abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_42721367
complete reinstall?
pi_42721413
quote:
Op maandag 16 oktober 2006 13:15 schreef Fratz het volgende:

[..]

Zodra iedereen de Twins doorheeft is het makkelijk. Echt!
We zijn in totaal 6 keer op de Twins gewiped (2 fun tries toen we Huhuran gedowned hadden en niet verwacht hadden dat we de trash ook neer zouden krijgen) en gister 4 wipes. 4e wipe hadden we de Twins op 6% toen een mage het leuk vond om cone of the cold te casten op de bugs.. .
Daarna had iedereen het door en viel het me op hoe makkelijk het eigenlijk was

Iedereen grats trouwens voor first kills!
Ja, ik heb de Twins al door... Nu ben ik een mage, maar echt het meerendeel van de wipes kan op het conto van ongelovelijk domme fouten worden geschreven. Een greep uit een paar keer /combatlog van gisterenavond.
quote:
10/15 22:07:23.625 Gnam casts Growl on Emperor Vek'nilash WTF?
10/15 23:07:08.375 Emperor Vek'lor's Shadow Bolt hits Gnam for 2942 Shadow damage. (980 resisted) Goede try tot dan toe
Gnam is een pet btw... Dit was het dus ff...
Some say the world will end in fire
Some say in ice
Times went by, many memories died
Imagination is more important than knowledge.
  maandag 16 oktober 2006 @ 16:16:56 #253
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_42721432
quote:
Op maandag 16 oktober 2006 16:04 schreef Elikian het volgende:
complete reinstall?
Ik zal het straks eens proberen
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
pi_42721509
Ik heb een vraagje.

IK ben een UD rogue en ik wil graag stunlocking leren. Dit gaat al best goed alleen niet super. Nu weet ik niet zeker welke wapens ik moet hebben. Is dit dual daggers, sword/dagger of dual sword.

Als je sword/dagger hebt kun je niet bkstbben en dus meer dmg doen met je sword. Maar dit weet ik niet zeker. Zou iemand me uit kunnen leggen wat het is beste is om te hebbe voor stunlocken ?
pi_42721516
quote:
Op maandag 16 oktober 2006 16:12 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Gnam is een pet btw... Dit was het dus ff...
Dat snap ik nou nooit he, mijn pet voor instances heeft standaard alle skills uit staan juist om dit soort gezeik te voorkomen
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_42721569
Herinstall?

@evenstar
Epic fever zul je altijd wel hebben. De droprates daarentegen is weinig aan te doen en je moet je ook wel toeleggen op 1 of 2 instances anders wordt je helemaal gek. In de tussenuurtjes doen we wel eens een lowbie instance maar daar zit altijd wel een pugje bij.
  maandag 16 oktober 2006 @ 20:23:51 #258
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_42723380
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
  maandag 16 oktober 2006 @ 20:46:46 #259
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_42723821
quote:
Op maandag 16 oktober 2006 16:43 schreef muhahaha het volgende:
Herinstall?

@evenstar
Epic fever zul je altijd wel hebben. De droprates daarentegen is weinig aan te doen en je moet je ook wel toeleggen op 1 of 2 instances anders wordt je helemaal gek. In de tussenuurtjes doen we wel eens een lowbie instance maar daar zit altijd wel een pugje bij.
snap ik ook wel en een pug is niet erg, doe genoeg pugs.

Maar vind het gewoon jammer dat sommige zo zelfcentrish zijn dat ze alleen hun best mogelijke gear willen hebben.. veel mensen pissen zo naast de pot.. en krijgen zo niet de kans om ook eens beter spul te krijgen..
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_42724042
quote:
Op maandag 16 oktober 2006 16:33 schreef Tain het volgende:

[..]

Dat snap ik nou nooit he, mijn pet voor instances heeft standaard alle skills uit staan juist om dit soort gezeik te voorkomen
Me neither, maar dit was niet de enige entry van Growl. (Autocast maar niet altijd ivm out of focus?)
Some say the world will end in fire
Some say in ice
Times went by, many memories died
Imagination is more important than knowledge.
pi_42724131
quote:
Op maandag 16 oktober 2006 16:31 schreef Borreke het volgende:
Ik heb een vraagje.

IK ben een UD rogue en ik wil graag stunlocking leren. Dit gaat al best goed alleen niet super. Nu weet ik niet zeker welke wapens ik moet hebben. Is dit dual daggers, sword/dagger of dual sword.

Als je sword/dagger hebt kun je niet bkstbben en dus meer dmg doen met je sword. Maar dit weet ik niet zeker. Zou iemand me uit kunnen leggen wat het is beste is om te hebbe voor stunlocken ?
Stunlocken is op zich gewoon het goed timen van je stuns achter elkaar, kan met daggers net zo goed als met swords. Al is het natuurlijk makkelijk om te backstabben als je je target de hele tijd gestunned hebt. Meeste rogues beginnen met Cheap Shot, Gouge, Kidney Shot ofzo. Gewoon goed oefenen op mobs, als je totaal niet geraakt wordt als je je mob dood hebt was het een perfecte stunlock. Swords zijn beter voor burstdamage met bijvoorbeeld Sinister Strike, daarom willen meeste rogues ook trage Mainhands, om de hoge burstdamage.
pi_42724634
quote:
Op maandag 16 oktober 2006 20:23 schreef jogy het volgende:

[..]

, best leuk nog.
wel leuk verzonnen, maar hij zet meer zichzelf voor lul dan degene die wow spelen
Welkom op FOK!
pi_42725404
quote:
Op maandag 16 oktober 2006 21:01 schreef Ronalld het volgende:

[..]

Stunlocken is op zich gewoon het goed timen van je stuns achter elkaar, kan met daggers net zo goed als met swords. Al is het natuurlijk makkelijk om te backstabben als je je target de hele tijd gestunned hebt. Meeste rogues beginnen met Cheap Shot, Gouge, Kidney Shot ofzo. Gewoon goed oefenen op mobs, als je totaal niet geraakt wordt als je je mob dood hebt was het een perfecte stunlock. Swords zijn beter voor burstdamage met bijvoorbeeld Sinister Strike, daarom willen meeste rogues ook trage Mainhands, om de hoge burstdamage.
bedankt!

Op zich kan ik dat wel, en het lukt ook goed, de dmg die ik doe komt ook vaak van de burst skills en gwn attack. Backstab gebruik is dus niet zo vaak
pi_42726842
quote:
Op maandag 16 oktober 2006 20:46 schreef _evenstar_ het volgende:

[..]

snap ik ook wel en een pug is niet erg, doe genoeg pugs.

Maar vind het gewoon jammer dat sommige zo zelfcentrish zijn dat ze alleen hun best mogelijke gear willen hebben.. veel mensen pissen zo naast de pot.. en krijgen zo niet de kans om ook eens beter spul te krijgen..
Ik moet wel toegeven ook weinig zin te hebben om nog strat of scholo te doen. Ik heb die plekken echt zooo vaak gezien. Ach af en toe vind ik zo een run nog wel leuk maar niet elke week.
pi_42729635
Anders verneukt Blizzard ff je raid ID voor de helft van de guild waardoor de helft in een andere instance zat en sommige mensen bij teleporten weer in Orgrimmar kwamen , we kunnen de vael tries voor deze week ook weer vergeten. Uiteindelijk nog wel geinig dat Azuregos up was en veel guilds in Naxx zaten, dus die hebben we toen maar gekilled.
pi_42732678
Eindelijk na 2 weken whipen Huhuran dood in AQ40, nu allemaal NR gear farmen en naar Twin Emps. Vanavond weer funnen in Molten Core.
-
  dinsdag 17 oktober 2006 @ 09:26:44 #267
63177 Takje
Milf hunter pur sang
pi_42732940
Wij zitten al een tijdje met die Twins in onze maag. Guildbreaker is het nog niet, maar steeds meer mensen hebben geen zin om op 'whipenights' op te komen dagen. Vooral die mobs ervoor zijn irritant en zorgen voor de nodige vertraging. Misschien slaan we die hele Twins wel over en gaan we full voor Naxx, aangezien de loot daar veel meer mensen zal bekoren.
pi_42732976
http://www.1up.com/do/newsStory?cId=3154447

3 filmpjes van nieuwe bosses in BC
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_42733111
quote:
Op dinsdag 17 oktober 2006 00:53 schreef Gloeidoos het volgende:
Anders verneukt Blizzard ff je raid ID voor de helft van de guild waardoor de helft in een andere instance zat en sommige mensen bij teleporten weer in Orgrimmar kwamen , we kunnen de vael tries voor deze week ook weer vergeten. Uiteindelijk nog wel geinig dat Azuregos up was en veel guilds in Naxx zaten, dus die hebben we toen maar gekilled.
Klinkt heel erg alsof er iemand anders al een raid ID had van een run... en als die BWL instapt, terwijl de rest nog unsaved is ... gaat het hopeloos mis
pi_42733141
quote:
Op dinsdag 17 oktober 2006 09:26 schreef Takje het volgende:
Wij zitten al een tijdje met die Twins in onze maag. Guildbreaker is het nog niet, maar steeds meer mensen hebben geen zin om op 'whipenights' op te komen dagen. Vooral die mobs ervoor zijn irritant en zorgen voor de nodige vertraging. Misschien slaan we die hele Twins wel over en gaan we full voor Naxx, aangezien de loot daar veel meer mensen zal bekoren.
Is altijd zo, bij iedere boss. Bij de wipenights komen altijd dezelfde mensen opdagen. .. en alsie 1x neer is, dan komt iedereen spontaan ... drp oprapen.
pi_42733879
quote:
We hebben ook een tijdje tegen Huhuran zitten aanhikken, in Naxx hebben we 1 boss neer. Zou daar graag weer naar toe willen gaan. Helaas willen we nu vooral AQ40 clearen.
-
pi_42734307
Heb persoonlijk helemaal niks met al die BC previews, ik zie het wel als ik eenmaal zelf daar ben (zelf ontdekken is toch het gave)... maar een guildie linkte me dit.

De nieuwe manier van LFG: http://www.worldofwarcraf(...)lookingforgroup.html ... dat ziet er goed uit.
  dinsdag 17 oktober 2006 @ 10:35:41 #273
63177 Takje
Milf hunter pur sang
pi_42734374
quote:
Op dinsdag 17 oktober 2006 10:13 schreef Gijsje het volgende:

[..]

We hebben ook een tijdje tegen Huhuran zitten aanhikken, in Naxx hebben we 1 boss neer. Zou daar graag weer naar toe willen gaan. Helaas willen we nu vooral AQ40 clearen.
Ja, wij ook in Naxx 1 boss down. Zo ook graag daar verder gaan en C thun en de Twins voorlopig links laten liggen.
  dinsdag 17 oktober 2006 @ 10:36:11 #274
63177 Takje
Milf hunter pur sang
pi_42734384
quote:
Op dinsdag 17 oktober 2006 10:33 schreef Elikian het volgende:
Heb persoonlijk helemaal niks met al die BC previews, ik zie het wel als ik eenmaal zelf daar ben (zelf ontdekken is toch het gave)... maar een guildie linkte me dit.

De nieuwe manier van LFG: http://www.worldofwarcraf(...)lookingforgroup.html ... dat ziet er goed uit.
Ziet er inderdaad goed uit.
  † In Memoriam † dinsdag 17 oktober 2006 @ 11:04:29 #275
34726 Fratz
Max
pi_42735107
quote:
wat is het grootste probleem?
There are no secrets in life, just hidden truths that lie beneath the surface.
  dinsdag 17 oktober 2006 @ 12:30:35 #276
63177 Takje
Milf hunter pur sang
pi_42737249
Warlocks en tanks gaan te snel dood. Wij als mages doen het geloof ik wel goed. Met z'n allen op bughunt duty en steeds switchen van kant. Ik moet nu als enige mage af en toe imp scorch doen op caster boss om warlocks bij te staan.
  dinsdag 17 oktober 2006 @ 12:31:41 #277
63177 Takje
Milf hunter pur sang
pi_42739475

Arcane Shot FTW

Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_42741352
In addition to our scheduled realm maintenance tomorrow, Wednesday, 18th October, the realms listed below will be undergoing extended maintenance as part of our ongoing hardware upgrades.
We expect a total down time of 36 hours.
This maintenance will start at 05:00 on Wednesday morning and is scheduled to finish at 17:00 CEST on Thursday, October 19th.

((

Onze raidplanners zijn weer heel gelukkig. Alles moet weer verschoven worden, de raid van woensdag is normaal MC.. donderdag lijkt nu ook geen veilige optie. Op vrijdag staat BWL al, op zaterdag een 40 man instance is onmogelijk, omdat iedereen andere dingen doet in RL, op zondag staat AQ40, maandag normaal ook AQ40, maar dat zal dan nu wel Onyxia en MC worden, en dan op dinsdag nog wat AQ40.. AQ20 en ZG zijn geschrapt van de kalender
  dinsdag 17 oktober 2006 @ 16:19:05 #280
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_42743599
quote:
Ze weten wel verdacht veel van WoW .

Die-hard spelers dus deze 'rappers' en geen sarcastisch nummer .
Krekker is de bom!
  dinsdag 17 oktober 2006 @ 16:55:25 #281
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_42744601
Over 5 mins zijn de servers weer up ?
Sokkel Lolleromfg[/b]
pi_42744786
Nee, donderdag de 19e
  dinsdag 17 oktober 2006 @ 17:02:44 #283
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_42744821
Omg 2 dagen wachten voor een update
Sokkel Lolleromfg[/b]
pi_42745181
ugh weer 2 dagen realm down, ja ze zeggen 36 uur maar dat loopt natuurlijk altijd uit. Ach ja weer verder klooien met mijn Undead Rogue op Ravenholdt tot de server weer up is. Zit zelf op The Venture Co.

Onze progression raid week is nu wel weer door de wc gespoeld
-
  dinsdag 17 oktober 2006 @ 17:32:31 #285
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_42745601
quote:
Op zondag 15 oktober 2006 21:11 schreef Ronalld het volgende:
Heeft iemand btw hoe het Honor/PVP systeem in BC gaat werken? Had wel zin in wat imba PvP met die lock, maar rank 10 wordt em volgens mij niet meer voor BC. ^^;;
quote:
8.1Q Will the expansion also feature battlegrounds?

8.1A Yes, currently there will be an Arena battleground. It will be a 2v2, 3v3, or 5v5 combat. It has 2 modes: competitive mode (L70 only) and practise mode. It will also introduce competitive-based ladder systems. Blizzard also said there will be a new battleground. But details aren't known yet.

8.2Q What about outdoor PVP?

8.2A It will feature outdoor PVP like PVP'ers always wanted. There will be a town in Nagrand which can be attacked. Once captured it will give you exclusive quests, vendors, etc. The town can be re-captured by the opposed faction. To assist them with this, they are able to carped bomb the town with fixed-on-rails-flying-mounts. And much more.
Then there's also a outdoor PVP objective in Terokkar which will work almost the same as EPL's outdoor PVP, only here once a place is captured, it will stay captured until the reset.

8.3Q Will the PVP gear be extended and/or improved?

8.3A There will be new PVP gear. The new gear will not be in par with raiding gear, but will almost be as good.

8.4Q Will the honor system be revamped?

8.4A Yes, the whole ranking system will disappear. With the new honor system, the more you kill, the more you are able to get new PVP gear. Honor will also stop decaying.

8.5Q How will battleground brackets work in the expansion?

8.5A Currently it would be L60-L69 & L70.

8.6Q What about dishonourable kills? Will the change?

8.6A Currently the DKs will be gone in the beta phase. If it will stay like this till the final, is unsure.

8.7Q What will happen to the old PVP ranks?

8.7A You will be able to pick a PVP rank title once the new PVP system is in place. However, new PVP ranks won't be able to get the old ranks. It will be more of a nostalgie thing.

8.8Q Are there rules within the arenas?

8.8A Yes, for example you can't use spells with a cooldown longer then 15 minutes. You can't also use consumables and such (exception of bandages and conjured items). Not to mention all buffs will be gone. Crowd controll will also be less.

8.9Q Will there be more arenas then 1? will they also vary from sizes and chapes? Will they also be outdoor or indoor?

8.9A Yes, there will be more then 1 arena. Yes, they will vary from chapes and sizes. Currently all arenas are outdoor.

8.10Q Can I get honourable kills within the arenas?

8.10A Not known yet. However, you will get a rating at the end of the battle. With these ratings you can buy gear. You can save-up to a max limit of the most expensive gear available. The gear will change each season.

8.11Q Will Blizzard take care of PMG vs PUG matches?

8.11A Sort of. In the expansion there will be something called matching system. One of the factors that will be looken at will be gear. More factors will be added.

8.12Q Since there will be honor revamp, will we lose the old honor?

8.12A Yes, all of the old honor will be wiped clean.

8.13Q Will the old battleground be upgraded with new level armour?

8.13A Yes

8.14Q Can you but arena rewards with honour points?

8.14A Although you will get honour points, No. You can buy gear with arena points.

8.15Q How will we be able to buy the rank 11 PVP mount? Will the mount stay the same?

8.15A The PVP mount can be bought by getting 30 battleground tokens of each battleground (AB/WSG/AV). The only change that will happen is that the mount requires you to have riding skill 150.
Copy/paste van gamer forum, schijnt van de WoW fora af te komen.
Krekker is de bom!
  dinsdag 17 oktober 2006 @ 20:13:26 #287
63177 Takje
Milf hunter pur sang
pi_42750164
quote:
Op dinsdag 17 oktober 2006 16:19 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

Ze weten wel verdacht veel van WoW .

Die-hard spelers dus deze 'rappers' en geen sarcastisch nummer .
Haha, best vals, maar wel geinig.
  dinsdag 17 oktober 2006 @ 20:14:06 #288
63177 Takje
Milf hunter pur sang
  dinsdag 17 oktober 2006 @ 20:16:52 #289
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_42750316
woot gisteren Deathsting voor de 2e keer gedropt en ik heb hem nu eindelijk.
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_42753207
quote:
Op dinsdag 17 oktober 2006 20:16 schreef MisterJ.Lo het volgende:
woot gisteren Deathsting voor de 2e keer gedropt en ik heb hem nu eindelijk.
grats
Welkom op FOK!
pi_42753702
quote:
Piskindjes van 14 jaar oud
pi_42753830
quote:
Op dinsdag 17 oktober 2006 13:50 schreef Tain het volgende:
[afbeelding]

[afbeelding]

Arcane Shot FTW

[afbeelding]
Yup, had 't al gezien.
Arcane Shot wordt eindelijk nuttig.
Heerlijk tegen Plate Classes

Enne, wat ben ik blij met m'n 27s per stack arrows
Ik blijf stug mijn Jagged Arrows gebruiken!
(Ja, ik ben gierig )

Traps worden trouwens wel generfed, blijkbaar duurt 't 2-3 seconden voordat ze actief zijn. Dus ook al kunnen we nu Traps in combat gebruiken (met een 2x zo lange cooldown, ) men kan er gewoon omheen lopen want daar hebben ze mooi 2-3 seconden tijd voor. Zijn we als Hunters mooi klaar mee, dat was onze enige manier om uit melee range te komen

[ Bericht 21% gewijzigd door Migwi op 17-10-2006 22:00:22 ]
pi_42754255
quote:
Op dinsdag 17 oktober 2006 21:53 schreef Migwi het volgende:

[..]

Yup, had 't al gezien.
Arcane Shot wordt eindelijk nuttig.
Heerlijk tegen Plate Classes

Enne, wat ben ik blij met m'n 27s per stack arrows
Ik blijf stug mijn Jagged Arrows gebruiken!
(Ja, ik ben gierig )
Die gebruik ik ook altijd, AV arrows zijn 6g voor een volle quiver...
quote:
Traps worden trouwens wel generfed, blijkbaar duurt 't 2-3 seconden voordat ze actief zijn. Dus ook al kunnen we nu Traps in combat gebruiken (met een 2x zo lange cooldown, ) men kan er gewoon omheen lopen want daar hebben ze mooi 2-3 seconden tijd voor. Zijn we als Hunters mooi klaar mee, dat was onze enige manier om uit melee range te komen
nou dat wordt leuk pvpen dan
''Going mental on the Wabbu''
pi_42754278
quote:
Op dinsdag 17 oktober 2006 22:05 schreef Together-Alone het volgende:

[..]

Die gebruik ik ook altijd, AV arrows zijn 6g voor een volle quiver...
[..]

nou dat wordt leuk pvpen dan
Mijn post
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_42754969
Heuj lvl 36! Mount in de herfstvakantie zal wel niet lukken,, maar misschien derna?
  dinsdag 17 oktober 2006 @ 23:35:19 #296
133629 Mauro