quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 21:46 schreef koffiegast het volgende:
lol achttienplus
Warlocks zijn dan ook de leukste. Ik ben nu een nieuwe aan het rollen, ook een warlock en ik heb er al eentje maar kon niets anders verzinnen wat ook leuk zou zijnquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 18:01 schreef Gloeidoos het volgende:
2 lvl 60's vond ik meer dan genoeg en ik ga nooit meer rerollen. Ik speel overigens alleen nog maar op mn warlock.
dat doen wij standaardquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 13:54 schreef Tain het volgende:
[..]
Met mijn vorige guild liepen er gewoon constant debielen mee in MC runs, zijn ze de bom en dan rennen ze naar de MT toe ipv naar de afgesproken plek
ik heb er ook 3, bijna 4. Leven genoeg ernaast.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 16:04 schreef Takje het volgende:
Ik wil wel eens weten wie er hier 3 of meerdere level 60's heeft. En zo ja, heb je dan nog een leven ernaast?
lvl 60 Undead Magequote:Op zaterdag 14 oktober 2006 16:04 schreef Takje het volgende:
Ik wil wel eens weten wie er hier 3 of meerdere level 60's heeft. En zo ja, heb je dan nog een leven ernaast?
quote:Op zondag 15 oktober 2006 11:55 schreef Elikian het volgende:
Ik moet zeggen dat al die opmerkingen van "ony en MC' is simpel een beetje jammer vind. Iedereen speelt op zijn eigen niveau. Op dit moment schamen wij ons ook dood als we wipen in MC of @Ony, maar nog niet zo lang geleden waren wij daar ook aant leren.
Nou, op Ony kan ik me geen wipe meer herinneren, maar MC woensdag nog wel, toen een tank bodypullde op een corehound, terwijl de hunter net een lavapack pulde. Hadden we 2 corehounds en een lavapack tegelijk. Tikkie overdone.
Maar ieder guild is in een eigen stadium van het endgame, en iedereen vecht bosses op zijn niveau.
Wat je trouwens wel krijgt zijn van die 5 man instances met guildruns ... We hebben UBRS gedaan met warlocks als maintank :S ... iedereen was melig, en zo'n instance stelt gewoon echt niks meer voor als je beter gear hebt.![]()
Ben 3 dagen weg geweest, ga vanavond weer spelen, en ik lees op de site dat ze BWL niet af hebben gekregen vrijdag? ... mooi, kan ik nog mooi hopen op mijn Netherwind Robes die ze me vorige week door de neus hebben geboord(zie mijn post op pag1)
nee, is geen twinkquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 22:52 schreef Departak het volgende:
[..]
Is dat een twink of wat? Lock twinks zie je niet veel toch?
Had een twink hunter van lvl 39 met Bow of Searing Arrows en Nightblade voor het melee werk, erg grappig spelenquote:Op zondag 15 oktober 2006 21:11 schreef Ronalld het volgende:
Twink rogues zijn nog altijd het makkelijkst, +15agi en Lifestealing enzo. Oneshots.![]()
Dat ziet er ontzettend vet uit!!!quote:Op zondag 15 oktober 2006 23:54 schreef Mauro het volgende:
Allereerste poging. Raggie down tot 36%
Zonder fire resistance potions
[afbeelding]
Een twink is een poppetje die op een bepaald level is blijven steken (expres) en helemaal supersterk is gemaakt zeg maar, de beste spullen heeft voor zijn level, je ziet ze vaak in <lvl20 pvp arena's, als lvl 19.quote:Op zondag 15 oktober 2006 23:52 schreef Takje het volgende:
Is het erg als ik niet weet wat een twink is?
Gratz,quote:
Thanksquote:Op zondag 15 oktober 2006 23:56 schreef Orealo het volgende:
[..]
Dat ziet er ontzettend vet uit!!!
[..]
Een twink is een poppetje die op een bepaald level is blijven steken (expres) en helemaal supersterk is gemaakt zeg maar, de beste spullen heeft voor zijn level, je ziet ze vaak in <lvl20 pvp arena's, als lvl 19.
quote:Op maandag 16 oktober 2006 09:46 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Wij zijn aan het wipen op de Twins atm. Nou ja, wipen, gisteren was het meer 2 goede pogingen en voor de rest een schop tegen de kont van sommige mensen.. En dan vooral HunTARDS. Pet niet terughalen, pet pakt prox aggro dus... Pet met Screech dat laten gebruiken... You get the gist.
People never cease to 'amaze' me.quote:Op maandag 16 oktober 2006 09:49 schreef Sitethief het volgende:
[..], op dat nivo verwacht je dat soort acties toch niet meer?
Verandering van spijzen.quote:, je avatar,
.
Hehe, setbonuses galore.quote:Op maandag 16 oktober 2006 09:35 schreef Elikian het volgende:
Maar met de NW crown heb ik nu 3x Netherwind, en dus eindelijk de setbonus, en meteen de ZG enchant erop. Draag nu 2x Zandalar, 3x NW en 3x Arcanist, voor de setbonussen. Ziet er heel raar uit, maarhet zit wel lekker![]()
Ja, daar heb je gelijk in,quote:Op maandag 16 oktober 2006 09:53 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
People never cease to 'amaze' me.
Gelukkig alleen hier op Fok!,quote:Verandering van spijzen.
iets in mij gelooft hier geen reet van..... als je met 27 man die allen nog nooit MC hebben gedaan ( dus ook nog weinig bijzondere gear hebben ) dan wandel je echt niet zo MC door......quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 13:52 schreef Mauro het volgende:
Ik snap eigenlijk niet wat er moeilijk is aan de bosses in MC.
Met ons guild zijn we de eerste keer dat we daar naartoe zijn gegeaan eigenlijk per ongeluk gegaan. Met 27 man, niet eens geplanned.
maar dat was niet de eerste keer dat je MC in wandelde.....quote:Op maandag 16 oktober 2006 11:58 schreef Elikian het volgende:
Wij hadden onze eerste guildkills van Lucifron ook met 29 man, en Magmadar er meteen achteraan met ons 28en .. en dus met maar 1 hunter met Tranq shot.
edit: ik had er zelfs nog screenies van:
http://home.hetnet.nl/~elikian/wow/lucifron.jpg
http://home.hetnet.nl/~elikian/wow/magmagoingdown.jpg
http://home.hetnet.nl/~elikian/wow/magmagonedown.jpg
Met alle strategien die je kan vinden op internet vind ik het niet zo vreemd eigenlijk, zolang iedereen doet wat ie moet doen gaat het allemaal wel primaquote:Op maandag 16 oktober 2006 12:08 schreef Tim_G het volgende:
[..]
maar dat was niet de eerste keer dat je MC in wandelde.....
Hahaha..quote:Op maandag 16 oktober 2006 11:42 schreef Tim_G het volgende:
[..]
iets in mij gelooft hier geen reet van..... als je met 27 man die allen nog nooit MC hebben gedaan ( dus ook nog weinig bijzondere gear hebben ) dan wandel je echt niet zo MC door......
Zodra iedereen de Twins doorheeft is het makkelijk. Echt!quote:Op maandag 16 oktober 2006 09:46 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Wij zijn aan het wipen op de Twins atm. Nou ja, wipen, gisteren was het meer 2 goede pogingen en voor de rest een schop tegen de kont van sommige mensen.. En dan vooral HunTARDS. Pet niet terughalen, pet pakt prox aggro dus... Pet met Screech dat laten gebruiken... You get the gist.
Met die crit moet ik zeggen dat ik alle registers open heb getrokken. Ook de broken reel, de +100 dmg trinket en wat pojes gedronken. Dan kom je er wel.quote:Op maandag 16 oktober 2006 13:26 schreef Elikian het volgende:
Komt wel redelijk arrogant over Mauro ...
Dat je met frost op healing taken lager staat is logisch omdat je je eigen frost shield hebt die heel veel damage incasseert die niet geheald hoeft te worden.
Als je in je eerste MC run 2034 damage doet met je frostbolt crits, dan vraag ik me af wat voor gear jij hebt hoor. Dat geloof ik dus niet. Ik doe die damage nu zo'n beetje, met 3x Netherwind en de Heart of Hakkar trinket geactiveerd. Als je voor het eerst MC doet heb je niet eens Arcanist, dus dat kan echt niet imho.
En in welke staat van gear staat de rest van de guild? Allemaal transfers van andere servers ofzo. Dat zijn ook echt niet allemaal mensen voor wie het de eerste lvl 60 is, omdat mensen gewoon encounters moeten leren. .. als iedereen het met andere chars/servers al 200x heeft gedaan zou het kunnen dat je zo snel gaat. ... ben overigens blij dat ik niet in een guild zit dat op jullie tijden raid.
We hadden net met een aantal man de MC prequest gedaan in BRD.quote:Op maandag 16 oktober 2006 13:36 schreef _evenstar_ het volgende:
Ik geloof best dat het mogelijk is mauro, maar per ongeluk in een 27 man raid naar MC binnen lopen wil erbij niet in :n dus zo per ongeluk is dat niet, maar wel knap dat het jullie lukte.
Waar ik mij hier wel soms aan erger is dat er zo lacherig over gedaan wordt van oh das toch makkelijk wij deden het met nog minder yada yada yada...
T is toch tof als mensen iets halen niet om wie de beste/snelste/sterkste etc. is
In zo'n guild zit ik ook.quote:Op maandag 16 oktober 2006 13:44 schreef Elikian het volgende:
Ah ok, dat scheelt wel een heel stuk. Wij hebben ZG tegelijk met MC gedaan, dus we hadden allemaal die ZG sets nog niet. En inderdaad, wat jij zegt Evenstar:
Dit postte ik toevallig vandaag op ons Realmsforum: ging over iemand die zei dat Quel'Thalas maar een server was waar iedereen maar traag progressie boekte, omdat we geen skills hadden...
---
So what are you saying? We lack skills and experience? Well, I started playing in february, and I guess in your view that makes me inexperienced. But I like the way it is now, I wanna enjoy the endgame from the start. I for one would not like to be in a guild that has Naxx on farmstatus, and just runs through and loots the epics. I like the wiping phase, and the learning how to overcome new challenges. "well, this won't work, let's change this and that a bit".. that's a lot more fun than running in a guild that has done it 100 times.
---
Ben het met je eens Evenstar. Het gaat erom dat je als team dat doel bereikt, en die doelen worden steeds anders
Haha .. geldt dat niet voor iedere boss?quote:Op maandag 16 oktober 2006 13:15 schreef Fratz het volgende:
[..]
Zodra iedereen de Twins doorheeft is het makkelijk. Echt!
We zijn in totaal 6 keer op de Twins gewiped (2 fun tries toen we Huhuran gedowned hadden en niet verwacht hadden dat we de trash ook neer zouden krijgen) en gister 4 wipes. 4e wipe hadden we de Twins op 6% toen een mage het leuk vond om cone of the cold te casten op de bugs...
Daarna had iedereen het door en viel het me op hoe makkelijk het eigenlijk was![]()
Iedereen grats trouwens voor first kills!
Ik snap je punt wel, we begonnen ook met ZG en dikke lol af en toe maar met MC merken we gewoon dat de opkomst minder is. We hebben voor MC nog geen enkele raid vol gehad terwijl de guild 64 characters telt. Ongeveer 10 daarvan zijn alts en de rest zijn unieke spelers. Ook met ony lopen we tegen dit probleem aan en we komen nu gewoon niet verder (domo niet geprobeerde vanwege tekort aan ofwel tanks, mages of healers en ony na 3 wipe sessies nog niet down). We aarzelen met het recruiten omdat we in theorie genoeg mensen hebben. Ook laakt het nogal vaak aan discipline, mensen die zomaar afk gaan voor 10m etc. Het wordt maar normaal gevonden terwijl er wel dik 25 mensen zitten te wachten op ze (bij ony al 2x wipe op de warders gehad omdat we aan het wachten waren en een warden midden in de raid spawnden of een warden spawn die wordt gepulled met de tanks op de wcquote:Op maandag 16 oktober 2006 14:53 schreef jogy het volgende:
Een raidgroup waar ik vroeger bij zat en nu weer terug wil na mijn sabbatical heeft het probleem dat ze te goed worden.
Alle mensen van day one zijn aan het vertrekken omdat de lol eruit is en dat is best begrijpelijk. Ze zijn allemaal begonnen met ZG en het boeide niet hoeveel wipes er waren zolang er maar lol was. Nu 3 maanden later hebben ze overal officers voor en regeltjes. Ze doen dan ook de meeste endgame instances onderhand en het kan op zich ook niet anders maar zonde is het wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |