?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 18:56 schreef Iwan1976 het volgende:
YES!!! Niels heeft eindelijk door hoe walgelijk Iris is.![]()
Volgens kijkonderzoek begint ONM standaard om 18.59. Geen stijl voor een soaps met cliffs...quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 19:04 schreef pberends het volgende:
Heb ik het begin gemist... baggerzooi. ONM begint te vroeg.
En i.p.v. dat hij 'r een klats in die waffel geeft staat ie te janken als een kind!quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 18:56 schreef Iwan1976 het volgende:
YES!!! Niels heeft eindelijk door hoe walgelijk Iris is.![]()
Ik denk dat dat de bedoeling wasquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 19:15 schreef weet_ik_veel het volgende:
Jeez! die baliemuts kan ook niet acteren.
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 19:22 schreef pberends het volgende:
Iris is een leugenachtige vrouw van 3 meter 80.
Hij vindt haar lief, dus da's alvast een begin.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 19:18 schreef weet_ik_veel het volgende:
Ik voorzie nog dat Niels Elif gaat pakken....
Omdat jij niet in de buurt was?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 19:42 schreef Miss_Bitchy het volgende:
Waarom ligt Iris niet knock-out?!
Beide hebben ze een probleem, Niels heeft een verkeerd gen waardoor ie geen normale kinderen krijgt en Elif heeft geen baarmoeder meer, kunnen ze elkaar troostenquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 19:33 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Hij vindt haar lief, dus da's alvast een begin.![]()
Als Iris en Ilyas door een tragisch ongeval om het leven komen staat niets hen in de weg om samen voor de kleine Ivan te zorgen. Niels en Elif Richter...quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 20:18 schreef Ludger het volgende:
Beide hebben ze een probleem, Niels heeft een verkeerd gen waardoor ie geen normale kinderen krijgt en Elif heeft geen baarmoeder meer, kunnen ze elkaar troosten![]()
hé kleine Simon werd de dupe van een behangmesje he, niet van slechte genen!!quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 20:18 schreef Ludger het volgende:
Niels heeft een verkeerd gen waardoor ie geen normale kinderen krijgt
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 23:02 schreef Wup het volgende:
Niels kreeg die enge ziekte natuurlijk van Iris.... dat rare accent tast alle genen aan
Het was een scalpelmesje... en hoe klein het ook lijikt: je kunt er een ader mee doorsnijden. Claire stierf uiteindelijk aan een slagaderlijke bloeding in de baarmoederstreek. Ook daar loopt er de aorta.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:23 schreef babette21 het volgende:
hé kleine Simon werd de dupe van een behangmesje he, niet van slechte genen!!![]()
leuk!!quote:Op zondag 8 oktober 2006 12:37 schreef pjopie het volgende:
Hier staat ie.
http://rapidshare.de/files/35938283/ONM_promo.avi
ik vind ze niet geweldig... ze vallen bijna allemaal weg tegen de achtergrond en kijken, een uitzondering daargelaten, alsof ze dikke mot met elkaar hebben. Robert de la Haye ziet er ronduit slecht uit (wat enkel toegestaan is als hij weer in de rouw is om een soapliefjequote:Op woensdag 11 oktober 2006 12:41 schreef Snake2005 het volgende:
* Nieuwe persfoto's ONM 2006 - 2007 staan exclusief op www.onmclub.net, en Hicham ja die Yousef staat dr ook op.. vaste rol![]()
Was het maar waar...quote:Op woensdag 11 oktober 2006 19:26 schreef Canisfire het volgende:
En ik denken dat hij zich zelf kapot zou rijden.
is de kogel eindelijk door de kerk?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 19:20 schreef pberends het volgende:
Elif jankt om niets, zij en Ilyas waren dik uit elkaar toen ze met elkaar deden.
Of de moskee?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 19:31 schreef babette21 het volgende:
is de kogel eindelijk door de kerk?
De Wereld Joost Draait Door. Wat een anti-climax.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 19:26 schreef Canisfire het volgende:
En ik denken dat hij zich zelf kapot zou rijden.
Och ja, hij had ook ooit een dodenmansrit met Frommelmans.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 19:47 schreef Svensational het volgende:
Was dit dan eindelijk de befaamde Joost-scheurt-met-gevaar-voor-eigen-leven-door-de-ulfter-straten-scène?
Carlo was een paar jaar te vroeg met z'n verhaaltjes!
Daar moest ik ook gelijk aan denken ja....quote:Op woensdag 11 oktober 2006 19:47 schreef Svensational het volgende:
Was dit dan eindelijk de befaamde Joost-scheurt-met-gevaar-voor-eigen-leven-door-de-ulfter-straten-scène?
en uiteraard denkt Elif dan niet even verder en kunnen ze hier weer 3 weken op vooruit....quote:Op woensdag 11 oktober 2006 19:35 schreef soapie het volgende:
Ylias heeft alleen verteld dat ze in een dronken bui met elkaar naar bed zijn geweest, meer niet...
Elif is natuurlijk de slimste niet dus dan krijg je dat....quote:Op woensdag 11 oktober 2006 19:52 schreef babette21 het volgende:
[..]
en uiteraard denkt Elif dan niet even verder en kunnen ze hier weer 3 weken op vooruit....
Reden ze nou ook nog in z'n taxi eigenlijk???? Dat zou wel heel debiel zijn...quote:Op woensdag 11 oktober 2006 20:00 schreef Iwan1976 het volgende:
Faber had Joost moeten inhuren voor die overval in plaats van trage Tonnie.
dus ik mis zo af en toe toch nog iets:)quote:Op woensdag 11 oktober 2006 19:47 schreef Svensational het volgende:
volgens mij doen ze alsof, om ons terug te lokkenquote:Op woensdag 11 oktober 2006 20:22 schreef Wup het volgende:
dus ik mis zo af en toe toch nog iets:)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |