?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 18:56 schreef Iwan1976 het volgende:
YES!!! Niels heeft eindelijk door hoe walgelijk Iris is.![]()
Volgens kijkonderzoek begint ONM standaard om 18.59. Geen stijl voor een soaps met cliffs...quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 19:04 schreef pberends het volgende:
Heb ik het begin gemist... baggerzooi. ONM begint te vroeg.
En i.p.v. dat hij 'r een klats in die waffel geeft staat ie te janken als een kind!quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 18:56 schreef Iwan1976 het volgende:
YES!!! Niels heeft eindelijk door hoe walgelijk Iris is.![]()
Ik denk dat dat de bedoeling wasquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 19:15 schreef weet_ik_veel het volgende:
Jeez! die baliemuts kan ook niet acteren.
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 19:22 schreef pberends het volgende:
Iris is een leugenachtige vrouw van 3 meter 80.
Hij vindt haar lief, dus da's alvast een begin.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 19:18 schreef weet_ik_veel het volgende:
Ik voorzie nog dat Niels Elif gaat pakken....
Omdat jij niet in de buurt was?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 19:42 schreef Miss_Bitchy het volgende:
Waarom ligt Iris niet knock-out?!
Beide hebben ze een probleem, Niels heeft een verkeerd gen waardoor ie geen normale kinderen krijgt en Elif heeft geen baarmoeder meer, kunnen ze elkaar troostenquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 19:33 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Hij vindt haar lief, dus da's alvast een begin.![]()
Als Iris en Ilyas door een tragisch ongeval om het leven komen staat niets hen in de weg om samen voor de kleine Ivan te zorgen. Niels en Elif Richter...quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 20:18 schreef Ludger het volgende:
Beide hebben ze een probleem, Niels heeft een verkeerd gen waardoor ie geen normale kinderen krijgt en Elif heeft geen baarmoeder meer, kunnen ze elkaar troosten![]()
hé kleine Simon werd de dupe van een behangmesje he, niet van slechte genen!!quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 20:18 schreef Ludger het volgende:
Niels heeft een verkeerd gen waardoor ie geen normale kinderen krijgt
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 23:02 schreef Wup het volgende:
Niels kreeg die enge ziekte natuurlijk van Iris.... dat rare accent tast alle genen aan
Het was een scalpelmesje... en hoe klein het ook lijikt: je kunt er een ader mee doorsnijden. Claire stierf uiteindelijk aan een slagaderlijke bloeding in de baarmoederstreek. Ook daar loopt er de aorta.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:23 schreef babette21 het volgende:
hé kleine Simon werd de dupe van een behangmesje he, niet van slechte genen!!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |