Ja, ik heb de Twins al door... Nu ben ik een mage, maar echt het meerendeel van de wipes kan op het conto van ongelovelijk domme fouten worden geschreven. Een greep uit een paar keer /combatlog van gisterenavond.quote:Op maandag 16 oktober 2006 13:15 schreef Fratz het volgende:
[..]
Zodra iedereen de Twins doorheeft is het makkelijk. Echt!
We zijn in totaal 6 keer op de Twins gewiped (2 fun tries toen we Huhuran gedowned hadden en niet verwacht hadden dat we de trash ook neer zouden krijgen) en gister 4 wipes. 4e wipe hadden we de Twins op 6% toen een mage het leuk vond om cone of the cold te casten op de bugs...
Daarna had iedereen het door en viel het me op hoe makkelijk het eigenlijk was![]()
Iedereen grats trouwens voor first kills!
Gnam is een pet btw... Dit was het dus ff...quote:10/15 22:07:23.625 Gnam casts Growl on Emperor Vek'nilash WTF?
10/15 23:07:08.375 Emperor Vek'lor's Shadow Bolt hits Gnam for 2942 Shadow damage. (980 resisted) Goede try tot dan toe
Ik zal het straks eens proberenquote:Op maandag 16 oktober 2006 16:04 schreef Elikian het volgende:
complete reinstall?
Dat snap ik nou nooit he, mijn pet voor instances heeft standaard alle skills uit staan juist om dit soort gezeik te voorkomenquote:Op maandag 16 oktober 2006 16:12 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Gnam is een pet btw... Dit was het dus ff...
quote:Op maandag 16 oktober 2006 19:16 schreef Zosk het volgende:
http://www.jaggle.nl/muziek.php?file=20061016_wowkansloos.mp3
![]()
snap ik ook wel en een pug is niet erg, doe genoeg pugs.quote:Op maandag 16 oktober 2006 16:43 schreef muhahaha het volgende:
Herinstall?
@evenstar
Epic fever zul je altijd wel hebben. De droprates daarentegen is weinig aan te doen en je moet je ook wel toeleggen op 1 of 2 instances anders wordt je helemaal gek. In de tussenuurtjes doen we wel eens een lowbie instance maar daar zit altijd wel een pugje bij.
Me neither, maar dit was niet de enige entry van Growl. (Autocast maar niet altijd ivm out of focus?)quote:Op maandag 16 oktober 2006 16:33 schreef Tain het volgende:
[..]
Dat snap ik nou nooit he, mijn pet voor instances heeft standaard alle skills uit staan juist om dit soort gezeik te voorkomen
Stunlocken is op zich gewoon het goed timen van je stuns achter elkaar, kan met daggers net zo goed als met swords. Al is het natuurlijk makkelijk om te backstabben als je je target de hele tijd gestunned hebt. Meeste rogues beginnen met Cheap Shot, Gouge, Kidney Shot ofzo. Gewoon goed oefenen op mobs, als je totaal niet geraakt wordt als je je mob dood hebt was het een perfecte stunlock.quote:Op maandag 16 oktober 2006 16:31 schreef Borreke het volgende:
Ik heb een vraagje.
IK ben een UD rogue en ik wil graag stunlocking leren. Dit gaat al best goed alleen niet super. Nu weet ik niet zeker welke wapens ik moet hebben. Is dit dual daggers, sword/dagger of dual sword.
Als je sword/dagger hebt kun je niet bkstbben en dus meer dmg doen met je sword. Maar dit weet ik niet zeker. Zou iemand me uit kunnen leggen wat het is beste is om te hebbe voor stunlocken ?
wel leuk verzonnen, maar hij zet meer zichzelf voor lul dan degene die wow spelenquote:
bedankt!quote:Op maandag 16 oktober 2006 21:01 schreef Ronalld het volgende:
[..]
Stunlocken is op zich gewoon het goed timen van je stuns achter elkaar, kan met daggers net zo goed als met swords. Al is het natuurlijk makkelijk om te backstabben als je je target de hele tijd gestunned hebt. Meeste rogues beginnen met Cheap Shot, Gouge, Kidney Shot ofzo. Gewoon goed oefenen op mobs, als je totaal niet geraakt wordt als je je mob dood hebt was het een perfecte stunlock.Swords zijn beter voor burstdamage met bijvoorbeeld Sinister Strike, daarom willen meeste rogues ook trage Mainhands, om de hoge burstdamage.
Ik moet wel toegeven ook weinig zin te hebben om nog strat of scholo te doen. Ik heb die plekken echt zooo vaak gezien. Ach af en toe vind ik zo een run nog wel leuk maar niet elke week.quote:Op maandag 16 oktober 2006 20:46 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
snap ik ook wel en een pug is niet erg, doe genoeg pugs.
Maar vind het gewoon jammer dat sommige zo zelfcentrish zijn dat ze alleen hun best mogelijke gear willen hebben.. veel mensen pissen zo naast de pot.. en krijgen zo niet de kans om ook eens beter spul te krijgen..
Klinkt heel erg alsof er iemand anders al een raid ID had van een run... en als die BWL instapt, terwijl de rest nog unsaved is ... gaat het hopeloos misquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 00:53 schreef Gloeidoos het volgende:
Anders verneukt Blizzard ff je raid ID voor de helft van de guild waardoor de helft in een andere instance zat en sommige mensen bij teleporten weer in Orgrimmar kwamen , we kunnen de vael tries voor deze week ook weer vergeten. Uiteindelijk nog wel geinig dat Azuregos up was en veel guilds in Naxx zaten, dus die hebben we toen maar gekilled.
Is altijd zo, bij iedere boss. Bij de wipenights komen altijd dezelfde mensen opdagen. .. en alsie 1x neer is, dan komt iedereen spontaan ... drp oprapen.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 09:26 schreef Takje het volgende:
Wij zitten al een tijdje met die Twins in onze maag. Guildbreaker is het nog niet, maar steeds meer mensen hebben geen zin om op 'whipenights' op te komen dagen. Vooral die mobs ervoor zijn irritant en zorgen voor de nodige vertraging. Misschien slaan we die hele Twins wel over en gaan we full voor Naxx, aangezien de loot daar veel meer mensen zal bekoren.
We hebben ook een tijdje tegen Huhuran zitten aanhikken, in Naxx hebben we 1 boss neer. Zou daar graag weer naar toe willen gaan. Helaas willen we nu vooral AQ40 clearen.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 09:26 schreef Takje het volgende:
Wij zitten al een tijdje met die Twins in onze maag. Guildbreaker is het nog niet, maar steeds meer mensen hebben geen zin om op 'whipenights' op te komen dagen. Vooral die mobs ervoor zijn irritant en zorgen voor de nodige vertraging. Misschien slaan we die hele Twins wel over en gaan we full voor Naxx, aangezien de loot daar veel meer mensen zal bekoren.
Ja, wij ook in Naxx 1 boss down. Zo ook graag daar verder gaan en C thun en de Twins voorlopig links laten liggen.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 10:13 schreef Gijsje het volgende:
[..]
We hebben ook een tijdje tegen Huhuran zitten aanhikken, in Naxx hebben we 1 boss neer. Zou daar graag weer naar toe willen gaan. Helaas willen we nu vooral AQ40 clearen.
Ziet er inderdaad goed uit.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 10:33 schreef Elikian het volgende:
Heb persoonlijk helemaal niks met al die BC previews, ik zie het wel als ik eenmaal zelf daar ben (zelf ontdekken is toch het gave)... maar een guildie linkte me dit.
De nieuwe manier van LFG: http://www.worldofwarcraf(...)lookingforgroup.html ... dat ziet er goed uit.
wat is het grootste probleem?quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 09:26 schreef Takje het volgende:
Ze weten wel verdacht veel van WoWquote:Op maandag 16 oktober 2006 19:16 schreef Zosk het volgende:
![]()
quote:Op zondag 15 oktober 2006 21:11 schreef Ronalld het volgende:
Heeft iemand btw hoe het Honor/PVP systeem in BC gaat werken? Had wel zin in wat imba PvP met die lock, maar rank 10 wordt em volgens mij niet meer voor BC. ^^;;
Copy/paste van gamer forum, schijnt van de WoW fora af te komen.quote:8.1Q Will the expansion also feature battlegrounds?
8.1A Yes, currently there will be an Arena battleground. It will be a 2v2, 3v3, or 5v5 combat. It has 2 modes: competitive mode (L70 only) and practise mode. It will also introduce competitive-based ladder systems. Blizzard also said there will be a new battleground. But details aren't known yet.
8.2Q What about outdoor PVP?
8.2A It will feature outdoor PVP like PVP'ers always wanted. There will be a town in Nagrand which can be attacked. Once captured it will give you exclusive quests, vendors, etc. The town can be re-captured by the opposed faction. To assist them with this, they are able to carped bomb the town with fixed-on-rails-flying-mounts. And much more.
Then there's also a outdoor PVP objective in Terokkar which will work almost the same as EPL's outdoor PVP, only here once a place is captured, it will stay captured until the reset.
8.3Q Will the PVP gear be extended and/or improved?
8.3A There will be new PVP gear. The new gear will not be in par with raiding gear, but will almost be as good.
8.4Q Will the honor system be revamped?
8.4A Yes, the whole ranking system will disappear. With the new honor system, the more you kill, the more you are able to get new PVP gear. Honor will also stop decaying.
8.5Q How will battleground brackets work in the expansion?
8.5A Currently it would be L60-L69 & L70.
8.6Q What about dishonourable kills? Will the change?
8.6A Currently the DKs will be gone in the beta phase. If it will stay like this till the final, is unsure.
8.7Q What will happen to the old PVP ranks?
8.7A You will be able to pick a PVP rank title once the new PVP system is in place. However, new PVP ranks won't be able to get the old ranks. It will be more of a nostalgie thing.
8.8Q Are there rules within the arenas?
8.8A Yes, for example you can't use spells with a cooldown longer then 15 minutes. You can't also use consumables and such (exception of bandages and conjured items). Not to mention all buffs will be gone. Crowd controll will also be less.
8.9Q Will there be more arenas then 1? will they also vary from sizes and chapes? Will they also be outdoor or indoor?
8.9A Yes, there will be more then 1 arena. Yes, they will vary from chapes and sizes. Currently all arenas are outdoor.
8.10Q Can I get honourable kills within the arenas?
8.10A Not known yet. However, you will get a rating at the end of the battle. With these ratings you can buy gear. You can save-up to a max limit of the most expensive gear available. The gear will change each season.
8.11Q Will Blizzard take care of PMG vs PUG matches?
8.11A Sort of. In the expansion there will be something called matching system. One of the factors that will be looken at will be gear. More factors will be added.
8.12Q Since there will be honor revamp, will we lose the old honor?
8.12A Yes, all of the old honor will be wiped clean.
8.13Q Will the old battleground be upgraded with new level armour?
8.13A Yes
8.14Q Can you but arena rewards with honour points?
8.14A Although you will get honour points, No. You can buy gear with arena points.
8.15Q How will we be able to buy the rank 11 PVP mount? Will the mount stay the same?
8.15A The PVP mount can be bought by getting 30 battleground tokens of each battleground (AB/WSG/AV). The only change that will happen is that the mount requires you to have riding skill 150.
Haha, best vals, maar wel geinig.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 16:19 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Ze weten wel verdacht veel van WoW.
Die-hard spelers dus deze 'rappers' en geen sarcastisch nummer.
gratsquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 20:16 schreef MisterJ.Lo het volgende:
woot gisteren Deathsting voor de 2e keer gedropt en ik heb hem nu eindelijk.![]()
Piskindjes van 14 jaar oudquote:Op maandag 16 oktober 2006 19:16 schreef Zosk het volgende:
![]()
Yup, had 't al gezien.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 13:50 schreef Tain het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Arcane Shot FTW
[afbeelding]
Die gebruik ik ook altijd, AV arrows zijn 6g voor een volle quiver...quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 21:53 schreef Migwi het volgende:
[..]
Yup, had 't al gezien.
Arcane Shot wordt eindelijk nuttig.
Heerlijk tegen Plate Classes
Enne, wat ben ik blij met m'n 27s per stack arrows
Ik blijf stug mijn Jagged Arrows gebruiken!
(Ja, ik ben gierig)
nou dat wordt leuk pvpen danquote:Traps worden trouwens wel generfed, blijkbaar duurt 't 2-3 seconden voordat ze actief zijn. Dus ook al kunnen we nu Traps in combat gebruiken (met een 2x zo lange cooldown,) men kan er gewoon omheen lopen want daar hebben ze mooi 2-3 seconden tijd voor. Zijn we als Hunters mooi klaar mee, dat was onze enige manier om uit melee range te komen
![]()
Mijn postquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:05 schreef Together-Alone het volgende:
[..]
Die gebruik ik ook altijd, AV arrows zijn 6g voor een volle quiver...
[..]
nou dat wordt leuk pvpen dan
Mooi gejat uit Everquest 2quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 10:33 schreef Elikian het volgende:
...De nieuwe manier van LFG: http://www.worldofwarcraf(...)lookingforgroup.html ... dat ziet er goed uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |