Games@fok.nl of pr@fok.nl misschien?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 11:55 schreef viezerdt het volgende:
zomg stuur dat shirt eens, krijg niet eens antwoord op me vraag offie al is opgestuurd. Iemand enig idee waar ik dan naar toe moet mailen >.> ?
Ik zou ff wachten met BWL.....quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 09:54 schreef Mauro het volgende:
ff updatje.
Laatste tijd redelijk aan het raiden geweest met guild.
MC tot aan Major Domo(geen water mee
)
Ony op 3%(vanaaf weer een poging)
ZG op farm
AQ20 alle bosses gehalve eind... (geen tijd meer voor om die gisteren te doen en de instance is gereset)
Met een maandje willen we BWL gaan doen.
En dat allemaal voor een redelijk nieuw en dus klein guild
oh, en de Azuresong Mageblade FTW ^^
Je zou om te beginnen wel wat duidelijker mogen zijn eigenlijk er is hier namelijk niemand die iets met prijsvragen van FOK! te maken heeftquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 11:55 schreef viezerdt het volgende:
zomg stuur dat shirt eens, krijg niet eens antwoord op me vraag offie al is opgestuurd. Iemand enig idee waar ik dan naar toe moet mailen >.> ?
Ach ja, gisteren slechts 10g repaircostquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 12:29 schreef Tim_G het volgende:
[..]
Ik zou ff wachten met BWL.....Zolang je MC nog niet binnen 1 avond kan clearen heb je als guild nog niet veel te zoeken in BWL. maar ff kijken kan altijd natuurlijk
Repaircosts ftw
![]()
neu oke, maar der kwam toevallig een blauwe post langsquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 12:34 schreef Tain het volgende:
[..]
Je zou om te beginnen wel wat duidelijker mogen zijn eigenlijk er is hier namelijk niemand die iets met prijsvragen van FOK! te maken heeft
Wij zijn carebear en vallen geen Alliance aan bij Ony, AQ en BRM als we gaan raiden.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 13:05 schreef Mauro het volgende:
Ook leuk is om voor de onyraid allemaal verzamelen bij de ingang om dan full epic horde raid te killen als ze ook naar binnen willenhumor
Vooral als ze allemaal apart komen. Laatst zo in een half uurtje 75 HK erbij.
Scheelt me weer 720g grinden, waar ik eigenlijk geen zin in hadquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 13:13 schreef _evenstar_ het volgende:
Tain wat goed dat het opgelost isfijn!!
Fijne guild op die manier, maar zolang ze niet gaan strooien met dreigementen om -DKP toe te kennen als iemand iets verkloot gaat het nog welquote:Gisteren emperor geprobeert in MC maar met 30 man niet gelukt, wel tot ong 20 procent gekomen. Toen vonden er een paar nodig de druid die de bom was en simpelweg niet snel genoeg was (2 man whipte ( lock en hunter ) daarna een lock die lock en warriors mee nam.. en boem er was een whipe.. ) helemaal af te gaan zeiken dat het allemala zijn schuld wasdus die ging pissig offline en nog een andere priest ook en ik ook eggaan geen zin meer om toen evrder te gaan. misschien vanavond weer
![]()
Met mijn vorige guild liepen er gewoon constant debielen mee in MC runs, zijn ze de bom en dan rennen ze naar de MT toe ipv naar de afgesproken plekquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 13:52 schreef Mauro het volgende:
Ik snap eigenlijk niet wat er moeilijk is aan de bosses in MC.
Met ons guild zijn we de eerste keer dat we daar naartoe zijn gegeaan eigenlijk per ongeluk gegaan. Met 27 man, niet eens geplanned.
Eerste poging (met een zeer slechte pull. dus met groeje corehounds) luciferon down en meteen daarachteraan Magmadar. Ook eerste try met 27 man.
Enige problemen die we daar hebben zijn slechte hunterpulls zodat we ineens twee groepen mobs hebben en dus wipen.
Verder alle bosses daar in de eerste poging dood
Ook de Emeperor was makkelijk. gewoon een circel maken en dan de bom eruit laten lopen naar de achterwand. Shieldje erop en dan kan de bom weer gewoon terug komen om damage te doen.
Whehehe......quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 13:54 schreef Tain het volgende:
Met mijn vorige guild liepen er gewoon constant debielen mee in MC runs, zijn ze de bom en dan rennen ze naar de MT toe ipv naar de afgesproken plek
MORE DOTS !!!!!!!!!!!!!!111111111111111111111quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 14:44 schreef muhahaha het volgende:
MC bosses muv domo en ragnaros zijn ook te makkelijk. Laatst genoemde vindi k dat wat moeilijker omdat domo erg veel adds heeft en ragnaros niet direct wordt begrepen en je deels afhankelijk bent van snelle dps en fire resistance.
Gisteren ony maar dat was wederom een ramp. Zelfs een wipe omdat een lullo dik 10m afk was zonder dat te melden. Volgende keer raidkick. Waar ik moe van wordt als lock bij ony is dat iedereen roept dat de dots erop moeten etc. Zucht die deep breath is toch compleet random? Ik heb haar een keer zien blazen met 10-12 dots op der anus.
Mjah waarom doet ze het dan? Eerste poging schone p1 en p2 (geen db) alleen de transitie naar 3 werd verneukt. 2e en 3e pogingen gebruikte ze wel steeds deep breath. Wel of geen dots schijnt niks uit te maken omdat ze ook een db deed met zat dots erop. Iemand riep ook dat het kwam omdat er mensen achter haar stonden maar ze vliegt steeds rond dus hoe je dat dan moet voorkomen. Wowwiki zegt dat het random isquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 15:04 schreef viezerdt het volgende:
deep breath is niet random en ook niet alleen afhankelijk van dots, gwn keihard nuken in phase 2
DPS hoog houden en de raid niet op een kluitje laten staan.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 15:25 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Mjah waarom doet ze het dan? Eerste poging schone p1 en p2 (geen db) alleen de transitie naar 3 werd verneukt. 2e en 3e pogingen gebruikte ze wel steeds deep breath. Wel of geen dots schijnt niks uit te maken omdat ze ook een db deed met zat dots erop. Iemand riep ook dat het kwam omdat er mensen achter haar stonden maar ze vliegt steeds rond dus hoe je dat dan moet voorkomen. Wowwiki zegt dat het random is.
Groups 1-3-5-7 right sidequote:Op vrijdag 13 oktober 2006 15:16 schreef PBateman1978 het volgende:
MORE DOTS !!!!!!!!!!!!!!111111111111111111111
MANY WHELPS, EAST SIDE, HANDLE IT !!!!!!!!!!!!!!!1111111111111111111onehundredthousandonehundredeleven
Mee eens maar ze denken dat die DB echt ingecalculeerd is. Ik krijg het er maar niet uit. Net als dat druids alleen maar kunnen healen bv. Wat er ingebakken zit is zo moeilijk aan te passen terwijl het uiteindelijk allemaal wel kan of klopt. Nouja we waren dan wel met 30 man waarvan de meeste nog in tier0 rondhuppelen en een enkeling al wat epics heeft. Het is vooral phase 3 waar we in doodgaan. Per fear vielen er een stuk of 4 dood neerquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 15:39 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
DPS hoog houden en de raid niet op een kluitje laten staan.
(maar dan nog komt er soms nog weleens een DB, die trouwens heel makkelijk te ontwijken is)
Ow wij maken 2 welp groepen, voor elke kant 1 en daar stoppen we een healer, lock, warrior en 2 mages in. Dat werkt vaak als een trein en mocht 1 van de mages kapot gaan dan slepen we er gewoon een andere mage heen die niet in 1 van de welpgroups zitquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 15:42 schreef Mauro het volgende:
[..]
Mages, you handle the whelps if they come. aoe them (ja tuurlijkalsof ik me ga opofferen )
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 13:49 schreef Tain het volgende:
[..]
Scheelt me weer 720g grinden, waar ik eigenlijk geen zin in had
[..]
Fijne guild op die manier, maar zolang ze niet gaan strooien met dreigementen om -DKP toe te kennen als iemand iets verkloot gaat het nog wel
je bent in 4 dagen lvl 60 ofzoquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 14:02 schreef PBateman1978 het volgende:
Yay mijn rogue is lvl 50, nog maar 10 te gaan, hopelijk haal ik dat voor TBC er is.
ja, nee.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 16:04 schreef Takje het volgende:
Ik wil wel eens weten wie er hier 3 of meerdere level 60's heeft. En zo ja, heb je dan nog een leven ernaast?
Die gasten die dat hebben, hebben vaak gererolled en hebben veelal 1 of meerdere chars op 60.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 17:48 schreef koffiegast het volgende:
ik zie wel verschil, een gozer met tier 2.5/3 hoeft nog niet even veel gespeeld te hebben.... kijk maar naar de new realms zie je dat ze al snel genoeg al met bijna ful tier 2 spelen en nog maar 30 dage played hooguit hebben...
ik zelf heb 2 60s, 58, 56, 50, 49, 42, 36 .... ik weet niet of ik een leven heb, dat is zon stomme vraag imho ^^ je moet doen waar je plezier mee hebt, en ik heb plezier. naja ik speel niet egt meer de laatste tijd....
hoeft niet per se hoorquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 20:13 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Die gasten die dat hebben, hebben vaak gererolled en hebben veelal 1 of meerdere chars op 60.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |