met Joost werkt dat wel natuurlijk.........quote:Op woensdag 11 oktober 2006 20:25 schreef babette21 het volgende:
volgens mij doen ze alsof, om ons terug te lokken
seizoen 09 is vorige maand nog helemaal uitgezonden door de avro... is bovendien toch niet het sterkste seizoen dat er isquote:trouwens, morgen gaan ze bij ER ineens weer vanaf seizoen 1 uitzenden.....![]()
nou....quote:Op woensdag 11 oktober 2006 20:30 schreef Wup het volgende:
met Joost werkt dat wel natuurlijk.........
kan zijn, maar ik kijk pas sinds eind seizoen 7 (denk ik, anders begin seizoen 8) dus ik heb nu wat met deze mensen... seizoen 1 kent natuurlijk 'n (grotendeels) andere cast, dus dat wordt weer wennen....quote:seizoen 09 is vorige maand nog helemaal uitgezonden door de avro... is bovendien toch niet het sterkste seizoen dat er is
Vanaf seizoen 13 speelt er niemand meer mee van de originele cast... sterker nog... ze hebben de leader vervangen door een logo met een paar bliepjes.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 20:34 schreef babette21 het volgende:
kan zijn, maar ik kijk pas sinds eind seizoen 7 (denk ik, anders begin seizoen 8) dus ik heb nu wat met deze mensen... seizoen 1 kent natuurlijk 'n (grotendeels) andere cast, dus dat wordt weer wennen....
niet dat ik stop met kijken ofzo![]()
Het begint er op te lijkenquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 19:21 schreef pberends het volgende:
Nu gaat iedereen 11 maanden tegen Elif liegen... oh nee!
ik ben toch meer gecharmeerd van de latere seizoenen [07!], en dat gejammer over de credits kan me ook niet erg wakkerhouden. Nou ja zolang Maura Tierney meedoet vind ik alles best.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:24 schreef Iwan1976 het volgende:
Vanaf seizoen 13 speelt er niemand meer mee van de originele cast... sterker nog... ze hebben de leader vervangen door een logo met een paar bliepjes.
dank voor Joostquote:[[url=http://sjl-static13.sjl.youtube.com/vi/dyFuxtgiDs4/2.jpg]afbeelding][/url]
Joost scheurt door de straten...
(ONM #2522, WO. 11-10-2006)
not available...quote:Joost scheurt door de straten...
(ONM #2522, WO. 11-10-2006)
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:24 schreef Iwan1976 het volgende:
Vanaf seizoen 13 speelt er niemand meer mee van de originele cast...
is dat Abby? zij is tof namelijk...quote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:33 schreef Wup het volgende:
Nou ja zolang Maura Tierney meedoet vind ik alles best.
Wat moet je ook met die doos, ze kan de serie wel uit. En waarom staat Kira er nou nog bij?quote:
jup, Abbyquote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:40 schreef babette21 het volgende:
is dat Abby? zij is tof namelijk...
Abby Evenhuisquote:Op donderdag 12 oktober 2006 16:31 schreef babette21 het volgende:
aangezien we haar unaniem tof blijken te vinden: misschien kunnen we haar naar onm halen?!![]()
Je bent toch ook twee keer lid gewordenquote:Op donderdag 12 oktober 2006 17:41 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Abby Evenhuis
BTW: BNN heeft z'n administratie goed op orde... Vandaag werd er weer een ONM dvd bezorgd.![]()
Vorige week kreeg ik van BNN een brief dat ze per ongeluk 2x het lidmaatschap hadden afgeschreven en dat ze het bedrag zo spoedig mogelijk zouden terugstorten.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 17:51 schreef Svensational het volgende:
Je bent toch ook twee keer lid geworden?
zonder dat je had geklaagd?.....wat netjesquote:Op donderdag 12 oktober 2006 17:59 schreef Iwan1976 het volgende:
Vorige week kreeg ik van BNN een brief dat ze per ongeluk 2x het lidmaatschap hadden afgeschreven en dat ze het bedrag zo spoedig mogelijk zouden terugstorten.Misschien proberen ze op deze manier het ledenaantal op te schroeven.
![]()
ik wil geen recast, doe maar gewoon dé Abby....quote:Op donderdag 12 oktober 2006 18:29 schreef Wup het volgende:
haha leuk hier:)
wie heeft aanleg om een lollige zatlap te zijn... Chris?
da's Susan toch?! Carter is ook nog zo'n knurftjequote:het begint idd. weer bij season 01, dat jonge koppie van Sherry Stringfield;)
van mij mag ze blijven waar ze nu isquote:Op donderdag 12 oktober 2006 18:37 schreef babette21 het volgende:
ik wil geen recast, doe maar gewoon dé Abby....
en dan zonder ondertiteling, is goed voor de BNN-kinders...
ojah, Joyce is een goede, zolang alter niet terug komtquote:maar van onm zie ik Marnix of Annemarie nog wel 's aan de zuip gaan... of Joyc...
jah, Susan; Carter is eeuwige babyface, tot ie een soort plofkop kreeg in seizoen 11 geloof ik....; jah hij is Peter Bentonquote:da's Susan toch?! Carter is ook nog zo'n knurftje![]()
edit: oh en die donkere, is dat niet diegene die een paar weken terug in 'n rechtzaak zat om zijn kind??
kidding, of course...quote:Op donderdag 12 oktober 2006 18:46 schreef Wup het volgende:
van mij mag ze blijven waar ze nu is
die alter zal júist terugkomen door de drankquote:ojah, Joyce is een goede, zolang alter niet terug komt
Marnix herinner ik me nog wel zatjes, toen hij zich aan Iris wilde vergrijpen op een vaag feestje ofzo?
Ze zit nog gewoon in ER.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 18:53 schreef babette21 het volgende:
kidding, of course...
waar ze nu ook is, een rol in onm kán geen vooruitgang zijn
maar jij zei dat iedereen uit de.... oh wacht, zij hoort helemaal niet bij de originele castquote:Op donderdag 12 oktober 2006 18:58 schreef Iwan1976 het volgende:
Ze zit nog gewoon in ER.
dan hou ik 'm nog even op net5...quote:Joost gaat weer lekker flippen vandaag.![]()
werd tijd, gezien de verhaaltjes en het taalgebruik van de laatste tijd...quote:
Joost alleen al .. die arme kinderzieltjesquote:Op donderdag 12 oktober 2006 19:02 schreef babette21 het volgende:
werd tijd, gezien de verhaaltjes en het taalgebruik van de laatste tijd...
nu het tijdstip nog aanpassen.......
good point!quote:Op donderdag 12 oktober 2006 19:04 schreef Wup het volgende:
Joost alleen al .. die arme kinderzieltjes
Terecht... maar waarom het na het Jeugdjournaal zitquote:
als enige leuke personage moet ze die show toch 'n beetje dragen, dus krijgt ze zoveel mogelijk te doen...quote:Op donderdag 12 oktober 2006 19:19 schreef pberends het volgende:
Julia verneukt het elke keer... waarom bemoeit ze zich er altijd mee?
Sorry, maar het gezeik rondom Julia is gewoon saai en voorspelbaar.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 19:22 schreef babette21 het volgende:
[..]
als enige leuke personage moet ze die show toch 'n beetje dragen, dus krijgt ze zoveel mogelijk te doen...
denk ik [maar ik zeg ook maar wat]
Idd.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 19:19 schreef pberends het volgende:
Ze ruikt geld en dan doet ze rare dingen...quote:Op donderdag 12 oktober 2006 19:19 schreef pberends het volgende:
Sanne blijkt een omgebouwde kerel te zijn.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 19:52 schreef Canisfire het volgende:
Just maakt een grapje toch of hebben ze echt een bi sexueel van die pisnicht gemaakt
ik zag 't ja...quote:Op donderdag 12 oktober 2006 20:31 schreef Wup het volgende:
Vivienne van den Assem staat in VM
ze gaat een comedy doen op Talpa want Zoop is foetsie [ jaja ik weet het, tragisch nieuws]
je hebt haar sinds onm niet meer gezien?! ze is zo'n beetje hét gezicht van Nickelodeon!quote:[mooie meid geworden zeg... goudkust/ONM babyvet is helemaal weg]
Ze is daar geloof ik in augustus al met een sinterklaas programma begonnen...quote:Op donderdag 12 oktober 2006 20:38 schreef babette21 het volgende:
je hebt haar sinds onm niet meer gezien?! ze is zo'n beetje hét gezicht van Nickelodeon!
volgens mij heeft ze wel 8 programma'squote:Op donderdag 12 oktober 2006 20:45 schreef soapie het volgende:
Ze is daar geloof ik in augustus al met een sinterklaas programma begonnen...![]()
ik vrees dat ik niet weet waar mijn scanner is dus vertrouw maar op Iwanquote:Op donderdag 12 oktober 2006 20:38 schreef babette21 het volgende:
ik zag 't ja...
in de supermarkt! en toen dacht ik: zal ik 't nu lezen of wachten tot Iwan z'n scanner aan het werk gezet?! heus waar
ik heb me geloof ik een jaar lang voorgenomen een keer naar Zoop te gaan kijken maar het is er nooit van gekomen.quote:je hebt haar sinds onm niet meer gezien?! ze is zo'n beetje hét gezicht van Nickelodeon!
als altijdquote:Op donderdag 12 oktober 2006 20:52 schreef Wup het volgende:
ik vrees dat ik niet weet waar mijn scanner is dus vertrouw maar op Iwan
Zoop is niet bijzonder, hoewel het voor kinderen denk ik erg leuk is. Het ziet er wel goed uit.quote:ik heb me geloof ik een jaar lang voorgenomen een keer naar Zoop te gaan kijken maar het is er nooit van gekomen.
haar keuzes laten ook nogal te wensen over moet ik zeggen
daar heb ik me echt rot om gelachen!!quote:[hoewel Kim Pieters in Samen een onverwachte meevaller was.....]
quote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:08 schreef babette21 het volgende:
Nu: Cor de Zeeuw in Gooische Vrouwen
bekte lekker ja, vooral met de nadruk op Córquote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:13 schreef pberends het volgende:. Alleen die naam al was fantastisch.
hihi wat wil je, bijna 6 jaar geleden alweerquote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:22 schreef Wup het volgende:
in afwachting van Iwan hier eentje met babyvet....
Goudkust 22-12-2000
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |