenas are outdoor.
8.10Q Can I get honourable kills within the arenas?
8.10A Not known yet. However, you will get a rating at the end of the battle. With these ratings you can buy gear. You can save-up to a max limit of the most expensive gear available. The gear will change each season.
8.11Q Will Blizzard take care of PMG vs PUG matches?
8.11A Sort of. In the expansion there will be something called matching system. One of the factors that will be looken at will be gear. More factors will be added.
8.12Q Since there will be honor revamp, will we lose the old honor?
8.12A Yes, all of the old honor will be wiped clean.
8.13Q Will the old battleground be upgraded with new level armour?
8.13A Yes
8.14Q Can you but arena rewards with honour points?
8.14A Although you will get honour points, No. You can buy gear with arena points.
8.15Q How will we be able to buy the rank 11 PVP mount? Will the mount stay the same?
8.15A The PVP mount can be bought by getting 30 battleground tokens of each battleground (AB/WSG/AV). The only change that will happen is that the mount requires you to have riding skill 150.
Haha, best vals, maar wel geinig.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 16:19 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Ze weten wel verdacht veel van WoW.
Die-hard spelers dus deze 'rappers' en geen sarcastisch nummer.
gratsquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 20:16 schreef MisterJ.Lo het volgende:
woot gisteren Deathsting voor de 2e keer gedropt en ik heb hem nu eindelijk.![]()
Piskindjes van 14 jaar oudquote:Op maandag 16 oktober 2006 19:16 schreef Zosk het volgende:
![]()
Yup, had 't al gezien.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 13:50 schreef Tain het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Arcane Shot FTW
[afbeelding]
Die gebruik ik ook altijd, AV arrows zijn 6g voor een volle quiver...quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 21:53 schreef Migwi het volgende:
[..]
Yup, had 't al gezien.
Arcane Shot wordt eindelijk nuttig.
Heerlijk tegen Plate Classes
Enne, wat ben ik blij met m'n 27s per stack arrows
Ik blijf stug mijn Jagged Arrows gebruiken!
(Ja, ik ben gierig)
nou dat wordt leuk pvpen danquote:Traps worden trouwens wel generfed, blijkbaar duurt 't 2-3 seconden voordat ze actief zijn. Dus ook al kunnen we nu Traps in combat gebruiken (met een 2x zo lange cooldown,) men kan er gewoon omheen lopen want daar hebben ze mooi 2-3 seconden tijd voor. Zijn we als Hunters mooi klaar mee, dat was onze enige manier om uit melee range te komen
![]()
Mijn postquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:05 schreef Together-Alone het volgende:
[..]
Die gebruik ik ook altijd, AV arrows zijn 6g voor een volle quiver...
[..]
nou dat wordt leuk pvpen dan
Mooi gejat uit Everquest 2quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 10:33 schreef Elikian het volgende:
...De nieuwe manier van LFG: http://www.worldofwarcraf(...)lookingforgroup.html ... dat ziet er goed uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |