best duur voor een expansion met maar 1 mapquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 17:34 schreef Evertjan het volgende:
prijs van BC is ook bekend geen schokkend nieuws denk ik?
http://www.gamedaily.com/news/?id=11398
Iemand al een link waar ik hem kan bestellen?quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 17:34 schreef Evertjan het volgende:
prijs van BC is ook bekend geen schokkend nieuws denk ik?
http://www.gamedaily.com/news/?id=11398
www.bol.com ?quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 18:45 schreef existenz het volgende:
[..]
Iemand al een link waar ik hem kan bestellen?
De CE kun je daar nog niet bestellenquote:
Die kun je bij Dynabyte online bestellen ofzo.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 19:53 schreef existenz het volgende:
[..]
De CE kun je daar nog niet bestellen![]()
Inmiddels al gedaanquote:Op zondag 8 oktober 2006 01:26 schreef Migwi het volgende:
[..]
Die kun je bij Dynabyte online bestellen ofzo.
Tegen de ¤70 meen ik.
en waarquote:Op zondag 8 oktober 2006 05:12 schreef Koentje3 het volgende:
Godver! 40 euro voor een expansion! moet niet veel gekker worden..!
Blizz heeft zoiets van: "ze kopen 't toch wel"
beetje irritant -.-
Nee, play schrijft pas af bij levering. Doen eigenlijk alle bedrijven.quote:Op zondag 8 oktober 2006 15:12 schreef Ill-Skillz het volgende:
Bij Play.com is TBC 26 euro.
Trouwens, als je iets vooruit besteld, moet je het dan ook al meteen betalen? Of wordt het geincasseerd als het product opgestuurd wordt?
Meh, Vael is makkelijker dan Razorgore. (in mijn optiek danquote:Op zondag 8 oktober 2006 21:55 schreef Takje het volgende:
Ah, Vael, de guildbreaker...
ik heb em voor 30 hoor. www.gcshop.nlquote:Op zondag 8 oktober 2006 05:12 schreef Koentje3 het volgende:
Godver! 40 euro voor een expansion! moet niet veel gekker worden..!
Blizz heeft zoiets van: "ze kopen 't toch wel"
beetje irritant -.-
NE hunterquote:Op maandag 9 oktober 2006 03:24 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zijn er hier trouwens Night Elf Hunters die ook daadwerkelijk de dual-wield ability van de Hunter gebruiken?Dat wil ik nl. gaan spelen (Drizzt enzo
)
... dat hadden wij precies andersom. Razorgore zijn we denk ik 10x gewiped voor hij neerging, Vael over de 50 .. omg wat een irritant ding. Guildbreaker, absoluut. Echt, de animo om weer een hele avond te gaan wipen en 15g repairs te incasseren wordt niet groter.quote:Op zondag 8 oktober 2006 23:19 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Meh, Vael is makkelijker dan Razorgore. (in mijn optiek dan)
Wij hebben weer een avondje lopen wipen op Nefarian, dinsdag weer![]()
Dan doe je toch iets goed foutquote:Op maandag 9 oktober 2006 11:01 schreef Zosk het volgende:
Ik heb altijd 20-30g repairs per run, maakt niet uit welke instance![]()
![]()
Elke zichzelf respecterende Hunter heeft 2 melee wapens, tenzij 't een Survival specced Hunter is die Eye of Nerub en eventueel Barb of the Sand Reaver heeftquote:Op maandag 9 oktober 2006 03:24 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zijn er hier trouwens Night Elf Hunters die ook daadwerkelijk de dual-wield ability van de Hunter gebruiken?Dat wil ik nl. gaan spelen (Drizzt enzo
)
Hetzelfde bij ons, 2x gewiped op Firemawquote:Op maandag 9 oktober 2006 03:01 schreef Fratz het volgende:
vandaag BWL gedaan. jezus was een k*t run.
het is wel duidelijk dat niemand meer zin heeft in BWL bij ons.
echt totaal geen focus. valt me nog mee dat we maar 1 keer gewiped zijn.
en dan ook nog omdat de MT dcde.
yep.quote:Op maandag 9 oktober 2006 11:58 schreef _evenstar_ het volgende:
Nemen jullie trouwens standaard repair bots mee?
Altijd repair bots naar 40 man instances. Hebben ze in AQ40 alleen nodig eigenlijk op het moment.quote:Op maandag 9 oktober 2006 11:03 schreef Elikian het volgende:
Daarna naar AQ 40 gegaan, en toch nog een mooie ring te pakken: Ring of Swarming Thought
Altijd 1 jaquote:Op maandag 9 oktober 2006 11:58 schreef _evenstar_ het volgende:
Nemen jullie trouwens standaard repair bots mee?
Download Theorycraft en zie precies hoeveel het scheelt.quote:Op maandag 9 oktober 2006 12:03 schreef Elikian het volgende:
[..]
Altijd repair bots naar 40 man instances. Hebben ze in AQ40 alleen nodig eigenlijk op het moment.
Overigens door die ring wel een probleem gekregen. Heb het aan mijn fellow mages gevraagd, maar ik krijg verschillende antwoorden.
Welke ring moet ik droppen:
Songstone of Ironforge7 Int, +4 Spi, +18 magdmg
Don Mauricio's Band of Domination : +5 Sta, +11magdmg, +1% crit.
Ik heb begrepen dat +1% crit ongeveer +7 damage is, maar als ik naar de CT net stats kijk krijg ik niet die indruk. http://ctprofiles.net/profiles.ct?cid=578276
Wat vinden jullie?
geduld?quote:Op maandag 9 oktober 2006 12:10 schreef RickoKun het volgende:
ik heb simpelweg t geduld niet om verder te komen dan lvl 32
Nee, Drizzt Do'Urdenquote:Op maandag 9 oktober 2006 08:49 schreef viezerdt het volgende:
[..]
NE hunter, ga je hem legolas noemen
?
als hunter moet je gewoon veel knallen he, wapens draag je gwn bij je voor de stats en soms een wing clipje ofzo
Neu, ik moest het even kwijt, aangezien blizz het leuk vond mijn topic te deleten...............quote:Op maandag 9 oktober 2006 16:13 schreef Elikian het volgende:
... what happened? Heb ik ergens iets gemist?
KUn je ook vast in een winkel kopen. Maar als je die 14 dagen trial wilt kopen zonder het spel te kopen denk ik dat van een vriend een guestkey moet vragen. Als je het spel koopt krijg je er een key bij waarbij iemand anders dan 10 dagen gratis kan spelen. Dan kun je gewoon diens installatie cds/dvd gebruiken. Die 10 dagen trial heeft wel een paar beperkingen: je kunt niet traden met anderen spelers en je kunt niet spreken in de global channels. Maar verder werkt geloof ik alles wel.quote:Op maandag 9 oktober 2006 16:26 schreef criplejim het volgende:
Hey, ik wil die 14 day trial kopen, maar kan je die gewoon in de winkel kopen of moet je perse via internet bestellen?
Ja, wtf zeg, begin je er hier over en dan post je 't niet.quote:Op maandag 9 oktober 2006 16:33 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Neu, ik moest het even kwijt, aangezien blizz het leuk vond mijn topic te deleten...............
Als je meer wilt weten ff pm of mail sturen..............
Ja, maar die gast gaf het zelfs nog toe in het topic ook,quote:Op maandag 9 oktober 2006 16:56 schreef Elikian het volgende:
Kan dat met Fok? Pmmen? ... ben iig wel geinteresseerd ja. Waarschijnlijk een topic gewist vanwege de *kuch* geweldige *kuch* naming and shaming policy?
-lamaar- teveel detailsquote:Op maandag 9 oktober 2006 17:36 schreef Migwi het volgende:
[..]
Ja, wtf zeg, begin je er hier over en dan post je 't niet.
Hup, voor de dag ermee.
Nee, en verder ga ik er eik niet veel meer over posten op Fok!, anders krijg ik straks ramptoeristen,quote:Op maandag 9 oktober 2006 18:09 schreef Zosk het volgende:
Sitethief je kunt ook niet van Blizz verwachten dat ze er iets aan doen?
Maar leuk is anders........... Ach ja, hij is nu DE loser van de server, vooral ook omdat hij er nog trots op bleek te zijn en zeer kinderachtig reageerde, niemand moet hem meer,quote:Op maandag 9 oktober 2006 18:19 schreef Zosk het volgende:
Je hebt het mij al uitgelegd en heb het gelezen enzo, ik weet waar het over gaatMaar die gast heeft het slim gespeeld, wel lame ofc..Maar dat mag in principe gewoon
Kijk maar bij het spel EvE, daar heeft 1 zo'n gast als bank van de hele server gespeeld en daarna de hele server gescamt om daarmee winst te maken, het mag gewoon
![]()
/agree krijg je een cookie van mequote:Op maandag 9 oktober 2006 22:52 schreef Rahl het volgende:
doe es niet zo flauw en vertel gewoon waar t over gaat >_>
Hoezo voor niks gespeeld? Je speelt het spel toch niet alleen omdat je verliefd bent geworden op iemand die ook speelt?quote:Op maandag 9 oktober 2006 16:10 schreef Sitethief het volgende:
Ik voel er heel erg veel voor mijn char te DE-en, maar dan heeft hij gewonnen en heb ik al die maanden voor niks gespeelt.................
Als ik alles zou disenchanten zou ik al die tijd voor niks gespeeld hebben. Maar dat doe ik niet,quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 01:02 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Hoezo voor niks gespeeld? Je speelt het spel toch niet alleen omdat je verliefd bent geworden op iemand die ook speelt?![]()
Ow wacht, DE stond voor disenchanten. Ik dacht dat je bedoelde deleten als in character deleten.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 07:18 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Als ik alles zou disenchanten zou ik al die tijd voor niks gespeeld hebben.
Het kwam eerlijk gezegd niet in mij opquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 09:13 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Ow wacht, DE stond voor disenchanten. Ik dacht dat je bedoelde deleten als in character deleten.
Niet dat je het gaat doen, maar het kwam blijkbaar wel even in je op: waarom zou je alle items van je char disenchanten en niet gewoon je char deleten?
Maar ik deed juist niet wat hij verwachtte,quote:Hm, my homepage won't be perfect without you DE all your gear and then a suicide note @ MSN
would you mind fixing that for me? ; )
Ik kan alleen maar medelijden hebben met dat soort mensen..........quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 09:31 schreef Takje het volgende:
Leuke bedoeling is dat zeg
PM al gecheckt?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 09:32 schreef Elikian het volgende:
Dat is inderdaad lekker vriendelijk
(ook mogguh)
Heerlijke bevrijding lijkt me dat om alles te disenchantenquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 09:13 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Ow wacht, DE stond voor disenchanten. Ik dacht dat je bedoelde deleten als in character deleten.
Niet dat je het gaat doen, maar het kwam blijkbaar wel even in je op: waarom zou je alle items van je char disenchanten en niet gewoon je char deleten?
Was ik toch niet van plan, ook al valt het mee met aantal epics...quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 09:34 schreef Zosk het volgende:
[..]
Heerlijke bevrijding lijkt me dat om alles te disenchanten![]()
Ook al heb je alleen maar blauw, het is toch zonde om te doen na al die tijd die je er in hebt gestopt.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 09:38 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Was ik toch niet van plan, ook al valt het mee met aantal epics....
(Als ik stop doe ik het zoquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 11:15 schreef PBateman1978 het volgende:
500-600 euro lijkt me ook iets overdreven.
En als ik stop (wat na TBC zal zijn) dan dis ik al mijn gear, geef de winst aan vrienden de guildbank en delete mijn char.
als ik op marktplaats zo rondkijk krijgen characters met inferieure gear aan de mijne er rond de 500 voor. ik heb 3 level 60s op mijn account waarvan 1 met een aantal tier 3 dus 600 lijkt me niet overdreven maar eerder aan de lage kant.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 11:15 schreef PBateman1978 het volgende:
500-600 euro lijkt me ook iets overdreven.
En als ik stop (wat na TBC zal zijn) dan dis ik al mijn gear, geef de winst aan vrienden en delete mijn char.
hebben allebei ook epics, maar niet zoveel als mn mainquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 11:28 schreef Zosk het volgende:
Twee andere chars zonder epic gear levert geen drol op tho![]()
China_boyquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 11:33 schreef Rahl het volgende:
[..]
hebben allebei ook epics, maar niet zoveel als mn main
Tsja, ik verklaar iedereen die 600 euro of meer bied op een WoW account voor gek.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 11:27 schreef Rahl het volgende:
[..]
als ik op marktplaats zo rondkijk krijgen characters met inferieure gear aan de mijne er rond de 500 voor. ik heb 3 level 60s op mijn account waarvan 1 met een aantal tier 3 dus 600 lijkt me niet overdreven maar eerder aan de lage kant.
zou 't zelf ook niet doen maar sommige mensen hebben nou eenmaal liever alles in hun schoot geworpen.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 12:14 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Tsja, ik verklaar iedereen die 600 euro of meer bied op een WoW account voor gek.
Aardige video, alleen beetje een aardig random volgorde van de bosses :p ... op zich wel leuk om Nefarian eens te zien landen. Ik zie dat nooit, omdat ik dan altijd nog bij die Throne sta te AoEen op de resterende spawns.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 11:51 schreef Gijsje het volgende:
Goedemorgen, vanavond gaan we weer Molten Core farmen. We zijn op dit moment met Huhuran bezig om die neer te krijgen. Overigens een filmpje van onze progress tot nu toeMuziek uitermate goed gekozen imo.
http://www.bieleckidesign.pl/Enigma2.avi
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |